Mie: Mijn moeder is fysio en adviseert de eerste mnd flexzooltjes. Waarom? Omdat alle kleine kindjes die net lopen klauwvoeten (met de teentjes naar beneden krullen om evenwicht te bewaren) Bij een te stug schoentje is dat niet mogelijk. Daarom zijn de flexzooltjes zo goed. Na een maand of 2-3 goed stevig stappen kun je stevigere zooltjes aandoen. Oh ja ik had ook tot 12 weken superveel pijn in mn bekken en zoooo misselijk. Nu is het veeeeeeeeeeeel beter ineens? Ik denk omdat de BM minder verzakt is omdat ie groter wordt en daardoor de druk wat minder erg is. Succes meid!! Wat fijn dat Win.ter zo lief is!! M krijgt steeds meer en meer pit hihihi ze was altijd zo zacht en liefjes, maar nu kan ze echt uithalen! hahaha mag best een beetje kaatje inzitten
Ik had iets stoms whahahah pies weer in mn broek wat n ei: ik moest de waterstand doorgeven aan wml. Dus ik doe dat keurig. Zegt ie dat t verbruik wel erg groot is en wat de reden is. Ik denk tja mn dochter is er bij gekomen zal wel.wat schelen?. zegt dat programma: vorige stand 970, nieuwe stand 31818. Verbruik > 30.000!!!!. Waaaaat? Had is de gasmeterstand doorgegeven! Whahahahaha wat n ei ben ik!
Oh Babbel, hahahhahaha!! zullen de hormonen wel zijn hahaha!! @hier: heerlijk in het zonnetje gespeel vandaag met onze kleine man. Ben helaas wel ziek thuis, de griep heeft me te pakken dit maal Niet dat ik doodziek ben, maar ben gewoon futloos, als een vaatdoek, heb last van mn ogen (echt ik zie geen steek! constant traanogen! heeeel irritant!) gelukkig vandaag even in de buitenlucht wat vitamientjes op kunnen doen. Bekijk bijlage 310019 Bekijk bijlage 310017
tis idd rustig hier... moet ook zeggen dat ik net weer een beetje boven water ben. Heb/had een luchtweg infectie en iedere keer na een halve dag werken was ik afgeschreven voor de rest van de dag. Lang leve de pilletjes van de dokter want het gaat gelukkig al wel wat beter. norri wat een heerlijk mannetje op de foto!!!! zeg ik weet niet of ik het nu goed herinner of niet maar gingen jullie ook niet dadelijk omstreeks mei voor een nummer 2?? babbel ik zou hetzelfde kunnen doen hahaha gelukkig dat ze je er ff op wezen mie heerlijk he die hormonsters ??!! hoort er allemaal bij duim voor een goede echo!!
erg rustig idd, we zxullen wel druk zijn met het leven, de kids etc. Mie hoe gaat het met je? karlijntje werk je nog volledig? Hoe gaat het? is het allemaal nog te doen? En hoe was je suiker test?? babbel jij nog suikertest gedaan? enhoe issie met je oog? En miis, hoe gaat het met je schildklier? Vond grote broer de peuterspeelaal leuk? Hier: veel complimenten op mn werk dat ik er zo goed uit zie nu, hihi..Ben 8 kg kwijt, wil nog veeel meer hoor, gaat erg langzaam. En ben nu geblesseerd (scheenbeen) bekende hardloopblessure en daar baal ik goed van, want ik was zo lekker bezig..Dus zit nu te koelen met coolpacks op mijn schenen en hoop dat ik volgende week weer zou kunnen beginnen ;-( Wish me Luck! heb iig hele mooie maar erg dure nieuwe hardloopschoenen gescoord, helemaal goed aangemeten voor mn loopstyle hihi..Om voortaan de scheenbenen te ontlasten, want ik blijf daar gevoelig voor. En verder lekker weer werken zeg, ik vind het heerlijk! hoe bevalt het de werkende moeders??? Ik voel me iig weer vrouw naast moeder! en t weekend weer vol leuke dingen, straks visite van vrienden die blijven gezellig eten *(hebben 3 kids hihi) Gister op visite bij vrienden, daar gegeten en spelletjes gedaan savonds. Zo leuk! Vond het spannend om beebje wakker te maken om 12u toen we weg gingen maar dat ging best goed, heb em thuis nog ff terwijl hij eigenlijk half sliep 30 cc voeding (meer kon ie niet o) gegeven zodat hij zeker weten weer zou slapen, maar volgens mij had ie t helemaal niet nodig hihi Iig is mijnd ochter gewend om savonds overgepakt te worden en slaapt dan thuis gewoon weer door, dus vond t spannend hoe zoonlief er op reageerde maar dat ging harstikke goed! Fijn! Al blijf ik t zelf altijd wel lastig vinden, slapende kindjes wakker maken hhihi..
@karlijntje: we hebben het er best vaak over, maar dan meer voor in de periode augustus / september. Twijfelen de laatste tijd allebei alleen steeds meer of we volgend jaar nr 2 geboren willen laten worden, of beter nog wachten tot Ties 3,5 of 4jaar is.. pff wordt af en toe gek van ons getwijfel! mei dit jaar gaat m in ieder geval niet worden, haha!
aah Nori, toch weer spannend he om zo iets aan te gaan en te plannen? Wat houd je tegen om niet nu al te beginnen?
Omdat, als ik weer direct zwanger ben, net als bij Ties, nr. 2 dan ongeveer tegelijk met Ties zijn verjaardag geboren zal worden.. we willen áls er een 2e komt, dit proberen te plannen voor een verjaardag in de lente/ begin van de zomer..
Dag dames Sorry sorry sorry, ik verwaarloos jullie. Jammer genoeg heb ik wel een excuus. Ik lig ziek op de bank met de griep, sinusitis en een virus in mijn keel. Ik heb me echt waar nog nooit zo ellendig gevoeld! Ben zo suf dat er weinig eten in gaat, twee kg verloren sinds vrijdag. Net naar ha geweest en nu toch beperkt medicatie gekregen. Daarnaast ben ik enorm bang dat dit een invloed zal hebben op de baby in mijn buik en dus enorm gestrest. Resultaat, bloeddruk en hartslag torenhoog. Woensdag opnieuw een echo dus meiden, duim voor me aub, ik kan het zo hard gebruiken!!!! @ Nori: spannend meid! En lastig dat plannen wel, daar kan ik je jammer gneoeg alles over vertellen haha. Maar natuurlijk loopt het bij jou niet zo he voor alle duidelijkheid! Was jij bij T.ies snel zwanger, kan ik me eigenlijk niet meer herinneren? En wat een moooooooooooi mannetje hebben jullie zeg! @ Sum: wat klink jij als een stralende mama, bruisend vol energie! Super om je te horen vertellen! Ivm hardlopen, goed oppassen met die schenen he! Heb toen ik studeerde erg veel last gehad van periostitis (scheenbeenvliesontsteking) en dit kan echt wel gevaar lijk zijn (barstjes in de schenen en breuken als gevolg! Dure hardloopschoenen die speciaal aangemeten zijn zijn zeker geen overbodige luxe! En hoe mooi ze ook staan, laat je hoge hakken even langs de kant staan! Ik heb er barstjes aan over gehouden door steeds mijn pumps aan te trekken en te weinig te rusten! @ Karlijntje: alles oké? Genieten van het zwanger zijn? Hoe ging de suiker? @ Babbel: alles oké met je drie kleine schatjes? En met jou? Suikertest? @ Miis: hoe gaat het met grote broer op de psz? Heeft hij het nog steeds naar zijn zin? Sorry als ik iemand vergeet, ik probeer jullie nu wat beter bij te houden
Succes en veel plezier morgen Mie!! Jullie gaan een prachtig plakbeebje zien met de echo! Beterschap, de griep heerst overal.. (ik had tegen de keelpijn een borreltje gepakt, werkte als een tierelier, helaas gaat dit 'huis-tuin-en-keukenmiddel' niet op voor jou...) Ik duim morgen voor je! *knuffel!!! En ja is was bij Ties na het stoppen met de pil meteen zwanger haha @GV, Xaar, Babbel, Karlijntje: hoe gaat het met jullie? @lijstje: houdt iemand deze nog bij??
De echo was helemaal goed Beebje ligt weer perfect op schema met de groei (was de vorige keer iets te klein), hartje klopte heel mooi, was alweer druk aan het bewegen met zijn/haar mini-uitsteekseltjes, met andere woorden gewoon helemaal goed Ik kan het bijna niet geloven, was er zo van overtuigd dat het fout ging zijn! Nu mag ik binnen twee weken nog eens terug en dan nog eens twee weken later. Maar ik geloof dat ik er nu toch stilletjes aan begin in te geloven! Mijn dag kan (ondanks verkoudheid, sinussen die verstopt zitten, moeten gaan werken in die k*tsneeuw) helemaal niet meer stuk!!!!
WHOEHOEHOEHOHOE gefeliciteerd MIE! wat een topdag heb jij! Genietse!!! Whoop Whoop Whooop (doet vreugde dansje met de heupies!)
hoi meiden, drukdruk! Mie, jeeeeeeeeeeeeeeeeeh ben zo blij voro je! wat super zo'n goede echo! beterschap nog! sum, kut zeg van die blessure, nog steeds last van? gave runsneakz norii, allemaal weer beter thuis? @hier, alles oke....oudste heeft wel wat gehuild op de psz, amar echt alleen als ik er ben, zodra ik uit zicht ben is het over...dus gewoon kwestie van wennen.. hij leert er zoooveel echt super leuk om te zien, nadelig is dat hij natuurlijk bijv kindjes ziet slaan of schoppen en dat dus overneemt, btj jammer hahaha Maar ik vind het ehct heel leuk voor hem, ze doen daar echt heel schools...is zo'n voorschool dus behandelen veel dingen met heel schema enz...heel leuk! nou ik moet weer verder xx
leuk he die psz mie! ken er alles van, weken ze ook zo leuk in thema;s? En die poppenhoek, geweldig! Zo leuk om te zien ook al die peutertjes samen spelen! Wij hadden laatst een info avond, en kregen toen fotos van de kindertjes te zien: samen verfen, spelen etc..Allemaal bijna even groot, het is zo aandoenelijk! Met hun rugzakjes om..hihi We hebben dochterlief aangemeld voor een extra dagdeel, ze ging maar 1 dag op de woe ochtend en straks per mei ook op de maandag. ze vind het nl zo leuik en kan ze al goed wennen aan straks naar schoo! babbel, hoe is het schoolding voor jou? Heb je daar nog nieuws of nieuwe inzichten in t.a.v. grote broer?