2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, ik had er gewoon even geen zin in. heb wel meegelezen.

@Mie: OMG!!! Wat een geluk dat jullie ongedeerd zijn. En inderdaad de rust pakken.Sterkte!

@Inge: balen van je ongi!

@Norii: wat leuk! Jullie gaan voor een brusje!

Alle andere dames: zwaai!

En hoe het met mij gaat. Ik geloof wel oké. Ik heb er niets meer op uit gedaan in het ziekenhuis, maar me er maar gewoon bij neergelegd. Ik ben te moe om daar voor te gaan strijden. Ik zag het niet zitten om naar een ander ziekenhuis te gaan. Dus besloten o het maar te accepteren zoals het is. Ik moet eerlijk bekennen dat het ook wel even een soort van 'rust' gaf om er even niet mee bezig te zijn.
    Om in de stand te zitten dat het deze maand niet echt spannend kan worden.

Maar niets is minder waar....
    Ik ben 5 dagen overtijd.... Het is super vreemd en ik weet niet wat ik er precies van moet denken, maar dit is wat er door mijn hoofd spookt:

- Ik heb 3 maanden hormonen gekregen dus mijn lichaam is compleet van slag (alhoewel ik met hormonen ongeveer dezelfde cyclus had)
    - Misschien heb ik geen eisprong gehad (heb 3 x pregnyl gehad, kan dit invloed hebben)
    - de kans is heel klein, maar misschien....

Ik heb het er gisteren met ML over gehad. Hij wist dat ik overtijd was, maar ik wilde er echt even met niemand over praten. Hij heeft gewacht totdat ik het vertelde :)
    The thing is: ik heb test angst. De spanning, de teleurstelling, al meer dan 2 jaar ben ik daar mee bezig. Ik ga dus testen als ik er aan toe ben. Ik heb met ML afgesproken dat ik wacht tot het weekend. Er kunnen dus een aantal dingen gebeuren:

- Ik wordt vandaag of morgen toch nog ongesteld en heb een heeeel laat ei gehad. dan moet ik de Hycosy verzetten, want dat kan niet als je ongi bent en dan moet ik daarna gaan prikken.
    - Ik wordt niet ongi en ga dit weekend testen en de test blijft omo wit; dan ga ik maandag het ziekenhuis bellen.
    - ik wordt niet ongi, ga dit weekend testen en er heeft zich een klein wonder voltrokken.

Ik probeer het los te laten, er niet aan te denken, mezelf voor te houden dat ik er helemaal niets aan kan doen. Of ik nu wel of niet ongi wordt, ik heb er nu geen invloed meer op.

Oh ja: heb helemaal nergens last van...geen misselijkheid of vermoeidheid en geen last van mijn (.)(.) of iets. Het enige is dat ik (vooral 's avonds) buikkrampjes heb en sinds zaterdag last heb van uhm... hoe zal ik het zeggen.... winderigheid :). Ik kan er niets aan doen. Het is niet normaal meer!

Ik heb dus twijfels aan de ene kant en aan de andere kant spreek ik mezelf vermanend toe. Een dezer dagen uitsluitsel...ik wacht rustig even af.

Ik hou jullie op de hoogte dames!

Fijne dag!

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    OMG LB! Wat spannend ineens! Ik duim zo hard voor je!!!!!

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    LBABE!!!! WAT SPANNEND MEID!!!!! duimen draaien hier overuren! (zelfs Ties heeft net mee duimen gedraaid!!!) :D

@Karlijntje: probeer je gevoel te volgen, als jij denkt dat Stijn beter naar 6x150 +5 kan, moet je dat gewoon uitproberen. Het kan geen kwaad! hij eet toch dat wat hij nodig heeft. (heb met Ties destijds ook wel een geschipperd met de maatstaven hoor, soms hebben ze gewoon de ene keer iets meer nodig dan de andere keer)

@Mie: lekker aanrommelen in huis dus :D haha!
    We (althans ik) proberen wel gericht te klussen. Heb op i'net al verschillende calculators geraadpleegd voor mn ei, want de 1e ronde is tenslotte nog om de cyclus op gang te krijgen. heb wel altijd rond de 28 dagen gezeten, dus ga daar voorlopig nog maar van uit. Vooralsnog de 28e NOD.. ben heel benieuwd!
    Ga er sowieso niet vanuit dat het direct raak is, het heeft ook geen haast maar zou tegelijkertijd wel ERRUG leuk zijn! :D
    Nu we voor een brusje gaan wil ik het liefst zo snel mogelijk zwanger zijn, maar van de andere kant mag het ook nog wel even wachten, het is immers de laatste keer.. toch ook wel weer jammer :p

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    LB: Oh meid wat spannend!!!! Oh meissie ik ga met alles wat ik kan voor je hopen, bidden, kaarsjes branden, aan je denken, wat ik maar kan!! Wat ongelooflijk knap dat je dat kan lieverd, jezelf zo beschermen. Vreselijk dat het nodig is, maar echt superknap dat je t kan. Oh wat zou het mooi zijn....

Mie: Fijn dat je weer iets mag liefie. Ik ben blij dat je meissie besloten heeft toch maar ff te blijven zitten! ♥♥ Ben me echt rotgeschrokken.
    Hahaha is lief he, dat jurkje♥ en dat rokje♥ :) Veel plezier met de fotoshoot!!! :D

Norii: Ik duim voor je meissie!!!

Karlijntje: Oooooh even een moeilijke periode. Lastig meissie, volg je gevoel!! Als hij honger heeft, dan geef je m gewoon wat meer! Het CB is ook niet heilig en alwetend!! Jij weet echt wel wat goed is voor je kleine ♥♥ En echt waar: Iedere maand wordt het makkelijker. Echt waar! (Anders zou ik geen derde krijgen hoor :p)

Hier: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah maandag gaat F naar schooooooooool!!!!!! Ik vind het zoooooo spannend en ook lastig hoor! Maar hij is er klaar voor. En ik ben supertrots op m. Het angstige is er helemaal af en hij is veranderd in een ondeugende peuter met humor ♥♥♥♥

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh lb wat spannend!! Wtb pregnyl ik werd zwanger De x dat ik het niet had gekregen! Bij mij dus geen negatief effect!

Maar jeetje wat spannend dit ik snap dat j allerlei scenario's gaat bedenken!! Ik duim voor je!!

Meiden zwaai ik reageer later drukdruk gaan verhuizen whoehoe! Vertel later x

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even snel spieken en wat een nieuws hier allemaal zeg!!!!

@ LB: ik duim zo hard voor je, ik hoop het echt... Spannend zeg!

@ Miis: verhuizen? Wat is dat plots zeg :D Ik ben benieuwd naar je verhaal!

@ de rest: later vandaag meer als er wat meer tijd is :)

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    En jeetje ik schrik me weer rot van mijn banner: de dertig weken voorbij :D joehoew :D

8. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Shit...ik zie wat kleur... *zucht*... daar gaan we weer :(

9. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    And there it is! Ongesteld.... natuurlijk...hoe had ik daar aan kunnen twijfelen...pfffff.....

Volgende week die Hycosy en dat betekent dat er weer geen behandeling is deze maand. Volgende maand aan de spuiten...brrrrr....

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah nee LB, niet ongesteld...dat mag niet! Het zou raak moeten zijn!!! Ik duim nog steeds, blijf hardnekkig doorgaan!!

Miis, meissie verhuizen? waar wat hoe...Echt dit zo ff droppen is not done natuurlijk..we want te details! hahaha! I want to know ;) hmmz dan ruimte voor nummer drie??? hahaha

Babbel, red je t nog laiverd? bijna 37 week.aftellen! Je doet t knap topper!

Mie, jihaa 30 weken voorbij! Hoe was de shoot?

Nori, brusje voor Ties, ik ga alvast leuke passende namen verzinnen..Vind ik veel te leuk ;)
    Ties en Sofie
    Ties en Mees
    Ties en Thom
    Ties en Isa
    Ties en Sepp of Seb
    Ties en Saar
    Ties en Pleun
    Ties en Fien of Pien
    Ties en Tobi
    Ties en Mats
    Ties en Ninthe
    Ties en Mirre
    Ties en Junne
    Ties en Juul
    Nou zit er wat leuks tussen? hahaha

Nog ff een vraag, ik vind ons klubje zo leuk he? mijn favo zp clubje (hihi) is het een idee om een geheime fb pagina te maken? Babbel kan dat aanmaken als t wat is en dan kletsen we op onze eigen FB ook verder, met elkaar..is wat makkelijker (is dan geheim niemand anders behalve wij als club kunnen m zien)..Meoten we ff de naam veranderen denk ik..maar is het een idee??????????????
    Kun je ook makkelijker fotos met elkaar delen enzo ;)

11. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Sum: leuk idee! Ik ben voor!

En ach... ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ben een beetje lamgeslagen na al die keren. Ik ben morgen vrij, helemaal geen ene afspraak staan dus als ik nog moet huilen of iets dan komt dat vast morgen wel....

Ik ben blij dat ik mezelf niet helemaal heb gek gemaakt de afgelopen 6 dagen. dan was ik nu aan diggelen geweest.
    We gaan gewoon weer verder....

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    :( wat erg Lbabe.. Ik had zo'n goede hoop dit keer!
    Vind het knap dat je jezelf zo goed kunt beschermen, keer op keer. Sterkte meissie!

@Sum: ja, leuk! als het idd zo is dat verder niemand het kan zien behalve wij, ben ik ook vóór! :D

@Hier: examen zit erop. T was best pittig en durf eigenlijk niet zo goed te hopen dat ik het heb gehaald. (had ik bij een vorig examen wel gedaan en toen had ik een 3 gehaald.. AHUM!)
    Over een week of 2-3 weet ik het! :p

Fijne dag dames!

Oja en Sum: Sophie was de naam die ML en ik de afgelopen 8 jaar hadden uitgekozen voor een meisje, maar omdat je het hier in de omgeving veel hoort, is het bij de namenkeuze voor Ties (en natuurlijk ook een meisjesvariatie destijds) toch wat anders geworden.
    :p

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @LB: Nee, nee, nee, NEEEEE! Dikke knuffel voor jou. Ik vind het zo knap hoe je hiermee om gaat. Respect!

@Sum: Leuk idee, als het idd volledig afgeschermd is en mijn vrienden op fb ook niet kunnen zien wat ik daar dan post...

@Norii: Hopelijk heb je het examen gehaald.

@Hier: Vandaag de stress van mijn leven gehad...we zijn overgestapt op een andere provider met internet. Daardoor werkte de externe harde schijf niet meer want die zit op het netwerk. Vandaag wilde ik die weer aan de praat krijgen. Om een lang verhaal kort te maken is ie op een gegeven moment gevallen...hij deed het niet meer. MAAR...alle foto's staan daarop, van de geboorte van x, eerste hapjes, stapjes etc, trouwfoto's, foto's van huisdieren (ook die er niet meer zijn) etc etc. Was zwaar emotioneel. Dankzij mijn lieve pappie zijn de foto's te redden (heb ik net gehoord). Heb gehuild als een klein kind, van blijdschap!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    LB: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nee nee nee nee verdorie lieverd wat baal ik voor je :( Ben er echt een beetje verdrietig van... :)

Norii: Hoe is t gegaan?? Ooooh ik duim voor je!!!

Sum: Hahahaha die namen he meid :D Echt jouw dingetje!! ;)
    Ik heb een FB pagina gemaakt!!

Miis: Verhuizen??? VERTELLLLL!!!!

Mie: Liefie hoe gaat t nu schat?

Inge: Oh jeutje ik zou ook kapot zijn indd!!! Ik heb 2 harde schijven gekocht zodat ik naast mijn LT ook de foto's nog ergens anders heb staan :) Ben zo bang om ze kwijt te raken...

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @inge: kan het me voorstellen! Wat een ellende als je dat nooit meer terug zou kunnen halen. . Denk dat ik net als jij zou staan huilen van blijdschap wanneer iemand je vertelt dat hij de foto's kan terug halen :)
    @examsn: was pittig! Blijkbaar heb ik me er toch een beetje op verkeken. . Hoop dat ik het heb gehaald, zie herexamen helemaal niet zitten:p

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag dames, eerst en vooral, leuk dat facebookgroepje!!! Was ook verrast om LB op foto te zien. Knappe dame! :)

@ LB: ik had echt zo gehoopt jou te kunnen feliciteren... Snap dat je helemaal lamgeslagen voelt. Het is echt een heel intens iets en ik kan me waarschijnlijk zelfs nog niet half voorstellen hoeveel het van je vraagt. Sterkte meid...

@ Inge: schrikken van die foto's zeg!! Hier zijn we onze foto's van de geboorte van W op een drietal na jammer genoeg allemaal kwijt. De harde schijf is bij ons kapot gegaan en die hadden we al van de camera gewist. Gelukkig hebben we ze wel in afgemaakte versie in een album. Maar toch... vond het heel spijtig. Nu dus nog maar een dubbele back-up maken :D

@ Babbel: 36weken en 2dagen!!!!!! Het kan echt zo elk moment beginnen he!!!! Spannend zeg, misschien heb jij je meisje nu wel al in je armen... Hoe zit het nu trouwens met inleiden als ze niet spontaan komt? Mag je dan al met 37w of toch nog iets langer wachten? Ben zo benieuwd :D Wens je alvast een vlotte bevalling toe :D

Hier: naast het feit dat het begint te kriebelen om de baby te zien (ze moet echter wel nog wat blijven zitten hoor, minstens tot 37w) hier wat kopzorgen ivm vervoersproblemen nu de auto van manlief echt niet meer te maken is... Heb er een topic over geopend in de lounge, voor de meiden die heel veel tijd hebben (het is een beetje lang geworden hihi) dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/458322-vervoer-tweede-wagen-bakfiets-motor.html#post15578145

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
  18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226