2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mie, mn schenen rommelen weer wat..helaas nog geen 10 km dus..wel 7 maar daarna lijkt t altijd weer op te spelen..ships..

Het gaat goed bij ons gelukkig mag niet klagen!

zit hier te dobben en te twijfelen of we wel of geen derde willen erg he? hahaha//

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: wat zie je er toch steeds stralend uit op FB! Knap van je dat je, ondanks de scheenbeenproblemen tovh de 7km blijft halen. Petje af!!

@Mie: wat een heerlijk nieuws! Fijn dat de echo"s steeds weer goed uitzien. Genieten jij! En moe, ja ik ook! En dan ben ik niet eens zwanger.. :p

@hier: een K gesprek op mn werk gehad over km en werktijden notering. Leidinggevende sprak met 1,5wk geleden aan op mijn uren. 'Hoeveel uren een werkdag had bij mij?'.. nou? Gewoon 8. De volgende vraag 'waarom ik er 8,5 schrijf?'.. nou? Als ik een half uur langer door (moet) werk(en), dan schrijf ik dat half uurtje ook. 'Is dit vaak voorgekomen, want ik heb je urenlijst gecontroleerd en zag het meerdere malen terugkomen?'.. lijkt me sterk, hooguit 2keer, wanneer ik onverwachts voor mijn collega moest sluiten.
    'Hoeveel km'ers ik per dag rijdt woon-werk gerelateerd?'.. dat zijn er 50, hoewel de routeplanner op i-net er 49aangeeft, maar ik dan niet op de juiste locatie ben (ivm midden in het centrum, geen parkeergeledenheid op locatie, parkeren elders)
    HEEFT MIJN LEIDINGGEVENDE VORIGE WEEK IN MIJN VAKANTIE DE ROUTE VAN MIJN HUIS NAAR MIJN WERKLOCATIE NAGEREDEN OM ZO DE EXACTE KM'ERS TE CONTROLEREN????!!! ECHT WTF???

Ik ben zo boos! Niet alleen omdat het niet klopt wat hij zegt, te weten: 47km per dag te rijden, maar ook omdat hij dit zo kinderachtig loopt te 'controleren'. Punt 1: ik heb vandaag de kmstand genoteerd , enkele reis = 24,3
    Punt 2: heeft hij niks beters te doen dan rondrijden?
    Punt 3: hij heeft het steeds over '..op basis van vetrouwen..' wtf? Welk vertrouwen?

Echt aaaaarg!!!!

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Sum: vervelend die schenen. Mss eens naar de sportarts gaan alshet steeds terug komt bij 7 km? Zou zonde zijn dat je door je schenen moet stoppen met hardlopen he.
    Denken aan een derde, hihi leuk hoor! Zou er persoonlijk zo snel na d ebevalling nog niet aan moeten denken. En naar welke kant neigt het meest nu? En wat vind je man er van?

@ Norii: wat een k*tleidinggevende heb jij zeg! Gewoon even vragen welke route hij neemt want dat jij echt wel anders uitkomt en je ook voordeliger naar je werk wil. Eens kijken waar hij het dan haalt!

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, zo blij voor je! Fijn gevoel en kan j nu ook meer genieten? Wel balen als j eerder moet stoppen met werken. Weet nog bij w dat j dat financieel zo rot vind, is dat nu gewoon oke? Krijg j dan gewoon j verlof enz, dat was toch een ding bij jullie in be !?

Sum, is het niet erg aks j het dan blijft belasten? Lekker bezig hoor!

Norii omg!!!!! Wat een hufter! Sorry hoor maar Jezus waar gaat dit over! Je bent toch over gestapt naar andere afdeling/locatie? En dan hb j met zo'n pipo te maken pfffff

@hier oudste was doodziek voor t eerst echt echt echt dat ie heel slap en bloedheet was en ging slapen op de bank!

Jongste krijgt tandjes eindelijk nog even en hij is door! Ook zo'n latertje netals oudste die pas na 1 jr. Z'n eerste tandje Hihi

Vermoed dat de oudste ook kiezen krijgt nog vuurrode wang heeft en steeds verhoging

Ik kom later weer bn moe liefs

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aaah wat sneu Miis, hoe ist nu met de boys? sterkte!

Ik loop nu ff niet hard, ga maar naar de sportschool en probeer de pootjes idd nu ff niet te belasten..zucht...Ff rust houden dus.

nori wat een naar mannetje! kun je t er nog gewoon met em over hebben?

mie: ik plan altijd graag en ik weet het echt nog niet zeker, maar ik denk het wel..zou het wellicht toch wel leuk vinden over een jaar weer 1 dr bij! maar das echt de laatste,...en ben ook bang voor mn "doos"hoor..die kwam dit keer erg gehavend uit de strijd..pff

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik zeg : DOEN!!! :D:D:D :p Rot van je schenen maar BRAVO voor je 7 km!! En je bent indd een knapperd ♥

Mie: Fijn dat het allemaal goed is met de beeb!! En ja rustig aan hoor!!

Kindjes ziek? Ja Mink had oorontsteking en ik ben er ook echt beroerd aan :(

Norii: Jeeeeee wat kinderachtig!!!! :$ Zo ga je toch niet met je werknemers om ??? :x Knuffie!

Miis: Aaaah arm boefje :(

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah babbel jij ook ziek? waardeloos ja!
    En wanneer heb je geslachtecho??

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Miis: al wat beter met je boys? Niet leuk om te zien he als ze echt zo slapjes op de bank hangen. Zitten de tandjes er al door bij je kleinste mannetje?

@ Norii: hoe gaat het nu op je werk? Nog een gesprek gehad met die vervelende vent?

@ Babbel: ach bij jou ook al dat ziek zijn. We hebben de zon nodig hoor! Zoals sum idd al zei, wanneer heb je de geslachtsecho? Maak je het bekend of wordt het een surprise? Kan me niet meer herinneren hoe je het bij je dochtertje hebt gedaan.

@ Sum: haha, je doos kwam niet zo goed uit de strijd? Sorry, ik lig even plat van het lachen. En toch maakt het me bang. Heb ik bij de eerste niets van gemerkt.. Oh neen, nu al bevallingsstress haha :D

Hier: ik heb het zonnetje gezien!!!!!!!! En onmiddellijk vrolijk aan het poetsen gegaan! Vensters gewassen, auto gewassen en gestofzuigd, overal in huis stof afgedaan, gestofzuigd, gedweild, bedden ververst. Voelt lekker zeg! Alleen moet ik vanavond dus nog werken en ben ik nu al pompaf haha.

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thanks meiden! Ja ik heb holteontsteking en blaasontsteking maar t gaat wel weer gelukkig. Straks werken en mn lieve collega wilde dienst ruilen zodat ik niet meer hoefde te sluiten. Erg fijn!

En de geslachtsbepaling is WOENSDAG!!!! JIPPIE!!! En we vertellen t de heeeeeele wereld hahahaha!

Bij F wisten we t niet. Een verrassing. bij M wisten we het perongeluk en daarna toch gekeken. Dat hielden we geheim. En nu willen we dit proberen hahahaha. Nee geen secrets meer voor mij, daar ben ik geen held in hahaha!

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Oeeeh spannend! Dan weten wij woensdag als F & M een broertje of zusje krijgen :D
    Hihi, drie kindjes krijgen, dan kan je alles eens uitproberen he :)

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi

Ja zoon is helemaal beter, was die ene dag echt doodziek! Volgende ochtend nog een btj, daarna alweer snel opgeknapt!
    Alleen sinds vanmiddag ineens zn oog heel vuil steeds, wat kan dat zijn, iemand ervaring? Lijkt ontstoken...steeds wit spul enz...

Jongste nog steeds geen tand door, je ziet wel al een echte bobbel maarja! ook bij de oudste ging het zo langzaam hihih..arm kind..

Mie, heerlijk heh dat lente gevoel, alleen wel erg teleurstellend als je buiten komt ...hier was het althans echt IJS KOUD!....vreselijk gewoon...

Babbel, shit zeg beterschap hoor, !! spannend woesndag zo leuk!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis kan dat ook iets van de vijfde of zesde ziekte ofzo? kreeg je ook ergens ontstoken ogen bij toch?
    miss morgen even mee naar de ha als r allemaal wit spul uitkomt..lijkt me niet gezond..

al bezig met een nieuw huis trouwens?

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh is dat zo? maar die ziektes moeten ze 3 dgn hoge koorts hebben dacht ik...

ik wil idd morgen ff bellen naar de ha, want zit anders toch met dat paasweekend enz...

oh ik google net, en dit lijkt me wel kloppen :

Oogontsteking bij kinderen | Mens en Gezondheid: Aandoeningen

nee we blijven voorlopig hier wonen ;)

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    maar je schreef dat het wittig was toch wat er uit kwam? dus niet groene, dichte ogen? of heb ik t nu helemal verkeerd?

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou daar begon het wel steeds mee...tis soort licht gelig...soms wat wit...soms wat groen...
    hij had ene vieze groen gele klodder toen ik hem van de psz ophaalde..en vanmorgen viel het me dus op dat hij troep in zn wimpers had..normaal word hij wakker met schone ogen zegmaar...

en aangezien die 2 nu steeds snotterig en verkouden zijn..lijkt het me wel logisch

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Miis: is gewoon n ontstoken oogje. Heb je nog bv in de diepvries? Er in druppelen! En anders met lauw afgekookt watee van buiten naar binnen schoonmaken. Niet met vingers er in! Gaat weer.over :)

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oke thanks!

ik heb nog bv in mn boobies :p

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh.ja tuurlijk sorry.hihihi! Gewoon paar keer druppelen!! Helpt echt goed!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oke eens kijken hoe ik dat ga doen!

maar dus niet nodig te bellen naar ha?

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee.kijk het even aan als het oog echt dik en rood wordt kun je wel gawm, maar dit gaat meestal vanzelf over! Maar als je t niet vertrouwt gewoon gaan hoor ;)

Deel Deze Pagina