@lb: jij ook lieverd (mama to be toch?) en w.s. mama van een leuk huisdier etc! Hoe voel je je op de wacxhtbank nu?
hahaha hooooooii nee hoor nothing yet! sorry ik lees wel mee, maar soms even de tijd/gelegenheid niet te reageren! hoe gaat het met iedereen!?
Aaah Miis je houd me in spanning ! @hier: heb zon last van hijgen...pfff irritant is dat, schijnt er bij te horen in t begin (gaan je longen meer open zetten zodat je straks minder last hebt van de verdrukking) maar lijk net een old wief! Enne HOERAAaaaaaaaaAAAA 13 week bereikt!
sumshine, wauw gefeliciteeerd meid!!!! gaaf zeg 13 weken!!!!! heerlijk gevoel zeker heh! Ik had dat ook dat hijgen hahahaha zo naar de vk..
@ Sum: ik herken het hijgen ook meid. Knap lastig maar gaat over hoor. Gefeliciteerd met je dertien weken!!! @Miis: laatste loodjes... Beginnen ze al wat te wegen? Hier: arme drommel is ziek geweest. Zaterdagavond non-stop huilen, kwam nochtans net van de ka en er was neits aan de hand. Uiteindelijk ha gebeld, de man schrok toen ik zei dat ik van de ka kwam want mn mannetje had een enorm oorontsteking :x Gelukkig is hij nu al terug beter. Echt zo'n flinkerd, lekker rechtop zitten, constant rollen En na samen wat oefenen vindt hij het nu ook heerlijk in de nieuwe mei-tai!!! Zo geweldig Had je me drie maand geleden gezegd dat het ooit nog zo leuk ging worden had ik je gewoon gezegd dat je gek was haha
mie, leuk om te lezen hoe je geniet!!! Wat zielig, en wat erg dat de ka dat niet eens heeft gezien!! arm jochie, krijgt ie er AB voor? of moet je gewoon steeds sprayen enz? Leuk plezier met de mei tai, ik heb er ook zo'n zin in! hie rkomen kiezen door, jeetje das ook zielig, verhoging en zure luiers en btj zielig en hangerig, maarja ik kan die 11 kg echt niet goed aan meer... sinds tijdens is hij 2x wakker geworden snachts en echt huilen, arme schat ook.maar wat een timing haha, maak me dan gelijk zorgen, als ik snachts moet bevallen en ik en zn papa zijn er niet, juist wanneer hij net kiezen krijgt! nahja ach t kan niet anders heh..
aaah kiezen ja die kunnen erg pijnlijk zijn!!!!! Gelukkig gaat het weer over...oeff! hopelijk heeft ie er snel minder last van! mie: wat fijn allemaal! lekker genieten dus. Is nummer 2 al bijna in de maak? hihi
@Sum: Gefeliciteerd!!!! @Miis: Het begint echt op te schieten he? @Mie: Ja, als je hier in december had gezegd dat het zo makkelijk en leuk zou worden had ikook gezegd dat dat onmogelijk was Fijn dat ie alweer wat beter aan het worden is!
@ Miis: kan me voorstellen dat je kleine man optillen nu wel echt heel zwaar is. Ook zielig van zn kiesjes. Maar look on the bride side, als hij ze nu krijgt dan heeft hij er geen last van als zijn broertje er net is, dan is het mss wat rustiger. Kan je kindje trouwens al wat woordjes zeggen? Weet eigenlijk niet wanneer dat start. @ Sum: nummer twee komt er maar nog niet onmiddellijk haha. Vind het nu heel leuk en wil er nu echt van genieten. Denk dat ik eerst die bevalling, couveuseperiode en eerste maanden moet vergeten en dan pas opnieuw wil haha. hier: W is deze morgen opnieuw gewogen in het kdv (doen ze elke week) en hij is weer 100 gram afgevallen... Is nu in twee maand tijd maar 200 gram aangekomen... Grrrrr.. was nu net zo euforisch dat alles goed ging
mie, meid waarom word er zoveel gewogen, ik zou dara niet zo streng naar kijken...het is beter om over een langere tijd te gaan vergelijken. vanaf zijn leeftijd gaat het nou eenmaal niet zo hard meer....vergeet niet dat wat jouw kindje nu allemaal kan, kost enorm veel energie heh.. ik weet niet wat je als bijvoeding allemaal al geeft, maar volkoren en volel producten zijn altijd goed, maar dnek niet dat je je zoveel zorgen moet/hoeft te maken hoor! het hoort er echt bij! Verder idd hopelijk zijn zn kiesjes door voordat de baby komt, hij was vanacht ook weer 3x wakker, zo zielig...normaal slaapt ie aan 1 stuk, en die zure luiers helpen ook niet echt. nou goed nog ff.. Hij kan al veel zeggen, nog niet altijd even goed maar hij heeft zn eigen woordenboekje..heel leuk, hier begon het pas echt met 1 jaar en na 17mnd had ie elke dag een nieuw woord, ehct onwisj hard ging dat! Nu kan hij me zelfs vertellen wat er "gister" is gebeurd, ehct heel schattig, natuurlijk nog in losse wooorden
@Miis: spannend meid!! Wat sneu voor je kleine man met zn kiezen sterkte!! @Mie: wat gek, elke week wegen?? Dat lijkt me een beetje overdreven.. maargoed, het zal wel met een reden zijn @Hier: giga druk op het werk gehad, nu lekker uitblazen! Weeeeekend!! Oja, mijn contract is verlengd voor onbepaalde tijd!!! Jeej!
Norri, gefeliciteeeeerd!! In The pocket die hap! @ hier ik vraag me af wat 'rommelen' in houdt hb alleen vaak harde buiken en baby nog bewegelijk..hij zit wel vast gelukkig en verder mag hij nu wel komen pf ik bn t dik zijn zat in combi met de rugpijn en maagzuur echt vervelend ! altijd blijven lachen
miis ik duim voor je dat hij snel komt zodat je lekker kunt genieten van het wondertje in je buik! Is je andere zoontje erg nieuwsgierig ernaar? en sterkte met zijn kiesjes. Norri Gefeliciteerd! wel zo'n fijn gevoel een vast contract mie ik snap best dat je jezelf er zorgen om kan maken. Maar ook super fijn om te horen dat je zo geniet van je mannetje! sum wat fijn om te horen dat je de 13 weken voorbij bent. kun je inmiddels al lekker genieten? Hoe is het met de andere meiden goudvis, lovelybabe,... (sorry als ik iemand vergeet)? @ hier gister zijn we bij de gyn geweest en ik heb nu pillen om een menstruatie op te wekken en dan word er aan het begin bloedgeprikt om de hormoonwaardes etc te checken en gaan ze mijn cyclus volgen. Vriendlief moet ook een potje inleveren. Wel is me ook op het hart gedrukt dat ik moet afvallen dus ik probeer hier nu maar motivatie uit te halen en het vol te gaan houden. Over 2 weken heb ik een telefonische afspraak en dan gaan we ff verder kijken hoe en wat. Er is me ook gevraagd of ik deel wil nemen aan een landelijk onderzoek naar vrouwen met overgewicht die zwanger willen worden maar dat weet k nog allemaal niet hoor. wel fijn gevoel dat er eindleijk naar gekeken gaat worden
miis....rommelen: is voorween schat, dus weeen die iets minder vaak en krachtig zijn..naja hopelijk komt t snel op gang! Doe je al dingen om t op te wekken??????????? Nori: feli vast contract! karlijntje: ook ik te dik, moest ook afvallen heb ik nie gedaan haha, ben altijd al te rond geweest zeg maar... maar het schijnt wel echt te helpen! @hier: idd 13 weken voorbij, kan nog niet echt genieten hoor, jammer is dat...ja als ik een echo heb gehad zit ik een week op de roze wolk maar daarna slaat de twijfel toe...Nu ook! klachten zijn minder dus dan gelijk: "ow ow"...oeeeffff Wat wel leuk is: heb een super hippe groene skinnyjeans gescoord! zon fel groene!...jaaah zwangerschapsmodel dan! hihi manlief zei al: zow zow jij bent hip! jahaaaa!
sum, ah gaaf zo'n groene skinny! heel leuk ja snap het wel hoor, zwnagerschap is echt 1 groot onzeker ding, ik denk dat ik ook het minst bezorgd ben vanaf week 37 haha, toen ha dik zoiets van zo heh heh wat er ook gebeurd, nu kan het. nou we duimen gewoon verder dat het maar harstikke goed zit, wanneer is je volgende echo dan? ga je nog een geslachtsbepaling doen? @hier, nou sex heb ik ECHT GEEN zin in, omg mn lichaam is zo kreupel, mn bekken, rugpijn nee sorry het voelt ehct niet fijn ik ben nog wel heel veel ( eigenlijk te veel) bezig in huis, sjouw te zwaar, doe teveel maarja ik weet het ook niet..ik hoop echt zo dat het opschiettttt