Aaaaaggghhhrr!!!! Stress!!! Vind dit eigenlijk niet kunnen hoor. Had vorige week donderdag de combinatietest gedaan (bloed geprikt) en onmiddellijk getest op open ruggetje ook. Normaal gezien ging ik maandagvoormiddag resultaat hebben. Ik bel al elke dag naar mijn ha maar er is nog steeds geen resultaat. Gisteren ging hij dan naar het labo bellen. Ik bel vandaag terug, resultaat is er nog steeds niet. Er was één of andere fout gebeurd tijdens het onderzoek en het moet opnieuw worden uitgevoerd. Word ik ten eerste pissig van en ten tweede ongerust. Ik moet geen nieuw bloedstaal geven dus hoe kunnen ze dan opnieuw onderzoeken? Daarnaast was ik qua termijn vorige week al net op het nippertje, hoe gaat dit dan gaan? Het zou toch niet de bedoeling kunnen zijn dat je zwangere vrouwen gaat opzadelen met zoveel stress of ben ik nu aan het overdrijven (ik vrees een beetje voor dat laatste haha)
lb, whoehoe spannend, duimen draaaaien succes!! mie, oh wat erg!!! trouwens zo'n test brengt toch ook risico met zich mee voor het kindje..sjonge zeg wat nalatig!...ik snap je stress! niet leuk dit, maarja je kan er zo weinig aan veranderen heh .... sum, ja wel goed, had alleen ehct mega pijn in mn keel zeg, nu iets beter, slijm komt los.. Met de boys goed en bij jou? las erge spierpijn van een bootcamp, leuk! dan heb je het dus goed gedaan zeg(zei) ik altijd tegen mn leeringen hahahaha
Karlijn: Lekker nu verlof!!! Genieten! Wat betreft het samen slapen. Ik weet dat het met doorzetten wel goed zal komen, maar heel eerlijk kan ik dat nu echt niet. Met de zwangerschap, BI, de harde buiken, de stress van het werk en 2 kindjes lukt me dat nu niet, ik raak echt oververmoeid. Het is nu echt even het verkeerde moment Aaaah je mannetje in stuit: Troost je mijn zoon is pas 1 dag voor de versie gedraaid hahaha Mie: Hahahaha nou ja het is niet heel erg hoor, maar soms steekt dat wel. En sparen kan echt niet. In NL hebben we ook niet een Solden zoals in BE helaas Aaaaaaaah wat zielig voor W Knuffel!! En ik zou ook boos zijn hoor!!! Een beetje meer zorgvuldigheid mag je echt wel verwachten!!! Miis: Komt vast goed met je rijbewijjs!!!! Maaarrrrr wat een ziekeboeg bij jullie!! Beterschap! LB: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Een EI!!! DUIMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!! ♥♥ He bah ik weet ook niet of ik mezelf zou durven spuiten hoor iiieeee Sum: Bikkel met je bootcamp!!! Trots op je!!! Hier: Kindjes weer terug op eigen kamertje en het gaat een stuk beter, los van het feit dat zoon erg ziekjes is geweest en zichzelf wakker hoest met een hoest als een opa met copd. En dochter ook niet helemaal lekker slaapt iedere nacht... Maar komt vast goed! Verder gaat t niet goed met BI en HB... We zien wel hoe t loopt
babbel, ach wat shit zeg!!! hou vol, is het enige wat ik je kan zeggen en veel sterkte!!!!! Ja gelukkig zijn de kindjes wel gewoon lekker in hun vel! alleen die jongste blijft last van niet doorkomende tandjes hebben, lijkt wel alsof hij onder 4 tegelijk krijgt, bolt steeds op! Nu is man hier weer ziek hahaha lekker allemaal achter elkaar!!!
Oh Babbel: hang in there. Moet zwaar zijn met 2 zieke kindjes en jezelf. Sterkte! Hier: zojuist IUI gehad. Vanmorgen om 8 uur moest ml zijn goodies inleveren en 2 uur later de behandeling. Wad binnen een paar minuten klaar en moest nog 10 minuten blijven liggen. Een heel apart moment vonden we allebei. Zit nu officieel op de wachtbankje. Lekker ongeduldig 15 dagen wachten .
lb maar als je morgenochtend of vanavond nog ff seks hebt, zou dat ook nog kunnen? dat vraag ik me altijd af.. iig succes met wachten meis! mie hoe ist afgelpen met de test?
Go go lovelybabe! Nu afwachten he, spannend! O wat gun ik het jou zo hard! Hier: resultaten nog steeds niet bij de ha... Ik begin stilletjes aan echt pissed te worden!
@Mie: in 1woord waardeloos! Ik zou ook witheet zijn! @Lbabe: lijkt me idd erg raar, maar deel de vraag van Sum! (Nieuwsgierig, hihi) @hier: vanavond gaat Ties bij smoeder logeren. Heb er helemaal geen goed gevoel bij, maar ML vind dat ik me niet moet aanstellen. Sterker nog: hij heeft voor maandagavond regelt dat Ties dan óók naar smoeder gaat, zodat wij koning(innen)nacht kunnen vieren. (Niet dat het heel laat wordt, ik moet de volgende dag om 6uur weer op ivm de vlooienmarkt..) pfff stressssss!!!
Verlangen naar je verlof, zelfs al ben je nog maar 15 weken zwanger... Herkenbaar, iemand? Haha, jezus wat ben ik moe
@Sum: ik vertrouw haar gewoon niet. Alles wat ik zeg is volgens haar overdreven of kan anders, ze doet nooit wat ik vraag (voorbeeld: Ties fruit geven in de ochtend: niet gedaan 'er was geen tijd ????? voor' of tussen 18.30 en 19.00uur naar bed: 'ach dat komt toch niet zo nauw' en vervolgens ligt Ties om half 9 nog niet in bed) Met als gevolg dat ik de volgende dag een overprikkeld en hongerig kind ophaal...
@norii: moeilijk....wil ze hem wat verwennen (de lieve oma doen)? Hij mag wat langer opblijven, meer lekkers? Of zit ze gewoon dwars? @mie: lekker vroeg naar bed! Komt het doordat je je zorgen maakt over die test? We kunnen het vanavond en morgenavond gewoon gezellig maken hoor. Dat kan zeker geen kwaad! Ik denk niet dat een snelle rakker dan eerder is dan hetgeen ze hebben ingespoten. Dat zit al in mijn baarmoeder. Alles wat er nu nog bij komt moet de gehele weg nog af leggen, maar je weet maar nooit he
Sorry, even ego. Dubbel gevoel hier vandaag. Resultaten van combinatietest gehad, geen verhoogd risico, geen open ruggetje, alles dus tip top in orde. Dat is dus al goed nieuws. Daarnaast gisteren ook heel goeie première gedanst, vandaag de allerlaatste zelf dansen. Morgen nog ééntje van mijn leerlingen. Ook posi nieuws dus. Negatief nieuws, ik ben vanaf juni mijn job kwijt. Daar sta je dus weer met een dikke buik te sollicteren... hopeloos...
Ohnee Mie wat erg!!! Kun je niet nu al gaan solliciteren voor een baan in juni?? Wat klote zeg!! Sterkte!
Miis: Thanks meid, komt wel goed Ik heb nu krukken en t einde is in zicht!!Sterkte met de tandjes!! ♥ LB: Jaaaaaaaaa kan t me voorstellen dat het een heel vreemd moment was. Nu FLINK duimen voor een geweldige uitkomst!!!!!!! ♥ Mie: Jeutje ze laten je wel lang wachten op die resultaten:x Hahaha ja ik verlang ook naar meer tijd en rust! Goed nieuws over de beeb Mie, maar WAAAAAAAAAAAAAAT?????? Hoezo ben je nu je baan kwijt???? Wat erg Ik weet hoe je je voelt meid Dikke knuffel!!!!! Norii: Helemaaaaal niet raar!!! Had ik ook heeeeel erg bij zoon!! Vreselijk die eerste keer!!! En nu is dochter (zoon ook maar die is al at gewend ) vanaaf logeren bij oma en opa (souders) en ook de eertse keer, pfffffffff moeilijk hoor!!!! En dan weet ik dat ze t daar wel heel goed hebben.... Pfff moeilijk! Is het goed gegaan?
Oh ja hier hihi: Hier dus krukken aangeschaft om wat te ontlasten, verder vanavond naar een optreden van ML kijken (even). en 31 mei ben ik KLAAAAAAR met mn studie!!!!!! JIPPIEEEEEE
mie hoe kand at nu meis? laatst had je toch gesprek op je werk met je baas dat je baan wel mocht houden? Wat vervelend! Ten tweede: JIPPIE alle testen zijn goed! Fijn meis! Nori, das idd lastig, loslaten is zowizo moeilijk en helemaal als omas hun ei gen ding doen (die hebben we hier ook) maar ik zie wel hoe erg mijn kind geniet van ht bij oma's zijn, daar sterk ik me dan maar in..Ik weet niet hoe dat voor Ties is.. babbel, hoe gaat t met de krukken? was optreden leuk? En bijna klaa rmet de studie! welke was t ook alweer? Fijn meis, als straks nummer drie is hebn je meer kansen op de arbeidsmarkt lievie! whoehoe! heb je allemaal knap gedaan hoor, tweee kindjes, zwanger, werken en studeren! Respect ten volste! Hier lekker weekeind, heerlijk genieten en zo bootvampen. Mijn droger is stuk dus te weinig wasdroog ruimte, dus heb mijn sportbroek nog niet gewassen en nu dus weer aan, zal wel lekker stinken hahahaha! Verder de zolder uitkammen en schuur voor koningemakrt, ik wil op de vlooeiemarkt staan de boel leegruimen..heerlijk! en wat extra centjes verdienen want we gaan emt hemelvaart weekeind weg camperen op een kleine boeren camping zo leuk! en met pinksteren ook met vrienden naar |brabant, de gekste heb dr helemaal zin in! al die leuke dingen..en t ergste is..ondertussen zeur ik elke keer dat alles zo duur is (en we hebben ook veel zware rekeningen) maar dit doen we wel?! Dat spoort eigenlijk ook niet he?...hahaha!
@logeren: het is goed gegaan bij smoeder, gelukkig! Ze heeft zelf geen ogg dicht gedaan, omdat ze Ties steeds niet hoorde (nee, hij slaapt door sinds hij 6wk oud was, duhh!) Maargoed, ze was er niet gerust op en ging een aantal keren kijken of hij nog lekker sliep. Al met al geen reden tot paniek, Ties vond het volgens mij ook wel leuk. Heeft goed geslapen en was ook bij thuiskomst meteen K.O. @Queensdag/Koningsdag: ook ik sta met mn zusje en mn mams op de rommelmarkt. Heb in de afgelopen maanden alle rotzooi uitgezocht en voorzien van een sticker voor de verkoop. Heb er helemaal zin in! Sum: succes met verkopen!!! @hier: gisteren de salon van mn zusje mee geopend. Ze is voor zichzelf begonnen (zie FB) het was een drukke dag en het flyeren van de voorgaande dagen was een succes! Er was veel belangstelling en mn zusje zit de komende weken volgeboekt! Al met al een geslaagde dag! Fijne zondag allemaal!!
Sum: SAW-kinderopvang Ja en ik denk niet dat t mn kansen vergroot nu de kinderopvang zo op zn gat ligt hahahaha! Rommelmarkt: Oh leuk leuk!!!! Ik hoop dat jullie veel mogen verkopen en er een hoop leuke dingetjes van kunnen doen! Norii: Ja ik zag t op FB: Wat goed zeg en superfijn!!!!