Oh sum, wat ontzettend verdrietig! Natuurlijk ben je boos... Dat mag ook.... Dikke knuffel voor jou... Hier een bizarre dag. Gisteren ging een collega met een griepje naar huis, gisteravond een hartinfarct en nu is ze niet meer. Niet te bevatten.... Dan besef je weer eens hoe broos het leven kan zijn
@sum: wat ontzettend gemeen! Maar goed dat je je verdriet niet wegstopt! Sterkte.. en een dikke knuff!! @Lovelybabe: hè bah! Je hoort het steeds vaker, helaas.. mijn motto: 'leef elke dag alsof het je laatste is. Koester ieder moment!' Heel veel sterkte voor jou en je collegae!
fafje, ja ik heb nog een kleine hoop. zit nu op dag 30 en had gister ongesteld moeten worden. maar net als vorige maand je weet het maar nooit. we hebben gister gelijk een enveloppe gehad met papieren. een heleboel vragen voor mij en apparte vragen voor cv. die moeten we invullen en terug sturen naar het ziekenhuis. aan de hand daarvan gaan ze in een team bespreken wat voor ons de beste behandeling blijkt te zijn. we worden dan uitgenodigd voor een intake gesprek en dan is het afwachten.... norii, ja wat jij zegt vertelde cv ook. mijn manager zegt dat soort dingen nooit. ze let daar zelf ook echt niet op maar maakt er zelf ook geen gebruik van. normaal vind ik het niet zo erg maar nu gaat het me toch wel erg veel in de uurtjes zitten. babelbol, goed om te weten. we werken toch in de zelfde branche zeg maar. bij ons staat de cao nu op de website etc. maar dan ben ik weer te lui om inte loggen en te gaan zoeken... maar ik ga het toch maar eens doen. sumshine, uh ja denk het. cv moet daar sperma produceren, of misschien mag het thuis. dan halen hun de beste zaadjes eruit en brengen die bij mij in mijn baarmoeder naar binnen als ik mijn eisprong heb. dus als je heel simpel denk moet het dan toch lukken??? ze doen dit soms met en soms zonder medicatie. hun gaan dat nu dus bespreken/bepalen, en als het wel zo is dan zal ik dat thuis zelf moeten inbrengen via een spuit in mijn buik. ( maar dat hoor ik allemaal nog tijdens de intake) meid ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt. het enige wat ik kan zeggen is succes en hou je sterk. op naar een nieuwe kans en nieuwe ronde. lovelybabe, meid wat erg!!! gecondoleerd. was het een naaste collega? jeetje vind dit echt schrikken!!! poeh, wat je zegt, het leven loopt soms raar, en de wereld is hard.
@hier: heb mijn banner weer ff veranderd. vond die andere wel leuker maar die telt gewoon door... nog geen ongi te bespeuren maar voelde hem gister wel aan komen.. nu is het gevoel weer ff weg. ga zo maar eens opruimen. misschien nog schaatsen maar heb eigenlijk een enorme hangdag....
Sum, ach meid godver wat klote dit heh...het is ook ehct vreselijk oneerlijk! ik herken je gevoel, van je gyn volgt je, je doet het precies op de juiste momenten en die medicatie...pff en dan wer niks.. Liverd een hele dikke knuffel, ik wns ook zo graaag en snel voor jou een kindje!!!! LB, ohhh my wat bizarrrrrrrrrrrrrrr...zo ineens pfff heavy hoor, veel sterkte voor jou en je collega;s... Goudvis, jeetje jouw cyclussen maken het ook steeds weer spannend heh
Spannend allemaal GV! Lijkt me wel gek om je lief een hokje in te laten sturen om daar sperma te produceren, haha! Misschien is thuis toch beter? In ieder geval fijn dat ze nu andere opties gaan bespreken en dat jullie daar weer mee verder kunnen. Gek toch dat het zo omslachtig moet.. Wat ik eerder al had gelezen, volgens mij bij Sum 'sommige mensen kunnen tig kinderen krijgen, maar kunnen er helemaal niet voor zorgen of willen het vaak niet eens en andere moeten de hele wereld laten schudden voordat hun liefde handjes en voetjes krijgt..' Heel bizar! @Hier: Ties heeft het uitslapen ontdekt! Heerlijk zeg! Meneer heeft geslapen van 0.05uur tot 9.25uur! (ik heb hem maar wakker gemaakt, anders komt hij niet uit met zijn voedingen) Intussen ligt hij alweer te knorren, hihi de slaapkop! Vanmiddag even naar de toekomstige huisarts, een inschrijfformuliertje scoren. Omdat we zijn verhuisd, moeten we een nieuwe huisarts zoeken.. Vind ik NIET leuk! Ik was zo tevreden over mijn huisarts.. snik snik Fijne dag allemaal!! Enne GV: ik heb ook echt een bank-hang-dag-gevoel vandaag, maar de zon schijnt zo lekker buiten, dat ik er toch maar even uit ga met Luna en Ties
gv mijn beste vriendin is idd ook zwanger geworden via iui eerst 3 keer zonder hormonen, later 3 keer met hormonen. ze vond het erg meevallen zei ze. haar man moest smorgens het potje vers zaad in leveren, dus kon het wel gewoon thuis doen. (anders werkt het ook niet goed) Hun kregen IUI omdat zijn zaad niet snel genoeg was, dan brengen ze het in de baarmoeder. Is dat bij jullie ook het geval? lb: jeetje wat heftig! sterkte! Beauty: hoe is het met je? met je bloieddruk? @hier: mij erbij neergelegd dat het deze ronde niet raak is en van iets negatiefs iets positiefs gemaakt, nieuwe sportkleren gekocht...ik ga 3 keer per week hardlopen,...mijn zinnen verzetten etc. Heb een mp3 gekocht en de hgele rambam......tja moet toch wat?
sum, ben je nog steeds gestopt met roken!????? goed van je positief denken helpt altijd alles te doorstaan
hoihoi hier alles goed ze zijn weer vanmorgen van de thuismonitoren geweest filmpje was goed en bloeddruk nu ook(mag ook wel met de mediciatie die ik ervoor gekregen heb) nou morgen ochtend komen ze nog en morgenavond rond 20.30 verwachten ze me op de verloskamers om een nachtje goed teslapen en zondag inleiden whoeeee kan niet wachten... hoe gaat het met de rest? groetjes beauty
Woehoe spannend beauty!!! Toitoitoi!!! Idd fafje! @sum: nog gestopt met roken??? Hier nog steeds rookvrij! 7weken al
@ beauty: wat spannend, dat is gewoon overmorgen al!!!! Iemand iets gehoord van Karlijntje? Zij moest vandaag toch bloed prikken? Liefs!
Thanks faf!! Nee lovelybabe, niks meer gehoord?? @hier: ties ligt lekker de slapen. Ik ga zo douchen en mn bedje opzoeken zzzzz.. truste ladies!
Faf: ik begin gewoon nooit weer (dus ja ik ben nog steeds gestopt! haha) Beauty: succes en spannend!! Ben benieuwd hoe het je vergaat en hoe de kleine dame gaat heten!!! @hier: lekker hardgelopen, sinds lange tijd en zo even 20 minuten zonder moeite..schrok ervan, ik liep zo lekker weg! (had een nieuwe mp3 met lekkere muziek! haha) Dat ga ik nu dus 3 keer per week doen...Tja goed voo rmezelf zorgen!