2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ze heeft nu ook waterdunne diarree en verhoging...zal wel een virusje zijn...

2. fafje

fafje Niet meer actief

inge, ik denk eerder tandjes ;) ( of verwar ik ej nu met mie?)

en lieverd probeer je niet teveel vast te houden aan "ze doet altijd dit of dat" ...eerste jaar veranderen de ritmes per maand! ( denk aan minder moe, minder honger/meer honger ) alles verschuift nog..

daarbij idd virusjes, tandjes, dromen, indrukken verwerken van de dag, springetjes etc etc etc ...mijn ervaring, ga mee in wat ze van ej vraagt en het is binnen no time over...als je altijd een strak ritme/regelmaat hebt, dan komt ze er zo weer in!

3. fafje

fafje Niet meer actief

lovelybabe, aaah meid, wat klote zeg!! maar wat is het weer snel gegaan? of lijtk dat maar zo?
    ik zie dat je nu in ronde 12 zit, ga je nog naar de huisarts stappen?

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ LB: :x:x:x Het is echt jouw moment, waarom wil moedertje natuur nu niet gewoon meewerken!!! Zoals fafje zegt, je bent al een jaartje aan et proberen, ga je naar de ha stappen?

@ Inge: ach meid, klinkt idd als tandjes. Toen W hier zijn eerste tandjes kreeg had hij ook diarree, verhoging en jengelde hij ook veel. Lekker dicht bij je houden, haar wat op een speeltje of op je vinger laten sabbelen... Als het echt niet doenbaar is voor haar eventueel een creme halen bij de apotheek. En als het echt nog geen tandjes zijn (als je geen bultjes ziet) dan idd virusje, even langs ha gaan dan?

@ babbelbol: hoe gaat het met jou meid? Hoe verteert je kleintje het dat je nu af en toe uit werken gaat? Alles oké met je grote man, zag zijn kostuum voor carnaval, helemaal geweldig zeg !!

@ Sum: geweldig, helemaal gezond bezig zeg jij!!!! Hier komt vast en zeker een prachtig beebje van!!!

@ GV: hoe gaat ie meid?

@ rest: zwaai zwaai :)

Hier verplicht mijn lichaam me om het toch weer wat rustiger te doen vrees ik... Was nogal druk bezig, fulltime job in het onderwijs, bijberoepje (eigenlijk uit de hand gelopen hobby maar verdien er ondertussen best aardig mee en ik doe het ongelofelijk graag!) en klein ukkie waar ik graag mee bezig ben... Maw, zat er 's avonds nooit voor 1u in en 's morgens om 6u er weer uit... Nu jammer genoeg serieuze opstoot van BI... Lig plat in mn zetel... Kan W niet meer in en uit bedje tillen... Denk dat ik hem morgen maar een dagje extra naar kdv breng... Jammer want ik het net een weekje verlof... Hopelijk snel voorbij met wat warmte en rust. Verder alles tip top in orde met mijn kleine man. Ik droom stiekem zelfs al van een tweede ukkie :)

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey ladies,

Ik heb met de ha afgesproken om inderdaad na een jaar bij hem terug te komen. Heb met VL afgesproken dat ik wacht to april voorbij is. Dan is het een jaar.

Ik hoop zo dat het voor die tijd nog raak is... Ik probeer me er niet druk om te maken, maar als ik bijna ongi moet worden, spookt het door mijn hoofd en de teleurstelling als ik het eerste bloed zie. Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik stopte met de pil. Ik snap het niet...

Zodra ik naar de ha ga dan gaat het een klinisch iets worden. Ik heb het er uiteraard voor over, maar het ziekenhuis doet me altijd denken aan mijn kanker-tijd. ik hoop zo dat het nog gaat gebeuren voor die tijd.
    Ik ben echt een beetje van slag ervan.

liefs

6. fafje

fafje Niet meer actief

lb, ja dat kan ik goe dbegrijpen, dat is wel ehct een nadeel...maar hopelijk kotm het niet zo ver en anders....dan hoop ik dat je alleen wat hormoontjes hoeft te slikken ofzo en dan gelijk RAAK bam! :) op naar de volgende ronde voor nu dan! duimennnn

mie, ah meid rustig aaaaaahaaan :) wat doe jij veel zeg haha...ik kan me ehct niets meer voorstellen bij werken hahahaha

Voorlopig gaat manlief hier naar zn "2e"baan fulltime..en gaat bijna hetzelfde verdienen als wat hij verdiende met 2 banen!...dus voorlopig ga ik sowieos niet werken! vind het wel heel fijn!

verder hier last van maagzuur, wat snellere harde buiken, wat jeuk op mn buik en terugkoimende vermoeiheid!

7. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hoe gaat het met iedereen??hier vandaag de laatste dag kraamzorg gehad..tis weer over..morgen sta ik er alleen voor nou ben benieuwd!!kids hebben hier een week carnaval vak.lekker kan ik alles op mijn gemakje doen haha
    hier doet ze het goed ze krijgt om 23.00laatste flesje en slaapt tot ongeveer 04.30 dus doet het wel netjes vondt ik ze is vandaag 1 week oud..dus alles gaat lekker hier...
    nou fijne zondag nog
    groetjes beauty

8. fafje

fafje Niet meer actief

beauty, jeetje wat gaat dat snel heh! ben benieuwd hoe het zal gaan, hebben de kids deze week ook nog vakantie? zou wel fijn zijn :D geniet maar lekker!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden

lb das zwaar shit weer die ongie...
    Ik loop nu ook bij de gyn he, en ik vind het erg meevallen hoor dat klinische....maar das mijn ervaring, ik zag er altijd zo tegen op en zei dat ik t nooit zou doen, maar ik heb hierin ook ontdekt, ik kan er nl altijd weer uitstappen, ik kan en mag doen wat ik zelf wil het word er niet anders van..dat geeft me rust!

mie lekker druk ben jij! en wat naar van je bi?! Waardeloos! Doe je wel rustig aan? En natuurlijk mag je dromen van een tweede! word wellicht wel wat lastiger denk ik hahahaha, maar ga je er al aan beginnen?>??? heb je het er al over met manlief???

inge: waardeloos he die huiltjes, regeldagen, krampen etc...Feest als dat eerste half jaar maar voorbij is hahahaha! het word echt steeds beter en voor nu, maar vertrouwen hebben, ritme aan houden en luisteren maar ook accepteren dat het zo is....(vermoeiend, stressvoll maar ook heel leuk!)

Nori: hoe ist?
    Breauty: wat heerlijk dat ze het zo goed doet zeg!
    Faf: wat fijn dat je man beter gaat werken en dus ook goed blijft verdienen zodat jij niet hoeft te werken. Zou je ook niet iets savonds ofzo voor je zelf willen doen?
    Verveel je je overdag niet? daar ben ik nl altijd bang voor, naja als ik nu een week alleen thuis ben dan verveel ik me eigenlijk wel. Ik ben gewend om fulltime te werken en werk nu 4 dagen, vind het zelfs "mager"grappig is dat he hoe iedereen anders daar naar kijkt en behoefte aan heeft. Maar hoe zit jou dag er uit Faf? gemiddeld? heb je een gestructureerde dagindeling? of hoe gaat dat? dit uit interesse hoor, juist omdat ik zelf dan nooit zo goed weet wat te doen! haha.

Ik ga zo weer harlopen meiden, ben goed bezig!

10. fafje

fafje Niet meer actief

sum, ik moet ook zeggen ik ben een type dat zich nooit verveeld...je zal me dat nooit horen zeggen, ook niet toen ik nog kinderloos was..dat is dnek ik al een belangrijk punt. Het moet natuurlijk wel echt iets voor je zijn!
    Mijn dag: opstaan rond 08/09...samen gezellig ontbijten, soms aan tafel, ligt aan het tijdstip, wnat als we 0815 al opgestaan zijn dan mag hij altijd de wereld is mooi kijken in zn kinderstoel en doe ik mn broodje achter de laptop op de eettafel!
    Daarna gaat ie ff spelen, maak ik me klaar, maak ik hem klaar. gaa we de deur uit, boodschapje doen, wandelen ofzo!

Vaak doe ik het ook zo: na ontbijt gaat ie spelen en doe ik het huishouden ( heb zo mn routine en doe best veel uitgebreid> zo kan ik me nooit vervelen :p)
    Gaan we later weer ff aan tafel fruit eten...rond uur of 12 samen uitgebreid douchen :D...dan gaat meneer naar bed om 13u

Dan pak ik mn rustmomentje, relaxed opmaken en aankleden, nog wat lunchen, alles klaar zetten..en als hij wakker wordt 15u...gaan we kort erna de deur uit, en eet hij onderweg zn boterhammetje...dna dus boodschappen en wandeling/visite oid.

Nouja voor mij is de dag al voorbij als het 1630/17u is ofzo...dan wordt er gekookt, en gaat die kleine weer ana de gang met zn speelgoed!

Nou en vaak op zo'n dag prop ik er ook een samen spelen momentje in, of helpt hij bij het wassen van groente tijdens koken...blablabla Vaak na het eten spelen we ook samen, boekjes lezen, puzzelen or whatever)

19/20 ligt ie op bed, dan beginnen mijn andere huishoudelijke taken (strijken, opruimen, wasjes), OF ik plof lekker op de bank! ik heb natuurlijk de luxe al mn "klusjes" gewoon een dag op te schuiven :D

Tis wel sinds de zwnagerschap dat ik vaker NA zn dutje weg ga...daarvoor had ik de energie lekker vroeg de deur uit te gaan, en kon ik lekekr relaxen als hij bij thuiskomst gelijk naar bed ging...

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dames, hellup! Ik zei gisteren dat ik wel snel een tweede beebje wou maar nu ookniet zo snel hoor...
    Enorm veel last van BI en mn kiné zei dat dat wel eens door de bv kon komen. Ik bel voor zekerheid naar mn gyn (best aardige vrouw die ik goed ken vandaar). Ik vroeg hoe het kwam dat ik nu pas na vier maand opnieuw last krijg. Ze overliep mogelijkheid (stress, vermoeidheid) en zei als laatste: het meest logische zou zijn dat je opnieuw zwanger bent en daarom last krijgt. Dat gebeurt namelijk vaak als je heel kort na je zw opnieuw zwanger bent, krijg je heel snel klachten. Maarja, dat kan toch niet he ofwel ?, vroeg ze. Ik zei onmiddellijk nee hoor, kan helemaal niet joh maar begin nu toch te twijfelen...
    Het is geleden van begin januari dat ik ongi ben geweest, we vrijen altijd met condoom maar voorspel komt het één wel eens in contact met het andere... Zou het nu...
    DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET ZO SNEL, ik geef nog bv!!!!
    Zo maar even testje halen denk ik dan zo.
    Het is niet dat ik geen tweede wil maar dit zou echt wel heel snel zijn. Of ben ik nu echt aan het panikeren?

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: en????? :S

13. fafje

fafje Niet meer actief

mie, ohh hahahah het KAN natuurlijk altijd...dat je bv geeft zegt niks over je vruchtbaarheid, het is zo dat de meeste vrouwen geen eisprong krijgen tot ze minder of geen bv meer geven, maar er zijn er zat die gewoon vruchtbaar worden ook al heel snel na de bevallign weer! spannend zeg...echt gek ineeens zo'n gedahcte dan heh!!!

en en en?

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ow Mie en en en? al getest?
    wat spannend!
    je zou echt niet de eerste zijn hoor!.....ach dan heb je rond de 1e verjaardag weer een mijlpaal een bevalling! weet je dan heb je ze wel mooi dicht op elkaar! ben je er ook gauw van af van de eerste babytijd! hahaha.....Laat ons weten wat de uitslag is want ik leef mee!
    iig wel heel naar de bi! je word er gek van! sterkte meis!

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie: Oh meid wat een onzin van die gyn!!! Ja natuurlijk kan het daarvan komen, maar de kans is groot dat je bekken gewoon hartstikke overbelast is! Je hebt immers geen nazorg gehad voor de BI! En dat is echt heeeeeel belangrijk, anders komen de klachten 9 vd 10 keer terug! Geloof me mn moeder is bekkenfysio!
    Ik vind het een beetje een vreemde uitspraak van de gyn, sorry dat ik t zeg! Maar als t zo is, dan natuurlijk heeeeel erg gefeliciteerd ;)

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Mie: O mijn god meid!!! Wat spannend! Weet je al wat?

@Hier: Vandaag moest ik naar het CB. Ze vlakt wat af in hun curve, dus daar begon ze over te zeiken. Eenmaal thuis heb ik de online curve op borstvoeding.com ingevuld. Dat is de curve van de WHO en is gebasseerd op BV. Het CB gebruikt curve die m.n. ingesteld zijn op KV.

En in de WHO curve groeit ze fantastisch!!! Wordt zo doodmoe van dat hele consternatiebureau!

17. fafje

fafje Niet meer actief

inge, haha ik wilde het je al zeggen toen ik je eerste zin las! echt stom heh...dat ze zoiets niet erbij houden...vind dat zo gek!

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Inge: het zit je ook niet mee hè? Eerst het kdv wat een extra voeding geeft, zonder het te overleggen en daarna ook nog het CB wat aan je hoofd zeurt.. Tot 10 tellen en doen waar jij je goed bij voelt, laat de rest maar zeuren! Trouwens nog nieuws over het kdv of heb je het er niet meer met ze over gehad?

@Mie: is er al nieuws te bespeuren??

@Babbel: Hoe gaat het nu met de kindertjes??

@Faf: wat een leuke foto's van M. op Facebook! :D Zo schattig hoe hij zijn eigen Picasso maakt!

@Karlijntje, GV, Sum: Hoe gaat het met jullie???!!!

@Sum: trouwens super goed dat je nog steeds niet rookt! Ik doe vrolijk met je mee hoor!! Al bijna 2 maanden gestopt! :D *trots!*

@Hier: Ties slaapt nu al dik 2 weken elke nacht door, jeeej!! :D Flesjes van 150 + 5 fietsen er lekker in, afgewisseld met de flesjes BV die ik nog heb staan. Hij vind het allemaal nog steeds prima en drinkt het met smaak.
    Gisteren was hij even niet fit, ikzelf ben zondag de hele dag niet lekker geweest. Heb 2 keer gespuugd en flink aan de diarree gezeten.. Ties voelde erg warm aan, maar had geen koorts. Heb hem lekker in zijn bedje gelegd, maar hij bleef maar huilen. Rode wangetjes, maar verder eigenlijk niets te bespeuren. Na ruim een uur flink huilen, is hij uiteindelijk in slaap gevallen en heeft hij geslapen tot vanmorgen half 8. Nu is hij weer helemaal blij en lacht hij van oor tot oor. Helaas weet ik nu nog niet wat m heeft dwars gezeten.. :( T arme mannetje!

Fijne dag allemaal!

En voor de carnavalvierders: ALAAF!! :D Veel plezier vandaag, de laatste dag alweer!

19. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    snel even laten weten tsn ht voeden door: test hartstikke nega :)

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @mie: blij of is het een teleurstelling?

Deel Deze Pagina