2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden,
    weten we al hoe het met beauty is? die zou zondag ingeleid worden toch? -.spannend!

Gv, spannend het traject nu in! ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent voor iui, hoe ziet het vervolg er nu uit?

Faf: heerlijk die fases......pfff Hier zit dochter in de koppigheidsfase....zucht....(nee nee nee nee nee)...kuch...

Inge: wat super dat werken en kv goed gaat! dat beebje ook tevreden is! Hiep Hoi!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    wat is t stil hier....ikke is nieuwsgierig! haha

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Thanks voor jullie lieve woorden!! Doet me goed :)

Wat me ook opvrolijkt is dit koppie:
    Bekijk bijlage 223441
    'daar wordt je toch blij van?' #monatoetje

4. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi hoi
    nou we zijn zondag om 19.08bevallen van een prachtige dochter emma weegt 3666gr.na een bevalling van 4u en uitdrijving van 1 minuut is te wereld gevlogen haha voel me super goed na 2 dg blijven ivm de suiker zijn we vandaag thuis gekomen,flesjes leeg drinken doet ze goed..en nu lekker genieten van mijn kraamtijd met heel de familie...
    tot morgen groetjes beauty

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieve Emma
    Welkom klein lief meisje!!!!!
    Lieve Beauty: Gefeliciteeeeeeeerd meissie !! ook voor de rest van de familie!!!!!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Beauty!!!!

7. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Beauty: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!
    En Emma, welkom op de wereld!!

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Beauty van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma!

Wat een mooie naam!!! :D

9. fafje

fafje Niet meer actief

BEAUTY

Gefeliciteeeeeerd met jullie dochter !!! geniet geniet geniet!

10. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Dag meiden!

Ten eerste Beauty van harte geliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma! wat een ontzettend mooie naam ben er ook dol op!

Ga morgen ff goed de rest bij lezen en reageren. Het lijkt er bij mij op dat vandaag mijn ongi langzaam aan het beginnen is wat bruin bij het afvegen. ben benieuwd of het morgen door zet. Maar dan moet ik ook weer leuk lief en gezellig tegen jullie doen.
    Heb veel aan jullie gedacht maar niet echt de puf gehad om te reageren sorry sorry sorry.

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    gefeliciteer beauty!!!!!! Geniet er samen met je gezinnetje van!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Welkom lieve emma :)

12. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ all: ook hier niet veel puf om te reageren. Fulltime job, bijbaantje en gezinnetje is echt niet te onderschatten. Nu, ik geniet er van. Reageer dit weekend wel weer:)

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Karlijntje: sterkte.. *knuff!

@Mie: denk je ook een beetje aan jezelf? Er is nog meer dan alleen werken hè!!!

@Hier: heeeeerlijk geslapen. ML heeft Ties gisterenavond de laatste fles gegeven, in badje gedaan en in bedje gelegd. Ties heeft geslapen tot vanmorgen 7.45uur!! :D Jeeej!
    Ik heb dus lekker even bij kunnen tanken van 23.15 tot 7.45 :D
    Straks komt schoonmoeders even langs voor een kop koffie
    (kon je die net als ML maar uitkiezen.. Pffff wat heb ik af en toe een hekel aan dat mens!) Maargoed, ze is nou eenmaal ML's moeder en daar zullen we het mee moeten doen. :)

@Fafje: gaat alles nog goed met je? Lijkt me behoorlijk zwaar een kleintje dat rondhuppelt en een dikke buik met beeb nr. 2 :D

Voor de rest *zwaai! en een fijne dag!!

14. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

mie, rustig aan lieverd! hoe gata het met je dieet/kma van zoonlief?

norii, nou ik merk nu laatste dagen dat ik sneller een harde buik krijg, met name als ik dus blijkbaar te snel achter de kinderwagen loop hihihi...
    Ik waggel ook al ...en voel me massaal! dat gevoel ha dik niet bij M! hihih...verder is mn zoontje wel heel lief en luistert goed!

Lekker dat ties zo goed slaapt! geniet er maar van!

15. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Beauty van harte met jullie dochter!!! prachtige naam! geniet van elkaar.

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    LIEVE BEAUTY GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EMMA! WAT EEN MOOIE NAAM! ALTIJD GOED! EN ZE IS NIET HEEL ZWAAR TOCH? NETJES 7 POND DACHT IK ZO! DAT HEB JE GOED GEDAAN ONDANKS JE ZWANGERSCHAPSSUIKER!
    FIJN TE LEZEN DAT ALLES GOED GAAT! LAAT HET GROTE GENIETEN MAAR BEGINNEN!

@ nu moeten we nog een paar maand wachten op Faf haar beeb :) Ben je nu nog maar de enige faf? (ja toch?)
    LB, GV, KARLIJNTJE en ik wachten nog volgens mij, toch?

@ hier met dochterlief naar cb geweest, helemaal trots op dr! ze loop voor op dr leeftijd, vooral verbaal!...leuk om te horen omdat ik zelf dacht dat ze juist een beetje minder als gemiddeld prate...Guess what i was wrong! *super kritische ben iks oms ook....*
    @hier vandaag naar gyn geweest....alle uitslagen goed. Nu met clomid doet goed zijn werk: cyclus onder de 35 dagen, alle hormonen volgens bloeduitslagen goed dus nu met clomid heb ik net als ieder ander een kans van 15 tot 20% per maand om zwanger te worden...(wat hebben we eigenlijk maar weinig kans he?) athans dat zij de gyn. Nu dit 6 maanden zo door blijven gaan, beetje pillen slikken enzo en dan bij nog geen zwangerschap weer terug komen....(okey)

17. fafje

fafje Niet meer actief

Sum,
    Wat leuk heh dan voel je je zo trots! 1 van de laatste keren liep m juist motorisch zo ver voor echt grappig .. Verbaal nog lang niet denk ik zo Hihi
    En idd nu j het zegt! Ik ben in m'n eentje zwanger nu! Maar vasssssst gaat 1 van jullie nog even tegelijk met mij zwanger zijn! Daar gaan we voor!

Fijn dat de clomid volgens t boekje aanslaat en weinig kans heh schrok er toen ook van toen ik dat van de gyn hoorde!

18. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hier alles goed..de kleine weegt nu 3500gr(geboorte 3666gr)
    dus we gaan de goede kant op vandaag hiel prik en gehoortest en dat was goed..verder drinkt ze 60ccflesvoeding gaat ook goed...we voelen ons eigen verder wel goed lekker aan het genieten en rust nemen...
    groetjes beauty

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Beauty: Fijn dat alles zo goed gaat! Geef je KV of afgekolfde melk?

@Hier: Ben echt weer zo boos op het kdv!!! X had vandaag wat extra melk nodig, dat is prima. Maar wederom hebben ze me niet gebeld! Terwijl ik dat nu al 2 keer heb aangegeven: extra melk = extra vraag = extra kolven en dat kan alleen als ze bellen. Word daar echt zo giga giftig door!

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Even snel een egoberichtje tussendoor, ben zo super trots op mijn stoere bink! Hij heeft vandaag zijn prikjes gehad en nog voor de pleister op zijn beetjes werd geplakt, was hij alweer klaar met huilen. De bikkel!!

Hij weegt nu 4780gram en is al 56cm groot! Mama is dus helemaal in haar nopjes

@inge: he bah wat ontzettend klote van ze! Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan overleggen met ouders.. succes meid!

Deel Deze Pagina