2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Oh mie wat super om te horen !! Ben heel blij voor je!! Voel je jezelf ni ook wat meer op je gemak ?

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, oh joepie!! wat goed zeg, ook al gehoord...ah dat eerste geluid is altijd zo mooi heh...
    Nee niet over inzitten...je bent zwanger en beeb doet het goed whoeehoe!!

3. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    nou vanavond gingen we voor onze 3d/4d echo. Maar de kleine lijkt echt sprekend op zijn vader..... kei eigenwijs en lekker dwarsliggen :p :cool:

hij lag met zijn hoofdje netjes naar beneden maar zijn gezichtje naar mijn ruggengraat toe en 2 voetjes en 2 handjes in zijn gezicht en dan was ie ook nog met zijn navelstreng aan het spelen.

op de eerst echo zie je dat hij fijn met zijn voet in zijn oogje ligt. de tweede is dan wel 3d want toen had ie net ff 2 seconden zijn voeten aan de kant maar omdat het zo kort was niet echt een geweldige foto.wel zie je mooi zijn handje met uitgestrekt vingertje tegen zijn gezicht aan.

Maandag mogen we weer terugkomen en dan gaan we het weer proberen

Bijgevoegde bestanden:

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijntje, haha lekker zo'n dwarsligger! is dan wel jammer heh als je terug naar huis gaat, haha maar gelukkig mag je terugkomen!
    ze zeggen, springen bewegen etc om ff wakker te maken...of btj koffie drinken haha succes morgen!
    al met al blijven mooie foto's...ik kan wel duidelijk zien hoe of wat! :)

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

De kop is eraf! Vanmorgen (en vanmiddag) in het ziekenhuis geweest. We hebben een intake gehad, een inwendige echo en ml heeft zijn goodies moeten inleveren. De echo zag er goed uit en ze zag mijn eisprong. Ik moest nog bloed prikken en heb dat meteen gedaan. We moeten 14 maart terug komen om uitslagen en behandelplan te bespreken.

Ik heb het even beschreven in mijn blog: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/lovelybabe/1814-take.html

Hoe gaat het hier?

@Mie: fantastisch dat je echo zo goed is! Dat scheelt veel stress...Nu lekker genieten van alle mooie fotootjes!

@Karlijn: leuke foto's! Ben benieuwd of de kleine dwarsligger er wat beter voor gaat liggen :).

En bedankt dat jullie aan me denken. Vind het super lief!

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lb, wat schrijf je leuk! toch erg fijn dat het wel een goed onderzoek was! ik denk wel dat het erg snel zal lukken met een klein zetje hulp en daar gaan we gewoon van uit :) ...en deze ronde duimen we ook gewoon weer mee, u never know! liefs

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: fantastisch nieuws dus! en een prachtige echo :) wat heerlijk!!

@Karlijntje: haha klinkt me bekend in de oren :p hopelijk hebben jullie er wel een klein beetje van kunnen genieten, ondanks het verstoppertje? :p

@Lbabe: wouw wat goed! de eerste stap is gezet. Ik wens jullie heel veel succes en heb alle vertrouwen dat dit het laatste zetje is, dat jullie kindje nodig heeft! :)

@Hier: aaaarg tranen bij huisje-boompje-b.arbie.. snik

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh shit heb ik gemist, ga nu terug kijken..

ik zat 4handen op 1 buik te kijken, blijf het bizar vinden vrouwen die blijven roken tijdens de zwnagerschap...en dan het erge er niet van inzien dat hun kind niet groeit en eerder gehaald moet worden...en voral...het niet beseffen dat dat juist niet goed is...zucht

slaap lekker allemaal

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis, hier krijgt j.ip ook al geen avondfles meer hoor, hij valt in slaap om 7u enw ord smorgens pas weer om 7.30 wakker....Dat doet ieuit zichzelf. Het is wel vroeg, want hij doet dit al een week of 4 maarja...

Mie GEFELICITEERD MEIS! Lekker genieten! WEhoehoehoe een brusje voor Winter! Wat zal het zijn? hihi.

Lb sterkte met het proces!

karlijntje fijn zon mooie echo en zon lekkere dwarsligger hahaha

Miis, roken tijdens de zwangerschap is gewoon een no go, welk excuus iemand ook heeft, ik vind het belachelijk! wel zwanger wilken worden maar niet de consequenties dragen....maar goed das mijn ongezoute mening.

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ow en Lb mooi en herkenbaar verslag!
    Ik kan je uit mijn ervaring vertellen dat er wellicht vaker van deze data gaan komen maar dat het in mijn geval minder erg werd....

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ja fijn dat het zo bij j. ip gaat! dat is al makkelijk :)
    bij mij leek het ook zo te gaan totdat ie honger kreeg doordat mn schildklier de bv zo opfokte! dus van 12uur nonstop doorslapen naar 3x willen drinken, en zelfs een tijd de late avondvvoeding nog standaard krijgen, blabla...of ik nou kv erbij gaf of niet. dat heeft hier in elk geval geen doorslaap effect!

@hier

nou allemaal snip verkouden hier, bah voor het eerst dat we allemaal zo aangestoken zijn!
    Jongste is bijn aom het uur wakker geworden, van niet kunnen ademen en wel zn speen willen..

dus die ben ik vandaag gelijk aan het afleren. Zo is het ook bij de oudste gegaan, die was toen 8 mnd ...
    Dus net in slaap gekregen zonder speen, wel bth huilen enz natuurlijk, maar gewoon lekke rin zn mn armen gewiegd...

nou vanavond naar de bios met alle nichtjes en tantes van mn moeders fam...gezellig!@\

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    ieder z'n mening over roken.. ik hou 'm voor de verandering voor me :p

fijne dag allemaal!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori je was toch gestopt? ;)

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    jaja! nog steeds!

Maar heb tijdens mn zwangerschap bewust doorgerookt :)

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, maar bedoel je nou dat j geen fles meer om 19 heeft dan?
    dus alleen avondeten en thats it?

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis j krijgt 4 flessen op een dag.
    dus om half 8 smorgens, half 12, half 4 en rond half 7.
    we zijn net begonnen met bijvoeden en dat is om 5u een hapje dus papje echt mini beetje of groente hapje )start.
    thats it, meer heeft ie ook nie nodig! ij is goed aan de maat. hihi

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja maar cb zei dus dat die va 1830 van jongste eraf "moest" ...
    mn oudste ging zn laatste fles met 1 jaar eraf..us ik vind het wel wat vroeg...
    jongste drinkt in principe 2 flessen, om 1230 en 1830...en bostvoeding vaak of snachts of sochtends een slokje maar tel ik niet als echte voeding, want hij ontbijt gewoon met 2 boterhammen

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wat gek dat die fles nu al weg moet!
    W.inter krijgt nog steeds twee keer per dag een fles, 's morgens voor zn ontbijt en 's avonds voor het slapen gaan.
    Is hier gewoon de standaard hoor. Lekker blijven geven die fles!
    Maar ik dacht dat jij nog steeds bv gaf? Of kolf je af?

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja ik geef nog wel borstvoeding, was alleen nog sochtends en soms snachts..mar hij wilde niet meer overdag...
    vaak is het nu of snachts of alsnog sochtends maar hij wilt eerst brood eten en daarna nog wat bv....hij bouwt het blijkbaar zelf af, ik vind het goed..wel jammer maarja

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wel makkelijk dat hij het zelf aangeeft he.
    Hihi, wat een grote man al, 's morgens eerst de boterhammetjes!
    Gaat toch allemaal super snel he!

Deel Deze Pagina