2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    heb het lijstje ff aangepast. ik weet mijn NOD pas als ik het 3e med ga spuiten, dus nog ff wachten :)
    ga nu ff eten badderen en dan op naar het vrijgezellenfeest.....
    fijn weekend dames!!!!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    het blijft balen GV! ik hoop dat de hormonen snel aanslaan!

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden...ff snel

GV: &*(@%@98Y&*@^@^Had het je zo gegund!!!!

@Hier: X heeft sinds donderdag koorts...max is 39,8 geweest en nu schommelt ze tussen zo nu en dan geen koorts tot 38.8 (met PCM). Maar d'r billen!!! O mijn god, het doet me gewoon pijn als ik er naar kijk...zo ontzettend veel uitslag en vuur en vuur rood! Daarnaast is ze ook nog gigantisch verkouden en heeft ze nu 2 keer gespuugd. Vannacht een rommelige nacht gehad. Maar X blijft zo leuk en vrolijk! Echt ongelofelijk!

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ties 1e keer zwemmen
    13-04-2012
    Bekijk bijlage 238019

Ties 1e keer fruithapje (banaan)
    14-04-2012
    Bekijk bijlage 238020

@slapen: We leggen Ties om en om. In zijn bedje slaapt hij overdag op beide kanten, omdat we hem elke keer op de andere zij leggen. Als hij zich op zijn rug heeft gedraaid (hij wurmt het handdoekje achter zijn rug weg :p) dan draait hij zelf zijn hoofd naar de zijkant. Ik leg hem wel weer steeds op zn zij, om te voorkomen dat hij op zn achterhoofd gaan liggen als hij wakker wordt.
    Volgende week gaan we een Sleepzzz Slaapwikkel kopen, dat scheelt een hoop geleurd met die handdoekrollen :p *tevens ook handig voor in de wandelwagen waar hij overdag tijdens het wandelen veel in ligt.
    In de box hebben we sinds een week het voedingskussen gelegd, zodat hij na de voeding wat meer rechtop kan blijven 'liggen'. Zou dat ook bijdragen aan het minder afplatten van zn bolleke?

@voeding: Ties hebben we vanaf vandaag op 4x 180cc zitten met een half potje fruit (vóór de 2e voeding)
    Hij drinkt de laatste dagen echt heel slecht en spuugt veel terug. Duwt met zn tong de speen uit en wil echt niets meer van de fles weten. Daarom gisteren fruit uitgeprobeerd en hij vind het helemaal geweldig. Hij sabbelt het van het lepeltje en slikt het al heel goed door. Vind het zo'n grote stap! Ons kleine mannetje eet al fruit!!

@Sum: heerlijk is dat he?? :D

@Inge: beterschap met je meisje!! Hier hielp een flinke laag sudocrème heel goed tegen de rode (en kapotte) billetjes die Ties had. Zielig om te zien! :( Gossie.. :(

Fijne zondag allemaal!!

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Hier is alles rustig, alleen erg misselijk. En dat staat weer haaks op alle dingen waar ik zin in heb. Ben de hele dag al de kasten af aan het struinen om te kijken of er iets ligt wat tegemoet komt aan mijn 'trek in iets' en daarna word ik misselijk van het idee :D.

Wat ben ik toch vreemd :p

Ben rustig aan het wachten op mijn ongi. De planner zegt vrijdag, maar ik hou er vanaf woensdag al rekening mee.

Ik ga even douchen en hopen dat ik me wat meer 'normaal' ga voelen!

Fijne zondag!!!!

Liefs

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Norii: Wow, nu al fruithap! Krijgt ie geen last van z`n buikje? Ik wist namelijk niet dat dat al kon zo jong, Dacht dat de darmpjes er nog niet aan toe waren.
    Als ie slecht wil drinken uit de fles, misschien een tuitbeker, of met een gewoon bekertje drinken geven?
    Hij is wel snel hoor! ;)

@LB: Ik hoop dat je gewoon lekker niet ongi gaat worden!!!

@Hier: Mn moeder heeft gister Calendula 75% zal f gekocht bij een homeopathie winkel, lijkt iets te helpen.
    De koorts is vandaag weggebleven, hoogste temp was 37,9 (na het douchen).
    Ik zou morgen voor het eerst met dr gaan zwemmen, maar twijfel nu of ik het wel moet doen. Is mss wel lekker voor dr verstopte neusje, maar ja, ze is toch een beetje ziekjes geweest...

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Norii: Wat betreft zn bolletje kan je Ties het beste heel veel op z`n buik leggen (was het advies van de kinderfysio hier). Verder idd veel op z`n zij, in de box, overdag in bed, in de kinderwagen enz enz.
    Wij hadden een speciaal kussen ervoor gekocht, maar ze was al snel te sterk ervoor. Hij is licht roze, maar je mag hem van me overnemen als je interesse hebt. Is een wat langer kussen met een wat korter kusen verbonden door een textiele lap met klittenband. En het kleine kussen kan je dan van plaats veranderen.

Dan kregen wij nog als tip geen mobiel e.d. in de box/het bed, want je moet het boven het hoofd zo onaantrekkelijk mogelijk maken.

Zo min mogelijk in de maxi-cosi, wipper enz omdat dat erg hard is voor het bolletje en als het kindje daar dan toch in zit kan je het beste een ringkussentje neerleggen. Wij hebben dat gekregen van de fysio. Is gewoon een stukje schuimrubber met textiel eromheen en dan moet je de uiteinden aan elkaar maken zodat het een ringetje wordt. Dat dan onder het koppie zodat de druk van het koppie af is.

Maar als je je zo'n zorgen erom maakt, waarom schakel je geen kinderfysio in? Wordt bij ons gewoon vergoed uit het aanvullende pakket...

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden,

LB, de hele dag misselijk? das idd wel heel bijzonder! Heb je wel getest na je vakantie? je was immers ook zo kort ongie (1,5 dag toch?) Weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding was?

Nori: leuke fotos! En lekker al fruithap! Vind ie het lekker? En jij, ben je nog steeds gestopt met roken?? hihi.

Inge: ah wat sneu als ze ziek zijn, zouden het tanden kunnen zijn? (spuitluiers, verhoging etc...) En krijgt zij al fruit / groente hapjes?
    En over luieruitslag: gewoon regelmatig even luchten! Dus zonder luier in de box ofzo! Even een verschoonmatje eronder...maar dat wil ook best helpen en als wel luier: lekker dikke laag sudocreme.

gv: hoe wast vrijgezellenfeest? En hoe voel je je met de hormonen? merk je er wat van?

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Nee, X. krijgt de eerste 6 mndn alleen bv. Dus nog 3,5 week! En dan gaan we volgens rapley methode beginnen met vast voedsel.
    Ze ligt al heel regelmatig ff een tijd zonder luier, maar het werd erger en erger, sudo, zinkzalf, bepanthen...niets leek te helpen. Maar nu dus die calendulazalf van het homeopathie winkeltje en dat helpt gigantisch goed!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

anders werkt maizena ook heel goed!

11. fafje

fafje Niet meer actief

hoi meiden!

@norii, leuke foto's!

@inge, hoe is het nu met X?

@gv, hoe is het gegaan met je hormonen?

@sum, hoe voel jij je?

@bijvoeding, ja heir gekozen voor 6 mnd alleen bv, en daarna rustig aan a la rapley bijvoeden..
    Maar mn zoontje dronk vanaf 6 mnd fv..en zat al snel op 4x 180...dus dan wa shet wel nodig dat ie echt wat binnen kreeg...dus ik combneerde met grof geprakt en rapley...
    als ik geowon bv was blijven geven dan maakt de hoeveelheid bijvoeding niet uit, melk is het eerste jaar toch de hoofdvoeding!

@rode billen, ja hier werkt luchten en vooral na natte billendoekjes, goed nadrogen met een hydro het beste...in combi met zinkzalf...zodra de bultjes niet meer open zijn doet bepanthen en sudo zn werk...

@hier, meer energie eidnelijk, dus ik kan er weer tegenaan :D

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Faf wat fijn dat je meer energie hebt! hoerA!

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja heerlijk hoor, gelijk zaterdag ochtend gaan zwemmen! ik hoop nog wel 1x te kunnen gaan, is toch iets wat we samen hadden...en dat kan straks voorlopig niet...!

je banner 8 weken..oh meid gaat vast allemaal heel snel hoor!!! hoe COOOl dat je nu eindelijk zwanger bent!!!

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Hier: Met X gaat het goed!
    Maizena werkte ook niet :( maar die calendulazalf werkt echt als een tierelier!
    Gister helemaal geen koorts gehad. Af en toe komt ze alleen wel onder de 36,5 uit :-/ is weer nieuw.
    Vandaag d`r eerste 'zwemles' gehad en ze vond het echt leuk! Ben blij dat het goed ging...

@GV: Krijg je nou vanaf vandaag weer een ander hormoon erbij? Hopelijk heb je niet te veel bijwerkingen...

@Faf: Het schiet op meid! Fijn dat je je weer wat beter voelt.

15. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Baby nieuws!!!!

Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009
    Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter

ZWANGEREN!
    Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen
    Sumshine@28 jaar gaat voor de 2de, ronde 25 of na mk 13: zwanger ,-->

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 12: NOD
    Karlijntjev@26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 8: NOD 11 mei
    Goudvis@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 19: NOD ergens mei
    Xaar@29 jaar gaat voor de 2de, ronde: NOD

Controle & Echo
    Fafje: zwanger, bevallingsdatum, 21 mei 2012
    Sumshine: zwanger, bevallingsdatum, november 2012[/QUOTE]

16. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden

ik ben een hele tijd niet geweest want was alles zo beu. Begin weer een beetje moed te krijgen etc. Ben vandaag bij de gyn geweest vanwege mijn lange cyclus en heb een doorverwijzing gekregen voor de fertilitiets poli of iets op die fiets. Nu maar hopen dat vriend lief dat ook al wil.
    Ga zo alles ff goed bij lezen en jullie horen weer van me
    dikke digi knuf

17. fafje

fafje Niet meer actief

karlijntje, oh wel fijn...ik was daar ook! succes en we denken aan je meid!

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Karlijn, bij mij heeft t geholpen die fertitliteitspoli ;)
    Ze sleutelen toch vaak alleen aan de vrouw en je hebt een lange cyclus dus ze gaan daar wellicht snel wat aan doen, dus je krijgt vrindlief vast wel mee :) Succes meis!

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Karlijn: Fijn dat er iets gedaan wordt! Tuurlijk gaat VL wel mee. Gewoon duidelijk uitleggen waarom je doorgestuurd wordt en ook erbij zeggen dat ze echt niet zo makkelijk mensen doorsturen.

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ karlijntje: goed dat je bent doorverwezen. Die lange cyclussen moeten echt frustrerend zijn. Kortere cyclussen, meer kansen, = jij in no-time zwanger toch? Ik duim!!

@ GV: hoe gaat het met de hormonen? neit teveel last?

@ Sum: hoe gaat het met je? Zo blij voor je dat je zwanger bent meid, geniet geniet geniet geniet :D!!!!

@ Fafje: nieuwe energie? Jij moet nu gewoon niet teveel energie meer verspillen toch? Haha, jij gaat bijna bevallen meid, lekker rustig aan nu toch? Als ik zolang zwanger was als jij nu, dan had ik mijn beebje al!!! Echt rusten als je het mij vraagt! (maar natuurlijk ook nog rustig genietn van de quality time met Mirza)

@ Inge: goed dat die zalf nu goed werkt! Zit die ook niet in het assortiment van weleda? Hier ook regelmatig gebruikt en echt tevreden over! En wat goed dat je die zes maand alleen bv geeft! Super meid, vooral na alle moeite die je hebt gehad!!!!

Hier: W.inter doet het echt suuuuuuuper! Hij rolt van buikje naar rugje, van rugje naar buikje, zit alleen rechtop en begin echt waar al wat kruipbewegingen te maken!!!! Nu, hij raakt nog niet vooruit maar trekt wel al zijn beentjes onder zijn poepje op en stampt hem dan vooruit!!! Alleen zijn gewicht wil maar niet vlotten... Hij weegt nu net zeven kg, beetje weinig. Was vorige week helemaal niet bijgekomen (wordt elke week gewogen op kdv). Hij eet nochtans heel goed!!!! 's Morgens krijgt hij een flesje afgekolfde bv van 200 cc, om 11u eet hij sinds twee weken groentepap zo'n 150 gram en daarna nog 120cc afgekolfde bv, in de namiddag zo'n 250 gram fruitpap (vindt hij helemaal lekker, twee koekjes in en drie volledige stukken fruit, het fruitmonstertje hehe), in de vooravond nog 150 cc afgekolfde bv en voor het slapen nog 210 cc kv (ben wat minder gaan kolven, wat niet meer haalbaar ivm werk). Is dit volgens jullie genoeg?

Deel Deze Pagina