@ Ties: go go flinke man! Ziet er een echt schatje uit! @ Xaar: de laatste loodjes! Hoe gaat het? Niet te veel last? Wat spannend zeg. Het lijkt als gisteren dat je zwanger was! Veel succes met de geboorte in ieder geval. Hier: woooooooooot! Zwangerschapsdementie is een feit en gaat onmiddellijk wel heel ver! Deze middag gaan shoppen met W.intr en een vriendin. Moesten er om 14u zijn, W om 13u30 wakker gemaakt, is 20 min rijden dus rush rush rush. Kom ik thuis (5 uur later, hihi, shopbuitje) en zegt ML dat het al een hele tijd vreemd ruikt in huis. Ik kan ook niet bedenken wat het is tot ik plots in de spiegel kijk en merk dat mijn haar zo vervelend ligt. Sh*t! Ik ben mn haar vergeten stijlen en mijn stijltang zit nog in het stopcontact! De boel kon hier gewoon helemaal afgebrand zijn. Gelukkig alleen een kaars helemaal gesmolten die er dicht bij stond en het plastiek van mijn stijltang gesmolten. Jezus lief, zwangerschapsdementie, wat moet je er mee he...
woow xaar at gaat dat snel!!!..succes met de laatste loodjes! we zijn benieuwd! Babbel, ga je ook voor een duowagen? zo ja wat voor wagen dan? mie, he bah wat eng! maar jippe je bent al ruim over de magische 3 maand heen! fijn! Heb je er nu weer een goed gvoel over? wil je weten wat het word? en wat denk je? spannend meis! miis: how are u my dear?
@Xaar: joh! je mag idd al bijna bevallen! my god, time flies!!! @Mie: wat een geluk zeg! haha, die zwangerschapsdementie ook.. nergens goed voor! @hier: ons kleine ventje is een BOEF aan het worden! hij is ons toch een partij aan het uitdagen! verschrikkelijk af en toe!! aaarg...!!! maar consequent blijven en 'nee' zeggen wanneer iets niet mag, houden we stug vol!
Zie derde kindje topic Wij hebben al een poosje een tandemwagen van Prenatal geloof ik. Van kennissen gekocht voor 25,-. Eerder een luxe urban jungle gehad maar die hebben we snel verkocht wat een ellende megagroot geval! Mie: Oei dat is schrikken! Ik heb hier een keer een WEEK (!!!!!) het lijmpistool in het stopcontact laten zitten zo erg! Norii: Hahahaha vermoeiend he die fase! Maar indd hoe consequenter je bent hoe korter die fase duurt en de driftbuien ook! Knuf! Hier: Baal erg van mn HB en BI nu... Gaat toch weer de verkeerde kant op. Nou ja we zijn al op de helft zullen we maar zeggen...
Hahaha was nog niet klaar: Verder wel heerlijk van het zonnetje en mn grote liefdes genoten vandaag!!!!
@ Norii: haha zo herkenbaar!! Is inderdaad lastig maar gaat over. Ten minste, hier probeert W nog steeds alle kattenkwaad maar reageert en luistert wel meer als we iets verbieden. Het blijft een deugnietje en op de foto zie ik bij T net diezelfde deugnietlichtjes in de ogen hihi. @ Sum: hoe gaat het met jou meid? Al uit over eventueel derde kindje er bij? Ik moet nog steeds denken aan je vorige post ivm beschadigd uit de bevallingsstrijd komen zeg maar. Weet niet waarom maar met oog op de tweede bevalling vraag ik mij eigenlijk af wat er dan zo fout is gelopen down there. Als je dat tenminste wil delen he, anders ook oké natuurlijk @ GV: alles oké met M.ilan? Iemand nog iets van gv gehoord? Hier: morgen termijnecho (zo denk ik toch dat jullie dat heten, hier gewoon 12w echo maar dan een weekje later hihi). Ondertussen ook de nekplooi meten. Best nerveus terwijl er eigenlijk geen verhoogd risico is op kindje met down ofzo. Nu ja, ik denk dat ik na deze echo pas echt zal kunnen beginnen genieten, voelt toch wt veiliger aan he na die echo. Trouwens sinds vandaag de eerste positiebroek aan. Alles gaat zoveel sneller bij een tweede! Als dat maar goed komt achteraf haha Ik moet snel terug in mijn balletpakjes kunnen!! Eerste opdracht staat alweer vast in januari. @ duowagen: zag dit hier voorbijkomen. Ik denk er ook eentje aan te schaffen. Tweedehands dan wel want jezus lief wat kosten die dingen geld zeg Ben aan het twijfelen tussen een phill&teds en een ICandy. Iemand ervaring mee? De Icandy ziet er zo mooi uit maar is wat duurder en moeilijker te vinden 2dehands. Phill&teds makkelijker te vinden (vond er nu één van iemand in de buurt voor 400 euro) dus mss ga ik toch voor die. Onze financiën staan er namelijk niet zo goed voor dus dan toch maar budgetvriendelijk denken he hihi.
@ Babbel: wooooooooot alweer op de helft bijna? Vliegt echt voorbij he!! Jammer dat het wel weer wat moeilijker gaat (BI en HB). En vervelend ook van jullie jobs. Duimen voor je man zijn baan zeg!! Wat zijn jouw plannen nadat je contract ten einde loopt? Alles op alles voor de studie? Succes in ieder geval meid!
jaah die phill en teds duo wagen vind ik mooi!, lekker stoer maar kan em tweede hands idd bijna niet vinden.. Niet dat ik em nodig nog heb hoor hahaha.. Mie: bij de tweede bevalling, ingeknipt en ingescheurd (meerdere) zoontje had t benauwd en moest er direct uit..Dit had nog al wat voeten in aarde, naast de knip dus ook flink gescheurd, wat vervolgens verkeerd is gehecht en is gaan ontsteken...ow wat deed dat zeer zeg! nu is het down under nog steeds wat "dikkig"door littekenweefsel. Het functioneerd wel maar het is wel anders zeg maar...
Hahahahaha Mie een duo voor 400,- is een budgetkoop???? hahahahaha nou hier niet hoor Hier heb ik er 1 voor 25,- hihihi
Oeh sum dat klinkt inderdaad niet zo prettig zeg. Had ook geen idee dat dit kon gebeuren. Mss toch maar rekening mee houden deze keer Babbel, wat? Dat is idd een koopje! Welke duo heb je dan? 400 vind ik best oké als het voor een wagen van een jaar oud is die oorspronkelijk 1100 kost. Maar het blijft natuurlijk wel veel geld he.
Hihihihi Mie ik speel wel vals want ik heb m van kennissen gekocht, maar ik heb gewoon zo'n simpele tandemwagen. Donkerblauw.
Joehoeeeeeeew!!! Een super mooie echo gehad! Beebje lag rustig te slapen en met geen stokken wakker te krijgen Heb ik bij W nooit gehad zo rustig zeg. Nekplooitje was 1,6 dus helemaal oké. Ik volg nu weer het normale schema qua echo's, de volgende dus binnen 6weken. Dat wordt lang wachten zeg maar goed alles is oké dus ik kan het wel aan. we plannen er nog een geslachtsbepaling tussen dus dan is het niet zo lang he. Alleen al goed wat kilo's aangekomen, zit al op +2 en bij W was er nog helemaal niets bij..
hier p&t Vibe, via mp voor 560 euro, echt bijna als nieuw, dus ik vodn het onwijs waard..Maar klein detail mn "oude" bugaboo voor 500 verkocht...dus koopje voor ons hihi ik heb er nog zoveel plezier van, zoon is ehct nog soms moe en gaat lekker onderin zitten vind ie heel leuk! relaxed chillen.. Hij wa snatuurlijk 20 mnd toen de baby er was, en toen zat hij er sowieso echt veel in, ik doe alles alleen, en vaak..dus voor mij echt een must Zoon heeft nu ook weer zoon fase dat ie getild wilt worden, geef ik nioet aan toe ofzo..maar soms gaat ie echt dramatisch doen, noud an ben ik blij dat ie lekker in de wagen kan zitten Ik ben ook afhankelijk van openbaar vervoer en ik zou het niet trekken met een wagen naast elkaar, vandaar mijn keus voor p&t...
Zeg Bbbel waar vind jij al die koopjes zeg!! Hier vind ik op 2dehands.be (beetje zoals marktplaats vermoed ik) alleen rond de 500-700 euro. Vond die 400 dan al een koopje haha. Mss eens een tripje naar nederland maken dan, is toch behoorlijk prijsverschil he! Leuk om te horen miis dat je er nog zoveel aan hebt. Is dus zeker een goede aankoop.
Nou Mie ik wil je best helpen hoor! En ik woon niet zo heeeeeel ver van de Belgische grens vandaan Maaseik is een drie kwartier rijden denk ik
Net even gekeken op marktplaats, wat spotgoedkoop zeg!!! Ik denk dat ik daar maar even ga rondneuzen! @ Babbel: mijn ouders, familie en dichte vrienden weten het al. We hebben het heel rustig aan gedaan met vertellen deze keer. Niet zozeer uit angst dat het weer zou fout gaan maar ik had er gewoon echt de behoefte aan om het nog even lekker voor mij en mijn gezinnetje te houden. Ik denk dat de meest mensen het ondertussen al weten. Ik moet het alleen volgende dinsdag nog aan mijn baas vertellen. Het leek er goed uit te zien voor volgend jaar maar er is weer zo'n stom addertje onder het gras. Ik heb een tijdelijk contract. Ze moeten mij dus (als ik mag blijven en ze tevreden zijn maar dat is dus wel het geval denk ik) telkens in september opnieuw een contract geven van een jaar. Alleen moet ik van de gyn ten laatste 1 september stoppen met werken (ivm vroeggeboorte en makkelijk geprikkelde baarmoeder). Op zich geen probleem maar wettelijk moet je dus eerst vier weken gewerkt hebben voor ze een interim/vervanger kunnen zoeken voor je. Dus het ziet er naar uit dat ik mijn job kwijt ben tenzij ik langer werk of dat mn baas een achterpoortje vind. Verdorie toch, werken en zwanger zijn ik heb er ook nooit geluk mee he!