volgens mij las ik een post van iemand op fb voor karlijntje, gefeliciteerd met jullie mannetje...maar nog weinig verder..hihi
Karlijntje! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon S.tijn! Wát een leuke naam!!! Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie genieten van jullie kleine wondertje. Heel veel geluk!
Karlijntjev van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een prachtig mannetje (Facebook). Geniet ervan!!!!
@ LB: hoe gaat het met jou? Binnen minder dan een week kan jij testen he. Heb je er een bepaald gevoel bij? Ik duim! @ Sum: hoe gaat het met de fiets? Al veel kilometers op de teller? @ Babbel: wanneer weet jij nu iets meer van je suiker, al dan niet insuline? Of heb ik er al overgelezen? Hier: wel ik zit een weekje thuis... Deze ochtend twee keer flauw gevallen en enorm misselijk geworden. Eén keer boven toen ik net W.inter zijn kamer wou binnengaan. De tweede keer toen ik net de laatste trede van de trap naar beneden deed. Snel mn moeder gebeld om even voor W te zorgen, gevaarlijk zeg vallen met mn mannetje op de arm. Naar de ha geweest en mijn lijf is blijkbaar aan het protesteren. Reflexen zijn veel trager dan gewoonlijk, oververmoeid en daardoor is mijn evenwichtsorgaan verstoord. Komende dagen mag ik dus rust nemen op doktersvoorschrift. En eigenlijk ben ik er wel blij mee, W is net naar de opvang, ik zit in de zetel en de vermoeidheid valt als een blok over me heen. Had helemaal niet door dat ik zo moe was. Dus, slaap ze meiden
Lieve Karlijntje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!! Geniet er van!
Karlijntje, ook hier GEFELICITEEEERDDDD!!!! genieten maar! Mie, lekker slapen! ik kon het niet tijdens mn 2e zwangerschap, dus neem het er van!! wel vervelend zeg die evenwichtsstoornis!
jahaaa ook via deze weg kleine S. is geboren! Whoehoeaaaaaaa! Hoe is het gegaan Karlijntje? Ik lees natuurlijk graag je bevallingsverhaal! Van harte ook voor de echtgenoot! en Welkom op de wereld klein mannetje! Mie, wat vervelend dat je zo moe , oververmoeid bent! tja en dat heb je nog al snel met een tweede ook nog es, je komt minder aan rust toe. (athans dat had ik..) Fijn dat je mdr op komt passen en jij veel kunt gaan slapen! Nori, how are u? Fiets, lekker gefietst! heb 2x gefiets deze week, gewoon ff een uurtje beide keren, ongeveer 50km totaal dus t valt mee hoor. Ondertussen ook bootcampen 2x per week en net ff 20 minuutjes hardgelopen (moet langzaam aan doen met t hardlopen ivm de schenen) dus straks lekker douchen en chillen op de bank! Ben eindelijk onder die verrotte 80 kilo, ik bleef er maar op hangen! zo vervelend (jaaaah ik weet t ik weeg 80 kilo en je zou t meestal niet zeggen..i know maar tis toch zo) iig was ik vanmorgen toch echt eindelijk 79,6..Werd ook wel es tijd! Nu hopelijk snel 72 a 75 kg en dan ben ik tevreden..
Wat ben je toch een BIKKEL!!! En hoeraaaaa onder de 80 kilo!!!! en wallen tot op je ballen lees ik. Arme jij! Karlijn: Dat was een mooie buik van gips!! Ik heb het bij F ook gedaan en nu zit ik met een gipsen buik die ik nergens kwijt kan maar ook niet weg kan gooien hahahahahahaha! Hoe was de bevalling gegaan meid? Mie: Hahaha ja zit in de ziektewet indd. Mocht niet meer van de VK, maar als ik jou zo hoor zou ik ook niet meer doorgaan hoor jeeeeee Denk aan je beeb, je hebt al een te vroeg geboren manneke gehad!!! En nee ML heeft nog niks concreets. Het komt wel goed Ik zou het rond 32 weken af hebben in jouw geval misschien? Als je kindje toch eerder komt ben je ws meer bezig met zkh in zkh uit en komen die doopsuikers ook pas als het weer beter gaat met je kindje... Maar je moet je gevoel volgen hoor! Miis: Rustig aan meid, gewoon lekker komen kletsen als het je wel uitkomt ♥ hahaha en de peuterpuberteit is lastig, maar een bijna kleuter ook hoor!!! hahaha ach ook wel heel erg genieten toch Samenspel: Hier spelen ze écht samen zo leuk! Ik hoor ze regelmatig samen brullen van het lachen en ze kunnen ook ruziën hoor hihihihi. Maar het is zo mooi ♥ Diabetes: Ik moet een week lang mijn suikerwaardes bijhouden. Als deze met een dieet onder controle te houden zijn is het goed en mag ik thuis bevallen met VK. Maar als deze ondanks het dieet te hoog blijven moet ik gaan spuiten en met internist en gyn in het zkh bevallen Zou ik heeeeeeeeeeel verdrietig vinden... Inge: Groetjes meid!!! Zoals de meeste gelezen hadden op FB ben ik geslaagd!!! Jippie!!! Maar lichamelijk gaat het ook hier minder goed. Ik ben net als Mie zo vreselijk moe moe moe. sta te wankelen op mn benen. en mn HB nemen toe en krampen pffff. De BI gaat wel iets beter nu gelukkig. Tenminste vandaag een eerste goede dag gehad. Heb ook bijna niets gedaan hahahaha.
babbel, gefeliciteerd meis echt super van je! Slik je wel extra magnesium supplementen!? doen! helpt! balen van je bi en vermoeidheid...dat zijn echt de meest vervelende klachten, zeker als je al kindjes hebt! sterkte!
Even snel iedereen een fijn weekend wensen! Hier is het SCHITTEREND weer, nu al 22 graden! Wij gaan er dus van door hihi Karlijntje: hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewoon geworden? Heel mooi mannetje hoor zag ik op fb!
Thanks Miis echt lief! Nee slik niks eigenlijk Mie: lekker hoor! Fijne dag! Sum vraagje: onder welke waarde.moet.de.suiker ook weer nuchter zitten?? Vanmorgen heerlijk gezwommen met de kindjes en straks bbq bij mn ouders! Leuk leuk
babbel, doe nou, haal ff een potje magnesium echt waar helpt direct! en drink ook jus dorange bij al je maaltijden ivm betere ijzeropname! doe nou! mie, hihi lekker zeg hier wa shet 15 gr, maargoed uit de wind erg lekker in de speeltuin lekker warm zelfs! volgende week wordt het hier eindelijk beter, zag staan 18 en daarna paar dgn 20 gr!nou wow hahaha wat een zomer!
he meiden! het duurt ff maar dan ben ik er weer hoor. we zijn vandaag eindelijk thuis gekomen uit het ziekenhuis. Het begin van het verhaal had ik al een beetje verteld maar zal het er zo even bij zetten en dan vertel ik ff mijn verhaal voor degene die het willen lezen. Dinsdag controle gehad en ze vonden dat ik toch wat afwijkende klachtjes had en wel veel vocht vasthield. Dus bloed laten prikken en urine ingeleverd en naar huis. Werd ik gebeld dat ik per direct terug moest komen op verdenking van zwangerschapsvergiftiging. Tegen de tijd dat ik terug was in het ziekenhuis bleek het geen vergiftiging te zijn maar mijn lever en nieren begonnen het wel erg moeilijk te krijgen met de zwangerschap. Dus moest opgenomen worden en ze gingen mijn lichaam voorbereiden op de bevalling. Heb een ballonnetje met water ingebracht gekregen bij mijn baarmoedermond om die te verweken en drie cm ontsluiting te creëren die is dinsdagavond om 6 uur geplaatst en vanochtend om 0930 had ik eindelijk het gewenste resultaat helaas kwamen de weeën niet meteen op gang dus kreeg ik opwekkers nou die gingen meteen stormen dus na 2 uur trok ik het echt niet meer. Dus heb ik binnen 15 minuten gelukkig een ruggenprik gekregen. Nu zit ik inmiddels op bijna 6 cm maar gelukkig voel ik de weeën nauwelijks en kan ik tussendoor lekker slapen. (Dit was savonds om 2130 als ik me niet vergis) Om 2230 had ik ineens net iets minder ontsluiting als het uur ervoor en was mijn baarmoeder aan het verharden. Nooit van gehoord maar het kwam erop neer dat deze uitgeput was door al die heftige weeen. De verloskundige ging toen even overleggen met de gynaecoloog en zou zo terug komen zei ze. Na 2 tellen stond ineens de gyn, de verloskundige, een arts assistent en 4 verpleegkundige in mijn kamer dus toen had ik al zoiets van ik denk dat ik een keizersnede ga krijgen en idd dat was ook de conclusie. De kleine lag inmiddels namelijk ook als een sterrenkijkertje en kon de knik niet maken in mijn bekken. En ik had geluk zeiden want we gingen meteen naar de ok dus toen ging het ineens allemaal erg snel. Ik wist nog geen 10 min dat ik een keizersnede ging krijgen of ik werd al verdoofd. Gelukkig is alles vanaf toen heel erg goed gegaan en was ik ontzettend blij toen ik de kleine man hoorde huilen. (Hierdoor moest mama natuurlijk ook meteen het eerste half uur hard huilen) De eerste nacht en dag gingen erg goed alleen daarna werd de kleine man steeds gefrustreerder. we dachten dat het door krampjes kwam maar door de opgewekte bevalling en keizersnede kwam mijn bv niet echt op gang en kreeg hij dus niet meer als 3 druppels bv ofzo binnen. Gister zouden we eigenlijk naar huis gemogen hebben maar toen was hij al 280 gr afgevallen binnen 2.5 dag dus dat vond de kinderarts teveel en hij had uraat in zijn bloed wat duidde op te weinig vocht binnenkrijgen. dus moest een dag volledig bij voeden met flesvoeding. Wel de kleine eerst aanleggen en daarna nog proberen te kolven maar we kwamen er al snel achter dat als ik direct ging kolven er maar 3 druppels per kant max uit kwamen. dus na nog een dag en nacht proberen heb ik besloten dat de bv nu nog verder proberen op te starten voor mij ff teveel is na die keizersnede. de kleine is gelukkig voldoende aangekomen vandaag en zijn we na 6 dagen 5 nachtjes ziekenhuis eindelijk thuis!