Toch wel blij hoor nori. Ik hou heel erg van mn zoontje maar nu al een tweede zou toch wel heel vroeg zijn he Trouwens eerst is het aan LB en GV en Sum en Karlijntje hun beurt!!!!! Hoe gaat het met de andere meiden? Alles oké? Ik heb een weekje vakantie en ben er zo hard van aan het genieten
nah mie wat een onzin jij mag heus wel eerst van mij hoor haha. Maar blij dat jij blij bent met de nega test, dus wel gewoon overbelaste bekken, rustig aan doen dus! ga je naar fysio oid? en kan het door de bv komen? omdat je dan langer zwangerschapshormonen in je lijf hebt toch of is dat niet zo? sterkte iig, hopelijk is het snel over! @ here: no news....just doing my thing zeg maar...
Hey dames, Wat spannend Norii! Maar nu rustig aan doen hè! Hier ook geen nieuws! Nog steeds ongi dus wachten tot het over is. Liefs
Even berichtje aan de bv-mama's onder ons (of bv-mama's 2 be): In het kruidvat (hier in België toch tenminste) verkopen ze momenteel voedingsbh's. Ik vind ze gewoonweg SUPER! Zoek me hier al weken suf naar. Het is een (niet zo heel modieuze maar dat is bijzaak) voorgevormde bh met kleine openingen (heel handig, je kolf blijft er in steken hehe ). Heel handig vind ik dat ze voorgevormd zijn want dan zie je de kompressen er niet door Zitten echt super!!!
Nee BB , niet die. Ik heb er zo ook één en die vind ik verschrikkelijk. Het is wel van hetzelfde merk maar het was een éénmalige aanbieding.
@Mie: wat fijn dat je er vrede mee hebt, het had natuurlijk een enorme teleurstelling kunnen zijn.. En idd die bh's heb ik ook gezien! zwarte geloof ik? waren dacht ik rond de 15euro. @Hier: af en toe even een huilmoment van Ties op de dag. Erg vermoeiend en chaotisch, omdat hij dan ontroostbaar is. Ik laat hem dan maar gewoon huilen, want na 10minuten is het vaakweer over. ik merk dat ik weinig rust pak/krijg waardoor ik het niet altijd even goed aankan dat gehuil van m. meer ook omdat ik geen idee heb wat hem mankeert (niet dat er altijd iets moet zijn, maar toch) het voelt soms als 'falen' omdatje toch zijn mama bent zeg maar. maargoed, ook dat gaat wel weer over. de hond is overigens ook echt gigantisch vervelend vandaag en kotst net weer op ons carpet. ik heb toch niks te doen, dus waarom ook niet?.. zucht?!
aaah nori feest feest feest daar! bah kots van de hond opruimen...die van mij vreet het zelf ook weer op, nog viezer getsie! maar sneu he het huilen van Ties, tja hij kan alleen maar door huilen duidelijk maken dat iets em dwars zit helaas...maar lekker knuffelen, of gewoon ff laten kan ook gewoon moeheid zijn! en voor je t weet zijn die huilfases over....*THANK GOD! hahahaha @hier, deze week ff niet hardlopen heb sinds zondag flink last van mijn scheenbenen, denk dat ik iets te actief ben geweest...oeps...ging zo lekker, maar ik wil geen blijvende blessure...pffff Even rust en dan van t weekeind misschien ff hardlopen in t bos: zachte ondergrond denk ik...
Faf ben je al uit de naam? (ff nieuwsgierig) Moet het iets zijn wat past bij Mirza? of kies je totaal een andere klank? moest ik ineens aan denken! haha
@Sum: Kijk je uit dat je geen shin splints krijgt?!?! @Nori: Ik heb het in het schriftje geschreven en het verder zo gelaten. Ik hoop dat ze de volgende keer wel bellen...En dat hele CB kan echt de pot op. Ik wil alleen maar komen voor de testen en vaccinaties. Al dat gekeuvel over ontwikkeling en groei e.d. mogen ze voor zich houden van mij.
@ sum: idd opletten voor periostitis (scheenbeenvliesontsteking). Veel beginnende (en toch best nog wat gevorderde ook) krijgen er last van wanneer ze plots veel meer inspanning leveren dan ze voordien gewoon waren. @ Inge: mss gewoon niet meer gaan naar cb? En alles via ka of ha regelen? In belgië kan je daar ook vaccinaties gratis krijgen.
Inge wat is shin splints? Mie: had idd al gehoord over sheenbeenvlies irritatie / ontsteking. Doe nu ff rustig aan en probeer op te letten!en vant weekeind maar ff op zachte ondergrond, even kijken hoe dat gaat. @hier in mn vruchtbare dagen, dus klus klus klus...haha
hoi meiden! sum, veel klusplezier ( ja we hebben de naam (namen) EINDELIJK!) Goed bezig met je hardlopen! mie, thanks voor de tip...ik vind sowieso voorgevormde beha's alleen maar fijn...had er 1 van prenatal..maar die is nu te klein ( huh) ...dus moet ook een nieuwe! lovelybaby, zo en mn duimen draaien weer op volle toeren en denk aan je! @hier, sorry meiden ben er niet zo veel...heb soms de puf niet om ehct te reageren, lees wel altijd! voel me soms ook een btj "lullig" ...ben nu enige zwnagere nog, ik duim zoveel voor jullie! Alles zn gangetje hier, maagzuur, waggelen, voel me best dik hahaha, heel bewegelijke baby, echt mn buik ziet er soms gewoon misvormd uit! En verder met mn zoontje gaat het ook heel goed, ik geniet nog altijd... Heb nog wel een aantal dingen te regelen en aanschaffen, zo bijv echt mn bugaboo te koop zetten en een andee aanschaffen ( phil and teds vibe) ...en in huis ook nog een aantal dingen doen!...maargoed is op zich zo gebeurd.. Ben wel bezig met het geboortekaartje, maar zie nog geen haast...pff..hahaha Nou schatties toi toi toi denk aan jullie!
Hee meiden! Lees ook alles steeds mee, maar heb niet altijd de tijd om te reageren. @hier: vandaag weer eens lekker naar de stad geweest. Er ging wel een heeeeeele dikke sik van ML aan vooraf, toen ik zei dat ik ging stadten. Jaja hij moest een keer (lees: voor het eerst in 9weken) s avonds voor Ties zorgen. Hij heeft sinds ik terug ben nog geen woord tegen me gezegd. Ik voel me dus niet heel geweldig nu.. vind hey zo jammer dat hij wel altijd weg moet kunnen om leuke dingen te doen en ik altijd maar thuis moet blijven voor Ties. Hij is echt een beetje kinderachtig aan het doen en daar kan ik helemaaaaaal niet tegen! Maargoed, ik heb een wijntje voor mezelf ingeschonken en ga nog even verder internetten op mijn telefoon (hij heeft namelijk de tv en laptop in beslag genomen..) te triest..
Faf, niet zo gek doen meid, je hoeft je eiht niet lullig te voelen, we leven gewoon mee! en zwanger en al een dreumers peutertje rondlopen is gewoon n iet makkelijk! Succes met de laatste loodjes want die zijn toch aangebroken zon beetje! haha Nori: wat vervelend van je vriend, kan me goed voorstellen dat je daar ff pissig over bent. Heb je daar concreet met hem over gesproken": misschien gewoon kei harde afspraken maken? Of vind hij het spannend om alleen voor Ties te zorgen? Ik zou het eens bespreekbaar maken meid, anders krijg je er alleen maar meer last van! succes!!
norii, jeetje das niet leuk zeg...als dat nu al begint!...ik zou het ook zeker bespreekbaar maken! jullie izjn net getrouwd en een kindje!...dat hoort er nou eenmaal bij! dus meneer moet niet zeuren mss ook heel erg van te voren plannen, wanneer je iets wilt doen.. man hier planned nameijk ook vaak dingne in zn hoofd..en dan kom ik ineens met mijn besluit of idee...en dan kan hij ook flink pissig worden..natuurlijk zeg ikd an dat hij het ook eerder had moeten zeggen..maarja mannen heh @sum, hihi ja maar toch! nu ik echt richting week 30 ga, vind ik het ehct spannend worden
Hallooooo!!! Inge: Hoe gaat ie nu op t kdv? Faf: Haha als jij je al schuldig voelt, hoe moet ik me dan wel niet voelen???? Norii: Niou ja zeg wat een ONZIN!! Kinderachtig zeg... Ik zou lekker NOG een keertje hgaan hoor! Klinkt wel als een nieuwe papa die zn draai nog moet vinden Mijn broertje (25) is eind okt papa geworden en die heeft ook van die spatjes merk ik... Succes! Beauty: Hoe gaat ie wijffie? En met E alles goed? Rest: Zwaai!! Hier gaat t goed met de kindjes. Mn zoon heeft net de waterpokken gehad, of ja zit er nog middenin eigenlijk en ik ben bij de kaakchirurg geweest.. Best last van! Verder gaat t prima
@BB: Op het kdv gaat het wel redelijk. Mijn vriend brengt en haalt X, dus ik kan het wat beter loslaten. Ik hoop dat ze in de toekomst echt gaan bellen als ze extra voeding nodig heeft. Ach, nog 2,5 maand en dan ga ik het volgende gevecht beginnen: Als ze 6 mndn is, krijgt ze tussen de moedermelkmomenten in vast voedsel. Maar wel op de Rapley methode....zullen ze ook wel weer moeilijk over doen.