Blijkbaar is iedereen lekker druk of aan het genieten van het zomerse weertje @ LB: wow, dat is pas schrikken zeg! Gelukkig deelde je net niet van de brokken. Wat ben jij een sterke vrouw zeg, ik vind het heel knap hoe je met alles omgaat. Hopelijk derde keer goede keer he! En valt het prikken en het onderzoek een beetje mee. @ Babbel: hoe gaat het met je meid? De laatste weken niet te pittig? Al helemaal klaar voor de baby? @ Inge: alles oké met X? En de pogingen voor een brusje? @ Norii: lang geleden ook van jou! Alles oké? @ Miis: zie op fb steeds zo'n leuke foto's voorbij komen dus volgens mij ben jij gewoon helemaal aan het genieten Hier: Mijn verlof is van start gegaan. Eigenlijk officieel pas vanaf 1 september maar nu zomervakantie dus dan ben ik ook lekker thuis (gelukkig wel doorbetaald). Er staat nog genoeg op mijn to do lijstje dus kan de tijd wel gebruiken. Alleen lijk ik nu al net zo langzaam te gaan als een slak haha Werk aan de winkel dus!
Even vlug, hier alles goed. Lekker aan het genieten van het mooie weer. Het zwembad wordt intensief gebruikt en Ties vindt het heerlijk om te plonsen en te spetteren. Lbabe wat heb jij een geluk gehad! Inderdaad een engel op je schouder! !
hoi lieverds Mie, oh lekker genieten nu! drukdrukdruk met je lijstjes hihi nesteldranggg Thanks, ja ben ehct aan het genieten Norii, ah zo lief...lekker is dat heh voor ze! Lb, wow echt heftig joh!! En wat klink je heerlijk positief...over dat spuiten echt super joh...naturlijk kan jij dat! je bent super sterk!!!! succes! denk aan je! Babbel, zo leuk is M haar poppenhuis geworden, kan nog zo goe dheirnneren toen je het net opd e kop had getikt, echt super leuk zo'n crea mama als jij! Sum, alles goed? lekker vakantie weer gehad? leuke fotos! @hier, alles goed...jongste loopt! jeeeh, jaaa 10 stapjes zijn ongeveer zn max, maar hij blijft het sinds vandaag steeds maar doen, gister ook al alleen kwam hij niet verder als 3/4 stapjes... Oudste praat ineens echt super goed, hele volledige zinnen, hele verhalen zo cute...vrijdag laatste dag psz en dan vakantie.. MOrgen ga ik lekker alleen met de kids naar het strand.. Verder met mij ook goed, deze week mn tussentijdse toets, eens kijken hoe ik het er vanaf brengen met dat autorijden! nou meiden tot snel weer liefs
Hey meiden, LB wat een mazzel. Dan zit de schrik er goed in. Verder denk ik ook aan je. Hopelijk zit het nu eens een keer mee! Mie: Genieten van je verlof. Je hebt er lekker weer bij Miis: Leuk he al die ontwikkelingen @Hier: X doet het prima, zingt de hele dag haha (wel grotendeels in dr eigen taaltje). Is echt heel erg schattig Pogingen voor een brusje...tsja...ik heb veel diensten de komende periode, mn ff is langer, mn lf korter...tijdens ovu heb ik elke keer avond of nachtdienst, verwacht dus niet dat ik voor de herfst zwanger word eigenlijk...
&%$$^&Î*O(*&!!@!!! Ben net gebeld door het ziekenhuis. De Hycosy moet worden verzet naar later. Naar 14 augustus welteverstaan. Dat betekent 2 maanden geen behandelingen. Of ze helemaal gek zij geworden. Was al pissed dat de afspraak die gemaakt is, niet binnen het juiste termijn was (na menstruatie en voor eisprong), maar veel later. De arts wist dat het me enorm dwars zat dat we de behandelingen onderbreken en dan nu doodleuk laten bellen dat het onderzoek nog verder vooruit moet worden geschoven.... En natuurlijk hebben we deze maand 'kans' dat het zomaar lukt, maar dat lukt al 2 jaar niet dus daar geloof ik echt niet meer in. Daarnaast blijf ik maar schuiven met de datum voor ons huwelijk.... Het kan me niet schelen wat iedereen zegt, maar ik wil niet trouwen met een zwangere buik. Het zwanger worden gaat ook al niet zoals ik me het voorgesteld, dat droomplaatje is al door de plee dus ik wil dat mijn bruiloft wordt zoals ik me had voorgesteld. Nou als het zo door gaat kunnen we heel 2014 wel vergeten Ze kunnen verd*&^%R$ allemaal het heen en weer krijgen!!!! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x En waar is die smiley met tranen met tuiten, want die heb ik nu even nodig! pfff en ik weet dat het iets kleins is, maar give me a break.... Zo dat moest er even uit! ......Sorry.......
Iets kleins? LB, ik vind dit helemaal niet iets kleins. Je hebt het recht om kwaad, verdrietig en over je toeren te zijn! Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ze dit kunnen maken tov jou en je vriend! Twee maanden extra wachten is voor hen mss niets maar kan voor jou idd aanvoelen als een hele tijd, wat heel normaal is ook. Vind het eigenlijk helemaal niet kunnen! Kan je eventueel niet ergens anders terecht of ngo eens terugbellen dat je er echt verveeld mee zit?
En trouwen met een dikke buik, heel veel dames doen he en dat is goed als zij zich daar goed bij voelen. Maar ik wilde het zelf ook absoluut niet en snap je dan ook volledig! Dat is een dag die je maar één keer meemaakt en die moet gewoon helemaal goed zijn!
Ach lb wat een kutzooi zeg!!!! Zo laat ! Pff ik begrijp het echt wel hoor! Daar gaan je plannen! Ti's al zo zwaar allemaal en dan dit nu weer ! Ik ga hard voor je duimen dat het dan toch nog spontaan gaat gebeuren! Hb j nu niks aan weet ik maar ik vind t echt heel erg rot voor je!! Knuffel meis
Oh nee wat een kutzooi lbabe!!!!! Natuurlijk mag je verdrietig, boos, gefrustreerd en over je toeren zijn! Is er niet een mogelijkheid om de behandeling in een andere ziekenhuis te laten doen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zomaar 2 maanden moet wachten ???!!! Alsof jullie nog niet lang genoeg hebben moeten wachten! ! Stelletje piepers! @hier alles oke. Laatste werkdag gehad dus nu genieten van mijn weekend. Morgen komt een vriendin langs met haar dochtertje. Gaan we met z'n 3e bij ons in de tuin zijn zwemmen. Lang leve de zomer! fijne avond allemaal!
@lb: gvd&#$@$&¿¡%¢®¥< Ik heb er echt zo'n hekel aan als zkh dit doen! Als pat. leef je naar een datum toe. Plan het gvd meteen goed! Heb je naar de reden gevraagd? Ik zou idd even contact opnemen met je hoofdbehandelaar, wie weet kan hij nog iets voor je betekenen. En idd, wat al eerder gezegd is: bel gewoon eens een ander zkh in je omgeving. Met de verwijsbrief van jullie arts kan je ook in een ander zkh terecht! Sterkte meid.
@lovelybabe Nee echt dat kunnen ze niet maken hoor! Ze moeten zeker in de situatie waar jullie in zitten goed rekening houden met de patienten en hun gevoelens!! Ik sluit me dan ook aan bij de rest...misschien even navragen of je ergens anders terecht kan of dat je behandelaar je vooruit kan schuiven?? Ik ben iemand die wel getrouwd is met een dikke buik maar ik had dan ook nooit echt een bepaald beeld van trouwdag. Mijn man heeft ook heel lang gezegd dat hij niet perse wou trouwen dus had het eigenlijk ook een beetje uit mijn hoofd gezet. En wij moesten of een samenlevingscontract laten opstellen en de kleine laten erkennen etc of trouwen. We vonden het zonde om 2x geld uit te geven dus hebben het een keer goed gedaan en voor mij was de dag er niet minder leuk en bijzonder om. Maar dat is dus heel persoonlijk. En wat je zegt over het plaatje wat je in je hoofd hebt daarbij kan ik me zeker in jouw situatie heel goed voorstellen dat je hier wel de controle over willen houden dat alles volgens dat beeld gebeurd! Meis ik wens en stuur je heel veel digi knuffels toe want als iemand het gegund is dan ben jij het wel! @mie ow wat lekker verlof dan begint het allemaal al zo lekker dichtbij te komen. heb je trouwens een mooie foto van je mooie buik? ben nieuwsgierig!! @norii lekker gezwommen?? hihi ik ben jaloers zou ik ook wel willen zo lekker achter in de tuin. sorry de rest is me even ontglipt maar een zwaai naar babbel miis inge en sum!! De kleine man hier groeit als kool!! echt waar blijft de tijd! Bij de geboorte was hij 52 cm en 3855 gram (afgevallen naar 3525) en dinsdag bij 6.5 week 57 cm en 5545 gram. Gelukkig is hij nu ook wat rustiger want van de 5 weken tot aan 6,5 weken was hij niet te genieten en echt zo'n 4-6 uur huilen op een dag. Overdag niet meer in zijn bed/box/kleed willen liggen alleen maar op schoot en/of in de draagzak. Bij de 6 weken zat ik er dan ook even helemaal doorheen. Paar keer knallende onenigheid gehad met mijn man omdat hij minimaal 3 avonden in de week vanaf een uur of 2000 pleitte is met zijn beste maat en als hij niet weg is zitten ze wel met zijn tweeen hier. Die leven gewoon door alsof er geen kind bij is gekomen. Dit heeft dus lekker gebotst maar hij begint nu eindelijk wel wat meer te helpen en te doen hier in huis. En dan maar tegen mij zeggen ja jij moet ook gewoon tijd voor jezelf nemen en als je dat niet aangeeft dat je dat wilt kan ik er niks aan doen................. owwww grrrr maar nu gaat het ook met ons weer helemaal gezellig haha mannen
knuffel voor LB, niks is zo frustrerend als afhankelijk zijn van anderen. Dikke knuf! Karlijntje, een kleintje kost aanpassing he? in alles, da theb je nu dus flink gemerkt hihi. Fijn iig dat je er wel uit bent gekomen met manlief en da thij idd ook gewoon hoppaa handjes uit de mouwen steekt! Mie, klachtjes? hoe gaat t ermee? Babbel, aftellen geblazen. Hoeveel week nog? last van de warmte? Repsect meissie! Miis, hoe ging de tussentijdse toets! En wat fijn dat de boys zo goed ontwikkelen! They make there mommy proud! Ik vind jou fotos altijd zo mooi, puur en gewoon schoonheid! hihi..Mamaliefde op een hele knappe manier Inge, ff afwachten dus hoe t deze maand gaat. Bijna vakantie of iets dergelijks? Wil vaak ook wel helpen?! Hier net terug van een geweldige vakantie..ik wil weer teruggggg.NU NU NU! maarja maandag ben ik jarig en dan word ik wel geacht thuis te zijn...tis wel een dingetje he? 30 worden.. zucht...pijnlijk..... maar iig, kindjes hebbenz ich echt super ontwikkeld op vakantie, dochter bijna 3,5 heeft zonder zijwieltjes gefietst! Hoe knap! Ze is nog jong En zoon ging eindelijk een beetje zitten, nog niet uitzichzelf maar als je em neer zet blijft ie wel max 10 min zitten..Is toch knap! Kan ik straks nog een beetje met em gaan fietsen (inieminiebeetjes) nou ik ga verder met de was meiden, bulten was te verstouwen..pfff leuk vakantie! hahaha..it takes a holiday to get over a holiday is een engelse gezegde..ofwel je hebt er altijd wel een drukte van
Haha sum whaaa dat wassen na een vakantie idd achjaa hihi 30... Heerlijk toch .. Had j j leventje zo soort van gepland als j terugkijkt? Ik vind t ook wel een dingetje hoor ik vind nu ik 27 bn het echt zo hard gaan en nu hb ik het idee van shit ik word ook 30 bijna wow hahaha Ah wat lief van je Ja ik bn ook zo trots Hahaha en een fulltime facebooker dus ja Hahaha altijd veel foto's maar ik doe het ook omdat ik het dan vast hb staan ergens, moet echt weer Es' wat gaan afdrukken ! Wat goed van dochter! Als oudste jarig is geven wij ook een fiets, hij verslijt z'n loopfietsje heeft zo'n goed evenwichtigs gevoel ik schat dan ook in dat het fietsen erg goed zal gaan! Ga ook zo vaak mogelijk al snel oefenen zonder wieltjes ! M'n toets ging mwah, ik bn nog teveel aan t denken, moet verder vooruit kijken en sneller door kunnen gaan en sneller handelen. Ze vond me wel een goede vlotte rijder. Hb ook m'n vrijstelling voor bepaalde opdrachten en vragen tijdens t examen ! Oké tot later!
Aaaaah NEEEEEEEEEEEEEE LB dat kunnen ze niet doen! Oh meisje toch dit is echt niet iets kleins, dit is echt onmenselijk. Wat moet je je lamgeslagen voelen nu... En wat is dit oneerlijk. Hebben ze dan echt geen enkel greintje respect voor de mens achter de patient???? Je hebt hier ook helemaal geen bal aan, sorry, maar ik ben zooooo boos:x:x:x Och lieverd wat heb ik respect voor je. Ga op de strepen staan meid!!! Je hebt hier RECHT op!!! Knuffel Miis: Aaaah zullen de zenuwen ook wel een beetje zijn geweest toch? Komt vast helemaal goed! Wat heerlijk dat je mannen zich zo ontwikkelen ♥ Mooierds zijn t, net als mama ♥ Sum: Jaaaaaa je vakantieberichtjes op FB zeiden al genoeg hahaha. Wat heerlijk dat je zo genoten hebt meid!! Ik snak naar een vakantie, al is t een weekendje. Even de boel de boel laten. Maar ML wil écht niet. Hij vindt het zonde van het geld nu. En daar heeft hij een punt indd.. Maar ooooooh ik wil zooooo graag. Ach ja. Mie: Hoe is t met je buikje? Lekker nu al verlof zeg!! Bofferd! Karlijn: Hahahah ja papa's hebben even duidelijk grenzen nodig en wat er van hun verwacht wordt. Wij vrouwen veranderen natuurlijkerwijze mee met het moederschap. Maar een papa heeft even tijd nodig vaak Gelukkig gaat t nu weer beter. Hier: Tsja what can I say... Het gaat niet heel goed. Ik mag bijna niks meer, doordat ik snel regelmatige hardebuiken/voorweeën heb, bij iedere extra inspanning. Mijn bekken gaat ook achteruit. Maar goed dat ML thuis is, dat scheelt een hoop. Maar ach, het einde is in zicht. Ik hoef iig niet over de 40 wk. Verder zijn de kindjes SUPER! Ze genieten echt van het hele gezinnetje bij elkaar. M praat volle zinnetjes van 4-5 woorden en zingt ook de hele dag haha. F is echt een kleuter en heeft heel veel humor, ik lach me slap. ML en ik hebben ook echt een boost gekregen omdat we eindelijk ook aan elkaar toekomen hahaha.
babbel, hoop voor je dat meiske gauw met 37w komt..37,0 zal al mooi zijn he, kun je wel thuis bevallen. Sterkte met de loodjes die worden nu alleen natuurlijk zwaarder ivm de hitte.. Aan de andere kant,,jeetje wat ist snel gegaan...haha
@ Karlijntje: goed dat alles zo goed gaat met je kleine vriendje. En wat vriendlief betreft, oké gewoon aangeven dat jij dus ook tijd nodig hebt! Alvast een dagje beautyfarm plannen (of eenkappersbezoekje ofzo dat vond ik al een mooi begin bij W haha). Hoe lang heb je trouwens nog verlof? Kan je nog even genieten? (sorry als je dat al eerder hebt vermeld hoor ik vergeet vaak iets de laatste tijd hihi) @ Sum: klinkt als een heerlijke vakantie!!! Behalve de was dan maar die moet je er natuurlijk bijnemen he Dertig worden, reden te meer voor een feestje toch? Is hier nog ver van mn bed show maar denk er niet zoveel moeite mee te hebben later. Vl is 13 jaar ouder dus ik denk dat ik me sowieso blijf jong voelen, die haalt me toch niet in haha. Ik zie het trouwens eerder als een leeftijd waar je trots mag op zijn. Ik vind het een leeftijd waarop je echt kan zeggen: ik ben een vrouw, ik heb mijn verhaal en ik weet wie ik ben. @ mIis: Goed gedaan met dat autorijden zeg! Nu nog je examen en dan kan je gaan waar je wil, woehoew! @ Babbel: jeetje wat klinkt het alsof jij het echt niet makkelijk hebt he. Maar wat knap dat je alles zo positief bekijkt. En idd, als je net zoals bij M voor de 37w gaat is het helemaal niet lang meer he! AFtellen!!!
Even frustratie tussendoor: er ligt hier in de buurt een kind te janken (echt zo'n vervelend zeurderig huiltje) waar GVD niemand op reageert! !! Kind is al een UUR zo tekeer aan het gaan. Oh nu doet iemand iets, klinkt als de makkelijkste weg jawwl voor de tv met K3... pff Sorry hoor maar dat had ook iets eerder gekund. . Verder alles goed hier. Beiden oefenen toetsen gehaald met een 7! @Sum: ik volg de opleiding intercedent. Een avondopleiding waarmee ik extra informatie te weten kom over uitzenden, detacheren en payrollen van flexwerkers. 8 augustus heb ik om half 2 examen. Brrr spannend!
Grrr... meiden mag ik even zeuren? Wie geen zelfbeklag wil horen, leest deze post dus beter even niet Ik weet dat ik zo blij mag zijn en gezegend ben dat ik opnieuw een wondertje in mijn buik heb. En dat ben ik ook echt wel hoor maar alleen... ik trek het niet meer met dit weer! Mijn bloeddruk staat alarmerend laag (82/51), ik zweet me te pletter, ben misselijk en ben zo duizelig als iets en het ergst van allemaal, ik heb zo weinig geduld. Voel me gewoon niet lekker en dan kan ik precies minder verdragen van W.inter. Als hij dan tien keer komt vragen om mee te gaan naar zijn speelgoedbak of naar de vijver dan is die tiende keer er gewoon te veel aan. Ik zie er ook niet uit, weg slanke lijntje (ja dat moet dat weet ik best wel hoor maar toch baal ik stiekem een beetje), opgezwollen handen, voeten, gezicht, ... Dan lees ik op fb en in smsjes dat al mijn vriendinnen leuke dingen doen en genieten van de zomer en dan baal ik nog meer dat ik hier de godganse dag binnen zit. Ga ik naar buiten dan voel ik me niet lekker. En nu vragen mn vriendinnen gewoon al niet meer als ik meega ergens naartoe omdat ze gewoon al weten dat ik ofwel niet meega ofwel de hele tijd moet rusten tijdens het wandelen, niet lekker mee een wijntje drink, ... Komt daarbij dat ik nog 12 weken te gaan heb en dat er nog werkelijk NIETS maar dan ook NIETS af is! (behalve het geboortekaartje dan, dit is trouwens de link geboortekaartjes Meisjes : geboortekaartje Alice | Originele geboortekaartjes van Hierbenik ) Stel dat de beeb weer te vroeg komt (kans zit er volgens de gyn wel dik in) dan heb ik misschien nog maar 6 weken! En dat maakt vriendlief dus gewoon niet gek, maar mij dus wel... Erg he mijn zeuren, sorry dames
Lieve Mie: Ik voel je pijn, echt waar. Ik voel me precies zo! En ik kan ook al weken helemaal niks meer en nu zit ook ik opgeblazen, misselijk en verveeld de hele dag binnen met de airco aan. Dus ik voel met je mee meis. Ook hier is pas 2 weken alles af En ik kan niks met mn stomme lijf, dus ben afhankelijk van wat ML doet. En dat is niet fijn!!! Gooi t er maar effe allemaal uit hier af en toe, dat lucht op