wat rot voor je Inge, op een hoop geregel zit niemand te wachten. Ik vind het sowieso belachelijk dat wij ons scheel betalen aan zorgkosten en dan ook nog een eigen bijdrage moeten betalen???!!!! Slaat nergens op! Maarja, dan is Nederland.. @hier: lekker een dagje voor Ties en mezelf. Geen afspraken, nja vanavond gaan we bij vrienden langs. Hebben het babykamertje geleverd gekregen en we gaan even kijken Ties drinkt sinds maandag 170cc + 6 nutrilon, 5x per dag. Nog even en hij mag fruit en groente gaan eten, wat gaat dat toch snel!!
inge, nouja zeg waar slaat dat op???? ik kreeg wel nog een afrekening van de kraamzorg 170 euro..ben er nooit achteraan gegaan, maar vond het zo raar...ik had niks extra's ofzo...waren zelfs uren af gegaan omdat ik 2 nahctje sin het zh had geslapen! succes ermee, ja vodafone pfff heb ook nog steeds geen bereik!! sum, schat ngo niet druk maken hoor, bij mij was ehct niks te zien behalve een zakje!! niet teveel lezen ..want weetje...je weet het gewoon niet..tis ff een lange week om door heen te komen! maar probeer toch maar een btj vertrouwen te hebben in ej beebje...geen bloed, geen kramp, niet ongi...en positieve testjes moeten je er even doorheen slaan!! norii, snel gaat dat heh! ik vond de bijvoeding erg leuk, wat kon het mannetje smullen joh! moet je maar es op mn fb kijken bij fotos van toen M nog 6 mnd was...dan zie je em met div soorten stukken fruit! en het gign schoon op heh! hihihihi
dag dames weinig gereageerd hier. 14 dagen verlof en nu zo ziek als een hond. Heb zelfs bijna niets van bv meer door uitdroging... Eten blijft niet binnen, grrmbl Niet zoveel blijven hangen alleen heel veel sterkte en positieve vibes in de richting van sum! Ik duim voor je meid, weet heel goed hoe je je moet voelen (begin zwangerschap zelfde situatie). Nog niet panikeren he!!!! Inge: balen van die rekening meid! Fafje: laatste weken, aftellen Babbelbol: ik stort gauw wat ik je nog verschuldigd ben!
Aah mie zo lang ziek? Beterschap meis! En thanks for the positieve vibes!!! Heb ik nodig die positieve vibes, maak mezelf een beetje gek...Pfffff haat dit.....
@Rekening: Vandaag antwoord gehad van VGZ: Wordt volledig vergoed!!! @Vodafone: Nog steeds geen bereik @UPC: Storing is voorbij @Verzekering: Nu heeft een centrumw eer een verkeerd notabedrag gedeclareerd bij de verzekering (332 ipv 90 euro) en moeten we dik 213 euro zelf betalen ivm eigen risico. @Mij: IK WORD GEK VAN AL HET GEZEIK EN GEREGEL!!!!!! @Mie: Jeetje meid, pas je wel goed op jezelf? Misschien wat ORS gebruiken??? @Norii: Ga je met 4 of met 6 mndn met vaste hapjes beginnen?
@inge: grrrr wat een eikels zijn het ook bij die verzekering! Wel relax dat je kraamgeld wordt vergoed Vast eten: met 4mnd. Merk dat hij er wel aan toe is, maar meneertje moet nog even geduld hebben. Hihi
fafje, de hormomen? weet ik nog niet. vandaag kan ik ongesteld worden. als dat gebeurd moet ik het ziekenhuis bellen en doorgeven dat ik met de behandeling begin, en gelijk een afspraak maken voor me ego. op dag 7 zal er een ego worden gemaakt om te kijken of alles schoon is. dus ik begin in misschien vandaag met spuiten. ingeG, wij hebben ook upc maar merk er niets van. wat ik wel hoor is dat vodafone al 2 dagen storing heeft. we kunnen veel mensen dan ook niet bereiken. lastig 2 de zelfde netwerken gelukkig hebben cv en ik dat niet. niet dat we daar ooit overnagedacht hebben. het is gewoon zo.... sumshine, niet aan denken. wie weet waren die meiden eind week 6 en jij begin week 5 dat scheel toch 2 weken. en in die 2 weken kan er veel gebeuren groeien!!! het is ff stressen maar ook jij heb straks een mooie echo met kloppend hartje!! norii, dat vind ik ook. je betaald al zoveel en dan heb je ook nog eens je eiegen risico etc en als er dan iets is moet je bijbetalen of word het niet vergoed..... ggrrrrr zo idd wat gaat het snel al weer 3,5 maand....... mie. meisje zorg je wel goed voor je zelf? probeer goed te eten he of iedergeval iets wat je wel binnen houd anders word je zo gaar. beterschap!!!!! ingeG, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. de een zegt dit de ander dat dan weer wel dan weer niet. steeds maar bellen. heb een keer gekeken wat dat allemaal wel niet kost.... pfffffffffff irri!!! succes ermee @hier cv is met moeder en stiefvader naar antwerpen om voor een pak te kijken. zijn zus gaat 20 april trouwen. ik wou niet mee ivm met me ongi, 1x spuiten, nijntje en al de boodschappen die gehaald moeten worden voor pasen.... ppppppppppfffffffffffff zit daar altijd zo tegenop. 1e paasdag komen zijn 2 zussen met aanhang en neefje van 6. 2e paasdag komen mijn ouders eten. was weer een gedoe natuurlijk want normaal nodig ik altijd iedereen uit dus dan heb je weer het broer/zus euvel.... maar goed volgende keer beter. tja zei wilt niet praten. en ik nodig geen mensen uit die niet tegen me praten.... ja toch? heb mijn nieuwe konijnenhok binnen. lijkt op die andere maar heeft meer functies. gister ff in elkaar gezet. ben helemaal blij nou meisjes fijne dag!!!!
goudvis, nou idd groot gelijk, moet wel een leuke sfeer zijn en geen verplichting met de mensen die je uitnodigd! oke nou ben beneiuwd, wordt je vaak svaonds ongi? of in de loop van de dag!? Hihi leukd at het een high tech konijnenhok is @hier, nou ijzeprillen stop ik binnenkort mee en ga dan over op floradix, magnesiumpillen ben ik gister mee gestarts pff en die allergiepil ben ik mee gestopt!...word gek van de vermoeidheid! *klaaaag*
iNGE: WAT EEN POKKE GEREGEL, snap dat je er ff klaar mee bent! faf: hopelijk lucht het stoppen met de medicatie op en voel je je snel beter meis! gv: een spannende dag voor jou, en en en? Wel super gaaf het nieuwe konijnenhok! Zit nijn er al in? Je mag best een foto spammen (nieuwsgierig)
Hey meiden! @GV: de UPC storing betrof m.n. Zaanstad...Ben je al ongi? @Faf: Rustig aan meid, laatste loodjes...vooral doen waar jij je goed bij voelt! @Hier: Huwelijksreis is geboekt, trouwringen uitgezocht! Het wordt al echt wat
@Sum: Naar Portugal (Algarve - Cabanas) Fijne paasdagen allemaal. Ik ben er de komende dgn niet zoveel, ga nu de avonddienst in t/m vrijdag...
Inge wat lekker! Portugal! Heerlijk! Allen fijne paasdagen! en de bestelling voor gv: met een bevrucht ei!
@GV: en? Ongi?? @Iedereen: fijne zondag gehad? veel paaseitjes gezocht wij hebben bij mijn ouders gebrunched en daarna zijn we met zn allen gaan wandelen. Verder hebben we een rustige dag gehad. vandaag zouden we met mn ouders naar een tuincentrum gaan, maar ML zei op hetlaatste moment dat hij toch eigenlijk geen zin had, dus mijn zin om te gaan ook over. Lekker dan! Ben ruim een uur met Ties gaan wandelen en zit nu (zoals bijna elke dag) alleen op de bank voor me uit te staren naar de laptop.. Ties slaapt, die zal het allemaal een * wezen Fijne 2e paasdag allemaal, ik hoop dat die van jullie gezelliger is dan die van mij..
haai meiden, Fijne paasdagen gehad? Weer rond van de chocolade? haha. Morgen mag ik weer een echo...spannend...zou dan volgens de gyn 7 week zijn...Hoop zo dat we wat zien! Duimen jullie voor me? pfff toch welspannend nu, heb t namelijk niet in de hand he? Doe er niks aan...haha
hai lieverds! norii, geniet nou maar van deze rustige momentjes...volgend jaar zit tie snog maar op 1 dutje!! sum, oohh zo spannendddd voor je...ik duim zeker mee meid, denk aan je! gv, ennn??? @hier, achjaaaaaa geef niet zo om pasen ...heb wel die kleine eieren laten verven natuurlijk en ontbeten wat uitgebreid..man moest werken! Nou aftellen is ebgonnen voor mij...heb er zin in!
@Sum: Ik denk aan je! De duimen draaien hoor @Faf: Nog een kleine 3 weekjes en dan mag je kindje officieel komen!!!! @Hier: Vandaag nummer 4 van de 7...Na vanavond over de helft!