2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

beauty, jeetje ook nog studeren erbij1! wauw! zag wat lieve foto's op fb, zo cute!

sum, ja we hopen wel voordat oudste naar de basisschool gaat naar een benedenwoning te zijn verhuisd!...lijkt me zo heerlijk een tuin, mn zoontje is ook zo gek op buitenlucht, gelukkig erg veel groenvoorziening hier in de buurt, dus dat is wel lekker!

Inge, ja echt irritant, ik lijk net een konijn :p ...maar bij vorige zwnagerschap hielp het wel goed...maarja..mss dan alleen die floradix...(zou het ook beide mogen ja toch)
    Ik weet namelijkw el dat die roosvicee ferro (ofoziets) ook wel werkt, alleen mn zoontje kreeg er tijdens de bv krampjes van!

@hier, oke ik ben weer blij mooi boxkleed en allemaal kleine dingetjes nog...ik zou nog wel 2 kids willen hierna hoor ahhahahaha...maarja die 3e kan sowiesoooo pas na een verhuizing!
    oke ik ga met de voetjes van de vloer, lekker relaxen, heb het ehct nodig

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Succes vandaag Sum!!! Ik duim voor een goede echo!! :D:D

3. fafje

fafje Niet meer actief

oh was het vandaag, ik dahct vrijdag!!

sum, succes!!!!!!!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Thanks voor de succes wensen meiden! super lief!
    Ik moet over een uur, en tjeeeee wat duurt een ochtend dan lang zeg..uitgebreid gedouched, in bed tv gekeken met dochterlief, beetje uitgebreid proberen te ontbijten (zover er een hap door de keel paste) maar nog een uur over...pfffff....
    mace up is al klaar, haar is al klaar...dus maar ff zpén! hahaha,
    Kan wellicht pas later vandaag reageren hoe de echo was, moet gelijk door..

Ben zo benieuwd.....:)

5. fafje

fafje Niet meer actief

sum, onwijs spannend joh...!!

6. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Ik ben weer een beetje in het Nederlandse ritme :D.

Ik zie dat je een echo hebt @Sum; heel veel succes en plezier! Ik begrijp e spanning en stuur een heleboel positiviteit naar je toe. Het zit vast helemaal goed!

@GV wat een lastige situatie. Ik denk ook dat het moeder-eigen is om zic neutraal op te stellen, maar het blijft een k* situatie.

@Faf: ik lees dat het wat zwaarder wordt. Zijn toch een beetje de laatste loodjes in gegaan. Rustig aan en proberen niet zoveel te tien (als dat mogelijk is)

@Beauty wauw ook nog een studie erbij, wat knap!

Voor de andere meiden: *zwaai*

Ik ben inderdaad ongi geworden in de vakantie, wel 3 dagen te laat en maar anderhalve dag en niet zoveel, maar komt misschien door de vlucht en door de verandering van koud naar een warme plaats. Ik heb niet het idee dat het innesteling is, maar als dat wel zo is dan merk ik dat deze maand wel :p.
    We hebben echt een geweldige vakantie gehad. Bali is echt een droombestemming. We hebben heel veel gezien, maar ook lekker gerelaxt. Vond het jammer dat ik weer terug moest naar Nederland.

Eenmaal thuis kreeg ik het bericht dat mijn oud-collega overleden is. Net 2 dagen voordat ik terug was. Ik had nog met haar afgesproken dat ik eten zou komen brengen als ik terug was, maar het was al te laat. De kanker heeft van haar gewonnen en de laatste weken zijn heel snel gegaan. Ze heeft nog net haar 45ste verjaardag kunnen vieren... Vandaag is er een herdenkingsdienst waar ik naartoe ga. ik kan nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is....

Liefs!

7. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Baby nieuws!!!!
    Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009

Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter

ZWANGEREN!
    Fafje@26 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen
    Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 13: zwanger -->

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 13: NOD 20 april
    Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 7 : NOD 26 maart
    Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 18: NOD 6 april
    Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de

Controle & Echo
    Fafje: zwanger, bevallingsdatum 21 mei 2012
    Sumshine: zwanger, bevallingsdatum november 2012

8. fafje

fafje Niet meer actief

lb, jeetje zeg wat vreselijk zo jong...sterkte ermee vandaag...:(
    Als ik zo naar je cyclussen kijk, kun je een btj vanuit gaan dat het 30 dgn duurt heh...gemiddeld ...wel vervelend op vakatie..maar gelukkig zo kort!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    pff meiden ik was te vroeg....6 week, slecht beeld, nog te weinig te zien. Wel een vruchtzak, maar nog te weinig zicht op. De gyn zei: ik heb geen goed nieuws en geen slecht nieuws we kunnen het gewoon nog niet zien. Hij wou dat ik over 2 week terug zou komen, dat vond ik te lang dus afgesproken volgende week woe weer...pffff
    dit is heftig hoor..

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Sum dat is indd killing :( Stertke meid!!!

11. fafje

fafje Niet meer actief

ooohh sum. wat een teleurstelling...ikw as met 5,5 week toen ook te vroeg, en ook alleen een vruchtzak...mocht ook een week later komen...en toen was er hartactie!...dus we duimen nog een weekje heh meid!

in elk geval in het wel sinds je test nog goed gegaan :):)

12. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Oh Sum, wat jammer, maar volgende week kijken of er actie is! Zal een mega lange week worden voor je, maar wij slepen je er wel doorheen!

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Oei... das dus nog een week in onzekerheid :( sterkte en succes Sum!!!

14. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    fafje, ja ze is die aandacht en dat gediscuseer er over niet waard!!! pffffff :D
    ja ik begrijp wat je bedoel. til ook veel op het werk. ff visjes kijken. boekje uit de kast pakken. en dan `s avonds je rug voelen. en dan ben ik niet eens zwanger.
    schattig vind ik dat altijd als ze om een kusje komen vragen. :p
    oh het is geen kou kleum je hond. dat scheelt. vind mij konijn ook zo gezellig maar je merkt dat hij naar buiten wilt. zal hem wel missen :( maar kan hem zien hoor en haal ze ook zeker ff naar binnen om te spelen/knuffelen. :)
    kun je niet een half pilletje nemen? misschien slaap je dan ook nog goed maar heb je overdag net ff wat meer energie?

beauty01, waar haal je het vandaan 4 kids en een studie? petje af!!!

lovelybabe, kan idd door het klimaatverschil en het vliegen komen. ik neem aan dat je bij een innesteling niet zoveel bloed verliest als 1,5 dagen ongi..... nou weet ik niet hoe het met je ongi zit...
    wat een naar nieuws van je oudcollega!!! gecondoleerd!!!!

sumshine, balen dat je weer een week moet wachten. pffffff spannend hoor. je week zal wel lang duren al hoop ik dat die zo voorbij vliegt.

@hier, nog 2 dagen te gaan en dan begint de spanning. prikken of zwanger? vandaag paasluche gehad met de kids. kan geen ei meer zien :) zaterdag een verjaardag. zondag en maandag pasen. dinsdag nijntje zijn hechtingen eruit..... poeh poeh!!! :)

15. fafje

fafje Niet meer actief

goudvis, drukdruk dus...hoe bevallen de hormonen eigenlijk, heb je er last van??? of begint dat dan eventueel pas over 2 dgn?
    ohhhh stel je nou voor hoooop zo erg dat je zwnager bent!!!!
    hmm die pilletjes zijn wel klein, maar mss wel een goed idee als mn allergieen niet te houden zijn! wnat ik ben er nu echt te moe door!

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Jeetje wat balen!!!! Sterkte meid!

@LB: Gecondoleerd meid, heel zwaar hoor :(

@Hier: Oh, echt een baal week :( Mn bevalling word niet vergoed door mn verzekering...echt te dom voor woorden. Dus daar ben ik al weken mee bezig. Heb ook al heel lang problemen met mn mobiele telefoon. Netwerk gezeik. maar ze reageren niet opmijn mails dieik stuur en aangezien het Hollands Nieuwe is kan ik ze niet bellen. Nu ligt het totale netwerk eruit vanwege 1 of andere brand Dus zowel ik als VL geen mobiel.
    Daarnaast heeft UPC ook een hele grote storing en vliegt ons internet en thuis telefoon er ook zo nu en dan volledig uit. Hoezo ik wordt hier boos, pissig en gefrustreerd door?!?!?!?!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Inge± wat= bevalling niet vergoed? Bedoel je ziekenhuis bevalling? moet je een eigen bijdrage betalen? Toch niet die hele bevalling???

@hier: flink de balen van die klote kut echo! Heb ik weer!!!!! Lees op t forum meiden met 5.6. die al een hartje zagen kloppen...Nou wij konden geen reet zien, (naja das niet waar, wel een vruchtzakje en iets erin maar toch)....
    gefrustreerd!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Was het wel een inwendige echo?

De daadwerkelijke bevalling was in het geboortehotel en ik krijg op dit moment NIETS vergoed. Moet de volle 495 euro betalen. Dacht het dus ff niet!

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    yes wel inwendig,
    maar erg slecht beeld...Erg slecht zicht...
    Uitiendelijk wel een vruchtzak en vruchtje gezien, geschat rond de 6 week...tja das meestal nog niet veel te zien....

Geboortehotel: klote! Heb vaker gelezen dat je volledig 5sterrenofzo verzekerd moet zijn wil je t vergoed krijgen! Sorry for u!

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Ik ben verzekerd met een gezinspakket en daar wordt het wel door verzekerd, maar er schijnen problemen te zijn met het verloskundig centrum waar het hotel onder valt. Alleen...dat staat nergens en het verloskundig centrum staat wel als gecontracteerde zorgverlener bij de verzekering...ze moeten het dus gewoon betalen.

En daarbij, een geboortehotel hoort gewoon veroed te worden als een bevalling poliklinisch zonder medische indicatie.

Deel Deze Pagina