hey bah Faf hooikoorts: heb je er nu tijdens je zwangerschap ook meer last van? had ik bij mijn dochter destijds wel, vreselijk last van allergie en hooikoorts, gewoon niet grappig meer.. xaar: jeetje zomaar overtijd, wat gek en vervelend zeg! Hoe voel je je verder dan? GV: hoest met je? en met de hormonen? al mee begonnen? @hier: moe moe moe, neem aan dat t een goed teken is! haha. Nog een weekje wachten en dan de eerste echo, kan niet wachten! hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje. Moet zeggen dat t nu eenmaal zo ver is ik t ook eng vind hoor, hoe zou dat gaan met twee kids? kan ik dat wel? jullie snappen t vast wel, van die irriele moederschapsangsten en kriebels...naja t hoort erbij! Ik laat het allemaal maar ff over me heen komen! haha
hai sum, ja had ik toen ook, echt veel erger, aangezien ik niet alle medicatie mocht/mag die ik nromaal wel mag, ehct balen! Logisch hoor die onzekerheid, maar ik dnek altijd maar zo..mn oma heeft elke 1,5 jaar een dochter gekregen en dat 5x! ...zonder kinderwagen! dusssuhhh dat doen wij ook ff heh sum
wuhaha ik zit ook nog steeds vol verbazing soms met vragen aan haar lip...van hoe deed u dit en dat...
hehe, 3 dagen te laat maar toch doorgezet. Gelukkig. Bah wat irritant dat mn mooie cyclus in de war is. Zou ik mn ei bang hebben gemaakt met die ovu testjes? en dat ie daarom laat was? nu ff aan de chocolade en hete koffie en doorrrr
Xaar, heh wat klote...echt irriotant is dat heh...zit je er dit x wel echt op te wachten en is de knoop doorgehakt...gaat je lichaam raar doen ...nou over 11 dgn kun jullie weer ff goed aan de bak
@Xaar: Balen meid @GV: Waar ben je???? @Sum: Nog ffies meid, dan weet je meer! @Faf: Oh,hooikoorts en zwanger is geen goede combi idd! Ik had gelukkig minder last in mn zwangerschap. @Hier: Ben sinds een paar uur heel erg aan de diarree en heb geen imodium in huis De leidster op het KDV heeft van iemand (?) gehoord dat X weg gaat. Ze was not amused...wilde weten hoe wat en waarom. Ze trekt het zich erg persoonlijk aan. Begreep van de andere leidster dat ze helemaal uit dr doen was en echt het huilen nabij had. Dat vind ik dan wel weer zielig. Het ligt niet (alleen) aan haar. Tis gewoon een gevoel...Zal vast komen omdat ze nog relatief jong is en net klaar is met d'r opleiding....
beterschap Inge... en tja het is wat jij het prettigst vindt qua opvang, geen boodschap aan die andere leidsters hoor! haha
Thnx Sum...Het gaat gelukkig alweer beter. Vandaag te horen gekregen dat de leidster waar ik niet echt mee klik nu tegen andere ouders een soort van offensief is begonnen dat zij beter is dan de andere leidster...zo triest. De bazin van het KDV was vandaag naar de leidster toegekomen die weg gaat. Is ze boos geworden op die leidster omdat wij dus met haar meegaan en dat ze het geweten moest hebben omdat we per 1/6 al overstappen...Dus de leidster zei: tis heel simpel, ik ga mensen niet vragen en overhalen, maar als ze zelf over willen stappen ga ik ze niet weigeren... Hoe is het hier met iedereen?
hoi allemaal! inge, nou zeg wat een onzin! whatever joh, jouw meid gaat gewoon lekker naar jullie favoriete leidster! klaar! sum, hoe voel jij je...nog paar dgn heh! spannend joh! dnek aan je! @hier, nou heb eindelijk iets voor mn hooikoorts, bepaalde pilletjes, begin er vandaag mee... vandaga vk controle gehad, ben nu 12kg aangekomen, voel wel lichtjes wat bekken pijn ( denk ik) ...heb wel last van mn rug af en toe..ik til ook best zwaar..en voel ook vocht in mn voeten, mn schoenen zitten echt strak...blij als het mooie weer wordt, kan ik weer slippertjes aan Heb alle babykleertjes weer op kleur gesorteerd om te wassen ben erachter dat dit babytje alleen wat boxpakjes en setjes voor de leuk nodig heeft...de rest is volop aanwezig, handig nog een x een jongen Mn duowagen (phil&teds vibe) hebben we ook al paar weekjes geleden aangeschaft, nu staat mn bugaboo limited edition te koop.. Nou en voor de rest heb wel heel veel te wassen, meer als bij mn zoontje natuurlijk...ik doe geowon tot en met maat 62 ...daarna geloof ik het wel ...wil ook alles netjes strijken naturlijk, dus heb een hoop te doen...maar leuk! heb nog ene paar dingen nodig zoals lakentjes, thermometers, bh enz..maar dat heeft nog geen haast
heerlijk faf, nesteldrang! enne heb je en foto van de wagen? Ben benieuwd! beetje jammer trouwens van vocht, word wel zwaar nu he? laatste loodjes!! @hier: zwangere doos...zo voel ik me...blehg,,,,haha
hoe gaaf heh om te zeggen "zwangere doos" ....ik bedoel nog maar pas geleden schreef hoe rot je je voelde dt het nog steeds niet zo was...enz... ja merk wel dat het zwaarder wordt maar dnek ook door mn ijzergebrek hoor...opzich ben ik nog steeds wel een bezig bijtje! heb geen foto van de wagen in mn pc, anders ff googlen ( lui ben ik heh ) heb wel fotootje van mn buik in buikfoto topic
Nog even en je krijgt je 1e echo Sum!!! Spannend @Faf: how r u? zag n mooie foto van je op FB! Hippe mama @Hier: fotos van de fotoshoot hebben we via een link kunnen bekijken, zodat we onze bestelling kunnen doorgeven. Hier een selectie: Bekijk bijlage 234437 Bekijk bijlage 234438
& nog 2: Bekijk bijlage 234439 Bekijk bijlage 234440 Ik zal de andere fotos even in mn fotoalbum zetten *zwaai aan iedereen!!!
ingeG, je meid groeit idd goed. zou ook niet voor vleeskeuring terug komen..... hahahahaha. prikjes ja die zijn gewoon niet fijn. zeker niet omdat je ze er niet op kunt voorbereiden. norii, gelukkig begrijpen jullie me hier beter dan meeninggeen thuis. grrrr kan zo boos en verdrietig zijn. ze weten half niet hoe ik me voel. karlijntjeV, wat lief hahahaha. en je omschrijft precies wat ik bedoel. heb dan weleens een gesprek met mijn ouders ofzo en dan begrijpen ze me helemaal en dan komen hun opeens 3/4x in de week met de kleine aanwaaien en dan ben ik lucht. zo vervelend. zeker omdat ze daarvoor nog zei dat ze me zo goed begrepen.... niet dus. wil jij niet mijn zus worden? hahahaha je woont niet eens zo ver weg. sumshine, thanks voor je lieve woorden. en ik heb een heel goed gevoel bij jou zwwangerschap!!! komt echt goed meid. beterschap, al zal je ondertussen wel opgeknapt zijn.... want ben weer ff weg geweest. fafje, lekker dat je al zo ver bent met je kamertje, zal wel een relaxt gevoel geven. en leuk dat je zelf je kaartjes ontwerpt! ennuh nootjes als mie ze niet wilt werk ik wel een zak naar binnen hoor!!!! heb meer het idee dat hoe de situatie tussen het gezin nu is, en het gevoel dat ik daar bij heb meer op mijn stress werkt dan de maandelijkse teleurstellingen. daar zit ik op het moment niet zo mee. alleen het feit dat ik niet meer belangrijk ben omdat hun voor de klein kinderen hebben gezorgt en ik niet is frustrerend en kwetsend. ben er altijd voor mijn ouders geweest en heb altijd geholpen en gedaan, hun ook bij ons hoor. en nu komt broetje lief ff popijopie doen omdat hij kinderen heeft en wilt mevrouw tut hola de ideale schoondochter zijn en word ik een beetje (heel erg) vergeten. ingeG, wat balen van die leidster, ik zou gewoon je daar inschrijven. kan zei niet een goed woordje doen zodat je wat sneeler een plekje hebt? en die 2 maandjes...... tja daarna heb je misschien wel het plekje en de leidster die je wilt. zou het gokken. nu is ze nog niet zo eenkennig. norii, hahahaha vervelende bijkomstigheid noemt ze dat verkoudheid: bah ja daar hebben nu zo veel mensen last van. zeker door die weerveranderingen. het moet gewoon eens mooi weer zijn. zon, zee en een zwangerschapsbuikje mie, ik heb ook begrepen dat wat je eet ook je borstvoeding bepaald er zitten toch bepaalde voedingsstoffen in. maar als hij dat mij zou zeggen zou ik vragen of hij voortaan de borst kan geven dan kan jij ff relaxen.... xaar, welke test heb jij dan? neem aan dat het twee streepjes hadden moeten zijn omdat je nu een beetje betoeterd zei "met maar 1 streepje" hihihihihi weet niet meer precies hoe of wat maar aan de hand van je witte ovu test heb je deze maand je ei niet gevonden? of wel? afwachten dus!!!! ik duim voor je!!! sumshine, tuurlijk kan jij voor 2 kinderen zorgen!!!! 3 of 4 lukt ook nog wel. moeder zijn heb je al in je want je hebt een pracht van een dochter toch? dan kan er nog wel een bij mijn opa is 1 van een 2ling en hun waren met 11 kinderen thuis.... xaar, hahahah doe je test volgende keer in het donker dan heeft je ei het misschien niet door. ingeG, wat zielig voor die leidster, maar trek je er niets van aan. er zullen nog wel meer mensen weg gaan. je kunt misschien wel een keer als je haar alleen spreek zeggen dat het niet aan haar ligt. maar dat er andere redenen zijn.... misschien is ze dan wat geruster. fafje, dat is idd heel handig!!! en als die eerste geen knoeipot is geweest en mama braaf heeft gewassen dan is het als nieuw!!! zou ik ook doen hoor waarom niet. ik heb hier ook nog heel veel kinderkleertjes alleen dan wat groter. ga ze ook maar eens op mp zetten ofzo of via zo`n kaartje bij de jumb*..... zo ist geen reclame toch?? hahahahahha norii, wat een schattige foto`s!!! echt een poepie!!! zo ben weer bij.......
@Faf: Lekker alles wassen en strijken en poetsen!!! Bij ijzertekort werkt Floradix trouwens heel erg goed! @GV: O meid, het valt ook allemaal niet mee hè...Zou het voor jou niet beter zijn om gewoon ff 1 of 2 weekjes geen contact te hebben met je broer/szus en ouders? Gewoon dat je even wat rust kan creëren. Dit is toch voor niemand fijn, maar voor jou helemaal niet. @Norii: Leuke foto's, wat is het een lekker ventje he?! @Sum: Bijna je echo!!! Zo spannend. @Hier: ik ben moe,moe en moe...snap er niets van. Heb geen bloedarmoede, heb ik 2 dgn geleden ff gechecked...