2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja mijn dikke buik ;)

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wouw babbel, wat een grote buik al!!! En je hebt nog wel ff te gaan! Sterkte :) enne ben super trots op je dat je, naast het huishouden, werk én de zorg voor 2 kindjes, zwanger en wel je diploma bijna in handen hebt! Kei goed !!!!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaaah lief!!!

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Woehoew, go babbel! Super goed gedaan zeg. Ga je vieren dat afstuderen? (alcoholvrij glaasje bubbels dan wel natuurlijk, zal de school wel voor zorgen zeker hihi)
    Eneuh, dat is nu dus de buik waar ik zo naar verlang! Waar kan ik zo eentje bestellen :D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hihi bij je,derde kindje en je moet eerst 25 kilo aankomen denk ik hihihi

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Babbel pretty belly!! Niks mis mee voor een derde hoor!
    en tja die suiker..dat wisten we eigenlijk al wel tpoch? Je had je zelf int begin ook een keer geprikt en toen zag je ook al dat je te hoog zat toch? dus helaas die zien we aankomen. Ik ben bang dat als ik voor een derde zou gaan dit ook zal gebeuren, kan er eigenlijk wel van uit gaan. Fijn is anders! een positief ding is dat je zowizo niet overtijd zult gaan...Thja elk voordeel heb zn nadeel! Hopen dat het iig te handelen is en je niet hoeft te spuiten oid! Wordt er nie makkelijker op he?
    Knuffel voor jou!

Karlijntje..Tis stil! Hoe was de gipsbuik? Hoe issie nu met je?

Miis, fijne verjaardag van broertje gehad? Wat heb je allemaal gedaan?

Hier, kon weer bootcampen, fijn! Harlopen op harde ondergrond word t voorlopig niet dus een outdoor fiets gekocht, ik ga maar lekker fietsen, bos is hier ook dichtbij dus lekker raggen door de bossen maar..hihi! Nog 5 kg te gaan en dan ben ik tevreden..Dus nog ff een einsprint...haha

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Superknap Sum!!! Echt ik ben jaloers :D
    En verder... Gisteren met de laatste naaldjes die ik nog had van M een dag bijgehouden...
    Nuchter 6.0 daarna alles boven 7.. Dus echt te hoog helaas. Dat had ik bij M niet hoor, toen kon ik het goed onder controle houden en zat ik nuchter altijd goed! Dus ik ben bang dat er insuline aan staat te komen. Ik vind het nog altijd vreemd dat ze me zo laat testen, maar ik heb regelmatig aangegeven dat ik t wilde weten, maar heb alleen de nuchtere waardes mogen prikken en die zijn meestal wel goed bij me.. De niet-nuchtere waardes zijn een ander verhaal.

8. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Alles is hier nog rustig hoor helaas. De afgelopen twee nachten iets beter geslapen gelukkig. Morgenochtend weer op controle maar daar zal ook wel niet veel vernieuwends uit komen. De gipsafdruk was echt leuk! Manlief was super fanatiek heel grappig om te zien hihi
    ( ik had netjes ondergoed aan hoor al is het niet te zien op te foto hihi)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      8
  9. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    En dit is ie nu hij eraf is

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      8
  10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wouw karlijntje wat ontzettend mooi! Je hebt echt een mooie buik!
    Hoe issie nu met je? Gaat mini nu al bijna komen of hoe zit het?

Lb, wanneer mag jij testen?

Hier: gefietst op mn nieuwe fiets! Vet cool..hihi! een outdoor fiets, beetje ahrdlopen vervangen ook door fietsen...zoeffff..Vond t best eng want je gaat heel snel, das wela nders fietsen dan met de moekefiets..haha!

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Heel mooie buik Karlijntje!!! Wou ik bij W ook al doen maar is er dan niet meer van gekomen toen meneertje besloot een vroege entree te maken. Hopelijk vind ik nu een tijdstip waar er een mooie buik te zien is voor ik bevallen ben. Ik zag hier onlangs op het forum zo'n buik helemaal bekleed met stukjes van een kapotte spiegel. Echt waar prachtig was dat!!!

@ Sum: go sporty spice hihi. Wat ben jij goed bezig zeg, bootcamp, fietsen, .. Fantastisch. En wat en jij jezelf lekker aan het verwennen zeg, laarzen, fiets,... Ik zeg: moet kunnen voor zo'n kanjer van een mama :D

@ Babbel: Wat vervelend van je suiker zeg. Hopelijk kan je het een beetje onder controle houden door op je voeding te letten.
    Wat ik mij trouwens afvraag, ik ben er niet helemaal in thuis. Hoe komt ht dat de ene vrouw dat krijgt en de andere niet?
    Zag trouwens dat je vanaf nu in verlof bent, geniet ervan!!!! Ik heb nog 8 weken te gaan en vanaf dan moet ik an de gyn ook grotendeels stoppen met werken. Sporadisch nog een projectje dat ik echt niet kan laten schieten met andere woorden.

12. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Aaaagr, verdomde woensdagen ook.
    W.inter een uurtje geleden naar het kdv gebracht. Nu wat opgeruimd, broodje aan het eten en dan vertrekken naar mn werk.
    Van 12u30 tot 20u dansles geven, zit maar halfuurtje pauze in om met de wagen van plaats a naar plaats b te rijden en opnieuw te starten. Dan van 20u15 tot 22u15 zelf dansen. En na dit schema kan ik mijn avond ook al weer voorspellen: om 22u45 futloos op de bank met pijn aan mn bekken en harde buiken... Bijna vakantie, bijna vakantie, bijna vakantie, dit wordt mijn mantra :D

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, oh balen van je suiker zeg!

sum, lekker bezig meid, leuk nieuwe fiets!

mie, sterkte, wel rustig aan doen als je lichaam dat van je vraagt!!!

karlijntje, wauw gaaf zeg, widle at ook zoooo graag, echt nooit van gekomen! super leuk! nog eventjes heh hihihi zooo spannend!

Lb, hoe is het meid!?!?

@hier, drukdruk, maar echt, ik blijf het zeggen..echt weinig tijd voor de laptop,..Ben echt de hele dag bezig met de kids of huishouden. En het btj me-time vliegt voorbij! maar ik vin het heerlijk hoor, zo lekker bezig zijn met moederen en zorgen etc..rijlessen uitjes ditjes en datjes! Dus hier alles goed!
    Ach jongste alweer 1, zo leuk, hij is zo groot geworden, ontwikkelingen gaan met sprongen vooruit... Helaas nog niet aan het lopen ( zou zoooo handig zijn, of in elk geval zelf los kunnen staan zou al heel fijn zijn) Hopelijk duurt het niet allll te lang meer hihihi

Oudste zit in de peuterpuberteit, dus lekker grenzen aan het opzoeken! Ik heb het er maar druk mee :p:p

tot snellll liefs

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @mie: pas op de plaats en rustig aan jij!

@karlijntje: prachtige gipsafdruk van je buik! Wat moooooi!!!

@miis: sterkte meid met de peuterpubertijd van grote broer! *knuff!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis, was een fijne verjaardag zo te zien, klopte dat? spelen de broertjes ook veel met elkaar?
    en dagen gaan idd snel he? druk druk druk...snap ik!

karlijntje: al aant bevallen meis????

mie: sterkte met je lijf meis! doe rustig aan..

hier: ontzettend moe, dwarse peuter in de nacht die allesuit de kast trok omdat ze vanaf 23.30 had besloten niet et willen slapen...serieus...het was vreselijk! net een film ik dacht echt: is dit mijn kind>? gebeurt dit hier?..hahaha
    nou dus met wallen op mn werk, kindjes thuis die zijn ook kapot..gelukkig is oma dr..haha

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, oh ellendige nacht hihii sterkte nog!
    Ja verjaardag was erg gzellig! Jongens spelen " met " elkaar ja...nu de oudste steeds meer samen spelen begrijpt en om de beurt enz...dus wel erg leuk!
    Maar oudste is bezig met grenzen opzoeken, dus zn broertje pijn doen zt daar ook bij hahaha, lekker stout...maar gelukkig geen jaloezie, totaal niet...daar ben ik echt blij om!

Wel weer heel grappig dat de jongste nu wel " jaloers" wordt hahaha, als ik met de oudste knuffel, komt ie echt jengelig kruipend aan van ik wil ooook bij mama wheeee hahahaha
    Maar ze spelen echt heel leuk vaak in oudste zn kamer!

En bij jullie?

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    geen jaloezie nog gespot..echt te leuk dit! had t wel verwacht, maar dochter vind broertje echt leuk,e rvaart em als haar pop..haha

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Sum: o wat vervelend! Had ze een nare droom gehad ofzo? Hup hup, jij dus maar aan de koffie :D

@ Miis: o wat lijkt dat me heerlijk als je twee kids samen spelen. En wat schattig dat jaloers zijn, streelt toch stiekem wel een beetje je mama ego denk ik hihi.

@ Norii: alles oké met jou?

@ Babbel: hoe gaat het met jou? Al genoten van de eerste dag verlof? Hoe gaat het trouwens met je man? Heeft die al zicht op een nieuwe job? Vergis ik me of is het in nl echt moeilijk om nog aan een job te geraken? Valt op bij verschillende topics hier op het forum dat de arbeidsmarkt precies plat ligt in nl.

@ Karlijntje: vanaf nu beginnen de vervelende vragen: je bent er al even niet geweest? En, en, en?!?!? :D:D:D

@ GV en Xaar: hoe gaat het met jullie?

Was trouwens vergeten te zeggen: stuurde onlangs een pb naar IngeG om te vragen hoe het ging omdat ze er zo weinig is. Ze heeft het blijkbaar heel druk en komt daarom de komende tijd niet meer of toch heel zelden op zp. Maar moest wel aan iedereen de groeten doen :)

Hier: dilemma dilemma... Ik wil het liefst van al doopsuiker, geboortekaartje, meisjeskledij, ... al allemaal kopen en klaar hebben. Heb namelijk een heel goed idee van wat ik wil en dan is het er in ieder geval mocht in opnieuw vroeger bevallen etc. Maar aan de andere kant, wie weet verander ik nog geen tien keer van mening :D Wat vinden jullie een goed tijdstip om dit in orde te hebben?

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    even vlug: alles ok, druk met studie, werk en huishouden bladiebla :D ik verlang naar een beetje vitamientjes van de ZON! kan wel een extra shot gebruiken, haha!
    nog even volhouden, 8augustus examen... spannend!!

20. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He meiden,

Ik ben nog niet bevallen maar wel bezig! Dinsdag controle gehad en ze vonden dat ik toch wat afwijkende klachtjes had en wel veel vocht vasthield. Dus bloed laten prikken en urine ingeleverd en naar huis. Werd ik gebeld dat ik per direct terug moest komen op verdenking van zwangerschapsvergiftiging. Tegen de tijd dat ik terug was in het ziekenhuis bleek het geen vergiftiging te zijn maar mijn lever en nieren begonnen het wel erg moeilijk te krijgen met de zwangerschap. Ds moest opgenomen worden en ze gingen mijn lichaam voorbereiden op de bevalling. Heb een ballonnetje met water ingebracht gekregen bij mijn baarmoedermond om die te verweken en drie cm ontsluiting te creëren die is dinsdagavond om 6 uur geplaatst en vanochtend om 0930 had ik eindelijk het gewenste resultaat helaas kwamen de weeën niet meteen op gang dus kreeg ik opwekkers nou die gingen meteen stormen dus na 2 uur trok ik het echt niet meer. Dus heb ik binnen 15 minuten gelukkig een ruggenprik gekregen. Nu zit ik inmiddels op bijna 6 cm maar gelukkig voel ik de weeën nauwelijks en kan ik tussendoor lekker slapen.
    Dus misschien vandaag en anders morgen zijn wij papa en mama!

Deel Deze Pagina