@Sum: leuk, leuk een 3e kinderwens! @Babbel: jeetje wat kl*te dat je je baan in juli kwijt bent! Aaaarg!!! Vanwege bezuinigingen of geen contractverlenging door dirfunctioneren?? @gastouder worden: leek mij ook erg leuk! Mijn moeder is bij ons in huis als gastouder voor Ties. Dat is ook haar enige oppaskindje. Ze werkt naast de 3 oppasdagen, nog 2 dagen als z.uid.zorgmedewerkster (thuishul.p voor ouderen) wij zijn erg blij dat we op deze manier gebruik kunnen maken van opvang, heeeel luxe bij ons thuis, dus geen geleur met halen en brengen/ overdrachten of what ever. Gewoon alles eigen en lekker thuis heerlijk!
Nirii: hahaha nee gelukkig niet zeg! Mijn manager vindt t vreselijk, maar bezuinigen, kinderopvang he
@Babbel; gastouder geeft minder romslomp. Als je een eigen kdv wil beginnen (aan huis) dan moet je bijna je hele huis verbouwen. Als gastouder blijft de thuissituatie de basis in tegenstelling tot een kdv..
Gelukkig niet zeg..anders kreeg ik ipv geld uit de muur. Scheit uut de muur..zie me al afrekenen bij de hema..hihihihi
Blame it on the hormonsters maar hier lag in dus tien minuten van in een deuk hahaha Fijn paasfeest allemaal!!
Goudvis, wat verschrikkelijk dat alles zo moest verlopen! Gelukkig is het inderdaad een vechtertje en heeft hij er zich door geslagen! Gefeliciteerd met de geboorte van je kanjer meid! Hopelijk kan jij snel wat tot rust komen en het een plaatsje geven. Geniet van je kleine man en hopelijk toch ook een beetje van je roze wolk. Wat goed dat hij ook volledig bv drinkt. Snap ik het goed dat er dus niet meer gevreesd wordt voor handicaps ed? Jij hebt de laatste tijd echt wel veel te verduren gehad he... Hopelijk blijft alles goed verlopen en mag je zalig genieten van je kleintje! Gefeliciteerd!
goudvisje! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Helaas een vervelende start, maar zoals je zelf al schrijft, een vechter! (Net als zijn mama, want die gaf zwanger worden ook niet op!) Wat fijn dat de BV goed gaat, geweldig! Ik kan jullie alleen maar heel veel succes wensen de komende tijd, in de hoop dat het vanaf nu de goede kant op blijft gaan! Nogmaals proficiat en heeeel veel geluk!!!
GEFELICITEERD GV!!!!!!!!!!!!!! Leuke naam! veel geluk met jullie vechtertje! wat een naar begin, hopelijk kunnen jullie de moeilijke periode van de zwangerschap en de bevalling achter jullie laten en lekker van elkaar genieten! want JIPPIE je bent mama!! Eindelijk die lang gekoesterde wens geniet er van meid!
GOUDVISJE":: gefeliciteeeerd!! wauw je bent nu echt mama! maar wat heftig zeg!!! ik hoop en duim mee voor alle gezondheid die je zoontje kan krijgen! super dat de bv gelijk goed loopt! Doe rustig aan heh, tis niet niks dit...sterkte de komende tijd! leuke naam milan! @all,ik kom later meiden, mega ziekenboeg hier, van ontstoken oogjes naar neuzen als snotkranen en keelpijn, hoesten, vastzttendslijm, niezen, hoge koorts en 2 hangende mamahongerige kindjes...en ik dus ook ziek! whaaaa tot later1
Beterschap Miis!!! *knuff!! @Hier: woehoe!! nog 2 hoektanden en de acherste kiezen en dan heeft Ties zijn melkgebit compleet! (en dus ook DAAAAAGGGG!! vieze luiers hihi)
Goudvisje gefeliciteerd!! wat een heftig gebeuren zo voor de geboorte van jullie kleine mannetje! Hoop dat alles nu verder goed gaat en dat jullie lekker onbezorgd van elkaar kunnen gaan genieten!! miis beterschap in je ziekenboeg!!
@ allemaal 2 weken geleden waren wij uit de naam helemaal blij ook makkelijk samen tot de beslissing gekomen etc. Maarja wat krijg je dan dat je niet meer de werknaam gebruikt maar de echte tegen je buik. Toen ik net zwanger was heeft mijn mannetje de kleine in mijn buik Johannes gedoopt en zo was zijn werknaam geboren haha. ik zei zondag nog onderweg naar mijn schoonouders let op schat we zeggen nu zo vaak zijn echte naam dat gaat een keer fout. Volgens hem moest ik me niet zo aanstellen want dat zou wel meevallen en als iemand zijn voorbij zou praten zou ik het zijn en niet hij. Je voelt hem vast aankomen maar gister bij mijn ouders gezellig aan het gourmetten etc hadden ze het over onze johannes en toen zei manlief Ja ...... luister maar goed naar je tante Marloes. Ik stikte bijna in mijn stukje vlees en zag in mijn ooghoeken manlief vuurrood worden, compleet in paniekzweet uitbreken en heel even dacht ik dus serieus dat de grond zou opslijten zodat hij letterlijk in de grond zou wegzakken. Door zijn reactie was er ook geen draai meer aan te geven natuurlijk dus nu weten mijn ouders broer zussen en aanhang hoe de kleine man gaat heten. Ik kon niet eens boos worden ik had zo'n medelijden met hem.... hij voelt zich nu nog steeds super schuldig (en eigenlijk ook ergens best wel heel erg terecht!!!)
GV: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Maar wat een heftigheid.... Hoop dat het goed gaat nu met jou en de kleine man. Geniet van elkaar!