wat heftig karlijntje!!! knap dat je de bv toch nog zo lang hebt geprobeert op gang te krijgen! het is niet niks als je net bent bevallen, dat vreet energie! nu lekker thuis genieten van je gezinnetje!
karlijntje topper! je hebt t niet makkelijk gehad zo te lezen maar wat h eb je t knap gedaan meis! En wat fijn dat mannetje nu weer groeit, goed aan jezelf denken zon keizersnede is echt nie niks, laat je maar flink verwennen!! Heerlijk in bed..keuvelen..hihi @babbel waardes nuchter onder 5,7 dacht ik of 5,5 na t eten onder de 7,2 dacht ik.. Je raakt er alweer uit.. Ik heb t altijd vreselijk gevonden dat ik t had, daarom sport ik nu zo veel ik ben daar zo vreselijk van geschrokken helemaal omdat je dan 50% meer kans hebt dat je het later als nog krijgt en als je overgewicht hebt (zoals ik structureel) zelfs 75%..van daar mijn sportmanie, ik wil goed voor mizjelf zorgen en als ik jou weer lees over bij houden van je waardes nuchter dan komt mijn eigen pijn boven (ik heb t nl als hee lheftig ervaren) en vind ik t zo knap van je dat je t allemaal "zo ff"met pijn en bi en baanloos lijkt te doen! heel veel repect voor je babbel! je bent een kanjer! @hier, vakantie geboekt in de zomer met zijn viertjes naar texel! heerlijk zon zin in!
Karlijntje! nou zeg zo zie je maar wat het snel kan gaan en hoe dingen anders kunnen lopen ! sjonge nou meid lekker genieten, keizersnede is niet niks!!! rustig aan!
Karlijntje: klinkt als een heftige bevalling zeg! Neem maar goed je rust he. Sum: Ik vind dat je super goed bezig bent met je sporten en goed voor je lijf te zorgen! You go girl Kan me voorstellen dat het idd effen schrikken is als je dan meer kans hebt om later ook echt diabetes te krijgen. @ LB: jij mocht vandaag toch testen he? Al getest? Ik duim in ieder geval en hoop op een posi berichtje en een mooie dikke vette test!
lb how are u? Hier echt trots op mijzelf 30 kilo kwijt sinds de geboorte van zoon....(ook 13,5 zwangerschapskilo's..) knap he? hij is nog maar 7 maand
Fantastisch gewoon Sum! Las het daarnet ook al op fb! Vind het echt een hele prestatie, 30 kg, is niet niets he. Is dit enkel door te sporten of let je ook op je eten? Stiekem kijk ik er ook al opnieuw naar uit om er na de bevalling weer in te vliegen. Ik mis het sporten, de sauna achteraf, de strijd met de weegschaal... Nuja, ik mag eerst nog wat kilootjes aankomen... Wat een vooruitzicht zeg, pfff
sum, super sum, lekker bezig! houden zo zou ik zeggen hihihih! mie, haha meid toch hahahaha eerst eens zwanger zijn lb, hoe is hetttt @hier, alles oke!zo de deur uit, lekke rmet de kindjes weg!
Karlijn: Meid jeetje wat een heftig verhaal meid!! En uiteindelijk toch een KS. Nou goed herstellen en lekker genieten van je manneke. En dat de BV niet op gang kwam kan ik me helemaal voorstellen. Knap dat je t zo goed geprobeerd hebt! Maar hij moet wel groeien ja!!! Laat het lekker los meid, en geniet van je manneke. Je hebt een hele prestatie geleverd!! Tja mijn vader heeft ook diabetes en mijn moeder ook licht sinds een aantal jaar. En mijn oma had het ook. Dus ik hou er sowieso al rekening mee dat ik het krijg. Ik ben er niet echt van geschrokken. En een dieet, tja ik vind dat gewoon niet zo heel moeilijk. Ik heb al zo lang voedselallergieën en bij de BV van M ook heel veel niet gemogen ivm haar allergieën. Nou ja en dan nu de koolhydraten laag houden. Ik ben t ondertussen wel een beetje gewend indd hahahaha Maar ik kan t me wel voorstellen hoor, dat je er zo van schrikt. Maar meid 30 kilo!!!!! Ik had t op FB al gezegd maar JEEEEEEEEEEEEE SUPERKNAP!!!!!!!!!!!!! Echt waar, heel veel respect! Mie: Hahahaha jij kijkt uit naar de strijd met de weegschaal lekker ding dat je bent!! Hihihihi. Nog veel HB gehad? Hier: Nou het bekken gaat een stuk beter nu ik veeeeeeel rust neem. Maar die HB oeioeioei die nemen toe! En iedere keer als er ontlasting zit, krijg ik halve weeën omdat mijn BM er gigantisch op reageert!! Maar heb geen obstipatie ofzo. De BM verkrampt ook als ik moet plassen, als ik opsta, als ik lang zit, als ik meer dan 50 mtr loop Ik word er een beeeetje gek van
Niet zo best, zojuist roze bij afvegen. Bloed zal wel zo volgen. Super verdrietig, maar moet het even wegstoppen; moet zo werken....
Ah nee, verschrikkelijk LB! Maar geef nog niet alle hoop op, het kan ook een innestellingsbloeding zijn he.
ach meid, heel erg veel sterkte vandaag! tis je zo gegund, dnek aan je ! en hoop dat het niet doorzet!!!
Nee nee nee neeeeee ik wil gewoon nu dat t raak is wijffie!!! Hoe gaat t nu?? heeft t doorgezet? Oh ik hoop zo erg dat het geen ongi is... Dikke knuffel lieverd
oh ik vind het ook zo erg voor je lb wat is het leven toch oneerlijk... hele dikke knuffel, al heb je dara niks aan
Thanks dames! Vind het ook oneerlijk...ik ga proberen me er overheen te zetten. Zaterdag weer starten met de Clomid, dosis wordt verhoogd om meer dan 1 eitje te laten rijpen. Ik ga even off line.., fijn weekend allemaal; geniet van het fantastisch mooie weer!
wat een verdrietig nieuws Lbabe.. @Hier: zojuist van vrienden van ons een nagenoeg nieuwe Koelstra buggy over kunnen nemen voor 20euries (en een mini tractor met aanhanger én een krokodil wipwap! voor samen 30euries) Das ff mazzel hebben Hoe is het verder met de ladies? Ook zo genoten van het heerlijke weer?
lb,wat erg, h et spijt me zo voor je! Ik hoop elke keer dat he tnu raak is voo rje! Het is inmiddels tijd voor jou! We hebben lang geduimd voor gv en karlijntje en nu gaat onze volle aandacht naar jou meis! Het moet goed komen...Dikke knuf! knap he 30 kg, ook door weinig koolhydraten, gewoon door gegaan zoals t was in de zwangerchap ivm zw.suiker (moet je op je koolhydraten letten) dat heb ik doorgezet. Hier nu een dikke vette machtstrijd met docter over dr broodje smorgens opeten, ik ben echt geen miep met eten maar ontbijten moet gewoon en ditheeft ze gekozen en moet ze opeten..ze haalt alles uit de kast en zit inmiddels op de stoel in de gang. Werd gek van dr gekrijs (ze blijft gewoon doorgaan) klassiek dit...mopper de mopper
LB, wat jammer om te horen. Weet eigenlijk niet zo goed wat zeggen, ik had het zo gehoopt voor je. En ik blijf hopen dat het de volgende keer wel jullie beurt is! Sterkte meid! Norii: lekker koopje zeg! Idd genieten van het weer. In nl ook zo prachtig als hier? Sum: echt, ik blijf je een kanjer vinden, dertig kilo zeg! Super! Ontbijt met dochter klinkt niet echt als gezellig hihi. Vrees dat me dat ook nog staat te wachten want is hier nu al zo'n driftkikkertje... Hier: zon zon zon, ik word er vrolijk van! En leuk extraatje aan zwanger zijn: is de enige tijd dat ik een mooi kleurtje krijg. Andere zomers echt spierwit de hele tijd, nu al mooi bruin! Loving it Nu maar de korte jurkjes aan, de benen zijn nu de blikvangers want van de mooie taille moet ik het nu even niet hebben hihi. Dochterlief is ook lekker druk in de buik, echt leuk. W.inter daarentegen is geloof ik in de peuterpuberteit beland, joy joy