sum, nou meid wat goed ben trots op je!!!! vind het knap dat je het toch steeds heb geprobeerd. hopelijk hou je het nu vol..altijd fijn als je een extra motivatie hebt ( zoals nu hardlopen) goe djoh!
He meiden, Ik heb voor vandaag of morgen een hele lieve zacht ongesteldheid besteld in combi met heel veel chocola.... De chocola is al in huis nu de ongi nog Vandaag 18 dagen overtijd zit nu dus op dag 58 Van de week bloed laten prikken en de uitslag was: onder de normaal waarde dus dan spreken we niet van zwangerschap. Het zou wel kunnen dat het wat geweest is maar dat het niet doorgezet heeft gezien de waardes. kwas op mijn werk dus heb niet echt doorgevraagd maar als ik zo terug denk klinkt het allemaal vaag maar goed we wachten nu gewoon de ongi af. dat het maar opschiet zeg pfff. echt sorry meiden dat ik allemaal niet op jullie gereageerd heb en ik mag niet klagen want er zijn meiden die al veel langer bezig zijn en het zwaarder hebben. Ben de afgelopen week een beetje erg ego. komende week ben ik weer leuk gezellig en geinteresseerd!!
HU Karlijntje, wat vreemd? er zat duswel wat hcg in je bloed? dus een late vroege mk? of....misschien heb je te vroeg getest...en ben je als nog zwanger? had je gewoon een laat ei?! of zou dat niet kunnen? Is niet erg je bericht hoor, doe niet zo gek. JIj mag er flink van ballen! het is jou lijf, dus jij hebt er alle recht op! maakt niet uit hoe lang of hoe veel je bezig bent....! dikke knuf en ik hoop dat die ongie niet komt en je volgende week een positieve test hebt!! sterkte meid!
babbelbol, ben niet echt in de positie om te vragen of ze het goed vinden van de foto`s zeg maar. hij heeft weer z`n lekkere buien en de broer zus relatie die er was is weg... dus laat het een beetje bezinken want al dat gemopper en dwarse gedoe bezorgt mij alleen maar hoofdpijn. norii, nou het is niet mijn idee hoor!!! hahahaha maar soms mag het ook thuis maar inprincipe willen ze dat je het daar doet zodat het gelijk onderzocht en behandeld kan worden. Zo wat heeft je mannetje heerlijk geslapen!!! ja ik ga ook iedere dag wel ff naar buiten. breng zo wie zo twee zakken geknipt brood per dag bij het wak voor de vogels, eenden, zwanen en ganzen. sumshine, ja het verschilt per ziekenhuis dus we zullen horen wat de bedoeling is... nee cv zijn sperma was goed! zowel de hoeveelheid als bewegelijkheid. dus het is gewoon omdat het op de natuurlijke manier nog niet is gelukt. hihihiihi, shopping bui moet ook af en toe toch!!! beuty01, spannend morgen word je al ingeleid toch? nou meid als ik niet meer op zp ben voor die tijd succes!!!! karlijntjeV, zacht mag je wel bestellen maar je ongi toch niet??? oh ja lees nu de uitslag en ja dan mag je wel een zachte ongi bestellen... en dat geeft helemaal niet. soms zit ik er ook een beetje doorheen en heb ik echt de puf niet om te reageren.... maar dat komt wel weer goed. daar zijn we voor toch!!! gooi het er gewoon maar uit!!!
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15-okt-2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08-nov-2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23-dec-2011 van een prachtige zoon ZWANGEREN! Beauty01@29 jaar gaat voor de 4de, ronde 4: zwanger --> meisje Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 11: NOD 20 feb Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 17: NOD 11 maart Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 5 : NOD Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 12: NOD Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de, ronde : NOD Controle & Echo Beauty01: zwanger, bev.datum 22-02-2012 Fafje: zwanger, bev.datum 21-05-2012
goudvis, ohh neee wat kloteeeeeeeee!!! ik kan wel alels bij elkaar schelden, alsnog ongi dus geworden ... En jeetje zeg...wat een rare bedeoling daar...ik weet niet of het ligt aan de manier hoe jij het opvangt...maar zoals ik het nu begrijp houden ze totaal geen rekening met jou...vind dat wel heel jammer...en waar komen die irritaties toch vandaan...en hoezo spreekt niemand dan op zn minst de irritatie uit... Snap dat je je o ellendig voelt...al kan het schaatsen straks mss wel voor wat gezelligheid zorgen! hele dikke knuffel meis!
lieve gv wat een rot dag! en dan ook nog die klote ongie hormonen erboven op! wat een nare sfeer heb je gevoeld meid en het gevoel om in de weg te lopen bij je eigen ouders, familie is vreselijk! kan me heel goed voorstellen dat je daar dan heel verdrietig van word. Wat een stomme situatie! Echt balen dat die ongie toch is gekomen, hoe kan het nu toch? hopelijk bied het ziekenhuis gauw uitkomst lieverd! Weten je ouders, broertje dat je naar het ziekenhuis gaat om zwanger te worden? behandelingen te krijgen??? knuffel meid!
@gv: jeetje meid, wat een nare bedoening zeg? Een beetje begrip mag wel, helemaal van je familie... Dikke knuffel voor jou!!! @sum: wauw wat goed!!! @beauty: heel veel succes morgen! @karlijn: verdorie... Had goede hoop voor jou. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Kan het zijn dat je te vroeg bent, zoal hier wordt geopperd? Wat zei de ha nog meer? Wanneer moet je terug? Hier: ik zit mezelf enorm in de weg. Voel me vervelend en ben mega rusteloos. Ben in bad gegaan, maar het werd alleen maar erger. Geen idee waar dit nou weer vandaan komt... Liefs
Hey meiden, Ik ben weer begonnen met werken afgelopen week, dus heb het mega druk! X wordt morgen gedoopt, dus ook druk met opruimen enz enz enz Voor alle meiden die toch ongi zijn geworden: dikke knuffel LB; Wat hertig van je collega zeg! Bah! Ik ga zo mn bedje opzoeken, morgen een drukke dag. Hopelijk kan ik binnenkort wat meer bijkletsen.
Hele dikke vette knuf voor Goudvis en schuift een glaasje roosvicee door, komt wel goed schatje. Ik moet echt wat meer komen schrijven Vind het alleen zo moeilijk, a) om er even voor te gaan zitten en b) om er mee bezig te zijn. Het gaat bij ons zo heen en weer. Zoveel meegemaakt het afgelopen jaar en telkens twijfels of we nog wel een kindje willen. We hebben 2 gezonde jongens ... Maar ik zou zo graag zwanger zijn, ik heb vorige keer elke minuut genoten. Ook wel een beetje bang dat het niet gaat lukken. We laten er niks om, maar zonder resultaat. Ik ga ook geen rondes meer tellen en laat het gaan. Gisteren de kamer van mijn kleine pukkie opgeruimd. Ik had zijn kasten nog vol met zn babyspullen. Maar is hij al bijna 3. Vond het zooooo schattig al die kleine kleertjes. Mijn man wilde heel veel bewaren dus dat vond ik dan weer hoopvol Alles staat nu opgeborgen op zolder. Mijn schoonzusje is eind van deze maand uitgerekend. Ze krijgen een meisje. Ik kijk er zooo naar uit. Klein frummeltje. Goed, ik ga nog even surfen op het internet. Dag lieve meiden!
@GV: wat een gedoe met je familie zeg. Echt niet leuk. Is het nou jouw uitbarsting/huilbui wel een beetje uitgesproken? Ik hoop echt zo dat iui voor jou de oplossing biedt! Ik heb er veel positieve ervaringsverhalen over gehoord. Hopelijk kan jij ook snel een succes verhaal vertellen! Dikke knuffel voor jou
inge hoe bevalt t werken? xaar: welkom meis, kies maar wat voor jou goed voelt...dat heen en weer geslingerd hebben wij ook sterk...Misschien verkoop ik alle inboedel wel gewoon..pff ben er klaar mee! hahaha
Hee lieve meiden! @inge: hoe kijk je terug op je eerste werkdagen in combi met X.? Ben je veel met je gedachten bij X. Tijdens je werk? @xaar: wat lief van je man dat je de kleertjes mocht bewaren, klinkt hoopvol! Nu moeder natuur nog.. je bent in ieder geval al gezegend met 2 mannen! 3 zelfs! @gv: heb veel aan je gedacht, hoe gaat het nu met je?? @lovelybabe: ook hier veel last van mezelf dwarsliggen, huilbuien, maar voel me voornamelijk eenzaam. Er is nog maar weinig kraambezoek geweest naar mijn idee en er is niemand (lees de afgelopen 2 weken) die me spontaan opbelt om te vragen hoe het met me gaat. Ik word er weer verdrietig van tijdens het schrijven van dit stukje. Van ML krijg ik ook weinig terug. Hij is veel te druk met zijn eigen 'vermoeidheid' en interesses. @hier: Ties heeft 4 nachten doorgeslapen en vanacht werd hij om 4.30uur wakker voor een voeding?? Was even omschakelen hoor! Verder weinig nieuws..
Aaah Nori, dat snap ik, je voelt je een beetje alleen? kan me goed indenken! ik zou mn vriendinen gewoon opbellen en vragen om leuke dingen te doen! met een beeb kun je ook gewoon lekker lunchen smiddags enzos hoor! sterkte meis!
hoi meiden! inge, aahh druk dus! hoe vind je het weer werken, gefeliciteerd morgen metd e doop! lb, ah wat rot meis, irritant is dat zo;n gevoel...hopelijk straks in je vakantie lekekr alles loslaten! xaar, ja ik snap het wel, wel fijn dat man nog hoopvol is! succes norii, ik ken dat gevoel wel een btj...lijtk in het begin alsof ineens iedereen je vergeten is...tot op de dag van de bevalling kreeg ik nog berichtjes van en en en... Maar weetje vaak denken mensen ookd at ze je met rust moeten laten, omdat je net je kindje hebt gekregen!...dus mss kan je zelf een gezellige lunch bij je thuis organiserne...is ook gezellig...wanner ties lekker slaapt...ff gezellig bijbeppen..en daarna nog ff genieten van je kleintje met wat vriendinnen...kunnen ze ook zien hoe jij als moeder bent nu... @hier, een onwisj drukke baby, lijtk alsof hij niet slaapt! ikzelf slaap ook ehct slechtttt...nhjaaa tzal wel...kleine broer zit in ene sprongetje...17 mnd sprong...maar het valt nog mee...is ineens bang voor het donker..dus het lichtje staat nu aan tijdens het slapen verder voel ik em een btj dik hahahahaha
fafje, weet je als ik het er over heb dan word het alleen maar erger. Mijn broertje is een binnenvetter die heel sago word... en ik wil altijd alles weten en oplossen etc etc dus een beetje tegen polen wat dat betreft. Het schaatsen was idd gezellig, maar dat gedrag daarna dan. ik heb gewoon een hele goede band met mijn ouders en dat wilt hij nu ook opeens en daar moet ik voor schuiven en dat geeft irritaties.... van beide kanten. maar kan nu gewoon niet zoveel hebben. merk dat 17 maanden me toch een iets minder sterk meisje maakt. heb al veel ellende achter de rug en dan nog dit erbij is net iets te veel.... sumshine, me ouders weten ervan af. me moeder zo wie zo. die toont altijd intresse en ik kan mijn verhaal ook bij haar kwijt. maar ik merk dat ze het lastig vind dat ik er zo mee zit. en zei natuurlijk ook want ze zecht vaak het is zo dubbel. we gunnen jullie het zo en je broertje krijgt hup een tweeling.... ze weet niet zo goed hoe ze daar mee om moet gaan en dat neem ik haar ook helemaal niet kwalijk. maar soms hoop ik gewoon op iets meer hulp in benouwde situaties. me vader weet het ook en luisterd altijd mee en vraagt soms wat. als me vader stil is heeft hij het moeilijk dus ik weet dat hij er ook mee zit. maar hij is net als mijn broertje een binnen vetter. hij is door die hele toestand, van ons niet zwanger raken en hun tweeling echt veel afgevallen. dus heb wel met hem te doen. me boertje weet het niet. misschien dat me moeder het soms verteld maar dat denk ik niet. hij is te veel me zich zelf bezig en eigenlijk hoeft hij het ook niet te weten. norii, geeft niet hoor meid maar soms is het even lekker om je frustaties weg te schrijven. ben nu in zo`n geirriteerde boze bui. erger me aan het kleinste pluisje op mijn trui. echt word gek van me zelf. ben dan soms zo boos/ verdrietig dat ik eigenlijk niets eens weet hoe ik me nou voel. xaar, meid kan me voorstellen dat het een heel lastig gevoel is. ik weet dat ik je niet troost met de gedachte dat jullie 2 gezonde boy`s hebben. Maar dat is ook al een hele trots! en thanks voor het roosviceetje! wat veel meisjes btw, ik hoor alleen maar meiden de laatste tijd. ingeG, hoe was je eerste weekje werken? en hoe gaat het met x? Norii, meid niet getreurd. je hebt een heerlijke baby! en snap dat je je verdrietig voelt. het is ook niet leuk dat ze niet komen. als ik in de buurt woonde kwam ik hoor. het lijkt me reuze gezellig bij jullie!!! en tja ken het gevoel van steun van je lover een beetje. het is misschen niet het zelfde maar soms heb ik hem gweoon nodig en wil ik getroost worden. en wat doet hij............. fafje, oeh bereid je maar voor. nu al een druk mannetje. weet je wat me nu pas opvalt. dat jou zoontje 17 mnd is en wij 17 maanden proberen om zwanger te raken. dus toen jij beviel zijn wij begonnen. beetje stomme bij komstigheid maar ik zat er opeens aan te denken. je hebt ook boekjes voor kids. bang in het donker etc. wil wel eens helpen. en ja licht aan is ook een makkelijke oplossing.
@Norii: Dat kraamvisite probleem ken ik! Toevallig belde er vanmorgen iemand om een afspraak te maken om alsnog langs te komen. Ze is al 3 maanden!!! Ik had ook veel meer mensen verwacht, de helft ofzo is gewoon niet gekomen. Blegh! @Faf: de doop was gister, maar bedankt voor je felicitaties @GV: Ik heb zo met je te doen Werken beviel erg goed, X maakt geen problemen van 3 dagen kdv. Ze was wel helemaal kapot donderdag haha X doet het verder fantastisch. Ze slaapt heel goed, is super vrolijk, kletst lekker, poept goed, plast goed...wat wil een mamma nog meer? Wanneer hoor je wat van dat andere ziekenhuis denk je?
gv, jeetje ha dik ook niet stil bij gestaan!!!! pff ik duim voor je en dnek aan je inge, oh sorry! en geloof je nu in het feit, "eerste 3 mnd" haha..ben blij dat alles zo goe dgaat met X!....