@Faf: Je hebt helemaal gelijk. Overtijd gaan is gewoon niet leuk, maar als je BI hebt of je hondsberoerd voelt is het uiteraard nog veel erger. @Beauty: He wat naar. Je kan zeker niets krijgen tegen die ontsteking nu buiten paracetamol?
ja ik blijf maar gewoon zo tegen je aanlullen, dan is het enigszins nog dragelijk.. ikw eet zoo goed hoe jij je voelt...ik voelde me ook al zo vanaf week 35 ofzo....gelukkgi gign ik nie overtijd, maar toch gevoel is kut hahahaha
Thnx voor je begrip Faf. Als ik het dan zo (dankzij jou) relativeer dan voel ik me een mega zeur en aansteller
Aaah Inge wat was het spannend! En nog niks dus! misschien komt het vanavht meid! Inderdaad het heet ook niet voor niks: laatste loodjes end ie wegen het zwaarst! meid je beeb komt wel en tot die tijd, lekker zeuren als je wilt zeuren etc! maar besef wel dat stress er voor zorgt dat de bevalluing vaak op zich laat wachten, door het hebben van stress houd je het dus eigenlijk tegen, dus ga maar lekker b ewegen, leuke dingen doen, genieten, relaxen, kopjes thee drinken, dutjes doen, chocolaatjes eten, lachen, comedies kijken of leuke series etc dan komt de beeb er vast snel aan! en anders is het bijna donderdag voor strip poging twee maar hoopp tog echt voor je dat beeb er dan is! Enne over dag zwagnerschapsland: zwangerschapsland is een heel speciaal land, waarveel mensen onbezorgd in willen zitten, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd, maar als je dan eenmaal in het zwangerschapsland ben aanbeland is het een wonder! ( die wel heeeeel veeeel van je vraagt, voor de een wat meer als de ander) En het duurt niet lang meer en dan zit je niet meer in zwangerschapsland maar in MAMA land!!! hihihi Succes meid!! Dikke knuffel!!
hihi sum leuk gezegd! mamalaaanddd ohhh ik houuu er zo van heh...kan heel de dag wel over babies en alle dingen erom heen praten...
Haha Sum, leuk verhaaltje LOL Hoeveel slijm(prop) kan een mens verliezen?!?! Ik heb nu al 4x gedacht dat ik m verloor. Waarvan 2 keer vandaag. Tis echt te ranzig (sorry) dikke klodders heel taai slijm.... Heb weer redelijk wat krampen, ook in mn onderrug...we wachten geduldig verder
je lichama is wel beziggg ik heb het nooti echt doorgehad...verloor wel meer afscheiding. maar of het de slijmprop was weet ik niet
Ik had 1 dikke prop met bloed erbij, verder geen proppen .Je vliezen zijn dus nog niet gebroken??? Bij mij kwam de prop namelijk bij het breken van de vliezen! Jippie krampen! Ga door Ga door Ga door! Voor t zelfde geld heb je straks zo 8 cm ontsluiten hihihi, zonder dat je t door hebt! ( er zijn echt mensen bij wie t gebeurd..ik ken ze niet persoonlijk maar toch!) hahaha... En tja in mijn zwangerschap had ik zowizo ook meer afscheiding net als Faf, maar prop daar had ik maar 1 van, maar niet iedereen heeft het door he? ken ook geleidelijk enzo gaan...Beetje vaag in iedergeval! Pin je dus maar niet vast op die prop! Zorg ff dat die weeen doorgaan! Dus even: seksen, fanatiek bewegen, ananashart eten, tonic drinken *(te ranzig!) pittig eten..(goed voor de darms die dan geprikkeld raken en de baarmoeder ook rpikkelen etc.) Naja nooit bewezen dat het helpt, maar als je ruim 40 weken bent ben je vast desperate om alles te proberen
oja en mama land is tegek! Fantastische! Heftig, Overweldigend, Liefdevol, zwaar vermoeiend maar zooow gaaf tussen al die zorgen door Een cadeau voor altijd!......Dat is mama land! en nog iets Inge: ik wil best met je ruilen hoor hihihihihihi....
hihih summm haha moet om je lachen! op zich zijn bij mij de eerste cm ook best zonder ernstige pijn gegaan.... waar de dokters nog riepen dat het harde buiken waren....( en ik nam dat dus maar aan) achteraf bleken het weeen....en toen ha dik ineens 8 cm!
wow faf dat is vet! gewoon 8 cm zonder pijkn! Die eerste cm was vreselijk! walchelijk! belachelijk en daarna ging het zo snel ( 1 uur 1 - naar 10 cm) dat vond ik pijnlijk maar ik wist van voren niet meer dat ik van achteren ook leefde dus had geen tijd of besef om stil te staan bij de pijn...Weet alleen nog dat ik dacht: duik in de wee, duik in de wee.....KUT WEE ik wil er niet in duiken..Nee Sum Duik in de wee Duik in de wee ( had k eens gelezen...)
nou wel pijn natuurlijk...maar ik zei volgens mij heb ik weeen...en volgens dokters was dat niet zo... maar blijkbaar dus wel...maar vanaf 7/8 cm denk ik...toen was het ehct heftig ineeeeens
Ik heb niet het idee dat ik weeën heb. Vliezen zijn idd niet gebroken Sum. Alles zit nog netjes dicht. Maar verlies dus (wederom sorry) dikke klodders taai slijm. Vanavond zijn we nog een stuk gaan wandelen, maar merk dat het moeilijk wordt. Moet heel langzaam lopen (ik loop normaal volgens iedereen heeeel snel) en doet vaak pijn. Maar goed, buik krampt dus nog af en toe, maar verder gebeurd er weinig...ja, af en toe ineens rugpijn...
@Faf: Ik zie dit echt allemaal nog als voorwerk. Ik ga ervanuit dat als het echt is begonnen ik dat dan wel weet en dat gevoel heb ik nu allerminst! Ik reken op opnieuw strippen donderdag...
ja is het ook...tenminste zo klintk het ook..maar toch er gebeurd al veel! bij mij was het ineens zo...dus ik voelde niks vantevoren...behalve dat dag ervoor een scheurtje in mn vliezen was...maar dat was ehct 1 uurte wat druppeltjes verliezen, en verder niks...tot volgende dag avond
@Faf: Dat geeft een beetje moed. VL weer naar werk gestuurd half uurtje geleden. Tis hier nu weer helemaal rustig. Geen kramp, geen slijm... In principe is hij met 20 à 30 minuten thuis als ik hem bel...moet lukken
Inge wat hoop ik zo voor je dat de bevalling eindelijk gaat beginnen! Kan me voorstellen dat je het nu al helemaal hebt gehad. Wel goed nieuws dat je lichaam zich al goed heeft voorbereid. Wie weet begint het straks wel. Komaan meid, de laatste loodjes, je kan het! Hier heeft mijn kleine man voor het eerst een volledige voeding aan de borst gedronken!! Zo trots Voel me alleen nog erg onzeker over de borstvoeding. Ik was van plan om de laatste weken heel veel te lezen ivm bv om goed geïnformeerd te zijn maar ja, daar kreeg ik de kans niet meer toe. Als gevolg dat ik nu eigenlijk nog van veel te weinig op de hoogte ben.
mie, wat goeeed!! kijk anders hie rop zp in het borstvoedingtopic....stel desnoods je vragen! waar ben je precies onzeker over?...mss kan je tijdens het voeden af en toe wat lezen op internet ofzo! soms hbeben ze bij het cb ook een lactatiekundige...mss hebben ze ook wel een beluurtje ofzo! Inge, hehhhh nog niet bevallen??
@Mie: Wat goed dat je mannetje een volledige voeding aan de borst heeft gedronken!!! Je kan ook terecht op borstvoedingsforum.nl schijnt echt ontzettend nuttig te zijn en er lezen daar deskundigen mee die bewaken of er onzin uitgekraamd wordt. Succes meid! @Faf: Hier is het helemaal rustig geworden, geen kramp, geen pijn, helemaal niets meer. Heb de markt helemaal op en neer gelopen in de hoop weer wat op te wekken, maar forget it. Op naar een nieuwe strippoging morgen...