Ow inge wat een mooie jurk heb je uitgezocht! Echt een plaatje Babbel wat word je meisje al groot zeg en wat heerlijk eigenwijs dat staartje. En maak je maar niet ongerust ik ben er ook eentje van de stevige bouw 171 en 95 kilo maar ze schatten me altijd 10 kilo lichter haha dat scheelt. Ben echt stevig gebouwd schattig ringmaatje 21 echt heel vrouwelijk not maar goed. Al sinds ik klein ben erg stevig dus niks aan te doen. Norri jouw mannetje ziet er ook te lief uit wat een scheetje! Sum wat fijn van je baan dicht bij huis dat dat vooruitzicht maar geluk mag brengen! Goudvis ik hoop dat deze ronde je veel geluk mag hebben en dat je misschien de hulpmiddelen niet nodig gaat hebben. Ik duim heel hard maar gun het je nog veel harder!!! Het lijkt erop dat ik vandaag een posi ovu test van zwanger en kids heb! Dus dan gaat mijn ei maandag springen verwacht ik zou ik deze ronde op 42/43 zou zitten naar vewachting en dan tussen 28 maart en uiterlijk 2 april nod heb. Gelukkig is het morgenochtend zondag en dat is onze relaxte wakker word, ontbijt op bed en heerlijke klus ochtend hehe!
Hoi meiden Ik probeer steeds even mee te komen kletsen maar het is gewoon zooo ontzettend druk dat ik er de puf niet meer voor heb. Ik lees wel elke avond mee hoor! Jammer dat het hier zo stilletjes is maar vrees dat de rest het ook allemaal druk heeft? Sum, hoe gaat het met jou? Kwaaltjes? Voel je je goed? Al verteld aan iemand? ... GV: nog naar je gyn gebeld? Zou ik wel doen hoor meid, even over praten met iemand waarbij je je op je gemak voelt. Fafje: hoe gaat het met jou? De laatste (lastige?) weken gaan in he! Is alles al klaar, kamertje, geboortekaartje, ...? Wat zegt M ernog van? Zag ook hele schattige foto's voorbijkomen, babbel's dochtertje met het meest schattige staartje ooit, nori's kleine mannetje dat echt veel meisjeshartjes gaat breken later, ... Groetjes!
snel ook even update hier: mannetje doet het super, speelt, lacht, ... Alleen wat aan de magere kant, is nu 67 cm maar weegt slechts 6kg600. Nuja, hij drinkt ruimschoots voldoende (alleen de kv die ik er af en toe tussengeef wil hij niet), genoeg poeop en plasluiers en is heel tevreden. Blije baby dus en dat geef dat opnieuw een blije mama Wil zo onmiddellijk een tweede Alleen manlief denkt er anders over, die vindt het al druk genoeg zo haha
lieverds! ik ben er nog, maar wil steeds de tijd nemen ehct goed te reageren! maar ben nu ehct helemaal gesloopt, drukke dag...morgen ook vroeg op en dingetjes gepland! maar i'll be back denk aan jullei schatjes! xxx
hi meiden, ja wel wat klachtjes maar wel goed te doen hoor, weeig en moe..het bekende... Maar zit op mn roze wolk..en hoop dat ik er op mag blijven!!...4 april eerste echo, kan niet snel genoeg gaan. De zwangerschapstesten worden gelukkig ook donkerder, dus das een goed teken, maar je voor de rest: its out of my hands....
sumshine, ja dat is ook zo hoor. er is altijd wel iets waar je over kan stressen.... en gefeliciteerd met je baan in de buurt!!!! joehoe. het is wel een gelukkige tijd voor je!!! en je baan en zwanger! heb je ook wel verdient!!! ingeG, wat gaat de tijd toch snel!!! je gaat al bijna trouwen. mooie jurk!!! ook echt een beetje mijn style!!!! karlijntjeV, wat fijn dat je een posi ovu test hebt. 42/43 na een cyclus van 61 is een heel stuk beter niet? had je vorige keer een cyclus van 61??? zag dat onder je banner staan. mie, ik snap dat je zo blij bent met je mannetje maar ik zou er nog even heerlijk van genieten. ze worden al zo snel groot!!! maar als je echt een sterke 2e kinder wens heb wie ben ik dan om te zeggen dat je nog even moet wachten....
Arme GV. Ik hoop dat je je snel beter voelt meid! @Hier: Vandaag weer naar het CB geweest en ik heb afgesproken dat ik pas weer bij 9 mndn kom, want dan is er een oogtest. Ik heb niet zo'n zin om 2 keer alleen voor vleeskeuring te komen. X weegt nu 7,16 kg en is 65,5 cm lang! Ze groeit fantastisch. Bij de prikken jammerde ze alleen een beetje bij het inspuiten, stoere sterke meid!!!
@sum: wat fijn dat je niet al teveel last hebt van kwaaltjes ik duim mee voor een goede echo!!! @GV: ;( dikke knuffel! Ik weet zo goed hoe je je voelt. Even is alles blergh! Niet of niemand kan iets goed doen en je hebt zelf helemaal nergens meer puf voor. Is lastig, maar komt ook wel weer goed. @Inge: wat fijn dat je meisje zo goed groeit! Lekker gevoel hè @Hier: helemaal totall los van het werken. Ga dus lekker mn bedje in! Morgen weer een nieuwe dag. Zwaai!!
norri kun je het werken goed combineren met je kleine man? inge wat gaat het toch hard he! en wat een stoere meid! Goudvis een hele dikke liefdevolle digi knuf! begrijp je zo goed. Heb dan wel geen broertje of zusje met al kindjes maar wel een zusje dat iedere keer als ik eigenlijk graag aandacht wil/nodig heb iets weet te doen waardoor zij weer whop alle aandacht krijg en ik me heel vergeten voel. Eerst dacht ik dat het tussen mijn oren zat maar mijn vriend is mijn zusje inmiddels voorlopig kotsbeu. Hij zei vorige week tegen me als we straks een bartje (zo noemt hij iedere keer de hopelijk toekomstige kleine) krijgen is zij de laatste in de rij om peettante te mogen worden. en deze heb ik vast voor je gevonden:
Aaah lieve gv het zit ook ff niet mee! ik snap je wel lieverd hoor! alles zit dan tegen, je zit je zelf w.s. compleet in de weg! maar je bent een lief goed visje meid! En je doet t echt goed in alles wat je doet! wees maar trots op wat je allemaal kan en bereikt hebt! echt je bent een topmens! @hier, mvm afgebeld ben stront verkouden, blehg zelfs een beetje verhoging...mooi k! dus donderdag een nieuwe afspraak, kan ik zo lekker mn bedje in ff die baccillen dr uut. Voel me nog erg onzeker over mn zwangerschap, lastig is dat. Hoop zo dat t goed zit......pffff
logisch dat je geen puf hebt, je werkt veel toch!! hoe bevalt het je nu allemaal? ik las een topic dat je nie zoveel eet...probeer wel al je voeidngstoffen binne te krijgen heh!! lekker een zak noten enz zijn ook goed om je vitamines aan te vullen! Hier, klaar? hihih welneeeeeee...oke de grodijnen zijn binnen...en ga de laatste dignen in april shoppen...verder is het een kwestie van dingen verplaatsen en ophangen ( aangezien wij bij baby op de kamer slapen in t begin) Geboortekaartje, heb ik wel al ontworpen...ga er pas weer naar kijken zo eind april ....dit x doe ik rustig aan hahaha
ahh meid ik begrijp het wel hoor....tis ook niet niks heh elke maand die teleursteling...dat werkt door op alles... hoe i shet nog afgelope bij je broertje? hebbe ze je nog uitgenodigd om naar de meisjes te komen? en heb je nog een mooie roos gevonden dikke knuffel schat!
zo hoop niet dat ik iemand vergeten ben! ik plan mn dagen wat vol laatste tijd...ik lees wel steeds mee op mn telefoon, maar reageren doe ik liever op de laptop! @hier, gaat alles oke! ik voel me wel goed enz...probeer toch deze laatste weekjes echt goed voor mn zoontje te benutten...nog zoveel mogelijk doen wa ik nu nog kan...zoals zwemmen en vaak naar de speeltuin enz....het weer werkt ook mee gelukkig! verder denk ik echt aan jullie! dikke knuffel voor allemaal!
aaaahh niet onzeker zijn...tenminste..proberen! echt vervelend heh, ik ken dat gevoel zo goed...ben je eindelijk zwanger, beginnen al die andere onzekerheden wel!! Net zoiets als dat ik nu steeds bang ben dat die kleine ( omdat ie echt mega veel beweegt en druk is in de buik) straks verkeerd gaat liggen en ik een ks moet..wwhaaaaaa ik zou niet weten hoe ik dat moet fixen qua hulp in huis enz!! hihihi maar kut zeg ben je ziek...nou lekker veel vitamientjes nemen en beterschap meid!!
GV: Voel je je alweer wat beter? Faf: Fijn dat je je zo goed voelt! Sum: Goed dat je aan mvm mee gaat doen. Logisch dat je afbelt als je jezelf niet helemaal 100 voelt toch? Hier: Beetje baaldag: de enige leidster waar ik echt een goed gevoel bij heb op het kdv gaat weg ze begint voor zichzelf, wel redelijk in de buurt van het huidige kdv, maar toch. Nu had ik in januari al contact gehad met het kdv wat zij overneemt. En vanavond meteen weer contact mee opgenomen. Hopelijk hebben ze meteen plek, dan kan ze 1 juni over (2 mndn opzegtermijn)...en de leidster is per eind april weg bij het huidige kdv...echt balen