2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nou ben ik ook reuze benieuwd naar de naam Karlijntje...
    hihi

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lb 2 jaar geleden stopte je met de pil weet ik nog! Nu ga je de hormonen in? meer eitjes aanmaken? kortere cyclus?
    Succes meis! hoop dat t helpt! Soms heeft de natuur maar een klein handje nodig! Goodluck!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Goudvisje, allereerst:

GEFELICITEEEEEERD met de geboorte van jullie zoon!!! Wauw wat een mooie naam! Eindelijk is ons guppie daar!

En dan: Jeeeeee wat een helse start en wat een heftig begin :( Ik ben er helemaal verdrietig van meissie.... Wat een kanjertje en vechtertje is de kleine man ♥ En wat knap dat hij BV drinkt!! Wat zul je een klap hebben gehad meissie en je zult echt wel even tijd nodig hebben om hier van te herstellen en het een plaatsje te geven... :( Een hele dikke knuffel voor jou kanjermama ♥♥♥ En geniet van je wondertje!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Miis: Aaaah meid beterschap!

LB: Jij ook beterschap las op FB dat je ook snotterig was :( Hoe gaat het nu met je meid?

Norii: hiep hiep voor het gebitje hahahah!

Karlijn: Oh neeeeeeeee wat een OEN!!!!! Oh ik zou ook echt wel verdrietig zijn :( Dikke knuffel meissie!!

Hier: Een stuk opgeknapt gelukkig, alleen is de blaasontsteking nog niet weg volgens mij. Komt goed. Morgen geslachtsbepaling jippieeeee!!!!!

Knuffels!!!

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Het is nu inderdaad 2 jaar geleden. We hebben inmiddels een intake gehad in het ziekenhuis en men is tot de conclusie gekomen dat we beiden niets mankeren. 'Onbegrepen vruchtbaarheidsproblemen' was de diagnose. Een prachtige cyclus en eisprong en ML ruim voldoende bewegelijke zwemmers.
    vanaf mijn volgende cyclus begin ik met clomid. De arts wil graag meerdere eitjes tegelijk laten rijpen om de kans tijdens de IUI groter te laten zijn. We hebben dan kans op een tweeling. Hier hebben ml en ik even over nagedacht, maar we vinden het niet erg.
    Dus Ik heb dus dit weekend mijn NOD.
    Als ik ongi wordt, begin ik vanaf de 3de dag met hormonen en dan gaan we officieel 'het traject' in met hormonen, tabletten, echo's, spuit, IUI,etc.

@Babbelbol: ik heb inderdaad iets onder de leden. Heeel veel slapen; man wat ben ik moe.... Hopen dat het snel over gaat.

@Karlijntje: neeeeeeee, wat zal ML balen! En jij natuurlijk ook! Ben ook benieuwd naar de naam.

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh lieve LB ik wens jou een echte N-od toe meid!! Een NIET-ongesteldheidsdag en dat de hele MMM niet nodig gaat zijn. Oh meid wat gun ik je dat!!!

GV: Hoe is het nu met hem? En met jou?

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meiden nog 2 uur en dan gaan we het weten!!!! ♥♥♥♥♥

8. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Aaahhhhh spannend!!!! Heb je een voorgevoel?

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    NEE!! Echt zo raar! Bij F en M wist ik t precies, echt waar, maar nu ??? ik denk nog het meest een meisje, maar ik weet t niet hoor :)

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik denk een jongetje Babbel! Jullie weten het als het goed is al :p ben zo benieuwd!

Oooh Karlijn wat erg! Ik had het ook een week voor Ties werd geboren.. versprak me in het bijzijn van mn pa.. gelukkig had verder niemand het gehoord ;) en ach hoe hij eruit komt te zien blijft de grootste verrassing, ook voor jullie!

Lieve GV, hoe gaat het nu met jullie en vooral met jou? Kun je het een beetje handelen?

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    en babbel??? roze of blauw?? Dan kanik weer verder met namen bedenken ;) mijn hobby!

karlijn, toen ik zwanger was van j. zei mijn schoonzus 5 dagen voor zn geboorte ik vind j.... wel echt een naam die bij jullie past, je hoort em nooit..En ik dacht echt wtf heb ik me versproken ofzo, werd helemal rood; dus ik, ja das idd een erg leuke naam..net of...man en ik keken elkaar echt aan..Ik bedoel je komt nooit op die naam zomaar...ik denk zelf dat ik me een keer per ongeluk heb versproken hahaha ;)

ik ben weer namen met een j aant verzinnen..stel je voor dat we ooit een derde krijgen, wil ik alvast een leuk rijtje paraat hebben en tja ik zou t wel weer met een j doen denk ik..vind ik gewoon te leuk als je al twee met een J hebt hahaha...
    maar ik vind t lastig want ik heb voor mijn gevoel natuurlijk al de twee leukste namen! hahahaha ;)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    padadadadadadadadadadaaaaaa...

...

...

...

....

...

....

EEN MEISJE♥♥♥

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha zo leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuukkkk!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!

@hier, allemaal bedankt meiden, jongens zijn vandaag stuk opgeknapt lekker naar buiten geweest enz...ik alleen nog keelpijn en spierpijn! komende dagen btj druk...lees sowieso wel mee hoor, reageren mss wat later...dikke knuffel voor allemaal!!!!!!

@Lb, mn gedachten zijn bij je meid, echtwaar, we duimen voor mooie goede eitjes!!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jeeej babbel a babygirl! Whoop Whoop Whoop!
    Gefeliciteerd! Hoe gaat Finn reageren, mag ie lekker opboksen tegen 2 meiden hihi! de stoere man! Hartstikke leuk!

miss meis wat fijn dat de kiddies weer wat beter zijn! nu jij nog helemaal opknappen! zit me net te bedenken dat kleine broer over een kleine 2 maand ook alweer 1 word toch..Gosh tijd vliegt!
    broertje is hier ook al bijna een half jaar! (EIND VAN DE MAAND)...ik bedoel 6 maand! das toch vet snel gegaan?!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zooo sum, onwijs snel ik heb steeds het idee dat hhij nog een maand of 3 is!!!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nee joh miss, eind van de maand is ie een half jaar...Mn kleine grote knul alweer! t gaat snel!
    hij is alleen een beejte lui hoor, hij rolt nog niet ofzo..Hij is erg vn t chillen zeg maar ;) ik ben natuurlijk ook drukte maker dochter gewend..hihi
    Ik vind het zooow leuk he een jongen erbij! wat een geluk ;)ik wil er wel tien van! haha

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ziet r goed uit Nori! Ties doet t super zo te zien!

19. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Goudvis Gefeliciteerd met jullie zoon.
    Heel veel geluk en gezondheid voor jullie.

Hier nog geen nieuws. Baby groeit goed gaat de 6 pond wel halen!

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Xaar jij mag ook gewoon bevallen joh! :$ wat gaat t hard! Fijn dat t goed gaat!

Oooh.stoere t! Goedzo moppie!

Hahahah Sum ja.jongens zijn super, maar meiden ook hihihu

Deel Deze Pagina