Mijn god Mie, wat eet ie veel!!!! Is ie mss niet gewoon heel erg druk met ontwikkelen dat ie daarom ff niet groeit en aankomt? Hij kan niet overal tegelijk zn energie in steken....
Inge, volgens zijn begeleidster op het kdv zou het idd wel eens kunnen zijn dat hij weinig bijkomt omdat hij zijn energie gewoon ten volle gebruikt om te spelen/te ontwikkelen. Het is idd een heel druk mannetje die geen minuut kan stilzitten! Zit de laatste tijd ook gemiddeld eens per uur met de slappe lach, hilarisch gewoon!! En over zijn eten, was zelfs vergeten dat hij een halfuurtje voor zn groentepap nog een bodempje soep krijgt haha. Was er eerst niet voor te vinden, wou dat hij vooral bv kreeg maar op het kdv dronk iedereen het en hij blijkt het gewoon geweldig te vinden... Ben al blij dat je vindt dat hij genoeg binnen krijgt!
Klinkt goed hoor Mie! en fijn dat ie zo lekker ontwikkeld, beweegt en geniet jahaaa hier 9 weekies! Whoowhoe! ben helemaal blij mee!
mwah wat is veel?! Ben weeig, misselijk, veel plassen, jeukende tepels en moe...maar zou het niet veel willen noemen! Ben vooral erg blij met mijn klachten: een teken dat het echt zo is! Joepie!
Hey dames, @Mie: ik ben ook geen expert, maar het klinkt goed! @Karlijn: fijn dat je hulp krijgt, maar ook weer heel spannend! @Sum: geniet ervan meid! @GV hoop dat je niet teveel last hebt van de hormonen! @Inge: fijn dat de creme helpt, zo zielig als ze pijn hebben. Hier gat het wel. Ben een paar dagen niet lekker, maar kan er de vinger niet opleggen wat het precies is. Misselijk met vlagen, moe en hoofdpijn. Voor de rest aan het afwachten wat aankomende week me gaat brengen Liefs
Hey Inge, Nou dat heeft een jaar geduurd . Maar inderdaad, ben er nu vrij rustig onder en heb nog geen testdrang, maar dat kan over een uur/dag zomaar anders zijn .
sum, oh de "leuke" kwaaltjes! heerlijk gevoel heh huppa wkn alweer... lb, jeetje meid ik hoop het ook zo erg voor jou!!!! duim voor je!!!! mie, lekkere eter! mn zoontje at ook al snel heel veel weg toen hij op zn max melk zat... inge, nou ik zal het wel onthouden, mochten hier de gebruikelijk middeltjes niet helpen!
Hey dames, Hoe is het hier? @Faf: hoe gaat het met je? Nog steeds vol energie? @GV: we horen niets van je dus hoop dat alles goed met je gaat! Hier: nog steeds zo'n zweem van misselijkheid en veel hoofdpijn hier. Vanmorgen dacht ik dat het over was, maar eenmaal rechtop staand was het weer raak. Ben er een beetje over aan het miepen, ik weet het. En ook moe (voorjaar?). Gisteren in de ochtend nog veel geslapen en in de middag per ongeluk op de bank in slaap gevallen. Ik lijk wel een oud wijf Lekker vanuit thuis aan het werk, ben zo blij dat dat kan! Fijne dag dames, Liefs
lb, zoooooo ik hoop het zo voor je!!! bij mij begon de vermoeidheid wel pas later. maar u never know!
@ LB: ik hoop zo voor je dat die kwaaltjes iets te betekenen hebben!!!! Spannend he @ Fafje: hoe gaan de laatste weken? @ Babbelbol, GV: waar zijn jullie meiden??? Hier: ukje is vandaag weer gewogen, 160 gram aangekomen in twee weken tijd. Lijkt mij heel weinig... Wat vinden jullie? Zijn gewicht en eten wordt echt een beetje een obsessie voor mij. Zo bang dat hij niet genoeg aankomt...
mie, alleen in het begin komen ze veel aan hoor.. hier altijd de regel...niet aankomen is goed, langzaam aankomen is goed...alleen afvallen dan is er wat aan de hand...maar verder qua ontwikkeling en energieverbruik kan het soms even langzamer gaan iook is het zo dat bv kindjes vaak in het begin ehct keihard gaan met de groei en daarna langzaamaan...don't worry!
Mie: waarom is zijn gewicht zo belangrijk voor je? Hoe zit hij met zijn groei (t.a.v. het gemiddelde) hoe ontwikkeld hij zich? hoe voelt hij zich? Uk is toch al ruim 6 maand? dan groeien ze echt niet meer zo explosief..... Hoe vaak word ie gewogen? (volgens mij best vaak, en waarom zo vaak?) Welke kledingmaat heeft ie? Volgens mij zou ik t een beetje loslaten hoor....Komt echt wel goed! en als ukje behoefte heeft aan meer wat heel goed kan als ie nu 6 maand is, dan start je met vast voedsel! en komt ie vanzelf weer wat aan!
@Mie: Als je twijfelt vul dan de groeicurve op borstvoeding.com in. Dan zal je denk ik zien dat het allemaal wel mee valt! Wel even goed de 'handleiding' lezen. Zeker omdat je uk te vroeg geboren is.