2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey ladies,

Back again!

@Inge: en? Hoop zo dat er wat gebeurt!!!

Hier net naar de ha geweest: flinke onsteking inderdaad. pilletjes en moet het rustig aan doen en mag absoluut geen koorts krijgen. Dan moet ik maandag meteen terug.

Toch even gevraagd aan ha wanneer ik me zorgen moet gaan maken mbt uitblijven van zwangerschap. Ze vroeg hoe lang ik was gestopt. Is iets meer dan een half jaar. Ze zei doodleuk: oh dus je bent 6 x ongesteld geworden. Dan klinkt het ineens heel kort, maar voor mij is het een eeuwigheid...
    Ze vertelde dat ik terug moet komen als we een jaar bezig zijn....zucht... ik weet het... er zijn mensen die veeeeel langer bezig zijn...ik moet niet zeuren...

De ha vertelde dat ik geen ovu testjes hoef te kopen. Als ik de dag van ongi pak en daar 14 dagen vanaf trek is dat de dag van mijn ei. Is dat zo???

Liefs,

2. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He lovely

Gemiddeld genomen is dat maar dat kan per persoon verschillen.
    Niet bij iedereen duurt een cyclus 28 dagen. Bij mij duurde het gemiddeld 31 dagen en had ik pas op dag 21 mijn ei dus dan zou ik mooi een week te vroeg geklust hebben. En tkan per periode ook nog eens wat verschillen. Ben je bijv ziek als nu dan kan dat ook weer van invloed zijn.

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Norii: Genoten van je avondje?
    Ik ga geen potjes geven aan de kleine ivm hoog allergie risico. Voor mij wordt het dus lekker zelf kokkerellen :)

@LB: Wat ontzetten balen! Bah :(

@Faf: Tja, het is de enige mogelijkheid om het iets proberen te versnellen. Weet wel dat het geen garantie is. Maar alles om bij de gyn uit de buurt te blijven :p
    Als jullie grieperig/verkouden zijn; ik zweer bij Oscillococcinum. Ik denk niet dat je kleine het ookal mag hebben, maar jij en je man iig wel. Ik knap daar altijd snel van op...
    Beterschap voor jullie!!!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @LB: Idd, wat Karlijn zegt. Dat is gemiddeld. Ik had wel een cyclus van 28 dagen, maar mijn eisprong was pas op dag 16!
    Ik gebruikte de ovutests van Z&K idd. De dipsticks. Die van sensi-nogwattes en matcare schijnen ook heel goed te zijn.
    En af en toe mag je best even mopperen en zeuren hoor. Dat hoort er gewoon bij :)

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Z&K besteld, ben heel benieuwd!!!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Baby nieuws!!!!
    Finnefant: bevallen op 11-10-2011 van een prachtige dochter M.ink

Mie:bevallen op 15-10-2011 van een prachtige zoon W.inter

ZWANGEREN!
    IngeG@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 6: zwanger --> verrassing!
    Vinkje@29 jaar gaat voor de 2de, ronde 2: zwanger --> meisje
    Norii@24 jaar gaat voor de 1ste, ronde 2: zwanger --> jongen
    Beauty01@29 jaar gaat voor de 4de, ronde 4: zwanger --> meisje
    Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> verrassing!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 8: NOD 29 okt (35dgn)
    Lovelybabe@ 32 jaar gaat voor de 1ste, ronde 8: NOD 24 nov(29dgn)
    Karlijntjev@ 25 jaar gaat voor de 1ste, ronde 3 : NOD 28 okt
    Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de, ronde 3: NOD 29 okt
    Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 13: NOD 12 nov (28dgn)

Controle & Echo
    IngeG: zwanger, bev.datum 27-10-2011 vk 27 okt
    Vinkje: zwanger, bev.datum 31-10-2011
    Norii: zwanger, bev.datum 28-12-2011 Controle 17 nov; liggingsecho: 23 nov
    Beauty01: zwanger, bev.datum 22-02-2012 Controle
    Fafje: zwanger, bev.datum 21-05-2012 Controle 24 okt

Ik ga in het begin ook alle voeding zelf maken; fruitprutje met dit, groente prutje met dat. En voor mee te nemen zijn de olvarit potjes. Ben ook niet echt een voorstander van al die kunstmatige troep. Geef mij maar puur natuur! :D

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @LB: zou leuk zijn als je de 25e nov positief zou testen! dan ben ik jarig :p haha!! Oja en de 24e is ook leuk, dan gaan we trouwen!! :D:D Reden genoeg om in november posi te testen!!

8. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Ik teken er voor. Graag een positieve test op de 24ste en dan doe ik er nog een op de 25ste, speciaal voor je verjaardag :).

Wat leuk dat jullie gaan trouwen volgende maand! Ik had het al eerder gelezen, maar door al dat babynieuws is et een beetje op de achtergrond geraakt.

Alles al helemaal compleet voor de grote dag?

Liefs

9. fafje

fafje Niet meer actief

haha of de 28e wnatd an ben ik jarig :p

maar het klopt wel als je terug rekent dus ongi..en daar 14 dgn vanaf trekken......in elk geval nooit vooruit tellen, wnat dat kan erg verschillen....!
    wel klote zeg van je ontsteking!

inge, thanks voor d etip, ga ikonthouden! nee snap ik toch, ik hoop dat je baby snel komt...zwnager zijn is nu wel leuk geweest heh :p

norii, ach lieverd moet jij toch heelmaal zellufff weten...ik eet zelf alleen maar vers, kook ook niks uit pakjes of potjes...dus vandaar dat mn zoontje alles vers heeft gekregen, wij deden de bijvoeidng a la rapley style...btj gecombineerd in het begin met wat grof prakken, ik gaf uitsluitend bv tot en met 6 mnd...vandaaaaar :) maar i won't judge u hoor gekkie!

@hier, oh ik vergeet steeds mn oude vk te bellen, kan elke ovchten dalleen tussen 0830 en 9u....aangezien ik niet naar die andere meer wil..wel lekker echo over 1,5 week....hopelijk gaat de tijd snel!

ik voel me trouwes een stuk energieker!! heb weer veel gedaan al! zo ff dweilen...en wat kleding opbergen....en mezelf nog douche :D...kleine ligt net op bed!

10. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Hey meisjes! ik heb jullie gevonden :)
    Moet mn banner even aanpassen want vorige maand was mn cyclus wat langer. Dus geloof pas maandag mijn beurt. Maar ik heb de hoop een beetje opgegeven :)

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Fafje: haha was ook niet verdedigend bedoeld hoor :p ieder zn ding toch?

@LB: we houden de dag zelf eigenlijk vrij saai, gaan trouwen en met de mensen die erbij zijn gaan we gezellig borrelen en taart eten. zaterdag de 26e geven we een feest voor alle vrienden,familie, kennissen en collegae om het huis in de wijden en de trouwerij te vieren. Dus qua voorbereiden valt het allemaal reuze mee :)

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nou meiden, ik weet ook al waarom ik me gisteren zo rot voelde! vanacht zwaar ongie geworden, hele bed eronder..
    Mooi k*t!!! Ronde 9 na mk is dus een feit, sjezzzzzus (sorry) maar wat duurt dit lang zeg....
    Ik heb trouwens sensitest, werken best goed LB! Heb er nog maar 2 gebruikt, maar goed. Ik was w.s. te laat weet nu waneer mn ei was en had op maandag geklust en op vrij, zat die week maar w.s. mijn ei gehad op donderdag........POKKE!
    Naja goed, volgende keer 2 december ofzo...Duuurt ook nog eeuwig lang ( rot lange cyclus!!!!!!!!!!!!!!!)

zo alles is rot behalve: MANLIEF heeft me verrast met ANOUK kaartjes!!! We gaan lekker naar het gelderdome in maart!!! naar haar concert, dat vind ik helemaal te gek.

Maar verder een pest humeur!...Grrrr..
    zo dat ben ik ff kwijt! maar meiden: IK ROOK NIET! (toch ook best knap!)

13. fafje

fafje Niet meer actief

sumshine, wat ontzettend klote, net je ei gemist dus!!!!!!! pfff lang heh duurt dat jeetje, wete heo je je voelt hoor....

en wat GAAAAF anouk's laatste concert heh!! tenminste voorlopig....ehct gaaaaaaaaaaaaaf ik bene en mega fan :D

14. fafje

fafje Niet meer actief

ingeeeeee het is stil???????????????
    :p:p

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Jaah FaF IKKE OOK MEGA FAN!! whoehoe!!

Inge het is idd stil, vind het spannend! Hoop voor je meid dat je aant bevallen bent...Ik zei nog zo 26 of 29e.....Ik zou wel eens gelijk kunnen hebben dus :D Fingers crossed!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oja over die potjes...nou dochterlief kreeg af en toe ook echt wel ff een potje hoor, als ik lekker sushi, thaise of zo wou eten at ze niet met de pot mee en ik heb geen tijd met een drukke baan en geen zin om nog extra te koken. Een ding scheelde wel, ze vond de potjes heerlijk...lekkerder als mijn kookkunsten...NOU!! en ik kan heel lekker koken!!! *grrrr...hihihi... Ik had toen ik zwnager werd hele mooie voornemens, alles zelf koken, biologische verantwoord, geen suiker voor het eerste jaar etc...Nou ik heb ze allemaal gaande weg over boord gegooid....Heerlijk....:D ( past bij me..) En kindlief is gezond, doet het goed ach en daar draait het allemaal om! En we vinden allemaal een manier die bij ons en ons kindje (kinderen) past :D

17. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat is zo hoor Sum....hier at die kleine eigenlijk al vanaf 6 mnd mee...en echt vanaf 8 mnd...maarja ik gaf stukken, dan is alles zo snel gekookt...

sushi enz at ie ook lekekr mee :p:p..maar had ook ehct een vreetzakje die alles lekker vindt...

of ik deed bijv worteltje en aardappeltje koken...stampen..en dna had hij ook ff een maaltijdje!...maar ik heb geen drukke baan...dus heb overal de tijd voor gehad...dat scheelt wel dnek ik!!!

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Sum: balen van je ongi maar wel echt heel sterk van jezelf dat je nog steeds niet rookt! You go girl! Nog een maandje volhouden, dan ben je lekker zwanger en kan je met al het uitgespaarde geld leuke babyspulletjes kopen :D:D:D Lief van je man ook om kaartjes van anouk voor je te kopen!!!

@ Norii: wat leuk je trouw! Ik zou het persoonlijk ook vrij sober houden. Ik vind jouw trouwplannen best wel leuk. Ik hoef ook helemaal geen gigantisch feest maar ja ieder doet natuurlijk wat hij/zij wil he:) Zou al blij zijn als ik ooit ga trouwen want vriendlief is er geen voorstander van haha :p

@ Xaar: geen bloed geeft moed meid! De moed nog niet laten zakken!

@ Fafje: wat ben jij lekker energiek zeg de laatste dagen! Jammer dat je zo ver woont anders mocht je gelijk hier je energie een beetje komen gebruiken haha :D Geniet van je energiek gevoel meid!

@ Lb: ik duim voor een positieve test voor jou, gelijk op welke dag hehe! :)

Hier: wat heb ik een droombaby!!!!!!! Hij komt lekker goed aan (zo'n 90 gram per dag :D) sinds ik hem weer van zes naar zeven voedingen heb gebracht. Van de kinderarts moest ik naar zes maar dan had hij constant honger omdat hij nog niet zo'n grote hoeveelheden in één keer kan opdrinken. Lekker mijn eigen gevoel gevolgd en het ziet er dus naar uit dat het werkt :) Hij slaapt ook een hele dag rustig door, zou soms vergeten dat hij in zijn wiegje ligt :p Alleen doen mijn boobies nogal vervelend :( Al te kampen gehad met tepelkloven de eerste dagen, gelukkig kunnen verhelpen met een zalfje, maar nu komen ze jammer genoeg terug. Maar weer aan de zalf dus. Gisteren ook mogen bellen naar de vk want ik had zo'n zere borst. Blijkbaar een borstontsteking... grr zwaar k*t!! Maar ondanks de ongemakjes ga ik toch maar lekker door met afkolven en voeden. Alles voor het kleintje he :D

19. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    En waar o waar blijft Inge? SPANNEND!!!!! Ik hoop voor haar dat ze aan het bevallen is :)

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: wat heerlijk dat je kleine man het zo goed doet! En idd lekker naar je eigen gevoel luisteren, je bent niet voor niets moeder :D Heerlijk! Wel balen van de borstontsteking :( een vriendin van me heeft het 3x gehad bij de kleine en is toen maar alles af gaan kolven en af gaan bouwen om over te kunnen stappen naar flesvoeding. Hun kleine man doet het overigens geweldig goed op beide voedingen, maakt dus geen reet uit, alleen scheelt het haar een heeeeeeleboel pijn :D

@Sum: wat goed van je dat je nog steeds rookvrij bent! knap hoor!! wel enorm balen van je ongi :( blergh! wachten duurt zoooo lang :(:(

@IngeG: waar ben je??? :D:D we zijn nieuwsgierig!!!

Deel Deze Pagina