2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

succes lovelybabe!! doe je best!

2. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    lovely leer ze!!! succes!!

Wat een borstvoedingsverhalen allemaal! Ik wil in de toekomst ook graag borstvoeding gaan geven als het lukt lijkt me zo bijzonder. maar dat is voor mij echt nog hypothetische toekomst muziek.

nou ik heb geprobeerd schoon te maken maar er is weinig van gekomen.
    Sinds 1,5 à 2 weken veel last van mijn darmen af en toe echt pijn en krampen en dan moet ik ineens echt heeel nodig naar de wc. Dan zit ik echt lang met flinke krampen en pijn en de grote boodschap is echt heeeeel groot dan. Had ik normaal nooit en nu bijna iedere dag (sorry voor de details). Ook meer vaginale afscheiding als normaal Eergister begon ik mijn rug voor het eerst te voelen met vlagen en net kreeg ik er weer zo'n last van dat ik moeite had met stofzuigen en het dweilen dus maar over heb geslagen.
    Dit betekent of dat ik bijna ongesteld ga worden (al heb ik dan nooit last van mijn rug of tot nu toe nooit gehad) of beter nieuws... maarja gaan testjes meer in huis gelukkig anders zou ik mezelf kapot testen volgens mij haha heb echt geen geduld.dus maar wachten tot NOD echt voorbij is nog ff een paar dagen volhouden dan zal ik wel iets weten...

3. fafje

fafje Niet meer actief

wil je geen valse hoop geven, maar dat darmen verhaal tot en met de wc +boodschap...is hier echt zo gegaan toen ik net zwnager was...tot nu toe 3x...echt vreselijk....dat ik op de wc gewoon bijna onwel wordt...en dan komt alle sineens...echt extreem pijn...

heb het ook bij mn zoontje gehad...

maarjaa we duimen natuurlijk voor je!!!!!! ik had me wel voorgenomen tot en met nod te wachten...maar kon me toch 1 dag vantevoren niet bedwingen :p

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @LB: Heel veel succes met je examen!!

@Karlijn: De duimen draaien weer!!!!

@Hier: Net nog eens 1,5u gewandeld met VL (eerst tijdens eten weer giga huilbui gehad...zucht). Maar de krampen/pijnlijke rug/harde buiken zijn echt verdwenen :(

5. fafje

fafje Niet meer actief

aaaaahhh ingeeeeeee....zo zielig je huilbuien!!!!!!!!!!!!! je baby MOET ERUITTTT :p:p:p

wel super dat je nog lekekr veel beweegt kkomt de bevalling alleen maar ten goede!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    En t stomme is: als zo'n huilbui aan komt zetten is er geen houden aan! Dan vraagt VL waarom ik huil...uhm....geen idee?!

Hormoontjes he...

7. fafje

fafje Niet meer actief

hahah ik heb dat nooit gehad...maar ik weet wel idd dat het dan ff niet kan stoppen ahahah

maarja achteraf is het dan wel leuk om er om te lachen toch..:p om het maar weer es een positieve lading te geven HAHAHA...

we wordne er nouuu gek van heh hahaha..morgens tripen come on ingebaby WE WILLEN JE ZIENNNNN

8. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Kom beebje, kom beebje, tis jouw feestje,:cool:kom beebje kom beebje:cool:

Ik denk misschien dat toezingen ff helpt :D Hoop echt voor je dat je kleintje nu echt snel komt hoor. Je hebt er nu wel lang genoeg op moeten wachten!!!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb vandaag een ernstig gesprek gehad met peque (kleintje in t spaans) en een afspraak gemaakt dat hij/zij voor as zaterdag ter wereld moet komen omdat het voor mamma echt te zwaar wordt. Ook heb ik uitgelegd dat iedereen peque graag wil zien en ontmoeten en dat iedereen en het kamertje er helemaal klaar voor is...

Nu zien of peque naar mamma luistert :p

10. fafje

fafje Niet meer actief

ja en dat mama heerlijek warme melk voor peque heeft :p

hihihi ohhhhhhh kom kleintjeee we wacchten allemaal al zo lang hahaha

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    we gaan gewoon alvast sinterklaar liedjes zingen voor je beeb Inge:
    Ow kom maar eens kijken...wat ik in jou nieuwe kamertje heb...
    Alles gekregen van die lieve...mama!

Faf: leuk buikie! Gaat al goed bij nr 2.

Karlijntje: spannend meid! Ik hoop het voo rje!!!

@ hier: nog niks gehoord op mijn soll brief voor de andere afdeling...Duim Duim Duim. Tja en verder maak ik me stiekem ook best ongerust waarom ik nog niet zwanger ben na de miskraam. We gaan ronde 9 in! maar dat is het niet alleen. We doen het al 21 maanden onveilig (dochterlief is 21 maand) dus 21 maand kans op een zwangerschap dat is 1 keer gebeurd en als het ware mislukt...tja.....21 maand is best lang..... maar goed...he tis nou eenmaal zo,

Lieve Inge ik hoooop zoooow dat je snel mag bevallen! Wil je thuis of int ziekenhuis bevallen??

12. fafje

fafje Niet meer actief

sum, kan je niet met dat verhaal geowon naar je ha?...om te proberen...ik bedoel wie weet wilt ie je wel ff doorsturen en laten checken...ivm je miskraam enz....(*denkt mee*)
    Balen kan me het ehct goed voorstellen hoe je je moet voelen..

duimduim voor je baan :D..zou zoveel schelen heh!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Ik kan me je ongerustheid goed voorstellen hoor! Ben het met Faf eens: 21 maanden is best lang en 9 mndn na de mk...zeg gewoon dat je 3maanden voor je mk serieus met nieuw beebje begon en je bent een jaar bezig. Wellicht genoeg om doorgestuurd te worden!!!
    Je kan trouwens mooi zingen hoor ;)

@Hier: Dacht net vruchtwater te verliezen, maar was gewoon weer slijm....
    Vannacht heel goed geslapen, kindje is nu wederom heel rustig. Verder geen pijn en kramp. Straks lekker massage en vanavond weer naar de VK om te strippen...
    Voel me down en depri en wil alleen maar huilen. Ik baal ervan dat ik me zo voel. Tis nog maximaal een week, waarom kan ik daar niet aan vasthouden en me gewoon nog ff lekker voelen?
    Ik probeer echt elke keer positief te denken, maar mn gevoel luistert/volgt gewoon niet!
    Ik ben zo bang dat ik straks weer in een depressie glij :(

14. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    een HEEEEEEEELE dikke knuf voor jou IngeG. Strakjes is de kleine er en kan je je niet meer voorstellen dat je je zo hebt gevoeld.

15. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi even snel zit bij de ha voor mijn schouder
    Pff nog 3 wachtende voor me!vanavond weer werken
    Heb afgelopen week 6 dagen gewerkt 1 dag vrij nu deze
    Week weer 6 dagen incl.weekend dus ik werk zo 3 weekende
    Achter elkaar best pittig pfff..in de zorg werken is best zwaar
    Last van schaambeen en nu slijmbeurs ontstekking
    Dus voel me nu best s$%# maar we hobbelen gewoon door haha
    Vandaag mijn jongste 3 geworden dus weer feest!!
    Inge:hoop dat je snel bevalt lees de rest straks bij
    Groetjes beauty

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wauw Fafje wat gaat het snel!!! :D leuk leuk leuk!!

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Beauty: slijmbeursontsteking in je schouder? ik heb dat nog niet zo lang geleden ook gehad!! pas goed op dat je je 'goede' schouder niet gaat overbelasten, dat deed ik namelijk. Gelukkig was dat allemaal vóór dat ik zwanger werd, want ik kreeg diclofenac tegen de pijn (niet dat het hielp, maar goed) veel oefeningen doen en vooral: NIET GAAN ZWEMMEN!!! [dat raden ze meestal wél aan, maar ik kan je vertellen dat je dat maar beter uit je hoofd kunt laten] Beterschap!!

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hihi en nog gefeliciteerd met de verjaardag!!! 3 jaar alweer!

19. fafje

fafje Niet meer actief

inge, ah meid lijtk me ook ehct niet leuk als je je zo voelt...:( zo had je je het niet voorgesteld...nou kom op baby! we trekken je er nog es uit joh :p:p
    laat je maar lekker masseren en probeer te ontspannen en gedachten op nul!

Beauty, gefeliciteeerd! je hebt het er maar druk eme allemaal heh! 3 kids en de 4e op komst is niets nietsssss...doe nou rustig aaaaaan :D

norii, hoe is het in jullie nhuisje!?

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Fafje: goed goed!! foto's zijn weer bijgewerkt op hyves :D
    Zijn nog hier en daar wat aan het rommelen, trappengat moet nog getext worden maar verder is alles klaar!
    van het weekend gaan we de laatste spullen van de zolder overhuizen, die staan tijdelijk in de garage van mijn ouders die 3 straten verderop wonen :p [handig!]

hoe vind Mirza tot nu toe je zwangerschap, of krijgt hij nog niet zoveel mee?

Deel Deze Pagina