2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @GV: Leuk vogels in de tuin!!! Ik duim voor je hoor meid!

Ik kom net van de verloskundige en goed nieuws! De baarmoedermond is al verstreken en is dus ‘rijp’. Er is ookal een opening!

Ze heeft me gestript en zij heeft het kindje al aangeraakt (zo’n gek idee!). Kindje ligt echt helemaal diep.

Er is een score voor wanneer je bevalt. De score loopt van 0 tot 12. Bij 12 beval je a la minute, direct. Ik zit nu op een score van 6.

Heb nu veel buikkrampen, maar dat maakt niet uit. Het begin is er! Als het strippen heeft gewerkt begint het binnen 24 uur.

Donderdagavond word ik weer gestript als de bevalling dan nog niet op gang is.

2. fafje

fafje Niet meer actief

whooeehooee zo spannnnnnnenndddd inge

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ben al zo blij dat al die voorweeen niet voor niets zijn geweest! De kans dat ik voor 42 wkn beval is gelukkig heel groot :D

4. fafje

fafje Niet meer actief

jaaaaa je kindje is er bijnaaaaa nog ff doorbijten(puffen) :p

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Heb het gevoel een nieuwe krachtbron aangeboord te hebben :)
    Hopelijk gaat het binnen 24u beginnen....spannend hoor!!!

6. fafje

fafje Niet meer actief

heeel spannend, ga maar snel slapen!!!!1

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Spring even in: SUCCES Inge!!! Zet m op wijffie!!!

Sorry meiden beetje druk met 2 kids... En mn broertje heeft gisteravond een zoontje Ro.cco gekregen. Maar die bevalling zal ik jullie besparen dat was een horrorverhaal.

8. fafje

fafje Niet meer actief

oh wat erg, wel gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gefeli met je neefje Finn!

De krampen komen en gaan, trekken ook naar mn rug toe :) Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met pijn haha

10. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ff snel ga zo slapen!!!!

spannend ingeG! ik denk morgen 1 nov 2011 leuke datum toch?
    1-11-11 hihihihihi ja doe die maar ;)
    slaap lekker!!!

thanks mie!!! hoe gaat het met jou?

gefeliciteerd finn met je neefje, leuk zo dicht op elkaar!!!

truste allemaal

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Helaas, het heeft niet doorgezet. Tot een uur of 3 wel veel krampen gehad.
    Heb eerst tot 2 uur geslapen, toen uurtje wakker gelegen en daarna weer in slaap gevallen tot vanmorgen de wekker ging van mijn vriend.
    M`n buik voelt wel een beetje anders aan, maar echt pijn is het niet meer....

12. fafje

fafje Niet meer actief

aaahhhh jammmmerrrr

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Hier: Krampen gaan niet meer weg, maar komen niet in vlagen...geen weeën dus. Voetreflexmassage was lekker, ze denkt niet dat het vandaag al gaat gebeuren, maar ze denkt ook niet dat het nog heel lang gaat duren.
    Ben op de fiets naar de massage gedaan, meteen daarna boodschappen gedaan. Ik merk dat ik niet meer weg wil...
    Ik wilde nog naar 2 andere supermarkten, maar die zijn verder weg. En ik had heel duidelijk het gevoel: ik wil daar niet naar toe gaan. Dus ben maar naar huis gereden...
    Ik heb ook de neiging om in bed te gaan liggen, maar dat ga ik niet doen. Ga nu een cake bakken en daarna mss ff een tukkie doen.

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ok, ik weet niet wat ik eerder ben verloren, maar ik ben net echt mijn slijmprop verloren. Mega veel!
    Zat wederom geen bloed bij...

Heb een cake gebakken, sinaasappels geperst, fruit gegeten, aardappels alvast geschild, was gedraaid, andere was opgeruimd, gestoft en hele huis stofgezogen...nu zit ik aan een bakkie thee, glaasje sap en eierkoeken :)

O ja, weer iets nieuws: mn boobs beginnen harder te lekken :cool:

Wat is het hier stil :(

15. fafje

fafje Niet meer actief

inge, j klintk echt als mij qua bezigheid op de laatste dsg :D:D:D

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha, net even gecompenseerd: Tukkie gedaan op de bank :D

17. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    ow inge ik hoop zo voor je dat het snel gaat gebeuren!!!
    kun je niet ondertussen ff een stukje van die cake opsturen ;)

Pfff ik wou dat deze ronde voorbij was :( zo'n lange cyclus is echt niet tof pfff. Mezelf niet in kunnen houden en er een testje aan gewaagd en hartstikke negatief natuurlijk. rond mijn ei echt dagen super buikpijn gehad en tis nu weer helemaal weg.
    Ik heb vandaag vrij en ik heb echt een baaldag/klaagdag/mopperdag hahah sorry hoor maar het moet er ff uit

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Karlijn: Die dagen kennen we hier allemaal. Maakt niets uit :)

Ik voelde me op zich prima vandaag...maar nu kan ik toch wel de conclusie trekken dat het strippen niet het laatste zetje heeft gegeven (als strippen helpt begin je binnen 24h, dus nog maar een paar uur en dan zijn de 24h voorbij)...het baalgevoel komt nu weer een beetje terug :(

Vooral omdat in een ander topic waar ik zit 2 meiden 2 dgn na mij uitgerekend waren. De 1 heeft de baby wrs al en de ander is nu bezig...tis niet eerlijk, maar ja, wat is wel eerlijk in zwangerschapsland? De een is binnen een poep en een scheet zwanger, de ander blijft meteen zwanger, weer een ander moet er jaren op wachten, sommige maken miskramen mee...zwangerschapsland is het meest unfair van alle landen!

19. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hoe gaat het met iedereen?hier goed heb een slijmbeurs ontstekking in mijn schouder dus heb ook daar ergg last samen met mijn schaambeen,pffmaar we zeten gewoon lekker door heb nog wel een tijdje..haha inge:spannend hoor.
    nou ga koken moet werken vanavond dus tot morgen
    groetjes beauty

20. fafje

fafje Niet meer actief

inge, tja ach het was het proberen sowieso waard....en wees maar blijd at je je zo voelt...sommige kunen nie lopen van het vocht of allerlei dignen...en dan overtijd gaan is ook kut...met andere woorden (om even positief te blijven :p)...het had erger gekund :D:D

karlijntje, lekker klagen meid...k snap dat heel goe dvan dat vroege testen :D...dat wachten is ehct zoooooo moeilijk

beauty, heh kut zeg...doe je wel rustig aan,w erkse

Deel Deze Pagina