2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    wuow LB wat spannend weer..Wanneer ga je testen als je ongie uitblijft? zondag of maandag? Kun je ook leuk zondag als je weg bent doen...
    He tis iig spannend zat meid! Succes! Duimen draaien overuren hoor!...

Hier, hardloopblessure wel onder controle maar mag nog niet echt veel en wil zo graag..Zou ik eigenlijk wel op de trampoline mogen springen..Mie weet jijdat?

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat spannend Lbabe!!!! Duim duim duim duim duim duim duim!!! En geniet van het weekendje weg! :)

3. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel dames! Ik heb het idee dat mijn (.)(.) iets groter zijn (krijg mijn jurkjes met moeite dicht aan de bovenkant. Maar dat wil niets zeggen natuurlijk. En voor de rest doe ik geen oog dicht. Ik vind het best spannend allemaal, maar ik denk er niet de hele dag aan en heb geen stress (nog). Maar slapen? Ho maar. Ik accepteer maar even dat het zo is, maar praktisch is het niet. Ga zo met mijn duffe kop de auto in. Uur rijden, gehele dag werken en dan weer een uur terug. Met lood in mijn schoenen....pfffff

Geniet van vandaag dames!!!

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Norii de rietjes beker van de Hema zijn heel fijn ;)

Lb, superrrr spannend zeg wat goed van j om te wachten met testen lijkt zoooo moeilijk! Leuk paar dgn weg veel plezier!! Denk aan hè en duim mee!!

Sum, shit is dat zeg! Mag touwtje springen?

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis nee geen gespring..haha ;)

lb, spannend meissie!

Hier, twijfel of wel voor een derde of niet..TJa waar gaat t over denk ik dan. Deze maand hebik volgens mij tijdens de vruichtbaredagen bewust ff de boot afgehouden..Ff eerst andere doelen waar ik op wil focussen. En vorig jaar deze tijd was ik natuurlijk zwanger, heb geen zin om dat nu weer te zijn eigenlijk..Dus als ik daar aan denk, denk ik..ben ik niet gewoont evreden met twee gezonde kids en van allebei 1??
    wat zet ik op t spel bij nummer drie?
    Veel vriendinnen van mij die nummer 3 hebben gekregen kampen nu met veel lichamelijk klachten, net of die derde meer impact fysiek heeft..ik weet niet of ik ze nu gelukkiger vind dan met twee (de buitenstaander)...ik weet t nog zo zeker niet.
    trouwens las een artikel op AD dat je ipv drie beter 4! kids kon krijgen, die moeders ervaarden minder stress dan met drie kids..hmmz?! Ach waar ruimte is voor drie is bij mij ook ruimte voor 4..dat is t niet, er is nu ook wel ruimte voor een derde..maarja t hele circus weer en die slapeloze nachten, die pijn aan je "doos"..nee ff geen polonaise aan mijn lijf..zeg ik dus deze maand!
    benieuwd wat mijn hormonen volgende maand te zeggen hebben ;-(

iemand iets van gv gehoord?

6. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Vind het ook super spannend. En aan de ene kant wil ik nu al testen, maar we gaan denk ik voor zondag. Het is best moeilijk om te wachten, maar aan de andere kant heb ik zoveel omo-witte testen gezien dat dit me hier van weerhoud.

@Sum: ik denk dat je het wel weet als je er klaar voor bent. Ik denk dat je het een natuurlijk verlangen is? Ik weet het natuurlijk niet, maar zo stel ik me dat voor.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Haha sum mijn drang is vanaf j 's leeftijd ook afgenomen ...
    Ik zou ook wel wen 4e willen ALS we dan toch voor een derde zouden gaan haha
    Maarja ik twijfel teveel en dan wil ik het niet .. Die 2 jongens hebben elkaar nu en k ga dan weer over een tijd met werken beginnen lekker wat opbouwen ..
    Wij hebben namelijk geen doorsnee start in de zin van sparen huisje kopen sparen blabla dat moet nu allemaal gebeuren dus ik vind het financieel te veel risico met zich mee brengen ...
    Buiten het feit man verdiend nu echt heel veel maar we zijn beide ongeschoold dus in feite kunnen we nergens op terug vallen .. En ik heb wel een beeld wat ik m'n kids graag wil kunnen bieden en geven in het leven en ja ik ga wel uit vanaf een salaris wat niet al te erg zal groeien nouja dus ik vind het gewoon niet slim voor ons hahahaha op dot moment dan :p

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even heeeel snel, is niet zoveel blijven hangen maar ik lees wel mee hoor!

@ LB: spannend he! Ik duim voor je, en waarom precies zondag en niet na 14 dagen zoals bij een gewone cyclus. Dan zou je vrijdag al mogen testen toch? Ik duim zo voor je maar wat als het niet gelukt is, mag je dan onmiddellijk opnieuw?

@ Norri: wow wat mooi mannetje zeg met al die kleine schattige tandjes! En de beker, nubi geen ervaring maar wel vriendin die m niet zo goed vond. Ik gebruik die van de hema. Krijg die soms niet helemaal proper maar dan koop ik gewoon een nieuwe na een paar keer uitkoken, voor dat geld.

@ Derde: wat moet dat moeilijk zijn die twijfel. Hier lekker makkelijk: na nummer twee ben ik er klaar mee hihi :D

@ Babbel: hoe gaat het met jou? En met het slapen van de kids? Mogen we nog eens spieken naar die mooie buik van je? Was de vorige keer best onder de indruk!

@ Sum: hoe gaan de schenen? Trampoline springen (net als touwtje) is helemaal geen goed idee!! Schenen vangen telkens de schok op. Crosstrainer kan eventueel wel meen ik me te herinneren.

@ Miis: wanneer wil je graag opnieuw werken? En in welke branche dan? Lijkt me best spannend na een tijdje thuis te zijn met de kids!

Hier: vrolijk vandaag :D Morgen, overmorgen en het weekend vrij, hoera hoera! We willen trouwens dit weekend naar Nederland, ik hoorde van een vriendin dat de luiers en melk er veel goedkoper is. Klopt daar iets van?
    Ik betaal voor een pak nutrilon +1 zo'n elf euro en een pak luiers (midpack) van pampers 15 euro.

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mie volgens mij is t hier net zo duur...
    maar ik heb tegenwoordig etos eigen merk luiers, zijn na de pampers beste getest en doen t geweldig! in de aanbieding 6 eu per pak..Trouwens de eerste maand toen had ik wel echt pampers hoor..hihi

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis ja waar wil je werken?
    eerst bouwen en dan gewoonv oor twee kindjes weer gaan is ook leuk ;) hihi.

weet je twee gezonde kids is gewoon een rijkdom, die derde twijfel is een luxe twijfel, gelukkig denk ik dan maar, zit ik in de positie dat ik mag en kan twijfelen. ben nog jong (29 bijna dertig..hihi)
    maar ik ben ook een carriere monster, wil ook wel weer studeren en hoger op..dus vind at ik daar keuzes in moet maken, vandaar geven we t nog 1,5 jaar de tijd doen we t onveilig en laten we t lot daarin beslissen als zoontje 2 is en ik niet zwange rben gaat de knup er in en dan ben ik ook tevreden, want ik heb t al...:) Ik heb een gezin! iets wat ik altijd al heb gewild..dus mag nie klagen haha.

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: hihi twijfel de twijfel dus :p ik kom uit een gezin met 3 kinderen en mijn ouders vonden het niet druk(ker) dan toen er nog 2 kids waren.. maar je moet doen waar jij/jullie je relax bij voelen!

@Mie: thanks! :) hihi

@hier: mail gestuurd naar Nuby en de dag erna reactie dat ze een nieuwe opsturen! Cool ofniet? :D

12. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Mie: mag inderdaad vrijdag al. Maar we gaan vanaf morgen even een paar nachtjes met z'n 2-en er tussenuit. Het zou aan de ene kant leuk zijn als we het daar doen, maar aan de andere kant...als er een witte test komt na afgelopen cyclus met de pillen en spuiten ben ik denk ik niet ceht op m'n best. Als het dit weekend uitblijft dan heb ik er best vetrouwen in dat de test positief gaat zijn. Zondag is moederdag hier en we vinde dat wel een mooie dag :)

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, denk idd dat de prijs btj gelijk ligt... Ik gebruik altijd Kruidvat luiers echt super ! En scheelt erg in de prijs !,, voor de oudste sinds hij zindelijk is wel de luier broekjes van pampers...die zitten qua pasvorm veel beter en ach hij heeft er maar 1 per dag nodig!

Lb, ja ik snap j tweestrijd wel gewoon aankijken hoe je je voelt van het weekend soms kun j zon drang van testen niet weerstaan haha

Sum, ik snap j helemaal!,

Norii, relaxeddd

Werk, geen idee als het qua uren maar goed te combineren valt...ik wil iets simpels administratiefs....creatieve vakken zoals nagelstylist of danslessen kan ik ook nog wel oppakken als ik daarvzin in heb...
    Ook kan ik altijd bijverdienen met zingen, heb grote muzikale kennissenkring+ m'n vader verdiend brood met spelen dus altijd erg handig hihihi en super leuk

Maar k ga Es' kijken tegen de tijd oudste naar de basis gaat maar ook niet dat ik dan per se moet of wil beginnen! :) toekomst zal het zeggen

14. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Dames,

Ik hoef niet te wachten. Ben ongi, voor de zekerheid getest, deze was witter dan wit. Ik weet het even niet meer....

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ah nee, dit bericht had ik nu echt niet verwacht... Veel sterkte meid! Ik weet ook even niet wat gezegd want woorden zullen je nu waarschijnlijk niet kunnen opbeuren.
    Echt k*t, meer kan er niet van gezegd worden.

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Gelukkig Karlijn!! Maar wat een verhaal joh:$:$ Wat zul je bang zijn geweest:( Gelukkig is t nu weer goed ♥

LB: Neeeeeeeeeeeeeeeeeej liefie neeeeeee...... Oh meisje toch wat erg....:(:( Oh ik heb geen woorden, ik zou je zo graag een dikke knuffel willen geven. ♥

Dames superlief van jullie die berichtjes!! Doet me echt heel erg goed :)

Sum: Oeioeioei wat rot van je schenen lieverd. Rustig aan is nu lastig he. Tip voor badkleding: Misschien een tussenbadpak kopen bij de zeeman ofzo? niet te duur maar kun je wel al zwemmen!

Miis: Leuk leuk die verjaardagen ♥ t wordt vast een mooi feessie!!!

Norii: Sorry geen ervaring :) hahahahhaaaaaa lekkere big smile!!! ♥♥♥♥ geweldig!!

Mie: Lekker dat je dat weet. Ik heb nu ook duidelijk dat gevoel: na nr drie ben ik klaar. Ik herken de twijfels van Sum ook heeeeel erg, maar mijn wens was groter :) Nu voelt t af ofzo... Het voelde voor mij trouwens niet als luxetwijfel... Vind je het heel erg als ik de foto niet spam nu... Vind t zo erg voor Lovely Babe.... Ik zet m zometeen wel in mn album :)

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Neeeeeeee Lbabe :( wat erg! Heb er ook geen woorden voor.. heel veel sterkte lieve meid! :( *knuffel!!!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ben helemaal kapot... ml krijgt geen ww... waarschijnlijk omdat zn werkgever geen loonbelasting heeft afgedragen... geen inkomen, geen geld. geen eten. geen dak. geen auto... ik ben helemaal lamgeslagen. ik hoop op een fout maar ik durf niet te hopen. ik ben helemaal kapot.

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat een onzin! Ik heb er nog nooit van gehoord! 'Elke werknemer, welke minimaal 26 aaneengesloten weken werkzaam is geweest, heeft na zijn ontslag, recht op ww.'
    Bezwaar maken schat!!!

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Babbel: he neen, dat kan toch niet! Dit kunnen ze toch niet zomaar maken? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om nog ergens de kracht te vinden maar probeer echt met je laatste energie dit aan te vechten, dit kan niet en dit mag echt niet!
    Ik ben niet echt thuis in dergelijke zaken in Nederland maar in België moet iedereen echt een minimum inkomen krijgen als gezin, desnoods via ocmw (als dat bestaat bij jullie).
    Je krijgt de laatste tijd echt wel het één en ander voor je kiezen he meid. Ik hoop zo voor je dat het een fout is!!!!
    En indien niet, hoe groot is de kans dat je man snel een andere job vindt? Desnoods fabriekswerk ofzo, tijdelijk dan, maar dan is er tenminste een inkomen.
    Dikke digi knuffel zeg!

Deel Deze Pagina