jeej Inge! fijn dat de communicatie nu goed verliep! Nori:L wat super van je collega! GV: mijn beste vriendin heeft na 6 iui pogingen een gezonde zoon, een geweldig ventje van inmiddels 1 van haar heb ik geleerd tijdens het hele medische circus is dat ze heel overtuigd zei, vond en dacht: ik kan er elk moment uit stappen, ik hoef niks....Misschien helpen die woorden jou!....Sterkte meis!
goudvis, luister naar de je gevoel! mss kan je wat met de woorden van sum's vriendin! ( is wel een goede!!) sum, ik wilde bijna schrijven, en wanneer is je nod nou..maar OH NEEE ur pregnant, oooohhh zoooosoooo leuk! heb je nog leuke test foto's norii, oh goedzo...ja ze zijn dapper heh die scheetjes! mannetje groeit goed en doet het ook goed, fijn is dat! Inge, oh heh heh...haha moeilijk heh pff...gelukkgi maar ...hopelijk houden ze het vol! meissie groeit ook goed zo te lezen wel beter dat ze eerst 50 hebben geprobeerd...net gewoon even die paar slokjes.. karlijntje, knuffel! Babbel, kindjes al opgeknapt, hoe voel jij je nu!? LB, hoelang is ze nou op vakantie? mie, hoe gaat ie nu met de bv enz?? ben je niet onwijs moe met zoveel werken, of zit je helemala in een fijn ritme? @hier, helemaal zn gangetje ben nu 11 kg aangekomen..achjaaa ...baby ligt al naar beneden, 30 wkn echo was ook supergoed dus ben blij... mn zoontje is ook zoooo gezellig, heerlijke leeftijd!!
@Inge: wouw? dus het kan tóch?? wat goed zeg! Je meisje blij en jij blij, dat is tenslotte het belangrijkste! @Sum: idd test fotooo??? @Faf: jeetje wat vliegt de tijd! en wat heerlijk, zo weinig kilo's erbij! Gaat dus helemaal goedkomen nu hij ook al naar beneden ligt! NICE!!
norii, nouuu bij mn zoontje was ik in totaal maar 13 kg aangekomen, ik ga daar nu wel over heen denk ik hahahaha..maargoed..opzich draag ik nog steeds maat s en 34/36 dus het boeit me ook ehct niet hoor...het was er echt zoooo snel af! Ohja jij ook mijlpaal heh oude broeken ...lekker gevoel heh! hihi Bij mij waren na 10 dgn er 10 kg af! ehct super snel! die overige 3, gingen langzamer..maar die had ik niet ehct door..
Haha ja dat is echt zoveel relaxer dan die zwangerschapsbroeken.. pff slobberdingen nouja, gewoon niet fijn om je eigen broeken niet aan te kunnen.. Ik was na de bevalling meteen 9kilo kwijt, vruchtwater, Ties etc haha! de andere 5 kilo ben ik de laatste weken kwijtgeraakt.. nu die laatste 7 nog en we praten nergens meer over! hihi
hihi, maar was eigenlijk ook niet te zien op de fotos van je huwelijksdag!..ik bedoel hoe ver was je toen!? ik vind die zwnagerschapsborkene wel leuk..heb skinnyjeans....heb het nog best een tijd gedragen! en ook die leggings!...draag ik nu bijna alleen nog maar...zit zo lekker!
zwaaaai lieve meiden. Goudvis, heel stoer dat je voet bij stuk hebt gehouden. Respect! En zoals de dames voor mij schreven, als je je er niet goed bij voelt aan de bel trekken. It's your call!
@Faf: ik was toen 35 weken hihi!! En skinnyjeans / legging kon ik niet meer aan, omdat ik zoveel vocht vasthield knelde dat alleen maar af.. zoooo irritant! @Hier: Ties heeft vanacht goed geslapen ondanks zn prikjes. Hij lijkt er al geen last meer van te hebben, heerlijk! zowel voor hem als voor ons (mij).. T arme mannetje moet ik dadelijk uit zn bedje plukken, aankleden en in de maxitaxi stoppen.. De auto moet naar de garage en er is niemand die even op kan passen..
norii, ohh jaa vocht heh, dat gaat er direct weer af Moet je bij de garage blijven dan? mss daar in de buurt wat wandelen enz, fijn geen last meer van de prikjes!
meiden, weet je, ik heb er nog eens over na gedacht. ik heb in het begin altijd geroepen ik doe alles als ik maar zwanger wordt. dus ik vind dat ik het op zijn minst 1 x moet proberen. het is ook niet dat ik het niet durf maar het is meer het gevoel van ik ga van niets naar in een keer de volle laag. en omdat ik een beetje beduust was van het feit dat we misschien nog een jaar moesten wachten, heb ik eigenlijk niet meer zo veel gevraagd en gezegt behalve dat ik me zin heb door gedrukt. ook dat vind ik wel een puntje. heb zo me best gedaan om wel I.U.I te mogen en dan laat ik het nu in de koelkast liggen.... ook dat is tegenstrijdig. Dus wat voor reden hun ook hebben om mij de volle laag te geven, ik laat me niet kisten!!!! heb nog een paar weken de tijd voor ik moet beginnen dus het zal ook allemaal wel afzakken. En idd als ik niet wil stop ik gewoon, moet tenslotte zelf spuiten. ga me er nu verder niet meer op richten, misschien zet ik het ff bij mijn ouders in de koelkast zodat ik het niet iedere dag zie. en we gaan deze maand er gewoon voor!!!!! heb nog een natuurlijke kans en die moeten we goed benutten. ik bel nu me gyn nog niet. ik denk dat ik daar alleen maar meer van in de war raak. zeker asl hij weer iets anders zegt. zal toch de behandelingen in het andere ziekenhuis moeten. en anders krijg je zo welles nietes gedoe. maar bedankt voor jullie lieve woorden!
norii, ah vind dat altijd zo sneu die prikjes... je kan ze nog nergens op voorbereiden. maar goed dat het zo znel over was. en wat word hij al goot!!!! ingeG, hahahaha de aanhouder wint. ze hebben gebeld. en nou nog ff de goede hoeveelheid fijn dat het je toch is gelukt. dit geeft je vast een beter gevoel. en het was idd een kleine moete. iedereen blij!! fafje, meid wat goed al 11 kilo!!! gaat vast een grote knul worden fijn dat je echo zo goed resultaat had en hij ligt ook al naar beneden!! Sumshine, weet niet wie het zij maar idd is het steeds jongen meisje joengen meisje dus als we naar de lijst kijken ga ik voor jou voor een meisje.
@Goudvisje, heel goed! Je gevoel volgen en is het uiteindelijk niks, dan stop je er gewoon mee. Deze ronde nog even samen knallen voor een plakbeeb, wie weet lukt het toch nog! @Faf: de auto is morgen in de loop van de dag pas klaar, wordt vandaag APK gekeurd en morgen krijgt ie een grote beurt, vandaar mijn ouders hadden hun auto op de parkeerplaats bij de garage neergezet, zodat Ties en ik niet dat hele stuk (bijna een uur lopen) terug hoefde te lopen. Nu is het toevallig lekker weer en had het best gekund, maar ik had rekening gehouden met slecht weer / kou en deze oplossing bedacht We zijn al lang en breed weer thuis, inmiddels ook al boodschappen gedaan, gepoetst, met het hondje gewandeld en nu even op de bank met de laptop en een kop koffie Zometeen is Ties weer aan de beurt!
gv volgens de chinese kalender dit keer een jongen haahahahahaha en bij dochterlief zei de kalender toen idd meisje...Dus ik heb geen idee,,, ach weet je: als ik maar zwanger mag blijven denk ik nu, als t maar goed mag blijven gaan en gezond eruit komt...vind ik alles prima!! Jij: heel veel succes deze ronde! Zet em op!! @faf: 11 kilo, netjes meid! Ik was bij dochterlief tot 28 week 8 kg aan gekomen (netjes he?) daarna kwam er bijna 20 kg bij vooral aan vocht!...oeff,,,, had ook preeclampsie bleek dus dat verklaarde ook veel. (zwangerschapsvergiftiging) ben benieuwd hoe dik ik dit keer mag worden...Ik besluit wel op te blijven letten, hoef niet alles te (vr)eten omdat ik zwanger ben ....want het moet er daarna ook weer af...zucht! naja het is nog pril dus... Nee lieve meiden ik heb geen test op foto, want ik heb ze op mn telefoon en die loaden niet up deze pagina....Sorry! maar het is iig een + hahahaha... vanmorgen weer getest: weer een +...jippie! Was alleen wel onzeker omdat ie iets lichter was als de eerste test...zucht... zo zie je maar heb je heuvel 1 overwonnen: ben je eindelijk zwanger, krijg je vervolgens die andere stress.....tis ook nooit goed he? haha
ow ik vergeet nog wat leuks te vertellen: ik heb de baan op de vestiging b ij mij in de buurt gekregen! Jippie! Ik had zware concurentie, maar ze wilden mij! JOEPIE! helemaal blij mee
Sum: Gefeliciteeeeeerd met je nieuwe baan! En ja ik ken t . En is je kindje geboren, is er stress om wiegendood.. Zijn ze 2 is er stress om alles waar ze af of onder kunnen komen, als puber zijn er weer dingen als drugs, drank, sex. ppfffffffffttttt Mijn meisje (had vandaag haar 1e staartje )
http://www.affezione.eu/file288.jpg http://www.affezione.eu/file289.jpg http://www.affezione.eu/file256.jpg De bloem gaat eraf, das de enige aanpassing. De achterkant is een redelijk blote rug, sluiting is een rits met daarop heeeeel veel kleine witte knoopjes...Ben zo In luv!!! O ja, op de halter, in mn nek, zitten ook 2 van die knoopjes Dit soort knoopjes: https://stock-foto.nationalebeeldbank.nl/nationalebeeldbank_2010-7-506882-2_knoopjes-vastmaken.jpeg
Babbel± Super mooi meissie!!! en dat staartje: GEWELDIG!!!!!! Nori: mooi manneke! INGE: WOUW the dress!! FELI! Mijlpaal!!! Dat t maar snel september mag worden (want dan ist ook snel november...hahahaha)