2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Zo, het zit er weer op; of eigenlijk in :p!

Het wachten tussen het inleveren van de goodies en de daadwerkelijke behandeling duurde echt een eeuwigheid, maar goed.

Vriend was weer super trots toen de gyn vertelde dat zijn goodies van uitmuntende kwaliteit was. Hij is dan net een baviaan, als hij de kans zou hebben zou hij op zijn borst trommelen en iedereen zijn rode kont laten zien :D.
    Ik heb sinds de pregnylspuit buikkrampen en dat was goed volgens de gyn. Eendenbek was enorm gevoelig, ik kreeg uitleg hoe mijn baarmoeder er bij lag, de kleur en het slijm (sorry). Was allemaal perfect. Behandeling gehad en een kwartier blijven liggen. Nu mag ik pas het tweede weekend van juni testen. Dat duurt echt nog heeeeeel lang, maar goed....

@Kluun: ik vind het boekje ook hilarisch! Mijn vriend is ook geen boekenlezer, maar ik hoor hem iedere keer schaterlachen.

Ik ga nog even proberen de krampen weg te denken en dan hop hop, naar mijn werk!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    wat onttzettend spannend weer LB, duim voor je! Hoop dat alles "goed"gaat en hoppa...!

idd leuk boek van Kluun

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Karlijntje: prachtige foto!!! Op en top zwanger :D Sterkte met de laatste loodjes!! Nu zal het echt niet lang meer duren :)

@Mie: egoberichten mogen! Graag zelfs, schrijf het hier maar van je af! Mannen kunnen soms zo... AAARGGGGG gemeen zijn! *dikke knuff!!

@Lbabe: spannend meid!!! :D:D:D Duimen draaien hier weer overuren! Denk veel aan je!

@BoekvanKluun:L ML kado gedaan, maar ligt weg te stoffen helaas. Hij heeft er geen minuut naar, laat staat IN gekeken, helaas. Zonde van mn centjes.. :(

@Hier: een collega (of eigenlijk een medewerker van ons, die nu tijdelijk op ons kantoor werkzaamheden verricht, omdat er geen werk is in de stallen) had vrijdag de zoveelste afspraak bij de arts voor haar follikelmeting, maar was wederom negatief, dus geen behandeling dit keer. ze heeft samen met haar vriend besloten te stoppen met de pregnyl en de behandelingen in het zkh.. ze is er even klaar mee (zijn intussen 2,5jaar bezig en is 2x natuurlijk zwanger geworden, maar helaas na 16 weken een miskraam gehad) brrr vind het zo verschrikkelijk voor haar! zo oneerlijk! kan me er ooit zo boos over maken dan de 1 nog maar net zelf uit de luiers is en zwanger wordt door 'er een keer aan te ruiken' en plop zwanger raakt, terwijl de ander er alles voor over heeft om zwanger te raken, maar het niet lukt?! bizar hoor, 'moeder natuur'...

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie, ah meid! knuffel, ego berichten moeten :)

lb, jaaa oh an duurt het weer lang heh, maar zo spannend...ik blijf het iedere x spannend vinden hoor, hoe vind jij dat nu? leukd at het boek zo leuk is.

Norii, ah zonde zeg, leg het op de wc!

sum, heerlijk zo''n weekendje, zag vanmorgen toevallig de reclame van slapen bij de boer hihihi, niks voor mij :p

@hier, alles goed, morgen kleintje 1 :) ben zoooo trots op hem, hij doet kiekeboe hij zwaait hij rij keihard op een loopauto, aaahhh
    Heel jammer dat hij nog niet loopt, dat zou zoveel schelen hihhi, of in elk geval los staan, dat mag ie van mij nu wel es gaan leren hihihihihi

tot snel ladies xx

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van babybroertje!!! :):):)

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lieeeef norii, dankje!!!!

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    HiEp HiEp HoErA!!!
    Geniet van deze dag Miis!!! Maar aan de foto's op fb te zien lukt dat volledig :D

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik spam ook even een buikfoto als het mag. Geraak er best gefrustreerd over, ik wil ook een mooie ronde buik!!!

Bijgevoegde bestanden:

• 19w.jpg
      19w.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      17
  9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Staat weer op zijn kop, weet echt niet hoe dat komt. Maar ja, even hoofd maar meedraaien dan hihi.

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie, nou tis wel een bescheiden buikje maar die ronde vorm komt echt nog wel hoor! je hebt natuurlijk een sport slank figuur! dfie buikspieren houden alles tegen hihih :)

Thanks! ja vandaag niets bijzonders doen, mn ouders komen en dan gaan we met zn alle ergens eten...denk poffertjes of mac of iets in die richting hahahha

11. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Miis: Ook hier van harte gefeliciteerd. Wat heb je toch knappe jongens!!!

@Norii: ik ken het gevoel..pffff... wij zijn ook al meer dan 2 jaar bezig. Als ik naar de titel van dit topic kijk, besef ik me hoe lang het geleden is... Ik heb het geluk dat ik altijd een ei en een eisprong heb. Wat naar voor je collega dat ze dat niet heeft. Dat maakt het nog stressvoller, lijkt me. En het gaat in sneltreintempo. Als je ongi wordt heb je niet echt de tijd om erbij stil te staan, maar ga je meteen weer aan de pillen of spuitjes en zit je vol in je volgende cyclus. ik was echt even 'uitgeblust' de afgelopen week.

@Mie: ik vind je er mooi uitzien hoor. Komt vanzelf toch? Sommige vriendinnen van mij waren dik tot aan hun oorlellen en sommige hadden (in een laat stadium) alleen een buikje van voren en als je ze van achter zag, kon je niet zien dat ze zwanger waren.

Ik denk dat deze foto er over een paar weekjes heel anders uitziet!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miss HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA babybroertje jarig! wat is het snel gegaan! en wat een mooie fiets!
    van harte meis! genieten!!

Mie, mooi mini buikje, lekker trots op zijn hoeft er straks minder weg..hahaha! Komt wel goed, straks zit ie in de weg..believe me!

Lb, tijd gaat veel te snel!

13. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Miis nog van harte met je kleine man!!! zag de foto van vorig jaar terug op facebook nou dan kun je jezelf toch bijna niet voorstellen dat het al een jaar geleden is:$

Mie Ik kan me je frustratie over je buikje best voorstellen hoor meis! je mag best wat van mij hebben want het zit me nu regelmatig gruwelijk in de weg! Maar iedere zwangerschap en ieder persoon is anders. Ik hoop van harte voor je dat je snel een groter buikje hebt!!

Lovely De tijd gaat zo snel idd! ik ben iig weer aan het duimen geslagen voor je en hoop zo dat jullie niet lang meer hoeven te wachten dat hebben jullie nu toch wel echt meer als genoeg gedaan!

Klinkt misschien voor sommige misschien even moeilijk en ik bedoel er niks persoonlijks mee maar ik ben wel een beetje klaar nu met het zwanger zijn.... Overdag gaat het nog wel dan zit alleen de buik wat in de weg en ben ik sneller moe enzo maar daar kan ik mee leven. Maar als ik nu nog 3 weken amper slaap snachts dan wordt ik gek denk ik pfff. Dat de kleine lekker actief beweegt is af en toe even vervelend maar dan val ik uiteindelijk toch altijd wel in slaap en wordt ik ook niet meer wakker van zijn schopjes etc. Maar die ontzettend warme handen en voeten, tintelingen in mijn handen, benen en voeten en de jeuk arrgghhh kwordt er gek van. En als ik dan eenmaal slaap draai ik me om en wordt ik wakker van die buik die ik mee om moet draaien en die dan vaak een harde buik oplevert...
    Nee laat die kleine maar snel geboren worden. Ik wordt liever snachts wakker van zijn gehuil of omdat het tijd is om hem eten te geven als van deze kwaaltjes...

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Karlijntje,, ik denk dat alle mama's er over mee kunnen praten, het eind is in zicht en dan wordt het pas echt zwaar! probeer overdag zoveel mogelijk te rusten, dan kun je het s nachts wat beter aan, als de kleine je wakker houdt. dat deed ik in ieder geval!
    Enkele tips puur van mijn ervaring: overdag vaker kleine wandelingen maken, was daarna wel altijd helemaal gebroken en kon daardoor even lekker uitrusten met ene powernap. 2 vliegen in 1 klap dus: je bent er even uitgeweest én kunt daarna even bijkomen met een dutje op de bank. (denk maar zo; NU kan het nog!)
    neem s avonds voor het slapen een ontspannen douche en daarna een kopje thee, ook dit kan rustgevend werken op je kindje. Ties werd na de geboorte altijd dromerig van het geluid van de douche :)
    Bespreek het eventueel met je VK, zij kan kijken of er nog andere mogelijkheden zijn..

Iig heel veel succes! :)

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijntje, ik voel je ! hahahaha ik heb het bij beide heel erg gehad hoor, bij de oudste al vanaf week 30 en bij de jongste wel iets later maar meer omdat ik het toch al druk had met de oudste hahah ...maar ook iets vanaf een week of 36/37....werd toen wel zwaar met die oudste tillen ook nog enz...hihihi

Ik zou eigenlijk ngo graag bevallen, alleen dat zwanger zijn.....hihihiih

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Karlijntje, klinkt best wel lastig zeg dat niet kunnen slapen. Helaas kan ik je niet echt helpen. Ik begon het zwanger zijn net leuk te vinden toen ik bevallen ben van W. Al krijg ik nu toch wel wat schrik voor die laatste weken als ik dit hier zo lees.
    De tip van Norii lijkt me wel wat, lekker wandelen en dan een powernap. Het einde is in zicht meid, binnenkort word je idd wakker van het huilen 's nachts hihi.

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Karlijntje..laatste loodjes wegen heeel zwaar! Snap ik! Al heb ik t hier maar tot 38 w en net 37w gered, dus gelukkig nooit langer (maar ik vergiftigde dus dan mag t ;)..) Anyway wat mij hielp tegen de tintelhanden: braces dragen, van die skeelerdingen in je slaap, houd je polsen recht..
    Veel thee drinken maar niet savonds voor t slapen gaan natuurlijk! ook veel water...
    En het langste heb je gehad, de eindsprint kun je voelen, zal hopelijk niet lang meer gaan duren.. Kijk maar eens online wat je evt zou kunnen doen om de bevalling op te wekken..Baad t niet, t schaad ook niet! hihi..
    Succes meis!

Hier, mijzelf net getrakteerd op een paar dure outdoor laarzen (je weet wel) lekker voor in de herfst..uh...hahaha! mijn oude waren lek dus ff een paar nieuwe gescoord en omdat 1 heel licht kleurverschil heeft t.a.v. het leer dan de ander, is eigenlijk niet te zien maar wel 60eu korting gekregen..Katsjingggggg..! daar worden we blij van!

18. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Vanacht gelukkig wel geteld 5,5 uur geslapen en gistermiddag ook ff een uurtje dus heb weer een beetje energie nu :) moet eigenlijk gaan strijken maar heb zo geen zin daarin.
    Manlief kwam vanochtend met het idee dat het misschien toch wel leuk is om een gipsafdruk van mijn buik te maken en hij wil dit vanmiddag wel eens proberen. Dus ga zo eens ff wat gipsverband en vaseline proberen te scoren. Kan ik daarna nog ff proberen een dutje te doen zodat ik uitgerust ben als hij mijn afdruk gaat maken ben benieuwd!

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Succes met de gipsenbuikafdruk maken! Tip: ga lichtjes op de badrand zitten (lees: er tegenaan leunen met je billen) dan heb je er niet zo'n last van als het moet uitharden, het wordt namelijk best zwaar! (Ik heb ook zo'n adruk gemaakt en heb toen veel baat gehad bij de tip, haha)
    Oja en het is een kliedereboel dus goed alles afdekken! :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat is een mooi gewicht indd!! Ik heb alleen maar dikkerds gehad hahaha. Zeker voor hun termijn: M: 3720gr met 37 wk en F: 4045 gram met 39 wk
    Fijn dat t goed is!! Mooie buik!!!!
    Rot dat je slecht slaapt meid. Ik heb dat helaas nu al. Ik wordt een keer of 8 per nacht wakker van de pijnlijke harde buiken en bekkenpijn.. Dus ik begrijp je vermoeidheid ;) Sterkte!!!

Sum: Krijg helemaal zin om te camperen bij de boer door jou hihihi!! Maar camperen is kramperen momenteel ben ik bang ;) En die derde... Meis geef jezelf wat rust en tijd. Zoals je zegt is J nog heel klein en het kan ook over een paar jaar nog!!

LB: ALLE respect voor jou bikkel!!!! En prachtig hoe je alles in kleine stukjes verdeeld. Zo blijft het ook te overzien voor je zelf. Ik duim weer VOLOP voor je lieverd. Het klinkt SUPERhoopvol!!!! Nu zwanger tot t tegendeel bewezen is toch :D:D:D
    Ja en Kluun is hilarisch! Heeft ML van mij gekregen toen ik zwanger was van F :) Hij leest ook nooit, maar indd dit boekje wel, hij vond t hilarisch!!

Mie: Dikke zoen voor jou en je prachtige mooie bescheiden buikje, want groot of mini, jouw wondertje woont er in ♥♥♥♥♥ En laat die vent van je maar l.....llen. Enne.... Ik had ook graag een minibuikje gehad met een lijntje als jij hoor :)

Kom op dames, niks mis met een egoberichtje als de emoties even oplopen!!!! Moet kunnen hoor liefies!!!! Zoen voor allemaal!♥

Norii: Wat rot voor die collega zeg :( Hier een vriendin die tegelijk met mij voor de zwangerschap van M begonnen is en haar man heeft slecht zaad... Nu dus IVF geloof ik... Ze begint volgende week met spuiten. Zo spannend... En ik ben verdorie al voor de tweede keer zwanger sinds die tijd. Niet eerlijk... :( Maar ik ben wel heel nederig en dankbaar voor dat geluk hoor :)

Miis: GEFELICITEEEEEEEEEEERD!!!!! (sorry ben te laat :(:))

Hier: Gisteren de OGTT gehad (suikertest). Ik was nieuwsgierig, dus eenmaal thuis (2,5 uur na t drankje) in mn vinger geprikt en... 8,7 :( Veel te hoog dus ik weet al genoeg...) Vanmorgen na (een hartig dus weinig suiker) ontbijt, weer 7.6 geprikt. Weer veel te hoog dus... Verdorie ik weet indd nu genoeg hoor! Ach ja kon er ook wel bij, toch? :p
    Verder ben ik echt 1 stapje verwijderd van mijn diploma. Alleen nog een assessmentgesprek van 30 minuten en dan.... KLAAAAAAAAAAAAAAR!!!! 13 juni diplomauitreiking hahaha. Ben zo blij! en trots :D:)
    Verder zit ik vanaf as maandag in de ziektewet. Ik had dit keer bij de controle een eindejaarsstagaire bij de VK. En die was heel helder: Rust! Bij harde buiken... LIGGEN! Ze zegt, je mag geen vroeggeboorte riskeren! Hehe eindelijk een begripvolle, heldere VK... Van mij mag ze nog heeeeeeeeeel lang blijven!! ;)
    Over 3 weken wordt F alweer 4 jaar. Een hele mijlpaal toch wel :) Dus daar ben ik ook wat voorbereidingen voor aan t maken. En dan nog accessoires voor de babykamer... Lekker :)

Deel Deze Pagina