Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter ZWANGEREN! Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 12: zwanger --> Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD 19 maart Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de Controle & Echo Fafje: zwanger, bevallingsdatum 21 mei 2012 Sumshine: zwanger, bevallingsdatum
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter ZWANGEREN! Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 25 of na mk 13: zwanger ,--> Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD 19 maart Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de Controle & Echo Fafje: zwanger, bevallingsdatum 21 mei 2012 Sumshine: zwanger, bevallingsdatum november 2012 Even gekopieerd! Ow meiden kan t nog niet geloven, zou het echt zo mogen zijn??? geniet....haha
@hier: vandaag een gesprek gehad met fertiliteitarts. Zei vond dat we te snel doorverwezen waren door mijn gynaecoloog. Er staat volgens haar 2,5 jaar voor! en we zitten nu op 1,5 jaar. :x:x:x Ze heeft ook geprobeerd contact op te nemen met mijn gyn omdat hij echt niet had mogen zeggen dat we I.U.I kregen. Omdat we er nu al een beetje vanuit gingen begreep ze mijn terleurstelling. Ze gaf aan dat het niet echt een meerwaarde had om nu al te beginnen omdat ik gewoon een mooie natuurlijke cyclus heb. en er zijn verder geen afwijkende dingen gevonden. de kans is groter dat we in dat jaar op een natuurlijke manier zwanger raken dan op de medice manier. ik uitgelegd dat ik heel erg veel pijn heb en dat ik een jaar wachten toch te lang vind. Vond ze dat we er wel tussen in konden gaan zitten.:x:x:x niet dus. heb gezegd dat we het nu willen en dat als ik het niets vind of wanneer ik meer pijn krijg (wat zei suggereerd te kunnen krijgen) dat we er dan mee stoppen en als nog even wachten. puntje bij paaltje ik kreeg me zin. een uur gewacht en prikinstructie gekregen. we moet ik mega veel prikken!!! heel de groente la ligt vol. op dag 1 beginnen met prikken voor het stoppen van eigen hormonen. en afspraak maken voor echo. dag 7 echo alles schoon en goed dan beginnen met volgende medicijn (het laten groeien van 2 eitjes) in combi met medicijn 1. dat 12 dagen en weer echo. eitjes groot genoeg dan medicijn 3 om eitje te laten springen. wanneer gespoten komt de eisprong na 36 tot 40 uur. dan dus ook zaad inleveren en na 1,1/5 uur inseminatie. daarna 14 dagen vaginale tabletten voor een mooi roze bedje voor mijn eitje. (bevorderen van innnestelen. En dan hopen op een wonder!!!! zit er toch wel een beetje mee dat ik zo veel in me lijf moet spuiten. schrok er wel een beetje van.... maar goed we doen het voor een goed doel! ik dacht een spuitje ofzo..... morgen lekker met vriendin uit eten bij de beertjes..... zo ff filmpie kijken met cv.
ben perfectionistisch hahahaha Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter ZWANGEREN! Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 12: zwanger --> Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD 19 maart Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de Controle & Echo Fafje: zwanger, bevallingsdatum 21 mei 2012 Sumshine: zwanger, bevallingsdatum november 2012
hij klopt alleen niet faf, was ronde 13 hahaha ipv 12 bij mij. Wat moet je veel spuiten en doen! en dat in een goede cyclus?! Mijn vriendin is ook zwanger geraakt via iui maar hoefde de eerste 3 keer niks, want ook zij had een mooie regelmatige cyclus, de 3 keer daarna alleen pregnyll spuiten maar geen vaginale tabletten ofzo. Jeetje ik kan me voorstellen dat je daar erg van moet schrikken! het is ook niet niks meis! ik vond die pilletjes clomid al wat...hahaha
@GV: Wat goed dat je je poot stijf hebt gehouden!!! Ben trots op je Wel gek dat je meteen al zoveel medicatie krijgt idd! Ik dacht ook dat IUI in eerste instantie niet zoveel om handen had... @Sum: Gefeliciteerd meid!!! Wat fantastisch nieuws!!!
goudvis, wat goed van je dat je door hebt gedrukt....wel balen zoveel soorten medicatie...aarja...we gaaaaaan er nu echt voor whoeehoe..het gaat nue hct beginnen goudvisje!! sum, ohhh zo gek gevoel heh ...bijna niet te geloven zozozoooo blij voor je!
ff mn leeftijd veranderd Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter ZWANGEREN! Fafje@26 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 12: zwanger --> Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD 19 maart Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de Controle & Echo Fafje: zwanger, bevallingsdatum 21 mei 2012 Sumshine: zwanger, bevallingsdatum november 2012
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter ZWANGEREN! Fafje@26 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 13: zwanger --> Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD 19 maart Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de Controle & Echo Fafje: zwanger, bevallingsdatum 21 mei 2012 Sumshine: zwanger, bevallingsdatum november 2012 __________________
@GV: Waren er nou afwijkingen gevonden tijdens het orienterende onderzoek? Heb ff wat zitten lezen en meestal doen ze iui in een spontane cyclus (zonder hormonen) als er totaal geen afwijkingen zijn gevonden en doen ze in een gesimuleerde cyclus (met hormonen) als er afwijkingen m.b.t. het zaad zijn gevonden. IUI, uitleg over iui behandelingen Intra Uteriene Inseminatie - Fertiliteit.info
zo zo zo maatje 34 wauw Norii!! Superknap!! Ben ik dan de enige ronde vrouw hier?? (74 kilo, 1.68) Ben wel 9 kilo lichter dan voor de zwangerschap!! GV: Wat GOED en KNAP van je wijffie!!!! Ben erg trots op je! Maar indd wat moet je VEEL!!!!! Ik denk dan meteen: Zouden ze je willen afschrikken, omdat zij het nog niet nodig achtten???? Zal wel paranoia zijn Maar goed als jij volgende maand een guppy in je mooie buikje hebt, dan ben je al die ellende ook weer vergeten! Faf: Woeoehoe 30 weken... aftellen!! Sum: al een beetje gewend?
Lieve meiden, zouden jullie PLEASE op ML's band T.en Pa.ge Pil.ot willen stemmen aub? Ten Page Pilot « De Grote Prijs van Nederland
Goede morgen meiden, zit er nog steeds een beetje mee in mijn buik. Ze gaf als eerste aan dat hun het nog niet wilde en dat we eigenlijk nog een jaar moesten wachten. maar omdat mijn gyn het een soort van beloofd had dat we toch zelf mochten beslissen. Ze heeft nog wel ff duidlijk alle nadelen benoemd maar ik dacht je bekijkt het maar heb nu ook al pijn. Nog een jaar pijn en ongemakkelijk vrijen zie ik echt niet zitten. toen zei ze dat het nog ongemakkelijker werd omdat alles medisch is.... heb toch doorgezet en heb gezegt dat ik het op zijn minst 1x wil proberen. maar idd, ik dacht krijg 1 dingetje of zo. maar wat ik begreep is dat omdat alles normaal is en ze geen dingen konden vinden ze mijn eigen cyclus stop willen zetten. en dan een medische cyclus gaan maken zeg maar...... ik moet 7 dagen decapeptyl spuiten. dan heb ik op dag 7 een ego. als alles schoon is krijg ik Gonal F75 dit moet ongeveer 12 dagen hier door gaan er 2 eitjes groeien als het goed is. dan weer een echo om te kijken of het eitje groot genoeg is. als dat zo is moet ik 1x ovitrelle spuiten dat is om de eisprong op te wekken en na 36/40 spring mijn ei. dan is er zaad ingeleverd en behandeld en halen ze de beste eruit en die plaatsen ze optijd terug. na het terug plaatsen moet ik 14 dagen vaginaal utrogestan tabletten innemen. dat is om het slijmvlies mooi te maken. babbel, ik dacht ook dat ze daar me een beetje van me idee af wou brengen door het heel ernstig te maken. maar aan de andere kant deden ze ook wel weer aardig. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken maar daar ga ik me ook niet meer druk om maken. ze liggen iig niet op een lijn met mijn gyn. misschien dat ik hem nog ff bel voor het een en ander. daar voelde ik me gelijk thuis en welkom.... bij hun voel ik me een beetje ja...... ze vinden ons te jong. we denken er te makkelijk over. we hebben geen geduld want wat is nou 18 mnd.... snap je wat ik bedoel. maar goed ik moet snel naar het werk. fijne dag meiden.
GV als je twijfelt wijffie, dan zou ik indd je gyn bellen. Ik hoop dat je voor jezelf de beste oplossing vindt en snel je beebje in je buikie hebt...
Nou zeg, heel bericht getypt besluit de pc om inneens updates uit te gaan voeren en is mn bericht plijte..
Maargoed, @Goudvisje: doen waar jij je goed bij voelt! Als dit niet is wat je wil (op dit moment althans) dan moet je het niet doen! Laat alle informatie gewoon rustig op je inwerken en overleg desnoods nog een keer met CV wat de voor- en/of tegens zijn. Stap samen in het juiste bootje en laat dat langzaam varen naar jullie beslissing, het komt vanzelf goed! --> een collega van me is 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden, lukte steeds niet, achteraf bleek dat ze verstopte eierstokken te hebben en daardoor kon het eitje niet springen.. Na de 1e IVF behandeling (er waren in totaal 5 eitjes 'voorbereid, dus ze hadden 5 kansen) was ze direct zwanger! Zaterdag 10-3 is ze bevallen van een kerngezonde zoon Twan. 3490 gram en thuis bevallen! *benzotrotsopmnlievecollega! Dus ook voor jullie wacht er een prachtig plakbeebje, wat zich gaat nestelen in jou buikje! Een lief klein goudvisje *knuf! @Hier: vandaag met Ties naar het CB geweest voor zijn 2e prikken. Hij is er 5 minuten behoorlijk verdrietig van geweest en daarna waren de tranen ingeruild voor een brede glimlach. Mn mannetje had direct weer goed zin! (zou het door het weer komen? ) Samen met Luna zijn we lekker een uur in het bos geweest en heeft meneertje heerlijk geslapen in de kinderwagen. Daarna zn flesje gedronken, in de box gespeeld, waarna hij als een blok in slaap is gevallen in zn bedje... Oja, hij weegt nu 5610gram en is al 59cm groot! de Bink!
@GV: Ik vind het een goed idee hoor om je gyn te bellen! Ik dacht namelijk ook dat er verschillende gradaties IUI zijn en heb het idee dat ze jou meteen de volle mep geven....is misschien helemaal niet nodig toch? Misschien is er een ander zkh waar je terecht kan voor IUI? Die het anders aanpakken.... @Norii: Groeit goed dus! Helemaal fijn @Hier: Het KDV heeft vandaag gebeld voor overleg!!!! Wooohooo! Ze hebben geluisterd Ze bleef maar huilen en ze wilde wat extra geven. Ze hadden nog 90cc staan en die wilden ze er in 1 keer ingooien. Dat was wat overdreven, dus begonnen met 50cc en dat was genoeg! Ik een keer extra kolven en iedereen weer blij. Het kan dus toch!