Babbel, wat voro trap is het...hie rmet 22 mnd kon zoon echt 3 trappen zelf omhoog met mij aan de hand... Ik zou dochter op zolder doen dan.. Hoe oud zou zij zijn als de jongste over naar een eigen kamer zou moeten? Anders tegen die tijd nog es kijken... Xaar GEFELICITEERD!!! wow ook zo snel!! ik had daardoor erg last van naweeen, hopelijk jij niet zo!! geniet ervan! Lb, oh idd 1 hebben we nodig, kom op eitje!! Maar weetje oke je hebt nu "niks" ...neemt natuurlijk niet de lijdensweg weg ...ik bedoel al met al wachten jullie nou al zo lang, dat is geowon niet leuk!! Ik hoop zo dat het nu echt niet heel lang meer gaat duren!!! succes go eitjes!
Miis: nee zoon kan goed traplopen natuurlijk. Maar as ie 's nachts moet plassen moet ie n trap met open treden af. en de trapleuning zit.niet overal.
nee ik bedoel kleine meid natuurlijk omdat jij schrijft dat dragen moeilijk is ivm je bekken... wie weet is iemand handig en met bepaalde constructie een handige leuning bouwen?
Oh zo hihi. Nou ja ze is nu 18 mnd. En ik zal toch dan de trap opmoeten met haar mee het is gewoon beter zo thnc!
He meiden @lovely: Tuurlijk zitten we op jou verhaal te wachten!!! doe ff niet zo gek we hebben hier zo de afgelopen 2 jaar van alles met elkaar gedeeld en iedereen gunt jou ook zo hard een beebje. Ik persoonlijk zou het zelfs jammer/vervelend vinden als je niet laat weten hoe het gaat Nee je moet lekker laten weten wat jij wilt laten weten maar je mag hier altijd terecht! Ik hoop zo dat dit eitje voor jullie uitgroeit tot een beebje!!!! @Babbel: Ik heb vroeger toen ik klein was ook zo'n situatie thuis gehad toen mijn zusje geboren werd en ik met mijn broertje een kamer moest delen. Mijn ouders hebben toen ook wat gebroken nachten gehad. (heb het ff nagevraagd van het weekend hihi) En het toch een aantal weken volgehouden wat voor hun nachtrust niet altijd bevorderlijk is geweest zei mijn moeder maar uiteindelijk is het wel goed gekomen. Uiteindelijk ben ik ook verhuisd naar zolder en ook dat was weer ff wennen. Ik denk dat je het nog ff vol moet houden maar goed ik heb zelf nog geen ervaring met kids dus misschien makkelijker gezegd als gedaan Oh en wij hebben ook tijdelijk iets van een kamerscherm gehad zodat we mekaar wel konden horen maar niet zien en dat scheen goed gewerkt te hebben icm strenge controle van paps en mams op het niet uit bed kommen zei mijn moeder. Ooh en trouwens wat een mooie echofoto nog van jullie 3e wondertje!! @Xaar: Jeeeeeeehhh gefeliciteerd en wat een super snelle bevalling geniet maar heel erg met jullie kleine beebje nu @mie: Hoe gaat het met je nu? ben je nu inmiddels wel overal goed gerust op en heb je vertrouwen in een goede afloop? Ik had dat zelf eenmaal toen ik de 13 weken voorbij was dat ik wat rustiger en vol van vertrouwen werd zeg maar. Hoop dat je nu iig goed kun genieten van je zwangerschap. @sum: hoe gaat het nu met je blessures? @miss: hoelang duurt het nog voor je rijexamen hebt?? OH en jouw kleine man is nu bijna een jaar ofniet? wat gaat dat hard zeg. @norii: Zwaaai was aan het teruglezen of ik nog vergeten was op een berichtje van jou te reageren maar volgens mij was dat niet zo Dus vandaar wel even een Zwaaaaaaii hihi @hier Jeeeeeeehh verlof is echt begonnen vandaag. Zaterdagochtend voor het laatst gewerkt en vandaag de eerste dag dat ik niet hoef te gaan werken. Ik word nooit op een biologische klok wakker maar vanochtend wel om 05.45 Gelukkig daarna weer lekker in slaap gevallen en wakker geworden om 10.30 HEERLIJK hahaha Maar nu lijkt alles wel ineens dicht bij te komen nog maximaal 8 weekjes voor onze kleine man er is. Dan lijkt de dag van die positieve test wel weer ineens heeeeeeeeel lang geleden. Morgen ook weer even controle in het ziekenhuis hopelijk ligt de kleine man nog steeds met zijn hoofd omlaag want hij houdt gigantisch van bewegen en voor mijn gevoel is hij de halve dag aan het koppeltjeduiken
Wat is er veel gekletst zeg! Ik probeer zo goed mogelijk te reageren maar mijn arme hoofd wil niet zo goed mee @ Babbel: het slapen is volgens mij echt een kwestie van volhouden. Natuurlijk heel jammer dat daar veel gebroken nachten mee samen gaan... Maar het komt echt wel goed volgens mij. Zag ook in de lounge je jaloezie topic staan. Zo herkenbaar zeg! Hier kan ik wel af en toe lekker shoppen maar sparen lukt dan weer niet. Beste vriendin van mij vertelde onlangs zo maar even dat zij 40,000 euro op haar spaarrekening heeft, voor slechte tijden of voor extraatjes (kan je al eens serieus mee shoppen he haha). Allemaal bijeen gespaard door haar ouders en cadeautjes van haar welgestelde man. Ik ben heel tevreden met wat ik heb hoor maar toch... Het groene monster kwam ook wel even boven haha. Mss kan je even wat bijeen sparen voor de solden? Dan kan je toch lekker veel op de kop tikken voor klein prijsje he. @ Karlijntje: wow jij hebt gewoon al verlof zeg!!!! Het lijkt allemaal zo snel te gaan (bij een ander dan wel te verstaan haha). Geniet er echt van met volle teugen!!! Heb je al een idee wat je zoal gaat doen? Hihi, ik wou dat ik al in je plaats was! Hopelijk ligt de beeb idd nog mooi met het hoofdje naar beneden. Hier ben ik er idd al iets geruster op sinds ik de 12w ben gepasseerd. Alleen verlang ik toch echt naar de pretecho volgende week en naar de resultaten van de combinatietest. Daarna begint het genieten volgens mij! @ Sum: ik las van het bootcamp! Hoe was het? Ben zo nieuwsgierig, wil dit ook al lang eens uitproberen! @ LB: dat ei is gemaakt om een mooi ukje te worden, zeker en vast!!! Ik duim voor jou! En tuurlijk willen wij weten hoe het gaat, ik zit alvast weer te wachten op een update dinsdag! Wat leuk dat je trouwens ook in het weekend terecht kunt voor een meeting, kan volgens mij niet overal! @ Xaar: HOERAAAAAAAAAA, ER IS EEN MOOIE JONGEN GEBOREN!!!!! gefeliciteerd meid! Ben stiekem ook wel benieuwd naar de naam hihi. Hier: alles gaat zijn gewone gangetje. Alleen krijgt W.inter 7 tandjes tegelijk waarvan o.a. vier achterste kiezen. Ondertussen heeft hij ook wat last van zijn darmpjes en maagje (lees diarree waarvan hij tot aan zijn haren besmeurd is, niet veel willen eten, gebroken nachten, mama moe haha). Ik dans dit weekend mijn laatste voorstelling daarna hou ik het voor bekeken en hou ik het bij alleen lesgeven. Buikje is nog steeds niet te bespeuren, had er zo'n hoop op dat het nu sneller zichtbaar ging zijn... Dinsdag resultaten van combitest, best nerveus al is er niet onmiddellijk reden toe.
mie, ah wat zielig!!! hij is er lekker op tijd bij met die kiezen! h dus ook buikgriep zo zielig, drinkt hij wel voldoende? beterschap! Babbel, oh maar hoe ga je het nou doen dan? Ja dus ik bedoelde ermee, dat het mss niet heel lang meer duurt dat je haar in elk geval niet hoeft te dragen...ja die trappen met je tch wel lopen, maar dat moet je denk ik sowieso, wie er ook zou slapen Karlijntje, aaahhh verlof! hihi, uitslapen t0t 1030, dat heb ik bijna 3 jaar niet meer gedaan hahahaha Klinkt echt zalig, dus echt hor geniet van je zwangerschap en je vrijheid, want die komt nooit meer terug Eerst begreep ik nooit wat mensen ermee bedoelde "genieten "...ik dacht ja duh, maar nu pas realiseer ik me echt ged hoe je leven nooit meer hetzelfde zal zijn hahaha Spannend heh, krijg je nog een babyshower? of oh nee die heb je al gehad heh! Mn rijbewijs hebben? dat weet ik niet, morgen ff bespreken wnaneer ik het kan aanvragen. Ik de er bijna dubbel z lang ver aangezien ik financieel gezien maar 1x 50 min kan lessen elke week ( erg vervelend als je soms 20 min iemand moet brengen en weer ergens heen rijden m op te halen) Met 100min heb je veel meer mogelijkheden, maargoed ik hoop dat ik het wel in juli mag hebben .... @hier, alles oke, jongste is nu 75 cm en 8,5kg, slanke baby dus! maar volgens cb ziet ie er lekker geznd uit, niet dun ofzo...hij mag zelfs ng meer eten als hij wilt, aangezien zn ntwikkeling hard gaat en erg bewegelijk is... Kreeg prikjes, werd er erg jengelig van, wel sneu! Verder zijn de kindjes alleen nog wat verkouden, ikzelf erg pijn in mn keel, vreselijk met vastzittend slijm, brrr Verder erg druk met de dagelijkse bezigheden! zoon doet het super op de psz, erg leuk hoeveel hij daar leer in die 4x per week!.. Vrijdag is de juffenverjaardag-dag, mag hij verkleed! Hij gaat als piraat hihih vind ie geweldig!
@ Miis: wat is je jongste al groot zeg!!! Ook al weer bijna een jaar oud, gaat echt zo hard he! Verzorg jezelf goed he, verkouden zijn als mama en de boel draaiende moeten houden is nooit fijn he. Hier: zo zielig! Klein ukje is net terug van de spoedgevallen. Heeft twee draadjes in zijn kin, moest gehecht worden en de HA zag er zich geen doen aan omdat hij zich zo verzette. Was uitgegleden in ht bad toen hij een speeltje wou nemen. Voel me zo schuldig he terwijl ik weet dat het iedereen kan overkomen. Arme man... Gebeld naar mn werk dat ik vandaag niet meer kom opdagen, lekker mijn vriendje vertroetelen nu!
Goedemiddag, @Mie: lekker veel aandacht voor je vriendje! Ik geloof dat het altijd kan gebeuren, maar het is sneu natuurlijk. Hoop dat jij ook van de schrik bekomen bent. @Karlijntje: wat heerlijk, verlof! Het gaat inderdaad snel zo. @Miis: beterschap! Hier: vanmorgen weer een fm gehad. Mijn 'dominante' ei is er klaar voor. het is er uiteindelijk dus 1; ik ben er blij mee. Morgen de spuit (laten) zetten. Ik rij morgen naar het ziekenhuis en dan doen ze het daar. Ik voel het bloed namelijk uit mijn hoofd trekken bij het idee dat ik een naald in mijn eigen buik moet steken. En ML voelt zich er ook niet fijn bij dus ik ben blij dat het in het ziekenhuis kan. Ik rij daar wel voor op en neer! Vrijdag is de IUI. Ik vind het echt rete spannend! Liefs
@Mie: ohjee, wat naar voor de kleine W! Lekker troetelen inderdaad en je niet schuldig voelen hoor! Ties is laatst ook uitgegleden in bad, gelukkig gleed hij door het schuine gedeelte in bad, als een soort van glijbaan naar beneden en was er verder niets aan de hand, maar die kleintjes zijn zo retevlug! tsjonge! Shit happens.. @Lbabe: woehoe!! spannend!!! en idd ik zou er ook lekker voor op en neer rijden hoor, haha! daar is tenslotte de zuster in het ziekenhuis voor, toch? duim duim duim duim duim!!!!! @Hier: vandaag precies 2 jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest in mn handen had! alweer zó lang geleden! pfff
mie, ah wat zielig!!! kan idd altijd gebeuren natuurlijk, snap je gevoel wel! heb je zo'n antislipmatje? norii, ah leuk om aan terug te denken heh hier kwam ik er 2 dgn na oudste zn 1e verjaardag achter, voel de vlinders nog! Lb, oh ik ind het ook spannend voor je zeg!!! succes! Gaan ze dan morgen pregnyl spuiten? bij mij was het in mn bil/dij hihi...merkte er niks van! oke nou we duimen verder!!!!
@mie Ik zou mezelf ook zo schuldig voelen maar het is toch iets wat altijd kan gebeuren en kindjes zijn af en toe zo over enthousiast dat je het niet altijd aan ziet komen. Lekker vertroetelen die kleine man en met kusjes van mama komt alles goed! @lovely ohh spannend ik begin met duimen en hou het einde van de week pas op voor je!!! Ik zou mezelf ook niet kunnen spuiten hoor dus snap goed dat je het laat doen in het ziekenhuis. Heel veel succes morgen!!!! @hier vandaag weer controle gehad en met moeders was alles goed maar de kleine man is net zo eigenwijs als zijn vader. Twee weken geleden is hij voor het eerst braaf met zijn hoofd omlaag gaan liggen en vandaag lag hij weer lekker in een stuit. Nou moeten we volgende week weer terug om te kijken of hij weer gedraaid is en anders moeten we gaan kijken of we een draai poging willen laten doen. Nou wil ik dat perse niet heb daar geen goed gevoel bij dus jah dan maar over na gaan denken of we zo willen proberen te bevallen of dat we voor een keizersnee gaan. Maar goed daar hoeven we volgende week pas over na te denken!
karlijntje, oh haha nou wel jammer! wat zou je zelf willen als je een optie hebt tot natuurlijk bevallen?
Ik denk nu dat ik het wel zou willen als het geen extra risico's meeneemt voor de kleine man. Mijn oma, moeder en mijn zusje zijn alle drie in een stuit geboren en hebben er niks mee geleden. Als de gyn het afraad het te proberen natuurlijk dan zou ik het niet doen
Zo, ik heb de spuit overleefd! Ze waren enorm lief voor me (ik voelde me mega schuldig dat ik het zelf niet durfde). Prik in de arm was niet erg, maar toen ze begon te spuiten voelde ik het wel even branden. Het moest onder de huid.... nooit geweten! Nu ongeduldig wachten tot vrijdag. Wordt nog wat als ik op het wachtbankje kom
lb en nu dus bevruchten die hap! hihi Mie, hoe issie? karlijntje: spreek jongeman maar toe! draaien kerel hihi babbel hoe gaat het? met slapende kindjes? Miis, how are u?