Ik heb gebeld... Pffffff THANK GOD! het is dus afgewezen omdat de faillissementsuitkering (achterstalling loon) nog open stond en er op de dag van beoordeling geen einddatum van die uitkering bekend was. Dus we moeten nu voor 29 mei opnieuw ww aanvragen en dan komt t goed. zet er dan neer: U heeft NOG geen recht op ww stelletje oelewappers sorry maar ik ben zo boos!!!!
Oef zeg!!! Kan me voorstellen dat je er best boos om bent. Is inderdaad heel slechte communicatie! Maar probeer nu weer wat tot rust te komen he. Stress is niet goed voor de baby zei me enkele weken geleden iemand
Graag even jullie mening: man kwam af met een nieuwe naam. Hij denkt echt dat het een dochter is hihi (komen we hopelijk dinsdag te weten). Wat vinden jullie van Kaat? En vind je dat dan leuk samen gaan met W.inter? Ik hou nog steeds meer van Ditte maar dat vinden andere mensen dan weer helemaal niets.
Thnks Mie!! Oooh ja ik vind Kaat helemaal geweldig!! En Kaate ook! Superleuk en ook leuk bij Winter. Maar Ditte vind ik ook nog steeds mooi
Lb, ooh nee ...... Sjonge ik weet niet wat ik moet zeggen! Had het echt niet verwacht! Wat zal deze x dubbel zo teleurstellend zijn Ik hoop dat j over aantal dgn de kracht en zin weer hebt voor de volgende poging heeeeeele dikke knuffel!!!!!!! Babbel oh thsnkgodddddd mijn god wat een schrik en stress ineens ! Mie, hb echt geen verstand van die namen haha maar kaat klinkt wel leuker als ditte! Maarja wie bn ik!
@GV en Xaar: hoe gaat het met jullie meiden? En met de kleine M.ilan en Mini van Xaar? We weten de naam nog steeds niet geloof ik, kan het nergens terugvinden!! @Lbabe: Alles ok met je? Hou je taai wijffie! @Babbel: alweer ruim over de 20 weken heen meid! gaat snel!! @Karlijntje: alles nog ok? De laatste loodjes wegen het zwaarst! @hier: heerlijk ontbijt op bed gehad van mn engeltjes En natuurlijk een prachtig schilderij van Ties gekregen, handmade! (zie foto op FB) Wat is het toch een lekker menneke Fijne mamadag allemaal!!
Fijne moeder dag meiden en natuurlijk ook voor de mamas to be en de wensmamas!! Mie± Kaatje is geweldig! vind t een hele leuke naam! super... babbel, gelukkig komt t nog goed, wat een achtbaan zit je in meis! knuffel voor jou! ik ben trots op je hoe je alles doorstaat! kanjer! LB; NEEE! wat flauw!!! Je loopt gelijk op met mijn beste vriendin die ook iui doet en die is zaterdag ongie geworden. Ook zo teleurgesteld. Ik duim echt dubbel en dwars voo rje! Het is gemeen dat het niet zo gaat zoals je zult willen, ik hoop echt dat je wens snel vervult word! Hier heerlijk gekampeerd bij de boer! wat is grote zus ook een grote meid zeg! en trots op mijn kanjers. We hebben echt genoten! heerlijk! Dit weekeind gaan we weer..dan met andere vrienden naar brabant. Ook zon zin in! hihi.. Het goede leven dus!
Alsnog een gelukkige moederdag voor iedereen, voor elke vrouw die op één of andere manier voor , al dan niet eigen, kinderen zorgt of ze een warm hart toedraagt! Het lijkt alsof jullie er wel van genoten hebben. Wat een mooi schilderij van Ties zag ik hier al voorbij komen en Sum die gaat ineens een weekendje weg om te vieren, hopla zeg Hier werd moederdag niet echt gevierd, wel bij mijn ouders en de schoonouders maar ik werd jammer genoeg vergeten. MOet zeggen dat ik het best spijtig vond, had het knutselgeschenkje van W.inter woensdag al gekregen maar een kleine attentie de dag zelf had wel op zijn plaats geweest. Ik heb dan maar een massage van manlief geëist, heb ik gekregen maar dan wel dik tegen zijn zin haha. Heb me vandaag een beetje laten gaan, heb een angelsound aangeschaft. Had altijd beweerd dat nooit te doen maar vandaag in een opwelling toch gedaan. Kon onmiddellijk het hartje vinden, zo mooi! Mag morgen ook opnieuw voor een echo. Hopelijk laat het ukje dan eens goed tussen zijn beentjes kijken Het gaat allemaal zo gek snel he, ik zit bijna op de helft! Krijg alleen heel erg last van harde buiken. Had ik bij W.inter ook maar nu doen ze pijn en dat is nieuw. Gelukkig kan ik morgen voorleggen aan de gyn. Nu ben ik niet meer bang voor een mk, begint de vrees voor een vroeggeboorte. Lekker mezelf gek maken...
@lovely OH wat ontzettend erg meis. Ik had echt zo'n goede hoop voor je Hoe gaat het nu met je? Denk aan je! dikke digi knuf ! @mie oh wat ontzettend leuk een meisje!! Een jongen was natuurlijk ook leuk geweest maar nu heb je dadelijk van ieders een zo leuk!! Wel jammer dan weer dat er met moederdag zelf niks gedaan werd voor je dus groot gelijk dat je die massage geeist hebt!! @norii wat leuk wat Ties gemaakt heeft zeg! @sum wat kwamen er ontzettend leuke foto's voorbij op facebook zeg! echt het geluk en plezier spat er vanaf echt geweldig leuk!! @babbel hoe gaat het met jou? kun je het nog een beetje handelen met je BI enzo? En ook een leuke mama dag gehad? @Miis hoe was jouw mama dag? Ik heb van mijn mannetje een lief verwenpakketje gehad voor lekker te ontspannen deze laatste weken omdat ik toch al een soort van (bijna) mama ben super lief van hem Verder gaat alles wel goed hier. Vandaag weer controle gehad bloeddruk was goed, kleine was ook ingedaald en had het nog prima naar zijn zin daarbinnen. Krijg wel vrijdag nog een groei echo omdat de laatste keer net voor de 30 weken was en dat vond de gyn wel wat lang geleden en zo weten we wat beter wat we kunnen verwachten als hij geboren word. Achjah heel vervelend weer ff uitgebreid naar de kleine kijken Ik slaap nu snachts iedere keer in etappes van 2 uur en de kleine is heel de dag door rete actief. De wijsheid dat ze op het einde rustiger worden ivm met minder ruimte komt bij mij nog niet uit iig haha achjah zolang de baby blij is
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ wat leuk!!!! En wordt het een Kaat of een Ditte?? Ik blijf Kaate ook erg mooi vinden Lekker verwend mama's? Ik ook wel een beetje hoor Mooie knutsels, ontbijtje op bed en 2 plantjes Verder gaat t wel. Ik heb pijn. Pijnlijke HB, net als bij M. Maar ik werk nog, maar niet lang meer. Verder probeer ik ondanks alle zorgen en toestanden echt te genieten van ons geluk! Volgende week VK en OGTT test (glucose). Ik ben benieuwd!
vervelend babbel dat de klachten zwaar zijn, je zit ook niet in een makkelijk pakket en je doet t toch allemaal maar ff. respect meisie! Wat ik wel raar vind is dat je nu pas oggt test krijgt terwijl je vorige keer suiker had, dat je niet eerder bent getest... dat is buij elk ziekenhuis een ander beleid natuiurlijk, wat denkt je zelf? Mie, alles al in t roze geshopt?? karlijntje, bedankt voor t compliment, het leven is ook goed voor ons momenteel dus dat spat w.s. ook van de fotos af..hihi. Voel me elke dag echt rijk met mijn gezin en twee kids, dit is wat ika ltijd wilde en heb gekregen,,,dat gevoel! wouw! En jij kan nu elk moment bevallen,..Jippie! We verwachten nu wel dagelijkse updates he? t word nu spannend..hihi!
mie, wauwwww wat super leukkkkk!!! gefeliciteerd!! babbel, heftig joh sterkte!!! sum, heerlijk heh, zo voel ik me ook...ik wil echt niet dat gevoel verliezen en maar denken dta het zo normaal is allemaal...of zo vanzelfsprekend...ehct elke dag nog realiseer ik me hoe blessed ik ben, om zo maar te zeggen... Karlijntje, jaaa hier ook 2 hele actieve jochies in de buik!..en jaaa ook daarna hahaha! Jongste was echt mega actief, werd gewoon irritant op den duur, die heeft me echt bont en blauw geschopt...geen moment rust leek wel! haha Leuk weer groeiecho, hier is dat inmiddels standaard...dat was bij mn eerste zw nog niet... @hier drukdruk, oudtse schoolfoto gehad, zo leuk...hebben ook met ons als gezin mogen maken en de broertjes apart samen..ben beneiuwd!
karlijntje hoe issie vandaag meis?? Miis, ja dat rijke gevoel...heerlijk! daardoor twijfel ik elke keer ook echt over wel of niet een derde..Wat moet ik hier toch mee? Wanneer weet je of je het wilt of echt wilt...Ik heb altijd geweten toen dochter kwam dat er nog 1 bij moest..dat weten jullie, dat meost gewoon voor mn gevoel en nu denk ik...twee is ook goed, het voelt goed.. maarja stemmetje in mijn hoofd: twee is ook maar zo twee, met drie ben je e rzeker van dat ze altijd iemand erbij hebben, groot gezin is ook leuk.. maar als ik dan aan mijzelf denk, denk ik: ik kan me niet op splitsen in drie! kan ik t financieel aan met drie? moet ik dan niet nog meer inperken, inleveren? het gaat steeds makkelijker..moet ik t inleveren? nog een keer zwanger zijn? no thanks, niet mijn ding!...Maar als ik een kindje zo aangeleverd zou krijgen zou ik t prima vinden hahaha. hoezo mall mens! Ik ben een d ikke twijfelaar, dikke twijfelkont en vind het raar en gek van mizjelf dat ik er steeds zo over twijfel..want laten we serieus wezen: waar heb ik t nu helemaal over?! haha.. pfff...Dit heeft te maken met mijn toekomstperspectief en planning en ik ben er nog niet zeker van hoe die er uit komt te zien denk ik..Lastig! babbel wist jij zeker dat je een derde wou? Hoe ging dat bij jou? Nori, wanneer ga jij starten voor nr 2? Je hebt toen een keer mei genoemd..dat is t nu... Ik zou t je overigens aanraden..Twee kids is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk! hihi.
Haha ja idd heb ooit de maand mei genoemd, maar dit is intussen uitgeschoven naar augustus/september.. ach ik weet t niet joh. ML en ik genieten echt zo enorm van Ties en hoe het nu allemaal verdeeld is. Misschien nr. 2 pas als Ties 2,5 - 3jr is.. we hebben geen haast, zijn beiden 26 dus kunnen nog wel ff wachten, haha Nr. 2 komt er! Dat is zeker! Wanneer alleen nog niet..