2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, hier is het of datgene wat gekozen is, of NIET eten...ik maak er juist geen strijd van...vaak wilt ie na een uurtje echt wel zn ontbijtje...en tja zo niet dan niet...
    Wat ik ook doe is bij wakker worden al doornemen hoe de ochtend gaat verlopen, en voorbereiden wat er (bijv NIET) gebeurd als hij niet netjes zn ontbijtje eet...dus bijv zeg ik, wel goed luisterne naar mama ...je broodje eten ( van mij heoft zn broodje niet per se helemaal op)....niet zeuren, anders kun je darana ook niet spelen met "favoriet iets*
    Vaak werken dit soort dingen hier...

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ja meestal werkt t, maar dochter had gewoon zin in een strijd vanmorgen. Ken je dat? De kunst was om er uit te blijven al heb je daarna ook wel weer de "spanning"uit de lucht ofzo.>Soms hebben peuters nu eenmaal kortsluiting haha..pfff

Hier zo meteen naar achter tante toe die straks onze vaste oppas aan huis word. Yes geen creche meer...!! Dit voelt zo goed en ideaal als ze niet fit zijn komt familie gewoon, ze brengt dochter naar pszaal en school. zoon is lekke rbij haar thuis! heerlijk! ...ik ben dr blij mee ;)

babbel how are u? en de klachtjes? ben je al uit de naam enzo?

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, ik heb eindelijk even tijd om rustig op de bank te zitten...nou ja, liggen...(voel me beroerd door heftige ongi)

Hoe is het hier met iedereen?

LB: krijg meteen jouw laatste nieuws mee :( wat naar voor je had echt gehoopt dat jij inmiddels zwanger was....sterkte!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Vind het zo k*t dat ik al maanden geen tijd heb om lekker op zp te zitten :-\
    Nu wel en nu is er niemand :(

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoi Inge,
    Hoe gaat het met je?
    Hoe is het met kleine X? Ben je al toe aan een brusje?
    Iig, welkom terug!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hier gaat alles goed. X is groot, eigenwijs en het favoriete woordje is nee haha

Ja, we zin sinds een maandje bezig met voor een tweede kindje. Ik kreeg eerst geen eisprong, maar uiteindelijk wel. Vandaag helaas ongi, dus op naar de volgende ronde...
    Ongi is wel 2à 3 dgn te vroeg, dus hoop maar dat het echt ongi is en geen hele vmk...maar goed. Ik heb niet getest en als het wel een vmk is, wil ik dat eigenlijk niet weten :)

Hoe is het met jou en de kids?

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    wat een spannende fase weer Inge!
    Volgens onderzoek krijgen we relatief vaak vmken en weten we t niet. Misschien wel 6x per vrouw (gemiddeld) dus wat niet weet..wat niet deert ;)

Hier alles wel,a lleen zoontje is snachts bezig met jengelen..blehg

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Enig idee waarom hij 's nachts jengelt? Sliep ie eerst wel goed door?

Ja, het is zeker weer een spannende periode, maar ik probeer het maar gewoon op zn beloop te laten. Zou eerst niet gaan tempen, maar omdat ik geen idee had wanneer ik dan ongi zou worden, toch maar gaan tempen :)

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    GRRRRRRRRR schrijf ik hier een volledig verhaal, dan is alles plots weg... Heb geen fut meer om te herschrijven, de vermoeidheid heeft mij serieus in zijn greep, heel snel dan maar...

Inge: juij, je bent terug! Leuk dat alles goed gaat met X en dat je voor een brusje gaat, spannend!

Babbel: was las ik daar op fb van een rolstoel? Rustig aan he meid!

Vmk: tjah ik vrees dat sum gelijk heeft, elke vrouw krijgt er wel een paar alleen weet je het vaak niet. Had ik bij mn vmk niet te vroeg getest ivm ons huwelijk had ik het ook niet geweten en gewoon een ongesteld geworden...

Hier: niet normaal wat ben ik moe zeg! Komt daarbij dat klein meneertje beslist heeft dat hij 's middags geen slaapje meer doet en dat de peuterpuberteit echt aangebroken is. Heerlijk he, soms vraag ik me dan af hoe ik straks alles klaarspeel met twee :) heb ook onwijs veel last van harde buiken zeg, W optillen staat gelijk aan één, plassen staat gelijk aan één, trap lopen staat gelijk aan één, ... Dat wordt nog wat op het einde zeg.
    Ondertussen ook al een klein buikje en dat werd uitvoerig gevierd met mooie zwangerschapskledij hihi :)
    Welterusten iedereen!

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wat is het hier stilletjes zeg!

Deze morgen grappig verhaaltje dat ik even wou delen met jullie.
    Sinds vanmorgen gestart met zindelijkheidstraining bij W.inter. Normaal gezien starten ze op het kdvb er pas mee rond twee jaar maar dan wordt kleine zus net geboren dus ik wil liever nu al proberen. Vooral ook omdat hij vaak al komt aangeven dat zijn pampers vies is. Dan zegt hij: pampam en duwt vervolgens op zijn neus en trekt een vies gezicht hihi. Deze morgen het potje in het toilet gezet maar dat vond hij niet fijn. Potje bij zn speeltent gezet en dat vond hij oké. Ik leg hem met handen en voeten uit wat de bedoeling is en meneer vind het allemaal oké. Tot ik even mijn rug gedraaid was en meneertje helemaaal enthousiast kwam aangelopen: Interke (winterke) bravo bravo bravo!!! Toont hij mij zijn tent waar zijn potje in staat. Met een plasje!!! Jammergenoeg was het plasje naast het potje want knuffel bumba zat op het potje. Hilarisch :D
    Worden volgens mij nog lastige weken hihi

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @mie: leuk verhaal inderdaad! En schattig :)

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hahahahaha Mie! wat een knappe snelle kerel! en wat een humor! Dan houd je t zelf toch ook niet meer droog? hahaha!

goh hier teleurgesteld, gaat nergens over maar toch, we zouden bbqen bij mn schoonouders had me helemaal op verheugd, lekker eten had bewust de afgelopen week minder gegeten zodat ik t bbqen goed kon hebben. Kom ik daar net, hadden ze besloten t maar niet te doen omdat t weer te wispelturig was en aten we witlof met gebakken aardappels?! naaaaah ik houd niet van gebakken aardappels....niet eens echt ff wat lekker te eten..
    Tja sorrie maar ik was echt wel teleurgesteld...had me er op verheugd ;)
    Stom he? t gaat nergens over i know..haha

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: wat knap van W.!!! En idd hilarisch, Bumba op het potje en W. ernaast, hahahah!!

@Sum: snap helemaal je gevoel! Zou het ook echt niet leuk vinden.. :(

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Idd Sum, snap wel dat je teleurgesteld bent...maar snap wel dat ze met dat wispelturige weer het zekere voor het onzekere nemen...
    Maar blijft jammer...

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ai, jammer Sum. Zeker als je er zo naar uitgekeken hebt. Maar uitstel is geen afstel toch , of wel misschien? Trouwens, dan mag je vnvnd mss nog iets lekkers eten thuis ipv de bbq?
    Zag trouwens je foto op fb, je ziet echt aan je gezicht dat er al zoveel kilo's af zijn! Looking good!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, hahaha sorry moet er om lachen, maar snap je teleurstelling ookz ooooo goed hahaha, echt irritant dan gewon!!

inge, drukdruk heh :)

mie, haha wat schattig ...ja die vermoeidheid is killing, ja een volgende zwangerschap is nooit hetzelfde als de eerste!
    Oudste stopte ook met slapen
    En harde buiken aan de lopende band, is ook herkenbaar...je bent gewoon z bezig 24/7 met een kind te verzorgen...ik bedoel toen ik zwanger was van de eerste, lag ik relax op de bank, boekjes te lezen hihih sterkte!
    Goed van W! jaja het kan erg pittig worden, en dat kan nog wel ff duren hihihihi

Zwaaaai allemaal sorry, erg druk...amper tijd ...hoop dat verder alles goed gaat met iedereen!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Norii Goeie deal meid!!

LB: Oh meid denk veel aan je.... ♥

Mie: Hahahaha herkenbaar: Ik blijf ook altijd spierwit in de zomer, maar heb nu al een licht schijntje ;):p
    Hahaha succes met de peuterpuberteit!! Onthoud: Nu iets meer moeite er in steken geeft later een veeeeeeeeeel makkelijker kindje!!!! Hang in there!!
    En ja die rolstoel is alleen voor als ik ver moet lopen. Zoals met mijn ouders en zus en broer naar toverland (pretpark), dan kan ik echt niet lopen, want dan heb ik ede ene HB na de andere. en mijn bekken wil t ook niet ;)
    Wat cute van Wint.er! En knap hoor!! M is ook al echt bezig met zindelijkheid. geeft t al aan als ze moet. We proberen haar binnenkort zonder luier te laten. ;)

Miis: Ja hier ook: Wil je niet eten? Dan niet. Krijg je later honger, krijg je datzelfde eten. Meestal pakken ze t indd vanzelf wel :)

Sum: Ja de naam staat al een poosje vast :) We zijn er superblij mee ♥♥♥
    Echt super hoor 30 kilo, ik ga je proberen op te volgen!! Maar dan 20 kilo

Inge: Leuk leuk een brusje voor X!!! Ik hoop dat je snel mag aantellen meid.

Hier: Net mijn diploma opgehaald JIPPIEEEE!!!!!!!!
    Verder groei-echo gehad en die leek goed. Gemiddeld gewicht, maar dat hadden F en M ook op de echo. En die waren toch best flink voor de termijn ;) Dus we zien wel. Nu met 30 wk nog een echo en met 36 ook nog!! Toch wel leuk die diabetes :p geintje;):cool:

Mijn BUIK:$:cool::D

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    HOERA!!!! Goed gedaan zeg Babbel, gefeliciteerd met je diploma! Heb je dan na je zwangerschapsverlof zicht op werk in de branche van je diploma?
    En wat sterk dat je M binnenkort al zonder luier probeert te laten. Zo ver ben ik hier nog niet haha.
    En wat vervelend van je harde buiken, 't is dat je weet dat je er iets prachtigs voor in de plaats krijgt he :)
    Prachtige buik ook, hij is echt super mooi!
    Ben trouwens best benieuwd naar de naam van je ukje. Maar die houd je waarschijnlijk geheim he? Spannend :)

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Wat een schattig verhaal van het potje. Moest er heel hard om lachen.

Lief dat er aan me gedacht wordt. Ik ben inmiddels de Clomid weer voorbij. De dosering was verhoogd, omdat ze meer dan 1 eitje willen zien. Ik heb echt opvliegers gehad...niet meer normaal! Gelukkig meestal 's nachts, maar oh man!!!
    Morgen heb ik weer de eerste FM en hoop dat er dan meerdere eitjes te zien zijn. Ben heel benieuwd.
    Ik was even verdrietig de dag dat ik ongi was geworden, maar ook dit lijkt 'normaal' te worden. Net zoals voor de behandelingen. het klinkt vreemd, maar ik merk dat ik me er tegen 'bewapen'. Deze maand heb ik mezelf iedere keer een halt toe geroepen als mijn gedachten hierover ging lopen. Ik moet dat gewoon maar even niet doen. Gewoon focussen op nu en vandaag en alle fijne dingen van vandaag.
    Gaat niet altijd even goed, maar ik doe me best. Het houd me rustig, meer verwachtingsvrij. Nu maar eens kijken hoe lang ik dit vol ga houden. Na de behandeling nemen mijn hoofd en mijn lichaam toch altijd een loopje met me :).

Geniet van de dag dames en vast een fijn weekend!

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babbel, wou wat een buik! ik vind em echt heeeeel mooi!! ;) Hij is ook echt flink vooruit, prachtig!

lb, sterkte en succes met het wachten en die onzekerheid.!

Deel Deze Pagina