2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    Norii, hahaha zal echt niet alles hebben gelezen maar doe me best. meestal open ik 2 vensters naast elkaar. een om te lezen en rechts om te reageren.
    met die kasten kan ik niet veel. heb geen kast om te ruilen, alleen ruimte gebrek.... naja zal ook wel een luxe probleem zijn maar ik weet gewoon als ik een nieuwe kast neem dat ik dan veel meer spullen kwijt kan alleen dan moet het dressoir weg. en dan gelijk nieuwe plinten, muur grijs i.p.v bruin etc maar ik hou wel van klussen alleen ben vaak gehecht aan spullen.
    hoe is het nu met Ties? nog onweer gehad? hahahaha
    ik zat ff goed naar die foto te kijken maar de poot van je hond stond er ook op.... hihihihiihi ik dacht al.... wat een heerlijk mannetje heb je!!!!

babbelbol: waterpokken..... ach wat sneu!!! vind het er ook altijd zo akelig uit zien. en ze hebben zo jeuk...
    beterschap me ze.

beauty01:eek:h ze slaap wel lekker de nacht door lees ik. das toch ook fijn. gaat verder alles goed?

sumshine: vind dat altijd heerlijk dat mensen zo makkelijk kunnen denken. ik denk gewoon veelste veel. Ik ben een "stel dat" mens....hihihihii maar ik overweeg toch om die andere kast te gaan halen.
    veel plezier vandaag bij je concert van anouk!!! gaaf!!!!

fafje: zo je hebt een aardige buik meid!!! mooi hoor!!! hoe is het met je boy`s? en met jou natuurlijk.

babbelbol, ach die foto`s hoop dat het snel over is!!! gelukkig hebben ze het nu gehad want als je ouder bent schijnt het helemaal vervelend te zijn. wij hadden een keer een vader die helemaal onder zat. is ook geen gezicht. je hebt toch ook iets voor in bad dat de jeuk minder word? ah vind het zo sneu..... geef ze maar een dikke knuf van me..

xaar: gezellie dat je er weer even bent!!! en gefeliciteerd met je nichtje. hoe heet ze? of wil je dat niet zeggen? ovu testjes...... tja heb het ook gehad en moet zeggen ze klopte wel altijd met het gevoel van mijn lichaam. maar nu vind ik het heerlijk zonder. je bent er toch meer mee bezig als je dagen van te voren al met testjes begint en etc etc en als je het toch aan je lichaam voelt ja dan is het ook nog eens kosten en soms ergenis besparing. weet je wat het ook is als je net te veel hebt gedronken worden ze ook lichter. bij de mijne stond 2 uur voor de test niet te veel drinken. iedere dag zelfde tijdstip etc dus geplan.
    qua vitamine heb ik van VSM puur mama, daar zit genoeg vitamines in en foliumzuur. heb ook bloed laten testen etc en daarin zagen ze dat het genoeg aanwezig was. verder zijn ze niet vies om in te nemem. en doe het bij mijn avond eten, dus vergeet het nooit. naja cv legt hem altijd klaar.

sumshine: probeer er niet aan te denken. deed ik ook weleens oh misschien dan of dan. is een logische gedachte maar ga vanavond lekker genieten van anouk!!!!

2. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    @hier:
    donderdag heerlijk met mams een rondje van 1 1/2 uur gelopen. ga vandaar weer denk ik. hier schijnt heerlijk de zon!
    s`avonds filmpje met cv, die sliep na 5 minuten dus heb alleen gekeken. was heel vroeg moe dus ben kwart over 10 naar bed gegaan. werd om half 1 ziek wakker!!!! voelde me zo beroerd!!! echt. half 2 zat ik op de plee en had mega waterige diaree. (sorry voor de details) daarna weer bed in. nog steeds misselijk, buikpijn geborrel, krampen. half 2 weer op de wc, word ik tot overmaat van ramp zo misselijk dat ik moet rennen voor een elastiekje voor mijn haar en een emmer. je raad het al te laat!! zat half op de wc en hing boven het bad. echt alles kwam eruit. heb me nog nooit zo ziek gevoeld. kon gelijk de badkamer poetsen. en weer me bed in. was nog steeds misselijk maar gelukkig minder. kwart over 4 nog een keer gespuugd. en om half 7 ook. amper geslapen dus voelde me vrijdag echt brak!!!
    gelukkig kwam mams lief. moest ook nog me auto bij de garage ophalen. met een 175 euro weer goed gekeurd voor een jaar. ding is 14 jaar oud dus ga binnenkort wel opzoek naar een nieuwe.... maar ben blij dat ik er nog een jaartje mee vooruit kan.
    gister met mijn ouders, broertje en aanhang.... hihihhi naar babystore geweest. ze kregen nog een kado. heb 2 roze wippertjes voor ze gekocht en wat speeltjes voor in de box. zaten we iets over het bedrag wat ik in me hoofd had. dus heb ze gematst, kregen we tweeling korting... dus zaten we er 70 cent onder :)

verders gister ongesteld geworden dus zit weer met de gabakken peren in het weekend!!!!
    ga ff lijstje enzo aanpassen. fijne dag meiden!!!!

3. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    Baby nieuws!!!!
    Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009
    Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter

ZWANGEREN!
    Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD 19 maart
    Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart
    Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april
    Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 12: NOD na het weekend ergens J
    Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de

Controle & Echo
    Fafje: zwanger, bev.datum 21 mei 2012

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Xaaaaarrrrr potverdrie dat is mijn concurrent!!!!! Daar moet je toch geen reclame voor maken!!!! www.wonderwolkjes.nl!!!!
    :p:p:p:p Ik maak ze ook ;)
    Jeetje het blijft maar op en neer gaan g]he meid, nou hopelijk zeker weten voor de derde en hup de testen de deur uit! Lekker van gaan genieten!

GV: wat ben je toch een liefie!!!! :) Zo'n lieve tante... Maar nu tijd om een lieve mama te worden he meissie...

Sum: heeeeeel veel plezier vanaaf!!!!

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden! Ik ben er weer even. Ik ga eerst ff bijlezen!!!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Faf: Oh, Rapley expert??? Dat ga ik onthouden. Ik vraag me nu alleen af hoe ik het moet doen ivm allergieën. Ze adviseren om 1 ding tegelijk aan te bieden zodat je kan zien of en dan waarvoor ze allergisch is. Maar ik dacht met Rapley is het juist keuzes laten maken toch?
    Mooie buikfoto hoor!

@Mie: Helaas hier ook weer full time kolven :( Gedurende de dag produceer ik steeds minder. Ik produceer op een dag ruim een liter (ze drinkt ook veel, ongeveer 1 liter). Dus als ik haar smorgens aan zou leggen krijgt ze wrs alleen voormelk, als ik haar savonds aanleg krijgt e niet genoeg en moet er altijd nog een fles na. Daarbij gaat het live voeden niet soepel en heb ik er definitief een punt achter gezet. Ik kolf dus weer volledig. Ik ga ook voor 6mndn uitsluitend BV.
    Sterkte met je opa meid! Heel vervelend nieuws :( Nu weet ik wel dat chronische leukemie 1 van de 'gunstigere' vormen van leukemie is qua prognose, maar het blijft k*t

@BB: Wow wat heftig zeg dat met die hond en je kleine! Had idd heel anders af kunnen lopen. Wat goed dat je zo kalm bent gebleven, echt respect! Hoe gaat het nu?
    Oh, zo jong al de pokken! Zielig!!! Ik heb gehoord dat des te jonger des te minder ziek, klopt dat? En hoorde vorige keer op het CB dat een badje met brinta heel goed helpt...geen idee of het echt zo is hoor!
    Wat heeft jouw moppie toch een mooie bos haar!!!!

@Karlijn: Wat cool dat je workshops geeft! Lijkt me leuk om te doen.

@Norii: Wat een gave muurschildering! Heb je die zelf gemaakt?
    Super cute foto's!!!! *smelt*

@GV: Ik weet niet hoe het vorig jaar was, dus kan niet zeggen of ik de bezuinigingen merk. Ik weet niet beter :)
    Bijna je intake! Spannend hoor!!!

Zo, ik ben weer bij :)

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ach lieve GV ik ken dat denken heus wel hoor! haha, maar ik heb besloten ongeveer 2 jaar geleden om de knop proberen om te gooien en tis me aardig gelukt, onder de motto, ik leef maar 1 keer en ik wil het goed doen.......Soms helpt het mij om luchtiger over dingen te denken daardoor...Maar das bij mij!
    Lees dat je weer ongie bent geworden, zow oneerlijk! weet niet hoe t anders te brengen, vind het echt k#t voor je! Flauw ook! Helemaal omdat alles goed lijkt toch? Ik hoop voor je dat er je er niet zo lang over hoeft te doen als ik bij dochterlief (was toen 4 jaar vd pil af) pfff...Hoop nu voor mijzelf er niet weer 4 jaar over te hoeven doen. Naja we gaan t zien. Ik wens jou in iedergeval heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes bij de intake. IUI is het toch? Moet je dan ook hormonen spuiten?

ingeg balen van t fulltime kolven, is je productie laag ofzo? Dat kan toch met bepaalde periodes! Vind het echt knap en bewonderingswaardig hoe je het volhoud! ook met alle tegenslagen! Welldone! Daar mag je met recht trots op zijn meid!

@hier, loop nog lekker in mn pyama, vanavond idd naar anouk. Heb geen idee wanener mijn nod is, een dezer dagen..nog geen bloed dus het geeft moed, maar eerlijk is eerlijk ik heb niet het gevoel dus het zal wel niet.
    Donderdag heb ik een gesprek om in mijn woonplaats te komen werken, voor dezelfde werkgever waar ik gewoon een vast contract e.d. bij heb dus vind het heel vreemd dat ik op mijn eigen functie maar dan in een andere plaats moet solliciteren...komt door alle bezuinigingen denk ik. Heb er geen goed gevoel over, maar ik hoop het zo! Scheelt me 7 uur ivm reizen per weeK! Das veel hoor met zon kleine! Gaan jullie donderdag voor me duimen? Dat helpt me vast...hihi

8. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Goudvis, aaah daar ben je weer, we missen je hoor als je zo lang niet komt :p
    Wat ben je toch een lieve tante, had ik dat maar voor mn kindjes :)...alles weer goed en wel met je broertje en jou en je vader enz...die sfeer weer oke? tweelingkorting hihi nou maar goe dook. kost een hoop!
    Ik hoop echt zoo dat jij snel zwnager bent, wat een oneerlijkheid, en wie had het kunnen denken, las laatst no een stukje uit ons oude topic...toen we net bezig waren allemaal..
    Hier alles oke meis, vermoeidheid hakt er soms wel ff in! maagzuur en snel harde buiken, maargoed ik ben natuurlijk vaak ook druk bezig..

Inge, ja nou aangezien hier ook verhoogde kans is heb ikd ara toen ook onwijs over na gedahct en opgezocht..maar als je je gewoon houdt aan de milde producten die niet allergeen is, kun je i feite alles door elkaar geven...ik gaf eerst courgette volgende dag nogmaals en ook banaan...wortels en peer volgde geloof ik daarna ( ik bedoel hoeveel mensen zijn allergisch voor bananen en wortels)...dat zijn zulke zachte en milde dingen...
    Ik deed het wel voor het wennen van de smaak, 2 dgn achter elkaar de zelfde...
    Nou je hebt nog wel tijd, dus verdiep je er lekker in...
    veel op youtube kijken helpt ook en op borstvoeidng.com staat het introductie schema...tis een heel voorzichtig schema van stefan kleintjes...dus als je iets eerder met bepaalde dingen komt is het echt niet erg, een reactie merk je echt gauw genoeg!

Xaar, meid kan me het helemaal voorstellen, pff..wel fijn dat jullie er nu ehct uit zijn,..en oh hh die ovu testjes....mm nee tuis dan niks voor jou, ik snap het! ik duim voor je!

Sumshine, heel veel pelzier bij anouk, doe je voor mij een evrslagje, ik ben ook zo'n fan!
    Ook aan jou dnek ik meid, jeetje wanneer heh...ik duim echt voor je! dikke knuffel! Oh en succe smet je solli, hoop het voor je, zou wel fijn zijn!!

Babbel, wat een schatjesss, en ah zo zielig hoe dat eruit ziet..mijn zoontje komt niet zo snel in aanraking met andere kindjes, ben beneiuwd wanneer dat zich hier aandient!
    Ziet er wel stukken beter uit op die andere foto!

9. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ingeG, ja dat begrijp ik hahahaha je zit er net. maar bedoelde meer met ontslagen daar of wisselend personeel. bla die bla die bla hahahaha. over kolven kan ik niet mee praten. ga zo wel ff golfen op de wii..... kolven/golfen....

babbelbol, ja vind het nu idd wel eens tijd worden. zal het er eens met cv over hebben. we moeten nu maar eens serieus aan de slag. al dat geoefen :)

sumshine, ja me moeder heeft ook 4 jaar over dee eerste gedaan. mij dus. maar die had een erg lange cyclus en heel onregelmatig. heel erg last van haar ongi en kreeg hormonen voorgeschreven. alleen toen bleek ze zwanger te zijn. van mijn broertje was ze best snel zwanger. ze is altijd zwanger als ze naar het ziekenhuis gaat. helaas geld dit niet voor mij want daar ben ik al een paar keer geweest....heb helemaal lente kriebels vandaag dus heb goede moed voor deze maand. intakeje, medicijnen..... en hup zwanger.
    ben niet zo van de medicijnen maar zonder duurt nu wel een beetje lang dus wie weet.

ik ga zeker donderdag voor je duimen!!!! en 7 uur das bijna een werk dag, zou zo lekker voor je zijn!!!!

ga ff wandelen tot laters

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Have fun!!! M`n productie is op zich niet laag (heb nu wel ff een dipje, maar dat komt wel weer goed). Maar X wil gewoon niet aan de borst en als ze wel aan de borst gaat drinkt ze niet heel erg goed...

@GV: Je bedoelde toch de bezuinigingen op het kdv of bedoel je op mijn werk? Op het kdv hebben we eigenlijk nauwelijks wisseling van personeel gelukkig!

11. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    ooooooh babbelbol, wat erg van mij. Ik ga je gelijk bookmarken, volgende x bij jou. snorrie :( kan jij niet heel toevallig ook bekleding maken? zoek tzt weer iemand om onze bugaboo's te bekleden. Ik hou van een eigen 'draai' aan de kinderwagen.

IngeG, wat balen dat je nu full time moet kolven. Ik heb wel heeeeeel erg veel respect voor je en je kan heel trots op jezelf zijn. Je bent een doorzetter!!!

Sumshine, ik ga duimen voor je. Lijkt me een verademing om zoveel tijd te besparen. Ik werk ook op 4km van huis. Als er eens wat is met de jongens ben ik zo thuis. Lekker op de fiets (als het niet regent) Hoop op goed nieuws voor je!

Faf, moooooie buik!!! wat gaat het snel zeg pffff al bijna 30 wkn. Ik ben ook een voorstander van Rapley, al heb ik het niet zelf toegepast. Wel altijd vers gekookt (babycook) en al vrij snel stukjes zelf laten pakken. Het ging altijd heel goed, zoonlief is een vreetzak...tot de peutertijd. pffffff het is een fase hetiseenfasehetiseenfase.... Meneer lust ineens niks meer. Maar ik negeer het en het wordt al steeds beter.

GV, je bent inderdaad een supertante!! zo lief!! KNuf voor jou

PS, ik keek later nog op t laatste testje...staat er toch nog een vaag streepje (zoals 2 en 3 dgn geleden) Ook een beetje buikpijn en ei-gerelateerde signalen. Dus hoop dat het nog niet te laat is :) Maar begin er niet meer aan, stom gedoe.

12. fafje

fafje Niet meer actief

xaar, hihih das het moeilijke als je testjes in huis hebt liggen heh, ben je toch nog nieuwsgierig!! :p
    Jaaa mn zoontje heeft net het eigen-willetje fase gehad, elke groente weigeren ( behalve in pasta of stamppotten)...heeft 5 mnd geduurd...nu eet ie weer als voorheen, hele brocolli stronken gaan er doorheen...dus wat dat betreft ben ik juist nu weer blij hihihi..
    Geduld is een schone zaak! :D

Ik ben beneiwud wat me te wachten staat! :p

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, ik heb ff een vraagje.
    X heeft sinds gisteren hele kleine blaasjes op haar billen. Nou ja, niet echt op d'r kadetjes, maar meer net naast haar bilspleetje. Is dit nou echte luieruitslag of moet ik meer denken aan een-of-andere kinderziekte? Ze is stront verkouden, hoest af en toe, geen verhoging/koorts, wel erg jengelig/hangerig/huilerig. Ben het al lekker aan het insmeren met zinkzalf en bepanthen....

14. fafje

fafje Niet meer actief

inge, dikke laag zinkzalf, en als je al bij de volgende verschoning verandering ziet..dan is het gewoon luieruitslag..

is haar ontlastign ook wat zuurder?

hier lijken het vaak idd wat blaas achtige pukketljes...en zinkzalf helpt het echt goed uitdrogen..en daarna smeerik ook bepanthen als de ergste roodheid enz voorbij is!

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Indd zinkzalf, maar een dun laagje!!! geen dikke, dan blijft t te lang nat, terwijl het juist moet indrogen ;)
    En als t niet weggaat een schimmeltje: miconazolnitraat smeren :)
    Tandjes evt?

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Oh, da's hetzelfde cremmetje als de creme voor spruw toch?
    Het leek er net al wat rustiger uit te zien. Tandjes, tja, wel vroeg, maar zou kunnen...we zien het wel.
    Iig bedankt voor de tips Faf en BB!

17. fafje

fafje Niet meer actief

bb, haha ik doe altijd een dik laagje...kijk ik een kwatiertje later is het al ingedroogd, luier neemt ook wat op natuurlijk..izt mss tussen mn oren, maar het lijtk altijd dat het snel helpt :D

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Faf ik kreeg t zo van de HA te horen, dat t heel dun moest, dus daarom zei ik t ;) Maar als t werkt, werkt t!! :) Lekker smeren :p

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Even snel tussendoor! Heb het nog steeds mega druk. Veel te doen op mijn werk en deze week vertrekken we al naar Bali. Ben dus het huis schoon aan het maken, koffers in aan het pakken, paspoorten ophalen, laatste spullen kopen en natuurlijk nog 'gewoon' werken :D.

Donderdag vertrekken we en heb er zo'n zin in. Heb vandaag contact gehad met onze chauffeur op Bali. Hij verzorgt een 4-tal dagtrips voor ons.
    Ik heb mijn ei deze maand gemist dus weet niet precies wanneer mijn NOD is. Ik ga er vanuit dat het 19 maart is, midden in de vakantie... Jammer maar het is niet anders! Ik neem alles mee, maandverband, tampons en zwangerschapstesten :p.
    Zou het leuk vinden om daar positief te testen, maar ik heb echt geen idee. Ik heb nergens last van, geen symptomen, helemaal niets!

Leuk om weer te zien dat GV, IngeG en Xaar er ook weer zijn!
    En wat zielig, al die vlekjes op de mini's!

Ik kom voor de vakantie nog even spieken.

Liefs

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    luieruitslaag: effe in de box matje eronder en luchten maar! Dus proberen soms ff geen luier om te doen!....Succes ermee!

Concert anouk was tegek meiden! Later meer, moet ff verder. Doei doei

Deel Deze Pagina