2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ha meiden heb eeven bijgelezen en ga zo ff op iedereen reageren.
    gelukkig stonden julli net boven aan toen ik zp opende dus had jullie gelijk gevonden :)

staat idd alleen 2001 ipv 2011 ff kijken of we dat kunnen veranderen...... anders zijn we wel al heel lang bezig :)

heb het lijstje ook weer aan gepast, kijk maar ff of het goed is.

2. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    Baby nieuws!!!!
    Finnefant: bevallen op 11-10-2011 van een prachtige dochter M.ink
    Mie:bevallen op 15-10-2011 van een prachtige zoon W.inter

ZWANGEREN!
    IngeG@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 6: zwanger --> verrassing!
    Vinkje@29 jaar gaat voor de 2de, ronde 2: zwanger --> meisje
    Norii@24 jaar gaat voor de 1ste, ronde 2: zwanger --> jongen
    Beauty01@29 jaar gaat voor de 4de, ronde 4: zwanger --> meisje
    Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> verrassing!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Karlijntjev@ 25 jaar gaat voor de 1ste, ronde 3 : NOD 28 okt
    Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: NOD 31 okt
    Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 13: NOD 12 nov (28dgn)
    Lovelybabe@ 32 jaar gaat voor de 1ste, ronde 8: NOD 24 nov(29dgn)
    Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 9: NOD 30 nov (35dgn)

Controle & Echo
    IngeG: zwanger, bev.datum 27-10-2011
    Vinkje: zwanger, bev.datum 31-10-2011
    Norii: zwanger, bev.datum 28-12-2011 Controle 17 nov; liggingsecho: 23 nov
    Beauty01: zwanger, bev.datum 22-02-2012 Controle
    Fafje: zwanger, bev.datum 21-05-2012 Controle

3. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ja hoor druk op een verkeerd knopje..... alles weg :x:x:x:x
    take 2!

4. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    finnefant: meid wat handig van die wagens. vind het nog een idee!!!! je hoeft idd niet steeds van hot naar her te sjouwen :)
    hoe gaat het verder met je? en met je man en kids?

mie: oh meid vervelend een borstontsteking. mag je dan nog wel borstvoeding geven? een moedertje bij ons had dat ook en als ik het goed onthouden heb mog ze niet meer voeden. het werd ergen en ze kreeg antibiotica..... maar kan me vergissen. :(
    hoe gaat het verder met de trotse papa en mama?

ingeG: meid nog eventjes. binnen no time word en een wolk van een baby geboren. zelf ben ik ook 2 weken na de uitgerekende datum geboren. en dan niet eens uit me zelf want het moest opgewekt worden, met pomp en tang.... vandaar dat ik een beetje technisch ben :D:D
    maar succes he meid zal voor je duimen dat je een pracht bevalling hebt.

norii: ja nog een klein maandje en dan ga je trouwen!! jippie a jeeh!!! idd klein houden is ook heel gezellig. wil je wel een jurk? zo ja heb je een mooie uitgekozen? tis wel een speciaal jaar voor jouw. zwanger, trouwen en een nieuw huis. wat een geluk allemaal!!!! maar het is je gegund!!!! :D

beauty01, meid ik hoop niet voor je dat je bekkeninstabiliteit krijgt. het is toch niet zo dat als je het bij de een hebt dat je het ook bij de ander krijgt??? maar misschien is dde kans wel groter of niet??:(
    nou doe iig rustig aan. en je zit nu al op 22 weken dus wie weet. werkse!!!!

fafje: zo jij hebt lekker opgeruimd!!! ben er ook weer een beetje aan begonnen. ben wel van het opruimen maar de laatste tijd schiet alles erbij in. incl zp.....
    leuk z`n 4de tandje, ziet er altijd grappig uit!
    en goed voor je zelf zorgen he. 2 ons groente en 2 stuks fruit!!!!!!;)
    spannend over 1,5 weken al weer een echo :D
    idd veel zieken, verkoude, hoesten etc.... bleehg

karlijntjeV: hoe gaat het met jou meid. las dat je bijna je nod hebt.... maar je dacht dat je net je ei hebt gehad. lastig 40 dagen ppppfffffffffff :$ maar wie weet komt het eerder. voel je je ei goed of doe je ovulatie testjes? hoop dat je snel weer zwanger bent meid!

xaar: niet de hoop opgeven meid, ook wij raken zwanger!!! het duurt alleen iets langer maar alles komt goed!!!! doe je nog aan ovu testen ofzo of op goed geluk?
    hoe gaat het verder met je? en met je moeder?

lovelybabe:vervelend van je ontsteking! doe rustig aan. en wat betreft je 6 mnd snap ik je best. ik had de ene maand zo iets van pff 6 mnd en dan weer oh pas 7 mnd en idd na een jaar mag je komen. dat heb ik ook gehad en als je dat weet duurt een half jaar lang maar je bent al op de helft!!! en wie weet heb je het niet eens nodig en ben je deze en volgende keer zwanger. er zijn echt veel meer mensen die er langer over doen maar je hoort er niet zo veel over. praat nu weleens op mijn werk en nu blijkt dat 2 collega`s het ook hebben gehad. de een 14 mnd en de ander 16..... en ik maar denken dat het hopla zwanger was. kop op meid het komt goed!!!!

sumshine: tja meid tegen jou kan ik het zelfde zeggen als lovelybabe het komt echt wel goed!!! ik had ook sensitest deed eerst vanaf dag 11 zoals er stond en dan kom je vanzelf je ei tegen. maar vond het een beetje duur worden iedere keer en heb de termometer gekocht. dat is een keer 4,95 en die kan je zoveel gebruiken als je wilt. je moet wel ieder ochtend tempen maar goed.... daarna voelde ik mij ei zo goed dat het geen nut had. al die dingen bevestigde alleen mijn pijn rond mij ei sprong dus het had geen meerwaarde....
    wat gaaf anouk!!!! wat lief van je man!!!
    en wat goed dat je nog steeds niet rookt!!!

5. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    @hier:

maandag 24 oktober 2011

Het liep weer een beetje uit dus was rond 11:00 aan de beurt. Samen met een coassistent deed hij het spreekuur. In de map stond de uitslag van cv zijn zaad onderzoek, maar die hadden we al gehad. De hoeveelheid was goed zei hij en de bewegelijkheid gemiddeld.
    Bloedonderzoek van mij was ook goed. Omdat ik nog nooit geslachtsziektes heb gehad is de kans klein dat daardoor mij eileiders dicht zitten maar voor de zekerheid mag ik toch een onderzoek doen als ik deze cyclus niet zwanger ben.
    Ik moet op de eerste dag van mij menstruatie bellen voor een afspraak. Afhankelijk van de duur van mij cyclus maken ze een afspraak op de röntgenafdeling. Is je cyclus 28 dagen dan moet de foto tussen dag 8 en 12 worden gemaakt. Is hij 29 dagen dan tussen dag 9 en 13 etc. etc. Een uur voor de foto mag je ibroprufen innemen omdat het best pijnlijk is. Ze gaan dan met een klein slangetje naar binnen die door middel van een prikje aan de baarmoedermond wordt vast gemaakt. Door dat slangetje spoelen ze contrastvloeistof om te kijken of het goed door de eileiders heen loopt. Na 3 a 4 uur maken ze opnieuw een foto deze is uitwendig om te kijken waar de vloeistof zich op dat moment bevind.
    Maar als we deze ronde zwanger zijn is dit gelukkig niet meer van toepassing.
    Ook moet ik een week na mijn eisprong bloed laten prikken
    Na een klein gesprekje over dingetjes besloot hij toch even te kijken hoe het met de groei van mijn eitjes zat. Het was nog erg vroeg want ik zit op dag 9 maar voor de zekerheid keek hij toch even. Aan de linkerkant zat niets en aan de rechterkant zat een eitje van 14 mm. De afspraak voor controle en samenleven test stond op vrijdag maar die is door de grootte vervroegd naar donderdag.

Donderdag 27 oktober 2011
    De afspraak stond om 08.25 maar ik was erg vroeg. Om 5 over 8 mocht ik al naar binnen. Een andere oudere man deed de samenleven test en de echo.
    Als eerste nam hij wat slijm af. Het slijm zag er mooi uit en er was voldoende. Daarna keek hij met een echo naar mijn eitje. Er zat rechts een groot eitje met de afmeting 19.8mm bij 24,4mm. Gemiddeld is je eitje dan 22 mm dus klaar om te springen. Bij ongeveer 20 mm springt een eitje maar dit is gemiddeld en kan dus iets eerder zijn en ook iets later.
    Daarna werd het slijm onder een microscoop bekeken. Ik mocht ook mee kijken maar zag helemaal niets…… heb de 4e keer maar gezegd dat ik het wel zag. Volgens hem zwom er genoeg rond en bewoog het ook uitstekend. Het zaad dat nu aanwezig was zou genoeg moeten zijn voor een bevruchting/ zwangerschap maar we mochten vrijdag avond voor de zekerheid toch nog een keer aan de klus.
    Donderdag rond een uur of half 6 kreeg ik weer last. De zakjes hebben nu dus niet geholpen. De pijn bleef aan houden en was vrijdag ochtend het ergst. Aan het einde van de dag was het weer afgezakt. Het eitje zal dus zijn gesprongen. dag 12/13 dus erg vroeg. het duurt echt ongeveer 24 uur stom he??? en het doet echt heel zeer!!! kon de trap amper op...
    Nu is het weer afwachten. Volgende week donderdag bloedprikken. En vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Ga vragen hoe het verder moet met die zakjes want die zijn bijna op en wat we gaan doen aan die pijn.
    zo ff mijn verslagje gekopieerd..... maar ben er heel rustig onder. het geeft mij wel een goed gevoel dat alles wat ze zien goed is en dat het dus mogelijk is. vroeger ben ik een keer eerder zwanger geweest maar toen was ik heel jong, we hebben de zwangerschap toen afgebroken. maar hij vind dat wel een positief punt want ik kan dus wel zwanger raken.... Maar waarom lukt het dan niet als alles goed is en alles er mooi uitziet???
    ik ben altijd een verhaal appart, niets lukt in een keer. en het is altijd heel omslagtig om mijn zin te krijgen maar 9 van de 10 keer lukt het wel dus wacht rustig af....

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @GV: Fijn dat de uitslagen goed zijn meid. Snap ook wel dat de frustratie des te groter is dat het nog niet is gelukt!
    Met een borstontsteking moet je juist blijven voeden/kolven! Doordat je borsten leger zijn hersteld de ontsteking sneller. Is natuurlijk echt geen pretje, want het doet dan extra pijn :(

Heb net mn frustraties losgelaten op de badkamer en wc's. Die zijn weer helemaal van onder tot boven glimmend schoon. Geen bacterie meer te vinden volgens mij LOL

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hi Meiden,

Gv wat fijn dat de testen er goed uitzien! Dat is al een geruststelling, hoop zo voo rje dat het deze ronde raak is meid! Toevallig mijn beste vriendin heeft ook in haar tienerjaren perongeluk een x zwanger geraakt en heeft het ook afgebroken, ondanks dat bij beiden alles goed is lukt het zwanger worden bij hun ook niet ( nui 1,5 jr) zij is altijd bang dat het daardoor komt, maar volgens het zhuis is dit niet aan de orde. Heb jij die angst dan ook?

Inge ik hoop zo voor je dat de bevalling gauw begint! Sterkte meid! En lekker die nesteldrang: poetsen poetsen! strijken, poetsen! jakkie :D

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    GV: wat fijn dat de uitslagen goed zijn! Met jou en VL tot zover niets 'mis' dus :D Nog even volhouden en dan ben ook jij zwanger! Misschien deze ronde wel!! :D:D Gaaf hoor!! :D
    Thanks voor je lieve woorden :) jij leeft altijd zo met iedereen mee hier, terwijl je zelf zoveel sores hebt..
    Over mijn jurk, nee die heb ik [nog] geen uitgekozen. Vind het zo zonde dat ie dan helemaal vermaakt moet worden voor mn buik, dan kan ik m volgend jaar niet nog een keer aan met het feest.
    De jurk heb ik nog tegoed zullen we maar zeggen. :D

[heb al wel een heeeeeeeeeeeele mooie gezien. Zal even een foto posten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden]

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Mooi Norii!!!! Zoiets wil ik ook...zal de ´mijne´ ff opzoeken!

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dit is mijn top 3 dus :)

12. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi ladies
    hoe gaat het met jullie?met mij wel goed vanavond nog een dienst draaien en maandag vrij.vanmorgen ook gewerkt..pff ben echt moe..heb zoveel pijn aan mijn schaambeen ik hoop zo dat het bij dit blijft bekken klachten heb ik echt geen zin in..bij de laatste 2 had ik dat ook belande bijna in een rolstoel kon niet lopen(gelukkig hadden ze me in geleid)maar nu de suiker en dit pff kan een langen aantal maanden worden zeg,gelukkig werk ik nog tis wel zwaar in de zorg maar we bijten gewoon effedoor,
    gisteren nieuwe wagen besteld tis een mutsy transport geworden een paarse..jan.2012 halen we hem op kan niet wachten.
    hoe gaat het verder met de andere ladies?
    morgen ga ik alles bij lezen groetjes fijne avond liefs beauty

13. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    over die eerdere zwangerschap zeg maar ben ik niet bang. alles is nagekeken ten en dat zag er goed uit. nooit last gehad en ook nu ziet alles er heel mooi uit dus ben daar niet bang voor. ken ook mensen die dat hebben gehad en wel snel zwanger zijn...... dus het lot bepaald....

mooie jurk!!!!!!!!!!!!!! wow echt gaaf!!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori: Prachtige jurk!
    Inge: vind de eerste erg mooi en de laatste!! ( als je mijn mening vraagt, nummer twee vind ik iets te gewoontjes ofzo)...maar dat is mijn smaak he :D

Online heb ik ff gezocht of ik ook een trouwjurk van mezelf kon vi nden, vind ik gewoon een trouwfoto van onze fotograaf op zijn site via google afbeeldingen. Kijk hier een kleine impressie van mijn jurk..( entoen had ik nog zwart haar, nu een blondie..) het is een beetje ondudielijk...
    Kennisgeving voor omleiding

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gv, gelukkig maar!! :D Nu hopen dat het gewoon jullie ronde word meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUIMEN DRAAIEN VOLLOP VOOR JE!!!! Over 2 week zullen we het ongeveer weten toch?

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Beauty, balen dat je je zo shit voelt meid! *(bekken en suiker) en dan ook nog het werken erbij! Denk je wel om jezelf! Ik bedoel je kan het maar 1 keer goed doen voor jezelf en je kindje tijdens de zwangerschap en dat is in de zwangerschap! Begrijp je? En het kost je baas geen geld als je gedeeltelijk de ziektewet ofzo in gaat, dat krijgen ze gewoon uitgekeerd (per direct) dat is anders als gewoon in de ziektewet! En als je zwanger bent zijn ze verpliht je aangepast werk aan te bieden als het lichameijk te zwaar is! Meid sterkte en denk goed om jezelf en beeb!!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Inge, succes morgen met strippen! Hoop voor je dat het resultaat heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUIMEN!!! Ben ook zooow benieud naar jullie wondertje! Hihi...Spannend :D

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Inge, ik vind de eerste het mooist! De bandjes zijn zo feestelijk, maar wel subtiel. Ik ben een sucker voor glimmertjes :p

Wens je ook vast heel veel succes morgen. Ben je er klaar voor?
    Ben heel benieuwd naar jullie kleine uk.

@beauty, rustig aan meis, denk aan jezelf en de kleine.

Hier kijk ik alweer uit naar het klussen. Ongi is voorbij! Morgen ga ik beginnen met de ovu testjes. Ben super benieuwd.

Liefs,

Deel Deze Pagina