Hihi, wat een lekker eigenwijsje zit er in mijn buik zeg! Geslachtsbepaling gehad vandaag en het kleintje wou ons geen blik gunnen. Ofwel de beentjes gekruist ofwel de handjes er voor, preuts zeg Jammer genoeg kunnen we niet meer terug naar het bureau dus het wordt nu afwachten tot de volgende afspraak bij de gyn binnen drie weken. Ben best wel wat teleurgesteld in het bureau, mocht pas binnen twee weken eens terug terwijl het voor mij enkel volgende week paste. Daarnaast is de dvd die we meekregen onleesbaar, staat blijkbaar niet op. Blij dat ik mijn beebje goed heb zien rond spartelen maar vind het eigenlijk toch een beetje zuur geld zonder geslacht te weten en zonder dvd.
Jeetje Mie wat lullig Ik zou een klacht indienen hoor!! Je hebt er toch voor betaald??? Belachelijk. En hoe zit t nu met je baan? Hoezo heb je ineens tch geen werk meer dan? Knuffie!!
LB: Hoe is t vandaag? Zo spannend!!! Hier: Het stond al op FB, maar ooooooh ik ben zo blij. Ik ben helemaal klaar met mn studie. Alleen nog assessment gesprekken en evt wat aanvullingen/wijzigingen. Maar het grote werk zit er gewoon hartstikke op!!!!!!!!!! En ja ik ben best een klein beetje trots op mezelf hihi
Een beetje? Jij mag gewoon enorm trots zijn op jezelf, feest, taart, ballonnen, slingers en veel getoeter! Je hebt toch maar mooi klaargespeeld he met twee kids, een huishouden, job en zwangerschap!!!
Dikke respect Babbel! Heb je knap gedaan meissie! Echt! Genieten en extra taart voor jou Mie, wat vervelend van t buro. Vind t ook niet kloppen! Ik zou ze toch ff bellen, je had tenminste korting moeten krijgen anders...grr.. hier leuke koninginnedag, heerlijk op de virjmarkt gestaan, hihi vet verkocht dus hemelvaart gaan wij lekker weekeindje weg! hoppa..haha
je mag heeel trots op jezelf zijn Babbel! Hier gaat alles z'n gangetje. Zit vandaag een beetje mezelf in de weg, maar het zakt alweer iets gelukkig. Maar het wachten duurt echt lang.... maar even een hoop dingen plannen zodat de dagen opschieten en ik niet gek wordt van het wachten
@babbel: petje af hoor! KEI goed gedaan!!! Ben trots op je! @Sum: en, goed verkocht gisteren op de markt? @hier: Queensdag/Koningsdag was geslaagd! Goed verkocht (>100euro!!) Het was heerlijk weer en daardoor poepie druk! Heb alleen mn kleine vriendje de hele dag moeten missen. ML is wel even langs geweest, maar ging na een uurtje weer op huis aan ivm bedtijd voor Ties.
Lb, whaaa ja dat wachten, haha jij bent er voorlopig een ster in, mag nou wel opschieten hihhi ik duim meis!! Norii, good job!! leuk joh zakcentje weer erbij! babbel, super meid! valt er weer een last van je schouders af! mie, belachelijk, ik vind het slechte service ! ik zou eisen dat je gewoon terug mag kome oid of idd korting...want dit is niks! wel heel jammer Wat erg van je baan! sterkte wat een stress zo..
he meiden @lovely: spannend spannend spannend duimduimduimduim !!! denk aan jullie! @mie: wat ontzettend belachelijk van dat bureau zeg ik zou echt te pissed voor woorden zijn en dan ook dat klote nieuws van je baan leef met je mee meis en ik hoop dat je snel wat nieuw werk vind! @norii: goed bezig zo op die op de rommelmarkt. Levert oud spul toch nog wat op @babbel: kei goed van je zeg!!!! en je mag niet een beetje trots zijn je MOET kei trots op jezelf zijn!!!!! hihi positief bedoeld natuurlijk. Je hebt echt een super prestatie geleverd!!! @sum: hoe gaat het met je blessure? je ging toch naar de fysio geloof ik? @miss: nog maar een weekje of 3 voor de kleine broer een jaar is wat gaat het hard zeg!!! hoe gaat het nu met zijn tandjes? @xaar en goudvis hoe gaat het met jullie kleintjes?? denk regelmatig aan jullie en hoop dat alles goed gaat! @hier zometeen op controle in het ziekenhuis om te kijken of de kleine man nog steeds naar boven kijkt. Maaarr... vannacht ook al een paar uur in het ziekenhuis gelegen zat thuis op de bank en ineens had ik voor de helft van mijn rechteroog een waasje net alsof er een vies op zat ofzo maar met links en niet wazige deel zag ik gewoon en het was na een min of 10 weg. Daarna wel een klein beetje hoofdpijn maar ook dat duurde niet lang. Had er ook nog niks van tegen manlief gezegd maar die vroeg toen iets aan mij en in hoofd wist ik het goed te vertellen maar in woorden kwam er echt wartaal en onzinwoorden uit. Toen dat na 15min nog niet echt weg gezakt was en als ik probeerde te lachen mijn mondhoeken bijna niet bewogen toch maar de huisarts gebeld en moesten we meteen langskomen. Bloeddruk van 155/95 was niet echt goed natuurlijk met praten ging het wel iets beter maar heel traag en ik moest me echt heeel hard concentreren om een redelijk normale zin te maken dus hup door naar de spoedeisende hulp en de verlosunde. Daar zakte mijn bloeddruk gelukkig steeds verder terug tot hij op het eind weer 118/70 was dus heel netjes en ook werd ik weer steeds helderder en praten ging steeds normaler en ik voelde mezelf steeds minder zweverig. Met de kleine was ook alles helemaal super lekker bewegelijk wel waardoor de hartregistratie wat langer duurde omdat hij steeds weg bewoog de kleine draak van ons Conclusie was na de onderzoeken en bloeduitslagen dat ik een hele heftige korte migraine aanval gehad had waardoor mijn neurologische systemen niet meer fatsoenlijk werkte. Zo'n aanval hoeft dan niet hetzelfde te voelen als een normale migraine aanval en schijnt vaker voor te komen aan het eind van de zwangerschap dus het kan best zijn dat ik het nu nog vaker krijg. Hij's fijn. Maar goed met de kleine gaat het goed met mij gaat het wel goed al zit de schrik er nog wel flink in. Ben wel blij dat we zo weer ff mogen gaan kijken naar de kleine man!
ach karlijntje wat heftig! was je al bekend met migraine, of is dat nu door de hormonen erger? Rustig aan meis. Zuivelproducten kunnen aanval ook opwekken.
@ Karlijntje: jezus dat was wrschijnlijk schrikken zeg! Hoe lag de beeb nu vandaag? Hopelijk koppie naar beneden? @ Lovely: hoe gaat het meid? Last van hormonen/kwaaltjes/...? Keep us posted! @ Norii: hallo zeg, dat is nog eens lekker centjes verdiend op de rommelmarkt! Fantastisch dat jullie nederlanders die dag zo vieren. Zou hier in België helemaal geen waar zijn, koningshuis is hier niet zo geliefd zoals bij jullie blijkbaar. @ Miis: wat gaat het belachelijk hard zeg, jouw kleinste is bijna ook al een jaartje oud!!! Hoe ga je vieren? @ Sum: las net van je schenen op fb. Balen maar wel goed naar de dokter luisteren he! Ik weet nog dat ik wel mocht zwemmen en fietsen toen ik scheenbeenvliesontsteking had. Mss is dat ook iets voor jou? Hier: baaldagje, liep de hele dag lekker depri op mijn werk, focus was er neit echt bij. Tjah wat wil je als je hoort dat je contract plots toch niet verlengd wordt... Vriendin is vandaag bevallen, op zich leuk maar zij moest normaal bevallen op 20 mei, de dag dat ik uitgerekend was mocht de eerste zwangerschap na W.inter goed zijn gegaan... Ben opnieuw zwanger en heel gelukkig maar het doe me toch wel iets.
@sum ik heb al wel vaker migraine gehad maar nooit zo met vlekken, tintelingen en niet goed functioneren van mijn neurologische systemen. Ik heb dit keer wel de gigantische koppijn gemist maar dat kon misschien weer zijn doordat hij zo ontzettend kort en heftig was dat het dus op die neurologische systemen werkten ipv op mijn hoofd. Als zij zich er verder niet al te druk om maken probeer ik dat ook maar niet maar iedere keer als ik me nu verspreek denk ik ojee begint het weer?? @mie JAAAAAAHHH hij is gedraaid Nou hopen dat het zo blijft want hij ligt nog niet vast in gedaald. Maar de kleine man heeft nog voldoende vruchtwater en is erg beweeglijk dus de gyn bestempelde het als een blije en tevreden baby daarbinnen.
jeeej een goeie draaier duys Karlijn! Whoehoe! hier ook geld verdiend op de rommelmarkt hihi 150 eu..Gaan we lekker van weg met hemelvaart! en een stuk minder rommel in huis! hihi.. idd scheenbeenvlies irritatie die hardnekkig is dus pas op de plaatst.>Vind t t wel moeilijk. Fietsen en zwemmen zouden opties zijn, maar voor zwemmen moet ik nieuwe badkleding en wil eerst toch echt gewicht kwijt. En fietsen..tja ...niet ech tmn ding..Misschien eens outdoor leren fietsen?! haha
karlijntje, goh zeg wat schrikken!!!! lijkt me dat je je heel eng voelt!! enw at goed zeg, gedraaid! wow!! hopen dat ie zo blijft! Ja gaat hard heh hier, jongste heeft (netals toen bij broer) van die vlagen dat ie er last v an heeft, niks is no door, alles ziet er weer rustig uit...haha hopeloos hihi, waarschijnlijk ook na zn eerste verjaarda dat het alemaal aat komen Sum, shit zeg! en vind je van die spinnignlesjes, in de sportschool..ehct super is dat! ff een uur lang op div ritmes keihard fietsen! echt super goed! Ook goed verdiend, lekker hoor! @hier, als het mooi weer is, ga ik het lekker in de speeltuin vieren! Ga flink aan de slag met cakepops maken, wel zo handig als het buiten is, ipv taart Verder allemaal lekkers gewoon, verder is het thema een kleur haha, ha dik bij oudste ook bij 1e verjaardag, ik stem onze kleding en dat soort dingen er op af, vind ik leuk hahaha ( zo'n mintgroen kleurtje wordt het dit jaar hihi) Had bij de oudste regenboogkleuren vooral groen en roze, bij zn 2e wa shet natuurlijk nijntje maar ons ook in die kleurtjes gekleed hihi ik houuu daar van heh verder erg druk met dagelijkse dingetjes! zwaai naar iedereen!
heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de Nudy flip-it drinkbeker? Ties drinkt er erg goed uit, maar helaas is het plastic van het schuifje 'lui', waardoor hij niet dicht blijft en lekt tijdens vervoer. Heb de klantenservice een mail gestuurd met onderstaande foto's, met de vraag of dit onder de garantie valt (heb de beker gekocht op 29-12-2012, maar gebruik 'm pas sinds een maand of 3..) Bekijk bijlage 322751
Even alle tanden showen: jaja we zijn compleet! (op de achterste kiezen na ) Bekijk bijlage 322754 hihi
Zo dames, iedereen genoten van het mooie weer? @Karlijntjev: wat enorm angstig!!! Hoop dat je geen last meer van gaat hebben. Hier: een enorm spannende week voor mij. Normaliter zou mijn nod woensdag zijn, maar heb de IUI vrijdag gehad en de arts zei dat ik 2 weken moest wachten met testen. Nog 1 week dus. Ik heb nergens last van, voel geen vreemde dingen. We gaan aankomende donderdag even een paar dagen weg (tot zaterdag). Heb met ml afgesproken dat we pas daarna gaan testen (als de ongi uitblijft)... Dus 'rustig' afwachten....