@Beauty: Kalm aan meid. Luister goed naar je lijf. Ik hoop stiekem dat ik morgenavond niet naar de VK hoef en dat ik dan gewoon al uit mezelf bezig ben. Ik zit er nu ineens gewoon helemaal doorheen, kan echt wel janken... Weten jullie het zeeppompje drama nog van mij? Nou, het pompje is nu zelf stuk! Eerst was het het reservoir. Nu dus het pompmechanisme...en geen garantie meer. En dit was dus een mega duur inbouwpompje. Ga morgen weer bellen en duimen dat ze me willen helpen. Huilen staat me nu echt nader dan het lachen. Van de week was ons instrumentenpaneel van de auto al stuk gegaan (zeg maar het tellerpaneel van het dashboard). Hebben we gelukkig 'goedkoop' (208 euro) kunnen laten maken. Nieuw paneel zou dik 800 euro kosten! Verder doet de klok vaag. Die gaat elke keer achterlopen. De batterij was niet heel oud, toch maar vervangen...hopelijk is dat het. Vrijdag hadden 2 parkeersensoren van de auto storing...die deden het niet meer waardoor je continu een constante 'piep' hoorde als ie in zn achteruit stond. Donderdagochtend botste er een auto tegen onze auto aan toen mn vriend op weg was naar zn werk. Gelukkig zachtjes en geen schade (we hebben godzijdank een trekhaak!) Ik heb het gewoon weer helemaal gehad, al dat gezanik en gezeik. Ga straks denk ik lekker douchen en dan lekker lang janken...
Oh Inge, laat het maar gaan! Je zit zo in spanning, dat kan niet anders. Hoop dat de beeb zich vannacht meldt. Mijn duimen draaien!!! Dikke knuffel voor jou! Liefs
Thnx LB...de nesteldrang was wel weer heftig aanwezig vandaag. Heb zelfs de plastic opstapjes (je weet wel, van de huidhoud'bankjes' voor ramenlappen enzo) staan schrobben...mss is het een teken....
IngeG, even een knuf voor jou. Pittig hoor. Ik hoorde dat vandaag de 7 miljardste wereldbewoner geboren wordt, dus zet m op
Thnx Xaar....helaas, baby heeft er nog geen zin in. De klok lijkt het trouwens hier weer te doen, maar kwam er gisteravond achter dat de kraan van het fonteintje van de wc boven lekt...dat was de druppel (stomme woordspeling). Heb zo'n mega huilbui gehad toen VL al sliep. Beebje was trouwens heeeeel erg druk vannacht, heeft me af en toe flink pijn gedaan...nu is ie rustig. Nu ook alleen maar elke keer aan het grienen. Ik weet dat ik het los moet laten en dat ik moet ontspannen, want ik hou zo alleen maar de bevalling tegen. En daardoor voel ik me dan nog slechter en ga ik weer huilen...tis echt zo'n cirkeltje wat ik niet doorbroken krijg! Wat is dit voor gel*l? Net gebeld voor zeeppomp. Hij moet contact opnemen met de firma. Die zit in Italiƫ. Italiƫ is vandaag en morgen 'dicht' ivm feestdagen o.i.d. Dus op z`n vroegst hoor ik woensdag wat. Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt voor voetreflexmassage...mss dat dat de baby wakker maakt.
Goudvis: Wat fijn dat al die uitslagen goed waren zeg!! en het is idd een goed teken dat je ooit al es zwanger was!! Maar het duurt nu gewoon ehct lang....maar hopelijk nu je wat meer van dichtbij in de gaten wordt gehouden is het deze ronde gewoon raak!! ik duim in elk geval voor je en mn gedachten zijn bij je! Inge, Aaaaagggrhhh snap dat je het nu ehct helemaal gehad hebt hoor...en dan dat pompje!! haha moest stiekem even lachen haha, wel ehct klote omdat het zo duur was! Ik zeg die laatste jurk Wordt je nou vandaag gestroipttt??? fingers crossed....haha nesteldrang aaaaa heb ik ook zo heftg gehad...deed ook alles nog op de laatste dag van de zw....zelfs het hele portiek nog staan schrobben hahaha Norii, jaaaa zulke jurken zijn helemaal geweldig...gaaf hoor...bestelluhhh Beauty, Ahh wat klote heh, hoop het ook niet horo dat je bekkenpijn erger wordt...en dat met 3 kids..en nog es zwanger...pfff is het werken nog wel te doen?? anders wat gas terug nemen als het kan...voorfdat het erger wordt!! Lovelybabe, Jaaa klussentijdperk....ga ervooooorrr en ik ga duimemnnnn
@hier, Heb mn oude vk gebeld...heb 8 nov een afspraak..en dan 7 nov de echo....ben helemaal blij...ze is een duitse...en praat dus met een typisch duits-nl accent..haha af en toe moeilijk te volgen, maar ze is erg lief... Verder is mn energie terug, en missleijk ngo maar heel weinig momenten!!!!! ik ben blijjjhijjjjj...pfff...mn darmen zijn wel ehct irritant....en mn buikje is al ehct zo zichtbaar....het valt geowon heel snel op ( ookal zijn het opgezwollen darmen...al heb ik het idee de rand al te voelen van de bm) Maar mijn lichaampje is best klein en normaal dus plat buikje, dan zie je het meteen, mn broeken gaan al lange tijd niet dicht..maar nu zie je het ook door wat wijdere truitjes heen...nog ff mn mondje dicht.. wanneer zal ik het mn familie vertellen...vorige x gewoon met 12 wkn gedaan, na mn goede echo...dnek er nu ook weer aan....of zal ik tot 13 wkn wachten!? hahahahah dom getwijfel weet nie waarom!
Oh joh, ook dat getwijfel wijten we gewoon aan de hormonen! Mijn zw-yoga docente was Duits, zij had ook zo'n leuk accent en was toevallig ook nog eens een lieverd Ik ga mezelf ff verwennen met een gezichtsscrub, masker, bodyscrub in combi met een hele lange warme douche...
@Inge: de eerste is idd veruit het mooist! [uit je top 3 dan ] Zal de links van de jurken die ik nog meer had opgeslagen er ook even bijpakken: 1) http://www.gogogu.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5b359ed828755daf14339a37da89cf51/4/5/45_12_1_1.jpg http://www.gogogu.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5b359ed828755daf14339a37da89cf51/4/5/45_1_1_6_1.jpg 2) http://www.gogogu.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5b359ed828755daf14339a37da89cf51/2/2/22_3_15.jpg http://www.gogogu.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5b359ed828755daf14339a37da89cf51/2/2/22_1_1_6.jpg 3) vergroot 4) vergroot
haha mijn moeder is Duitse, gelukkig zonder accent (hoewel een buitenstaander die mijn moeder voor het eerst hoort praten het wel schijnt te horen dat ze Duitse is) anyway, ik moet altijd erg lachen om de mensen waarbij je het zo 'überduidelijk' hoort dat ze uit Duitsland komen. [neem het voorbeeld dat ze bijna over 'ja' achteraan zeggen op een vragende manier ] hahahahah! hilarisch! 'ik heb je boterhammen gesmeerd en ik je broodtrommel gedaan, ja?' LOL
Oh Norii!!!! De eerste en de derde!!! Gaaf!!!! Ik kende deze site niet, maar nummer 1 en 3 van jou zijn ook precies mijn smaak
Hey meiden! Nori, de eerste tweede en laatste. Nummer 3 vond ik wat saai (persoonlijk) O lieve lieve Inge: ik hoop dat het strippen werkt en dat je nu flink mag bevallen! Die huilbuien zijn heel herkenbaar hoor die horen echt bij het laatst waarin het allemaal zwaar shit is......het duurt echt nig max 1 week en 3 dagen! Dan is jullie wondertje er! ( duurt lang....snap ik!) Hopelijk helpt het strippen en mag jullie wondertje snel verwelkomen!! Succes met de pompjes, nesteldrang en de hele mik mak!...Dikke KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!! Faf: Fijn dat je energie terug is enzo! Nu 10 week dus, eigenlijk gaan die eerste weken best langzaam he? dat is altijd zon crime.!! Maar super dat je je beter voelt! Waaromz ou je twijfelene n wachten met week 13? Waarom vertel je het nu niet al? Je had toch eeen goede echo met kloppende hartjes etc? waarom wacht je tot 12 week? Nou meiden succes! Inge zet em op strakkies!~!! Groetjes
Ik ben benieuwd straks bij de VK. Hoop echt dat ik gestript kan worden. Heb wel weer wat krampjes en steekjes, maar die heb ik nu al zo vaak gehad dat ik dat niet meer serieus neem Morgen om 9.30u een afspraak voor voetreflexmassage...hopelijk kan ik die afbellen
succes ingeG!!!!!! hier een drukke dag gehad. een collega zei tegen mijn leuke collega van de groep: gv is zwanger ik zweer het je, kijk dat buikje.... zei voorzichtig nee joh misschien heeft ze te veel gegeten... ( zei weet er vanaf) nee echt ik zweer het je let op als ze terug komt lopen!!! hihihihihi lol. Gewoon opgezette darmen....... maar wie weet? alleen dat zie je nog niet keek net in de spiegel en snap wel wat ze bedoeld, maar ff een correctie hemd halen... hahahahah heb altijd een strak buikje maar hij gaat toch wel opzetten na al die zakjes. verders van die mooie vlaamse gaaien in de tuin. heb een voederhuisje gehaald. wel erg vroeg maar vind het zo leuk. hij pikt alle doppinda`s trekt ze open eet een pinda op en de ander neemt hij mee.... en dan komt hij weer opnieuw, en opnieuw, en opnieuw
Heeel snel even komen piepen, moet nog wat wennen aan mijn nieuw dagschema haha. @ GV: wie weet ben jij nu wel echt zwanger!!! O ik hoop het zo voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na al die heisa van de laatste tijd wordt het tijd dat het nu jouw moment wordt! @ Inge: hoe ging het strippen? Voel je al iets? Spannend