2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden,
    Druk druk druk...maar ik kijk wel mee :)

Nori, van harte meis met het lopen van Ties! Wat een mijlpaal! En wat een stoer mannetje! Heerlijk! Nu begint er een nieuw hoofdstuk wat eerst: achter em aan vangen gaat heten hahahaha..LOL!
    En fijn dat bm er goed uit zag, ff aan kijken dus!

xaar, sterkte meis.

gv, lekker aan t nestelen op verlof?

karlijntje, wat een mooie echo meis! En wat een prachtig kindje1 Ben benieuwd! En fijn dat je geen suiker hebt joh! geniet nog maar van de laatste loodjes, t gaat allemaal best wel snel ;)

babbel hoe gaat het met jou? stil...zie je ook bijna niet op FB...are u oke? knuffel voor jou!!

Lb, hoe issie? op vakantie??

Miis, gaat grote broer 4x naar psz, wat lekker! Echt een ritme dus al!
    Dochter gaat hier nu nog 1 keer en vanaf mei 2x een ochtend dus kan ze nog een half jaar wennenz eg maar...en dan vanaf januari 5 halve dagen naar school...time flies!...

hier, blessure in mjin scheenbenenen (schenen dus Miis..hahha) is over ;) leker weer aant lopen!
    11kg af gevallen, wil graag nog 9 maar zie er iig al stukken slanker uit en das fijn, ook voor mijn gezondheid (voornamelijk)
    verder, lekker weekend! yes!
    en morgenavond ga ik op een kinderkledingbeurs staan, mijn tweede hands kleertjes verkopen. Weer ruimte op zolder maken haha!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sorry voor mn afwezigheid, maar mn oma is overleden en ook druk met alles geweest :)

WOWWWW Sum wat goed!! 11 kilo!!!!! TROTS OP JOU!!!!

Norii: Leuk leuk een tweede! Je weet vanzelf wanneer de tijd rijp is mop
    Oooh ja ik kan me je zorg wel voorstellen liefie, maar je moet nooit googelen lieverd! Ik heb ook vaker tussenbloedingen gehad sinds de geboorte van M. Het hoeft niet iets te betekenen, het kan ook 'niks' zijn, of dat de pil te ligt is. Knuf!
    Oh lees dat de HA dat ook al zei hihihi :)

Mie: Ah meid toch wat rot zeg!!! :( Niet te bang zijn lieverd ik val meestal veel af de eerste weken van de zwangerschap :)
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ voor de goede echo mop!!!! die hadden we nodig he liefie!!!!
    OOOH wat een rotstreek van ML zeg :(:(:(:(:( bah bah daar zou ik ook om ontploffen!:x:x

Suikertest: Pas met 24 weken helaas ;) maar ik hou t goed in de gaten zelf :)

Miis: Whahahahaha las ineens je berichtje in 'derde kindje' topic en dacht: HUH? zit ik nou verkeerd??? hihihihihhi Ik schrijf daar ook!!

LB: Ja dubbel zeg... Ik zou ook moeten huilen in jouw plaats... :(
    Nou ik hoop zo dat je van je vakatie geniet, maar aan de foto's op FB te zien wel!!! En dan komt t echt snel goed met jullie beebje dat moet gewoon!!!! Ik hoop t zo!!!!

GV; Lekker genieten van je verlof meid!!!

WOOOOOOHHHHOOOOOOOOO applaus voor T.ies!!!!!!!!!!

Karlijn: Wat een mooierd!! ♥ En dikke prik in je ( Y ), nou weet je wel dat je veilig bent he meid! :)

Xaar: Jeeeetje meid wat een hectische tijd... Wat ellendig spannend allemaal. Zenuwslopend... Goed dat je het zo hebt aangepakt en van TV kijken gaan de kindjes niet dood zeg ik maar. Nood breekt wet!!! Fijn dat het nu weer goed gaat!!!!! Fijn wat van je te horen meid!!

Hier: Ik was wat stil vanwege drukte van studie en ook het overlijden van mn oma. Nu alles beetje rustiger en weer wat tijd voor andere dingetjes ;)
    Nu 16 weken, BM al vlak onder de navel en een flink bolletje ;)
    Ik heb een heleboel echo's in april staan!! Heerlijk :D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Baby nieuws!!!!

2011
    Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter
    Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon

2012
    Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter
    Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon
    Sum: bevallen 30 oktober 2012 van een prachtig zoon

2013

ZWANGEREN!
    goudvis@30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013
    Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013
    Karlijntje@ 27 jaar gaat voor de 1de, zwanger, uitgerekend 2 juni
    Mie@ 22 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 16 oktober?
    Babbelbol@ 31 jaar gaat voor de 3de, zwanger, uitgerekend 30 augustus?

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste

Controle & Echo:
    Goudvis:

Xaar:
    Mie: 13 maart echo

Karlijntje: 9 april controle ziekenhuis
    Babbelbol: 27 april controle VK, 3 april geslachtsbepalingsecho, 17 april 20 wk echo, 23 april echo Fontys

dames even aanvullen :cool:

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja ik voel de beeb al best veel! Echt fijn en met de doppler hoor ik snel en hard het hartje kloppen ♥
    De naam is erg lastig jeutje... Kom er niet uit nog hahaha.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    xaar, heftig zeg :(:( sterkte met alles!!!!!

sum, wat goed 11! lekker bezig!! zet em op!
    Ohja gek heh volgend jaar al de basisschool!! hihi, ja is wel lekker 4x hoor, merk het wel hoe ik er van kan genieten, eventjes 3 uurtjes met die jongste ( die vaak een dutje gaat doen) f 2 uurtjes relaxed winkelen ( terwijl de jongste in de wagen slaapt haha)
    Zoon hoeft dan pas in sept '14 te wennen, hij wrdt die maand 4 dus mag gelijk in t begin van t scholjaar meeden geloof ik

Babbel wauw!! lekker mooi buikje al zeg! gecndoleerd met je oma :(
    Ja derde kindje-TS ken ik hahaha klets altijd met haar en kletste altijd met haa rin andere topics...nu alleen via fb meestal..en dan volg ik haar topic zo af en toe hihihihi Ik zag jou daar idd al ;)

@hier, jongste verkouden, verlatingangstfase, btj jammer, spookt veel snachts en tijdens dutjes, huilerig enz je kent het wel :p

verder heb ik vit d tekrt dus vandaar ok mn chrnische vermoeidheid, schildklier is nu wel oke..

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Miis en óf ik dat ken. M slaapt al 2 maanden niet meer door en hangt de hele dag aan mn kont. Het is duidelijk een sprongetje maar ik ben zoooooooooooooo moe!!!!! Vannacht heeft ze eindelijk 12 uur geslapen! Dat was zoooo fijn!!!

Fijn dat de schildklier nu oke is!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jaa ik voelde die kleine ook al heel veel met dat termijn! heerlijk weer heh dat gefladder!

Ohh shit is dat zeker nu je zwnager bent! Ik vnd het ook best pittig toen de oudste smiddags niet meer wilde slapen...

hoe gaat het met je bekken/?

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Haha ze slaapt overdag wel gelukkig, maar ja F niet meer natuurlijk. En 's nachts is t ellende.

Mn bekken gaat (nog) bovenverwachting goed!!!! Jippie!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oooh ja het kaartje is af!!! nu de naam nog hahaha

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh nu dan be je moi op schema hahah!! leuk hoor! fijn van je bekken, houden zo!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babbel wat een mooie buik!!! Ziet er goed uit?
    Heb je stiekem ook een voorkeur? of ben je blanco?
    Wat raar dat je pas met 24w3 suiker test krijgt..

Benieuws naar t kaartje, ga je t nog verklappen? Heb je op FB ooit ons kaartje gezien? Moet je eens bij mn fotos kijken, denk dat jij em wel mooi vind! Blauw met een hertje hihi...

Miis, hmmz nog niet aant orienteren voor nummer 3? Vind t wel bij jullie passen.....hihi

Hier, een offday vandaag, alles doet me zeer, moe en zeurderig..Heb zin in chocolade en ga straks lekker een pot thee zetten denk ik..hahaha!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, hihi ja maar eerst een ander huis en dat kan nog wel ff duren..daarna ga ik weer diep in mn hartje kijken wat ik nou echt wil :p

oh lekker chocola met thee :p

ik heb een tijd een manie gehad van nep mini marsjes in de thee dopen gehad WUHAHA lekker calorieen :p

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nee Miis ik houd van Tony Chocolonely...mmmmmmmmm

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hihih ook heeeerlijk :D

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Even vlug: mooi buikje al Babbel!! & gecondoleert met oma :(

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaaah lief Norii!! Thanks :)

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoe issie meiden?

kindjes ziek? rot griep ook! pfff we moeten nodig de zon hebben!!

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag meiden

Sorry voor het weinig reageren. Ik lees wel altijd mee maar heb er soms de puf niet voor om te reageren :)

Enige wat me is bijgebleven is de prachtige buik van Babbel! Echt prachtig meid, showen en genieten he! En mijn deelneming met het overlijden van je oma.

Hier: moe, moe, moe en nog eens moe! Ik ben echt een wrak, alles wat ik wil is slapen! Gelukkig gaat alles wel super goed met de baby! Gisteren opnieuw een echo gehad, 11w zwanger en een heel actieve en gezonde baby. Dat geeft de burger toch weer moed he!
    Alleen zit op reis gaan er niet meer in, dat heeft de gyn gisteren verboden ivm vroeggeboorte vorige keer. Kreeg ook te horen dat ze deze keer liever geen risico nemen, wat wel positief is. Alleen moet ik bij de eerste harde buiken onmiddellijk stoppen met dansen en lesgeven. Alleen had ik die bij W best snel dus weet ik niet hoe lang ik nog kan werken... Mijn placenta ligt ook voor dus snel zal ik de kleine niet voelen, dat is best wel jammer.

Sorry voor het egobericht maar ik heb hier zoveel verdriet gedeeld dat ik nu het goede nieuws ook graag wil laten horen :)

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    fijn Mie! Wat goed dat het zo goed gaat!!! feli en idd rustig aan kan nooit kwaas ;)

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hoe gaat het met jou Sum? Al wat hersteld van je scheenbeenproblemen? Zit je al aan de tien kilometer ondertussen (dt is toch waar jij voor ging he)?
    En met je kids? Jij ziet er in ieder geval stralend uit als ik de foto's op fb zie!

Deel Deze Pagina