meiden.. geheel onverwacht is ML dan toch eindelijk ook om! morgen neem ik de laatste pil in van de strip en na de stopweek gaan we voor een BRUSJE! Spannend aub niets op fb vermelden graag!!
whoeho Nori, wat spannend! Mooi leeftijds verschil er tussen. Hier twee jaar en 9 maand. Heel goed te doen. 2 jaar en 6 maanden was ook mooi geweest..hihi sterkte met de beslissingen op je werk! lb hoe issie nu? bui weer over? Babbel, mini moet nog ff blijven zitten zodat jij lekker in je bad kan bevallen he? duim voor je! Mie, jij ook sterkte..nog ff de zomner door buffelen!
@Norii: Yeah! Spannend @Hier: Ik vergeet deze rond elke keer te tempen 's ochtends...snap niet waarom, maar is echt heel irritant :-/ X was vandaag heel erg aan het knuffelen met me, o wat naar nou Kan ik echt van genieten!
@Hier: Gister een giga stressmoment gehad. Er was een monteur langsgekomen om onze glasvezelverbinding aan te leggen. Ik had X om12 uur een broodje gegeven en haar daarna naar bed gedaan zodat ik alles kon installeren en opruimen. Ze wilde niet slapen, dus was aan het jengelen, knuffel op de grond gooien. Ik naar boven, knuffel teruggegeven en ik ging weer naar beneden. Ze bleef jengelen en op een gegeven moment veranderde het huiltje. Ik dacht dit is niet goed en vlieg naar boven. Zat ze met haar knie tussen de bedspijlen door. Niet los te krijgen!!! Ik ml gebeld, die gaf wat tips, maar het lukt echt niet. X begon inmiddels door haar andere beentje heen te zakken van vermoeidheid. Heb opgehangen en 112 gebeld. Politie kwam eraan, maar konden de woning niet vinden (gebeurd zo vaak hier in de wijk). Toen zij eindelijk ter plaatse waren heeft de agente X overgenomen en ben ik een zaag gaan zoeken. Zaag gevonden, maar was te groot. Inmiddels ook brandweer en ambu opgeroepen (laatste was echt niet nodig, maar wilde de agente per se haha). Uiteindelijk heb ik het hele been en bed ingesmeerd met zonnebloemolie en toen kwam ze los! Maar god, wat was ik overstuur en in paniek. Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als je alleen bent en echt iedereen om je heen op vakantie/werk is??? Brandweer werd meteen gecanceld. Ambu hoefde van mij ook niet te komen, X liep rond, maar omdat ik bijna onderuitging en die agente ook wilde dat X nagekeken werd zei ze die niet af. Hoor ik de ambu met gillende sirenes aankomen terwijl we gewoon beneden zaten, X liep lekker rond en ik zat te huilen, bibberen en te shaken. Iedereen was super lief, heb me de rest van de dag beroerd gevoeld. X had gelukkig nergens last van haha
@ Norii: wow leuk zeg! Spannend he Hoe komt het dat ml plots omgestaan is? @ Inge: wow, dat is pas schrikken zeg! Wat een verhaal. Gelukkig zijn jullie er met de schrik van af gekomen. Gebeurt natuurlijk altijd als je alleen bent he. Gelukkig een kalme mama blijkbaar die heel goed heeft gehandeld! Hier: ik begin echt te genieten van de zwangerschap!!! Net als bij W vind ik ht op het einde eigenlijk alleen maar leuker worden. Eindelijk een zichtbare bolle buik, veel trapjes, lekker beginnen tutten met kleertjes enzo (hoewel ik daar eigenlijk niet zoveel energie voor heb of mss eerder een beetje lui haha)... Alleen ben ik de laatste dagen echt aan het vreten! Ik eet alles op wat ik tegenkom (jammer genoeg natuurlijk het ongezondste eerst, koek, snoep, ...). Mijn kilootjes zijn daar natuurlijk ook wel snel dan... Vanaf morgen maar weer helemaal gezond en extra opletten (en dat zeg ik dus al drie dagen haha )
Trouwens, iemand nog iets gehoord van LB? Als je meeleest LB, er wordt nog steeds voor je geduimd. Hopelijk heb je een oplossing gevonden voor de afspraak die uitgesteld was?
@Mie: nou, niks kalme mama. Tijdens EHBO inzetten en op m`n werk ben ik kalm en weet ik wat ik moet doen. Gister was het echt blinde paniek. Daarom ook 112 gebeld, zag niet in hoe ik dit alleen moest gaan oplossen... Leuk dat je zo aan het genieten bent. Soms kan snoepen zoooo lekker zijn. Ach, je hebt gewoon een paar SAS-dagen (Schijt-Aan-Sonja-dag)
Tjah, volgens mij kon je toch ook niet veel meer dan de 112 bellen als je alleen was. Nuja, denk dat ik hysterisch zou worden haha. Had ik al toen w een wonde had die moest gehecht worden, kwamen we allebei maar half gekleed aan bij de spoeddienst haha. Trouwens... Wie in hemelsnaam in Sonja
hoiii -sum, wat goed dat je een besluit hebt kunnen nemen! gaaf toch zo..lekker genieten! -norii, oh spannend, zo leuk voor ties! -mie, heerlijk, en wat zie je er goed uit..leuke fotos joh waarin je getagd was...die kleine ook zo schattig, groot geworden! inge, ik heb echt geen verstand (meer) van korte lf enz....ik kan me wel zo goed voorstellen weer hoe lang alles duurt als je er midden in zit... Tempen lijkt me echt lastig vol te houden! Jeetje heftig hoor!
WAHAAAAAAAA!!! Supernieuws Norii!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat t snel raak is! Hiiiii!!! En ook dat t op je werk snel opgelost gaat worden Sterkte! Inge: Dat is lastig indd met al die nachtdiensten... Hmmmmm Ik hoop toch dat t snel raak gaat zijn!!! En wat zul je geschrokken zijn meid!! Gelukkig heeft X niets, maar ik kan me wel voorstellen dat je even paniek had. Mie: Lekker genoten dus meissie!!! Doen hoor!! Dat verdien je en je buik is prachtig!! ♥♥♥ Enne kilootjes: Jij mag best wat kilootjes aankomen hihi. Ik ben nu met 34.5 wk 5 kg aangekomen in totaal Maar mijn startgewicht was ook heeeeel anders dan die van jou hahaha LB: Ik denk veel aan je meis... Ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen voorspoedigen... Sum: Thanks meissie!!! Hier: Vandaag weer goedgekeurd bij de VK Al het voorwee-werk was niet voor niets: Mevrouw is ingedaald en ligt al vast in het bekken! Ennnnn ik heb toegezegd gekregen dat ze al strippen met 37 wk als het gaat JIPPIIIIEEEEE!!!!! Bijna... ♥♥♥
jeej! ML is 12augustus jarig en had geen wensen voor zijn verjaardag. Nu heb ik zojuist 2 entree kaarten gewonnen voor Bobbe.jaanland Daar ga ik hem dus 10 augustus mee verrassen. Heb de dag al 'bezet' aangegeven in de kalender, haha
@ Norii: leuk zeg! Als dat geen aangename surprise is Dan weet je onmiddellijk ook wat gegeven, hier is dat altijd een drama van dagenlang nadenken en zoeken en niets vinden dat ik goed genoeg vind. @ Babbel: wat komt het nu echt wel hééééél dichtbij he! Strippen met 37weken, wat goed zeg, nu echt wel de laatste loodjes he En nog maar vijf kg bij? Fantastisch gedaan zeg! go go go en zet hem op voor de laatste weekjes. Wat vinden de kids er trouwens van? Krijgt M er al veel van mee? W.inter snapt het precies nog niet altijd even goed.
@bb: het schiet echt op. thuis alles al klaar? @norii: wat leuk! het is echt een geinig park. Ben er een aantal jaar geleden geweest. @hier: ml en een goede vriendin (die paar dgn geleden positief heeft getest) denken dat het raak is. Heb wel wat symptomen, maar kan ook door ziek zijn komen. Wat wel opvallend is: ik ben mega verstrooid. Heb ik normaal nooit, maar had ik bij x ook! En hele gevoelige/zere tepels, heb ik nog nooit gehad. Ook niet bij x. Testen weerstaan is moeilijk, maar voor nod testen heeft denk ik geen zin, want zondag is nod en dat is 11dpo....
Wat spannend Inge!!! Knap dat je de testen kunt laten liggen @Babbel: aftellen!!!! leuk, leuk meid!! @Goudvisje: alles goed meid? en met de kleine M.?? @Lbabe: ik zag laatst dat je online was, lees je mee? we horen graag van je hoe het met je gaat!!
vanmorgen een ovu test gedaan: spierwit...aangezien ovu testen ook op hcg reageren ga ik er vanuit dat het niks is geworden deze maand...
inge, je bent nog vroeg meis! Geef t tijd... Nori, spannend een brusje voor Ties..zou errug leuk zijn! LB Hoe issie met je? Nog gesprek met zhuis gehad? Babbel: petje af met deze warmte en ik hoop natuurlijk dat je je badbevalling mag meemaken. Hoe lang nog? Miis: al zicht op een nieuw huis? Hier, weer aant werk na een geweldige vakantie! Blijf nog steeds wat afvallen, heerlijk eigenlijk! hihi... We hebben net bij de hema een fietskar gescoord, geweldig! voor relatief weinig, ook een kar waar je mee kan lopen en zo doen we lekker veel op de fiets. Zoontje kan al wel een beetje op de fiets maar geen lange afstanden, dus maxicosi er in vast gesnoerd en kunnen wij de komende tijd veel op pad met de fiets! ..blij mee!
@sum: ik weet dat je gelijk hebt. Tegen beter weten in net toen ik wwakker werd een zw.test gedaan. negatief natuurlijk... Nu geen zw.test meer in huis. Ga ze ook niet kopen. Als ik maandagochtend als ik naar huis ga niet ongi ben koop ik.een test. Die doe ik.dan maandagmiddag als ik wakker word. Maar heb nu veel last van onderbuik, dus verwacht echt wel voor maandag ongesteld te worden
Eerste spotting is er al als het vandaag doorzet is m'n lf weer een dag korter.... Vorige rondes had ik er niet veel last van, maar voel me nu heel erg verdrietig en teleurgesteld kan er alleen zo weinig mee omdat ik op m'n werk zit.
Dames, even egoberichtje, sorry moet het even van me afschrijven! Gisteren één van de verschrikkelijkste dagen van mn leven meegemaakt. We hadden 's avonds een etentje bij vrienden en gingen nog snel een cadeautje halen in een leuk winkeltje een stad verder hier vandaan. Op de terugweg hoor ik plots mijn man roepen: 'wow, neen, pas op!'. Voor ik het goed en wel wist voel ik een klap, gevolgd door een ongelofelijk harde klap. Een auto die ons voorrang moest verlenen had niet goed uit zijn doppen gekeken en is frontaal op ons gebotst. Het was bebouwde kom, wij reden dus netjes 50 km/u maar de andere wagen reed meer dan 70 km/u. We zijn met de auto een huis in geslingerd. Er kwam onmiddellijk rook uit allebei de wagens. Zo snel als ik kon ben ik uitgestapt en onmiddellijk W.inter uit de autostoel gehaald en weggelopen. Mijn man kon niet uitstappen langs zijn kant want daar zat de andere wagen. Hij kon gelukkig wel langs mijn kant er uit. De auto is total loss, de wielen aan de linkerkant zijn er af geslingerd, voorruit gebarsten, ... Gelukkig had manlief zo goed als niets (snijwonde in zijn haren van tegen het dashboard te knallen). Gelukkig hadden we ook net de riempjes van de autostoel net aangespannen omdat W er de laatste tijd nog wel eens wou uit kruipen. Hij heeft behalve wat bloeduitstortingen van de riempjes en heel veel schrik er ook niets aan over gehouden. Alleen was ik natuurlijk weer pechvogel van dienst... W had zijn speeltje laten vallen, dus ik maak mijn bovenste riem van de gordel wat wijder zodat ik kan grabbelen naar het speeltje. Op dat moment natuurlijk net de knap en met mijn gezicht, knieën en buik tegen het dashboard. Onmiddellijk hevige buikpijn dus dat was niet pluis. Eén van de omstanders heeft onmiddellijk de ambulance gebeld en ik werd naar het dichtste ziekenhuis gebracht. Onmiddellijk aan de monitor gehangen en jawel hoor, ongelofelijk veel harde buiken die steeds intenser werden, daar waren de weeën dus. Ik heb onmiddellijk weeënremmers gekregen maar die sloegen niet onmiddellijk aan. Gelukkig is alles vannacht dan toch weer stilgevallen. Ondertussen wel al longrijpingsprikjes gehad. Ik mocht vanmiddag naar huis omdat ik naast het ziekenhuis in onze stad woon. Vanavond nog de tweede longrijpingsprik en opnieuw een controle. Ondertussen plat met de beentjes omhoog. Ben echt wel goed geschrokken en ik hoop dat de weeënremmers hun werk doen. De rest van het weekend heel kalmpjes aan. Gelukkig was wel alles goed met de kleine meid, het is ondertussen net zoals haar broertje alweer een stevige meid. Duimen jullie mee voor mij, ik wil echt eens op tijd bevallne!