2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Babbel: vind je buik prachtig!!!!

@Sum: dankjewel

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @bb: gefeliciteerd! En idd een mooie buik :)

@lb: knap van je dat je zo denkt!

@hier: x is echt een draak. Slaan, krabben, niet luisteren, etc. Niet leuk :(

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @babbel: gefeliciteerd met de verjaardag van grote broer!! Hiep, hiep, hoera!!

@Lbabe: wat ben je toch een sterke vrouw! Heel veel respect!! Succes met de volgende meting, duimen draaien hier weer overuren! *dikke knuff!!!

@hier: Ties begint steeds meer streken uit te halen, maar wil tegelijkertijd ook steeds vaker iets met je delen. Hij komt je dan halen en neemt je aan de hand mee naar datgeen wat hij je wil laten zien, zo cute!
    De fase met slaan en schoppen is ook hier aangebroken, erg vermoeiend, want reageren = dolle pret, dus negeren wij na 1x 'straffen' omdat het niet mag. Zet hem dan in zijn stoeltje in de hoek, of als ik hem op dat moment aan wilde kleden, stop ik ermee en loop ik weg met de opmerking 'als jij niet lief kunt zijn voor mama, dan helpt/knuffelt/kleed mama jou ook niet (aan). En dan wordt hij vaak inneens heel lief en krijg ik kusjes en aait hij over mijn arm ofzo, hihi

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babbel, nagenoten van broers verjaardag?

Nori, leuke fase die van Ties ;) hihi

Lb, hoe gaat ie?

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hier gaat het goed hoor. Vanavond de pregnyl laten zetten eb donderdag IUI nummer 3.
    Na donderdag dus weer spannend!

Kwam gisteren een bekende tegen in het zkh. Schrok me rot!
    Niemand weet het nog, maar er komt een tijd dat ik iets niet gaan vertellen. Op mijn werk wellicht. Vind het moeilijk. VL wil niet dat iemand het weet en ik vind het geen taboe. We kunnen er niets aan doen, het overkomt ons ook maar. Wat vinden jullie?

Geniet van de dag dames!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @LB: Kan me goed voorstellen dat je de behoefte hebt om het te delen. Het heeft nogal een impact op je leven allemaal. De hormonen, de spanning, nu 2 keer de teleurstelling. Begrijp ook wel dat je vriend het misschien liever tussen jullie houdt, maar ik denk dat het voor jou een stuk heftiger is met de hormonen, de onderzoeken en de inseminatie dan voor hem.

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden,

Ik heb een oude hobby weer opgepakt: pendelen.

I.p. pendel ik alleen binnen bepaalde tijden (zie m`n topic http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/447684-pendel.html). Maar voor ons vaste 'clubje' maak ik natuurlijk uitzonderingen.

Als je wilt dat ik pendel heb ik voornamen + meisjesachternaam + geboorteplaats nodig. Stuur dat dan ff in een PB.

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lb, ja in jullie geval is het ook zooo flinke pech, dat het mij juist wel prettig lijkt het te delen...met bijv je naaste vrienden oid. Juist voor extra begrip, ook bijv door je hormonen of stemmingswisselingen ofzo..en gewoon dat je je ei kwijt kan bij je beste vriendne of familie!
    Mss dat je vriend het lastig vind, om met vragen van anderen om te gaan, en daar niet zo'n zin in heeft ( ik bedoel is volgens mij man-eigen soortvan )

Inge, leuk pendelen! :)

Norii, hihi lekker ondeugend :p

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Norii: jeetje wat een mooi mannetje is dat zeg! Heeft hij niet teveel last van het warme weer?

@ Inge: wist niet dat jij aan pendelen deed! Wel leuk zeg, wou ik ook laten doen toen ik opnieuw probeerde voor een brusje maar vond niet echt iemand. Nu al te laat dus hihi. Pendel jij dan ook voor jezelf aangezien jullie ook voor een brusje gaan voor X? Klopt het vaak? Ben er best wel nieuwsgierig naar :)

@ LB: Wat moeilijk zeg. Ik snap dat jij behoefte hebt om het met iemand te delen maar ik snap ook je man dat hij het liever onder jullie tweetjes houdt. Het is tenslotte iets heel intiems en persoonlijks van jullie twee. Maar misschien een compromis? Bvb één iemand inlichten op je werk of van je vriendinnen? Dan kan je daar toch even je hart luchten en heeft je vriend niet het gevoel dat iedereen op de hoogte is? Het is natuurlijk niets om je over te schamen laat dat duidelijk zijn. Het overkomt je inderdaad en je kan er helemaal niets aan doen. Ik hoop dat jullie een manier vinden om er mee om te gaan die jullie allebei een goed gevoel heeft. En hopelijk gewoon snel een positieve test!

@ Babbel: hoe gaat het met jou ? Aan het genieten van je verlof en de rust. Natuurlijk zal dat wel relatief zijn met twee kids thuis :D Zijn jullie er trouwens al uit over de naam?

Hier: hoera, ik heb eindelijk een babybuikje. Wat is het de voorbije twee weken snel gegaan zeg! Moet wel zeggen dat de kilo's er nu aangevlogen zijn ook maar goed ik ben trots op het buikje. Ik spam vandaag mss nog wel eens een foto.

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lb, het lijkt mij een beetje teveel om alleen te handelen. Ik snap je vriend wel maar wat is er op tegen om t open te gooien? Ik was iig eerlijk over onze ziekenhuis bezoeken, het gaf mij iig steun en begrip maar wel met de duidelijkheid vraag er niet naar, ik praat er wel over (behalve voor de eche naasten) Misschien is het anders omdat in onze vriendengroep t veel voor kwam en komt, ik kan iig niet voor jou beslissen maar ik zou zeggen, doe wat voor jou goed voelt het is allemaal heftig genoeg en maak t bespreekbaar met je vriend...Succes meis!

Nori, wat een knapperd! Zoontje heeft die pet ook..hema rules! haha.

Mie, hoeraaa beebbuikje! Fijn meis! Nu lekker die bolle buik showen!

Hier krijg een veel strakker lijf and i like it..Dat is t positieve, verder ziek thuis, man op schoolkamp en de kindjes slapen zeg ofwel its an hell of an job! alles alleen regelen..pff en ziek zijn, dat gaat dus nie samen, voel me al wel wat beter hoor...Heb n zomergriepje gecombineerd met een lelijke horzelbeet waar ik op reageer, de plek en reactie moet niet erger worden dan moet ik terug naar de ha voor wellicht antibiotica maar goed...

verder fantaseer ik stiekem ook wel een beetje over tijd voor mijzelf de laatste tijd (behalve sporten want dat doe ik al veelvuldig) maar lekker eenweekeindje weg..uitslapen, naar de sauna etc..
    En ik word volgende maand 30 en jullie z ullen me vast stom vinden maar ik vind t vreselijk....30...geen meisje meer maar dan is het echt..dan ben je toch echt wel serieus volwassen..zucht...hahaha

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hihi thanks meiden :D

@Mie: jeeeej een buikje!!! En idd snel een foto showe hoor!!

@Sum: trots op je dat je zo fanatiek kunt blijven sporten! Ik heb bewondering voor mensen zoals jij die het consequent volhouden! Thumbs up!!!

Enne, beterschap! Las gisteren al iets op fb.. mama's kunnen niet ziek zijn! #geentijdvoor! :p

@hier: het is nog steeds zo plakkerig warm, blergh. Ties slaapt gelukkig goed en lijkt er weinig last van te hebben. Net ff snel tussen regendruppels en de onweersbuien door bij de zeeman wat mouwloze rompers en hempjes gekocht, is anders echt geen doen voor 'm. Overdag lekker in de pamper rondstappen, maar vind het buiten de deur wel prettig om hem een broekje en een hemd aan te doen :p hihi
    Fijne dag dames!!

&lbabe: ik sluit me helemaal aan bij de rest. Sterkte / succes !!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nori, wanneer ga je eigenlijk voor nummer twee zijn daar al serieuze gesprekken over?

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, beterschap!
    ik vind het ook niks om richting 30 te gaan hoor :p...denk dat ik ver 2,5 jaar ook zo zal klagen :p

norii, wat een cutieee

mie, oh eindelijk je buikje :) show!

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @sum: nee, eigenlijk niet.. ook nog niet echt de behoefte gek genoeg..

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden,

Ik heb heel vroeger wel gependeld. Soms klopte het, soms niet. Vaak als het dingen voor mezelf waren wat gevoelig lag (emoties in welke vorm dan ook) klopte het niet. Ik kan dan toch niet genoeg afstand nemen mbt de vraag om een objectief antwoord te krijgen denk ik. Heb mezelf voor nu ook nog niet gependeld :)
    Of het vaak klopt of niet ga ik vanzelf achter komen, vind het gewoon grappig om te doen haha

@Norii: Wat een cute mannetje zeg! Echt of verliefd op te worden :D

@Sum: heel knap, dat je het sporten zo goed volhoudt. Beterschap met je griepje

@Mie: Foto's!!!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thanks Mie!! Hahaha nou moet ook nog maar gaan lukken met M hoor ;)
    Jaaa de naam blijft nog even geheim :D Nog heeeeel even ;)
    Jaaaa showen dan dat buikje!!!

LB: Ik vind je echt een KANJER!!!!!! ♥ En ik vind dat je dit moet kunnen delen als je daar behoefte aan hebt. Ik snap dat VL niet de hele wereld wil betrekken bij deze fase, maar kom op, hij moet ook begrijpen dat het voor jou nogal wat impact heeft en je dat kwijt moet. En dat kun je soms gewoon beter met een vriendin of een buitenstaander. Knuf!

Inge: Hahahaha herkenbaar die fase. M heeft t ook, kleine kattekop hihi. Ik merk dat als ik rustig ben en woorden geef aan haar gevoelens, ze snel rustig wordt. Het is frustratie omdat ze meer willen dan kunnen. M praat echt al heel goed, maar wil nóg meer. Als ik haar help haar gevoelens te vertalen heeft ze daar echt wat aan. Misschien ook iets voor x?
    Leuk pendelen!! Wat pendel je dan zoal? Want ik weet over de zwangerschap al best wat hihihihihi. Pendel je ook bevallingsdata :p?

Norii: Ja lastig he, deze fase. Je kunt ook leren wat wél mag. 'Niet slaan, maar aaien!'Dat helpt hier ook goed!! En is ook beter voor mijn eigen humeur dan 'nee' roepen of straffen ;) hihihihi Lekkere boef is t!!! ♥

Miis: Hoe is t met jou? En je mannen? Lekker aan t genieten meid?

Sum: Als jij nou eens je slinkende lijf showt, dan doen wij dat met onze groeiende buiken hahahaha ;)
    Jaaa die 30 is wel een dingetje he... Het went wel hoor :D

Hier: Slechte nachten van de pijn, maar wel de diabetes onder controle gelukkig! Verder echt heerlijk aan t genieten van ons gezinnetje :)
    Het geboortekaartje is klaar!!! Ik had t eigenlijk al klaar, maar was niet zo tevreden. En nu is t precies wat ik wilde!!! JEeeeeeej vandaag of maandag krijgen we t proefexemplaar in de bus :D En weer helemaal zelf ontworpen natuurlijk hihihi

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @bb: ik ga je nu een pb sturen!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, oh spannend!! zo leuk weer zo'n geboortekaartje! echt rot van die pijn zeg :( sterkte ermee!
    En mooie buikfotos!! lekkere toeter!!!

@hier

Hier alles goed! Jongste praat al veel ( echt zo tegenovergesteld qua ontwikkeling als de oudste)
    Lopen nog niet!
    Oudste praat ook super goed en is nu een echt mannetje ...wilt geen knuffel meer mee in bed, geen luier meerom snachts, eet met mes en vork...spreekt heel netjes met u en 2 woorden..echt ubercute :p

Met mij gaat het ook goed, aug ga ik afrijden, thumbs up :)
    Verder lekker bezig met de jongens enz...
    Ik geniet echt elke dag zo erg van het thuismoederschap...super!

zwaaai, beetje druk verder xxx

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey drukke tantes.
    Hier net zo pfff. elke avond wel wat!..
    Heb van t weekeind mn eerste run gelopen binnen de 30min (5km) in 29min...Vond t zo stoer van mijzelf! Ben nog helemaal trots..hihi... Deze week verder druk met sociale verplichtingen, ook leuk maar lekker thuis zijn savonds is ook wel n keer fijn..haha Over 2 week met elkaar als gezinnetje op vakantie. daar heb ik echt zin in!..;)

Hoest verer met jullie allen?

Deel Deze Pagina