nori super slinger! hoe ging t gesprek op je werk? gv geen wonder da tje moet bijkomen meis. Mie hoe voel je je? hier, snel maar gaan shoppen want pas bijna geen kleding meer,,.hihi... karlijntje wouw zoontje al een maand oud!! Lb, how are u? ,,,,al duidelijkheid?
@sum: heb het gesprek volgende week. (Sta er niet eens van te kijken als het richting een exit gesprek zou gaan, maar dat is meer een gevoelsdingetje.. heb een vast contract, dus vrees niet zo snel voor ontslag, but you never know..)
Jeetje, wat een verhaal van GV! Hoop dat ze een beetje bij kan komen. Leuke slinger! Hier nog steeds ongeduldig op het wachtbankje. Ik moet tot donderdag wachten, maar wil in principe wachten tot zaterdag. Ik zeg in principe, want je weet maar nooit met die testdrang . Het duurt allemaal dus nog even...
Pfff, ben deze week vrij, nou ja, ik hoef niet naar mn werk...ik ga achterstallig huishouden wegwerken :-\ Had 2 wasmanden vol met strijkwas, 1 is weet nu weg. Zo de zolder schoonmaken, dan morgen de eerste etage en overmorgen de begane grond. Verder tussendoor wassen en strijken. O ja, en de tuin moet ook nog....
@ Inge: oh bij jou dus ook altijd maar poetsen poetsen poetsen op vrije momenten. Veel succes er mee! En ook wel wat leuke dingen doen he tijdens je vrije week. @ LB: spannend! Houd ons op de hoogte he!!! Ik duim echt onwijs hard voor je. @ Norii: leuke slinger zeg! Leuke ontvangst voor je moeder. Wat naar van je werksituatie. Hopelijk klaart het gesprek mss toch het één en ander uit? @ Babbel: lijkt alsof je het best zwaar hebt! Rustig aan doen he. Een geluk bij een ongeluk dat manlief er nu nog is he. Wat gaat het wel snel zeg, nog negen weken en misschien wel minder! Ik sta er echt van te kijken. @ GV: wat een verhaal zeg meid! Geniet nu maar goed van de tijd met je zoontje. Hier: wat een drukke week zeg! Is nu zomervakantie maar om nog wat extra te verdienen (ja inderdaad, opnieuw shit met mijn zwangerschapsuitkering, lang leve het onderwijsstelsel in België) geef ik nu nog twee weken sportkamp. Elke dag zo'n twintig kleuters onder mijn hoede van 8 tot 5, daarna nog mijn peutertje thuis. Slopend zeg ik je Er is sinds dit jaar trouwens een nieuwe begeleidster, een rasechte vlaamse die vier jaar in Nederland heeft gewoond. Ik lach me er elke dag helemaal kierewiet mee. Wat een gek accent heeft die gekregen zeg Vraag me af als het bij jullie ook zo gaat.
Even een ego berichtje... Goed, ik weet even niet bij welk drama ik moet beginnen... Met stip op nummer 1 staat dat ik vandaag ongi ben geworden. Ook IUI 3 heeft niet mogen baten. 3x is dus geen scheepsrecht. Ik voelde het gisteren al aan komen en vanmorgen echt bloed. Dat betekent dat de volgende 2 drama's in gang worden gezet. Ik krijg deze maand een HyCosy. Een onderzoek of er een blokkade zit in mijn eileiders. Dit moet na de menstruatie en voor de eisprong, maar het betekent dat er deze maand geen behandeling is. Ik kreeg meteen een recept voor pijnstillers mee dus dat impliceert dat dit niet pijnloos is. Net gebeld met het ziekenhuis; ik kan pas 24 juli (lang na mijn eisprong) terecht. Ik moet er dus voor zorgen dat ik niet zwanger wordt deze maand (doe ik natuurlijk al 2 jaar). De receptiedame opperde of ik niet even aan de pil kan. Ze is vast helemaal gek geworden. De maand daarna komt voor mij drama nummer 3. Ik ga van de Clomid af en moet nu gaan spuiten. Ik krijg menopur. En het is geen prikpen hoor, maar allemaal doe-het-zelf spuiten zoals de pregnyl. Nu weten jullie misschien nog dat ik de pregnyl altijd in het ziekenhuis laat zetten, omdat ik flauw val. Nou dat wordt wat volgende maand... Aan de ene kant vind ik dat ik niet moet zeuren, maar aan de andere kant stapelen de drama's zich voor mij gevoel op. Ik snap gewoon niet waarom alles zo moeilijk moet gaan. Ik vraag me af of ik wel kan genieten van een zwangerschap als dit ooit gaat gebeuren. Of dat het wel de bedoeling is dat ik moeder wordt. Ik twijfel, denk en pieker.... En dan krijg ik de vraag hoe ik me voel... weet ik veel.... zucht Sorry dames, maar moest het even kwijt...
Lb jeetje meid wat vreselijk dit ! Ik snap je dat het voelt als drama's .. Straks als j er eenmaal inzit valt zul je het vast weer positief in gaan zien! Maar dit is wel ff een hoop waarmee je moet dealen voorlopig! Ik vind het echt zo ontzettend kut voor je! Ik gun het je zo erg! En jawel jij hoort wel mama te worden!!! Maar weet je jij bent echt super sterk weet je dat.. Wat jij allemaal hbt doorstaan .. M'n gedachten Zijn bij je .. Hele dikke knuffel ik weet niet goed wat ik niet zeggen!
Ach lieve LB wat erg... Ik snap je twijfels en gevoelens heel erg... Zo vreselijk.. Maar toch... als je op forums rondneust worden ook weer heel veel vrouwen ineens zwanger na die HyCosy. Alsof de boel schoongespoeld is dan... een vriendinnetje van me heeft het ook gehad en het is inderdaad geen pretje, maar zij vond de pijn wel meevallen. Ik weet ook dat je er niks aan hebt maar ik wil je gewoon zooooo graag een steuntje in de rug geven, maar ik weet ook dat woorden niets veranderen aan jouw situatie. Oh meissie ik vind het echt heel erg rot. Als ik kon zette ik die spuiten voor je hoor meis! En straks als je zwanger bent, is er weer een heleboel andere angst inderdaad, maar ook heel veel moois. Ja sommige vrouwen blijven hun hele zwangerschap bang, bespreek dit ook heel goed met je gyn of HA. Ik hoop gewoon dat je snel een hele mooie periode tegemoet gaat wijffie... Oh wat gun ik je dat. ♥ Dikke zoen.
lieve LB, sterkte meis. Het schijnt idd niet pijnloos te zijn, mijn beide beste vriendinnen hebben t gehad, de een had veel pijn de ander voelde niks..er valt weinig te zeggen. iig shit dat je nu zelf moet spuiten, dan ga je echt over grenzen heen he? Sterkte meissie! iets postiefs van mijzelf ik ben 32,5 kg slanker...20 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap en ik heb wat nieuwe kleren..maat M...das heel lang geleden..hihi..Ben erg blij en trots! haha
@Mie: wat een lange dagen maak jij zeg! Sterkte.. kan me idd goed voorstellen dat je s avonds afgepeigerd op de bank zit.. @Inge: heel herkenbaar, ik neem er alleen geen vrij voor doe het meest s avonds en af en toe in het weekend... @babbel: het eind is in zicht! jeuj!!! Al zenuwachtig voor D-Day? @Lbabe: ohnee wat ontzettend K*T! Heel veel sterkte lieverd!!! @Sum: Suuuuuuuuper knap meid! You did it! (Trouwjurk intussen al gepast? hihi) @hier: saaie zaterdagmiddag, bluh! T is heerlijk weer, zwembad staat op (water is IJSkoud! Brrr) ML is weg en eet niet thuis, Ties slaapt en ik verveel me. Nja eigenlijk moet ik studeren, maar heb er -0,0% zin in
aaah Nori nog wat leuks gedaan? waarvoor ben je aan de studie eigenlijk? hier, we gaan lekker op vakantie dus ben een poosje niet aanwezig! groetjes!
@LB: wat ongelooflijk super K*T! Had het je heel erg gegund! Tuurlijk ervaar jij dit als drama's, dat is toch logisch. In m'n werk heb ik wel HSG's uitgevoerd, maar geen HyCoSy. Het vervelende gedeelte van het onderzoek verloopt bijna hetzelfde. De pijn wisselt van vrouw tot vrouw, maar is meestal vergelijkbaar met menstruatie achtige kampen. Wat zegt je behandelend arts er van dat je niet op tijd terecht kan? Ik zou het daar wel aangeven, soms kunnen zij het toch voor elkaar krijgen dat je eerder een afspraak krijgt. Doe rustig aan een wees lief voor jezelf, je gaat nu zo'n rottijd door laat je maar lekker verwennen door vl. Hopelijk kan je ook steun vinden bij je ouders, want jullie gaan het nu daar vertellen toch? @sum: echt heel knap hoor! @hier: weer heel vroeg ongi geworden heb nog maar een lf van 9 a 10 dgn. Vraag me af of je daar überhaupt wel zwanger mee kan worden...
inge lf van ongeveer 10 dagen kan toch, tussen 10 en 15 dagen is het meestal... Wel vervelend dat je cyclus nu ineens veel korter is. Hoe lang is je gemiddelde cyclus nu dan?
Ik begreep dat een lf minimaal11 dgn moet zijn...Ik hoop dat jij.gelijk hebt m'n cyclus is nog steeds 28/29 dgn, maar ovu is 2 dgn later en ongi 2 dgn eerder....ovu was altijd cd16, nu dus cd18... Wat echt kut is: volgende ovu heb ik wéér avonddienst, dus verwacht dan woensdag m'n ovu, maar klussen dan op z'n laatst op zondag.Deze cyclus zal dus denk ik ook niks worden... Ik duik nu m'n bed in. Was een drukke nacht
Ja echt goed hoor meid!!! Norii: Nee echt niet!! Ik kijk er naar uit juist hahahaha. Laat D-day maar komen op 16 augustus meteen hahahaha Hahahaha studeren met dit weer is ok geen doen he Sum: Fijne vakantie meissie!!!!! Inge: Mijn zus heeft ook zulke korte Lf... Dat kan het wel moeilijker maken ,maar het hoeft niet! Ze heeft 3 kindjes Maar bij de derde zijn ze bij de gyn geweest. Raakte ze zwanger bij de samenlevingstest hahaha. Dus t is heel verschillend... want nr 2 was meteen raak... Balen van de ongi meid!! Maar dat klussen is wel lastig zo ja... Jammer meis! Hier: Het is best uit te houden. ML helpt en ondersteunt me heel erg en ik geniet vooral van de kindjes en ML en de zon hihi. Als ik maar genoeg rust neem en niet teveel inspanning heb is t goed. en goede massages en pijnstillers De babykleertjes zijn bijna allemaal gewassen ♥♥♥♥ *zucht&zwijmel*
Wat is het hier stil zeg! Alleen heb ik zelf ook even de puf niet om een al te grote bijdrage te leveren vandaag (net zoals de laatste dagen, pff sportkampen als zwangere vrouw...). Ik klets tijdens het weekend weer wat bij en tot dan: zwaai zwaai dames Geniet vna het weer!
Ik denk dat iedereen heerlijk aan het genieten is van het mooie weer en elkaar. LB: Jeetje meid ik schrok me rot van je foto. De schrik al een beetje uit je benen? Hoe voel je je? Knuf
Hey dames, Ik leef nog hoor, maar het was inderdaad schrikken. Ik was de laatste auto is een kettingbotsing op de A50. Ik stond net op tijd stil en had gelukkig niemand achter me rijden. Er kon geen vinger tussen mijn auto en de auto voor me. Geen idee hoe het ongeluk ontstaan is, maar binnen een paar seconden zie ik zes auto's op elkaar botsen en moest ik vol op de rem. De rook kwam van mijn banden. Ik geloof dat ik een engeltje op mijn schouder had die dag. Was wit van de schrik ! Veel blikschade en een ravage maar op het oog geen zwaargewonden. Hoe gaat het hier? het is een beetje rustig, maar met dat mooie weer en de vakanties is het te begrijpen Ik ben alweer rustig over wat er komen gaat. De 24ste dat onderzoek; is misschien niet fijn, maar het is wel goed om te weten dat ook dat in orde is. Alleen ben ik nog steeds van mening dat ze dit beter kunnen dien voordat je aan een behandeling begint. dan is dat achter de rug. Even doorbijten de 24ste dus. En dan in mijn volgende cyclus beginnen met spuiten. ik ben er nu rustig onder en denk dat ik het wel kan (uiteindelijk), maar dat is even afwachten. Ik krijg prikinstructies, val vast een keer of 5 flauw en dan moet het lukken .