2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah miis is leuk Nijntje, zijn dochter en ikz ondag geweest, maar je zag wel dat de meeste kindjes na een half uur rond begonnen te rennen en te doen, ach dat was ook leuk! peuterpret in de bios! hihi.

Miis zit broertje al voorop de fiets ofzo? kan ie al zelfstandig zitten?

j.ip is al 16week! (ruim)...time flys!

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    gaat hard zegggg met j!

jongste gaat soms zelfstandig zitte vanuit kruip, maar wel vanaf staan haha...hij valt ook nooit om, zit makkelijk een half uur gewoon in de box zitten te spelen...
    dus ik ga het rustig aan opbouwen, tis heel dichtbij de psz, en gen gekke hobbelige wegen ofzo

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hij is ook al 9 maand, dus inprincipe zou het mogen en kunnen toch Miis?
    heb ook zin dat zoonlief voorop de fiets kan! hihi

mie how are u?

4. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    haajj :):):)

Miis Oh wat leuk nijntje met je oudste!!! En wat gaat je jongste hard zeg! De kleine van mijn nicht is nu 8 maanden maar die kruipt een heel klein beetje maar echt zelfstandig zitten of lopen doet hij nog niet.

Norii Wij gaan onze echo bij echopraktijk baby onderweg laten doen in zaltbommel. Daar hebben we ook de pretecho laten maken. Je krijgt dan heel leuk via een beamer je echo heel groot op de muur te zien. Net of je in de bios naar je eigen kleintje zit te kijken.
    Wat wordt jullie kleine mannetje ook al weer groot zeg. Wat gaat de tijd toch allemaal snel.

Sum hoe bevalt je eerste werkweek(en) weer heb je al een beetje je ritme kunnen vinden? Hoe was het in de dierentuin? Ik ben zelf ook helemaal dol op dierentuinen dus kan niet wachten om straks voor de eerste keer met de kleine man te gaan.

Babbel hoe issie nu bij jou is het weer wat rustiger? En neem gewoon lekker de tijd die je nodig hebt. Iedereen heeft hier wel eens een aanwezigheidsdipje joh. Niemand die het je kwalijk neemt.

Mie wat super dat je meteen terecht kon en nu al een lekker kloppend hartje hebt gezien! en wat fijn dat je toch je gewone afspraak hebt kunnen laten staan. Ik ben benieuwd naar je echo weer!! Probeer een beetje te genieten als het gaat. Maar ik weet uit ervaring dat de eerste weken heel zenuwslopend kunnen zijn.

Goudvis Ow wat balen van je hand zeg. Ik hoop echt dat het een beetje meevalt voor je!!! Wat stom dat ze bij twee van de drie te weinig materiaal hebben. Ik zou denken dat ze er dan toch nog geen conclusies aan kunnen verbinden?? ik hoop dat het meevalt voor je.
    Wat gaat het trouwens snel zeg nog even en je hebt al verlof!! Hebben jullie alles al een beetje klaar voor de kleine of moet er nog veel geregeld/gedaan worden?

Lovelybabe, Hoe issie meid. Ik weet dat de kans groot is dat je het niet zult lezen maar ik moet toch regelmatig aan je denken. Hoop zo dat alles een beetje ok met je gaat. En ook al ben je af en toe hier en gooi je alleen je frustraties eruit.. Dat mag!!! daar zijn we ook voor.

5. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Hahaha vergeet ik gewoon te vertellen hoe mijn controle is geweest.

Maandag op controle geweest en alles was weer helemaal prima. De kleine lag lekker te smakken, te drinken en te gapen. Ook kon je idere keer heel mooi zijn vuistjes zien en handjes waar hij dan mee aan zijn gezichtje zat. Zo bijzonder het wordt echt steeds meer en meer een mensje.
    Maar toen kreeg ik wel te horen dat ik een paar keer bloed moest gaan laten prikken omdat ik aan de zware kant was toen ik zwanger werd om te screenen om zwangerschapssuiker. Dus gister naar het ziekenhuis en dat ontzettende vieze glucose zooi moeten drinken een uur daar moeten zitten want ik mocht niet weg en moest me iedere 10 min ff melden en toen bloed laten prikken. Dus ben benieuwd wat de uitslag woensdag is.
    Ook moet ik over 1,5 week bloed laten prikken omdat ik rhesus negatief ben. Om te zien wat de bloedgroep is van de kleine. Dus hoop maar dat hij ook negatief is anders moet ik weer een spuit en weer een als hij geboren is.

6. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, dank je wel!!!

Ik kom dinsdag een terug. Dan ben ik naar het ziekenhuis geweest.

Reageer ik ook even op iedereen.

liefs!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @karlijntje: ik zal met je meeduimen van Ukkie ook RH-negatief is (ik ben dat ook en Ties gelukkig ook), dan hoef je niet te spuiten!

Reageer snel uitgebreider, zit nu ff op mobiel.. *Zwaai!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    en duim voor je goeie glucosetest Karlijn...dat was zo smerig weet ik nog. Ik heb toen negatief getest, zw suiker dus.
    babbel de vorige keer ook.

Hoe issie nu babbel= Ditmaal alweer suiker of nog niet? want jou suiker was int begin ook te hoog..Hoe gaat het daarmee?
    en ben je al uit wat en hoe je t gaat doen met schoolgang?
    las in een blad een tip: fotos maken vand e school en klas, en die voorbekijken met je zoon, eigen fotoboekje kan ie er elke keer in kijken, helpt voor t wennen...

Hier alles wel, eerste week beviel goed maar was nog makkelijk want echtgenoot was thuis, nu mag ik werken zonder dat echtgenoot thuis is dus dan is t drukker.
    dinsdag gaat broertje wennen op de opvang dus niet een hele dag dus dan ben ik wel vrij!
    Weer lekker hardgeliopen vandaag, nog steeds trouw 3x in de week die kouw in. Zit nu op -8kg maar moet er nog 12 graag..pfff

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Op van de zenuwen, vandaag eerste officiële echo. Zo benieuwd! :D

10. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Ik duim voor je mie!! Hoe laat heb je de afspraak ?

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Om 16u15, nog even wachten dus! Gelukkig heb ik een drukke dag gepland. Deze ochtend een zomerjasje gaan kopen voor W.inter en zijn lange haartjes laten knippen (zooooo schattig hihi). Een bezoekje gebracht aan mijn oma die wat ziek is. Nu ligt W. een dutje te doen, ga ik lekker in bad, om 14u moeten we naar het CB (heten jullie toch zo he, bij ons heet dat kind en gezin bureau). Dan komt manlief thuis om samen naar de gyn te gaan. Spannend :D

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend karlijntje!!!! Heel veel plezier!!! :):):) spammen hè!!!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    enjoy Mie! succes!

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    W.inter is 80 cm en weegt 9kg460. Haha mijn kleine fijne ukje :D
    Hij was gisteren gevallen en had het stukje dat vooraan in zijn mondje tussen zijn tandjes zit (dat velletje zeg maar) gescheurd. Bleek goed te zijn, anders moest hij er aan geopereerd worden. Mijn mannetje heeft verstand van vallen dus :D Anders doet hij alles goed, is gewoon goed mee met alles, motorisch, taal, .. tip top dus!
    Alleen heb ik nog een vraagje voor de mama's met zoontjes.
    De arts zei plots, het is een twijfelgevalletje ivm de voorhuid maar het zal waarschijnlijk wel goed komen.
    De voorhuid moet je nu toch nog niet naar achter kunnen schuiven? Zo het zo sneu vinden voor hem als hij er moet aan geopereerd worden later.

Nu nog even stressen voor de echo hihi.

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Karlijntje moet zijn Mie :p (sorry Mie..)

Maar alsnog: veel plezier straks!!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Karlijn, oh vies is dat heh! bah! ik duim mee voor een goed resultaat voor je beeb :)
    Ja hij gaat echt hard, vind dat eerlijk gezegd niet per se super leuk, harstikke goed natuurlijk van hem en alles, maarja hahaha sommige dingen gaan wel lastig :p

Mie, oh succes, hoe was het! Oh helemaal goed dus met w, nee idd niet naar achter schuiven hoor, gewoon goed wassen..
    Soms is het wel es rood geweest bij zoon ( toen hij nog luiers droeg) en dan dee dik een btj zink of sudo en ging het weer weg...

Sum, lekker aan het werk dus weer :)

Lovelybabe, ja ik denk ook echt regelmatig aan je en duim voor morgen, spannend! let us know!

@hier alles oke, jongste is nu 73cm en iets meer als 8,5kg ( mijn meting klopte dus niet)
    Nouja ze vonden hem natuurlijk erg vlug en blabla, verder moet ik nu al geen avondfles meer geven en nouja blabla..hihi..volgende x weer prikjes

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis broertje krijgt toch nog bv?
    Hoe laat is avondfles en waarom mag ie dat niet meer Miis?

wat is er met Lb morgen? Ik weet niet waar ik haar blog kan vinden ofzo dus ik krijg dat niet mee...

Mie, hoe was je officiele echo????

karlijntje, heo is de test gegaan?

Hier idd werken! gaat goed...Morgen wel vrij, kan zoonlief wennen op de opvang, paar uurtjes dus kan ik dan ff hardlopen en misschien langs de zonnebank en verder nog ff samen knuffelen want vanaf volgende week volledig aan de bak en moet hij ook elke week een dag naar de opvang! Al denk ik dat he tnu langzaam aan goed is. 17week, hij keuvelt (kletst) gezellig mee, probeert te rollen etc..dus is almeer baby zeg maar en minder hopeloos hihi..

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Mie, hoe ging de echo???

En Miis wat vlug al stoppen met de avondfles?!!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja dat ZEGT het cb heh..ik vond het heel vreemd..

zoon krijgt nog borst soms...soms als ochtenddrinken , soms slokje in de nacht, soms slokje als hij savonds laat wakker wordt ( btj mn eigen gemak, want hij vraagt er niet zelf om, maarja ach dan zijn ze weer wat geleegd HAHA)
    Anyway, die vrouw zegt ja hij moet fgewoon zonder avondfles kunnen doen..

Ik zeg nou hij eet vroeg meestal 17/1715...en dan 1830 naar bed, anders moet ie wel heel lang zonder eten of drinken...
    En dan nog...ze groeien eerste jaar op melk, dat is de hoofdvoeding...dus ik vond het gewoon een typisch-cb advies...
    Ze zei wel, dna geef je een half flesje...oke dat zou ik kunnen proberen..

Hij drinkt dan alleen slokjes en soms meer borstvoeidng ( ik tel het niet echt mee meer)
    En dan 1 flesje smiddags en savonds voor het slapen...tja ik weet niet, maar dact dat ie nog wel 400 aan zuivel moest hebben >>maar volgens die vrouw at hij al voldoende...achja boeieeend hahah ik kijk naar mn kind..

Oudste wilde uit zichzelf met 1 jaar geen fles meer...dus ja

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Echo was helemaal goed! Beebje was gegroeid, hartje klopte, je kon het zien en zelfs al horen!
    Ben alleen enkele dagen terug gezet. Vind ik wat raar aangezien wij deze ronde met ovutestjes hebben geklust maar ik ga er niet van wakker liggen. Had ik bij Winter ook en toen moest ik het net zoals nu wat rustiger aan doen en wat meer eten.
    Ik krijg nog de komende zes weken om de twee weken een echo maar de gyn had er het volste vertrouwen in. Hopelijk blijft alles goed gaan! Toen ik langs de kraamafdeling liep had ik er al weer zoveel zin in!

Deel Deze Pagina