Zullen we de discussie over geloof etc maar stoppen ivm de regels etc etc, anders hangt er hier straks op slot op
Hhaha ik zal het maar opvatten als een compliment Maar idd,ik kan heel erg doemdenken en dan angstig worden over dingen die ik zelf niet id hand heb (2012,inbrekers,overvallers,brand etc). Maar daar en tegen, 10jaar na overleden van een of andere verre achteroom die 3000km verder woont en je 3x gezien hebt in je leven, nog helemaal in de put van zitten kan ik dan weer niet begrijpen...Sorry Ben gewoon beetje vaag denk ik. Hard voor mezelf,sterke vrouw maar bang voor het onbekende,het oncontroleerbare
Nee niet direct tegen mij wel wel tegen iedereen die niet gelooft in een god ( misschien niet bewust)
Het zal vast wel eens gaan gebeuren maar wanneer...tja daar ga ik me niet druk om maken. Ik leef nu en geniet van dit leven nu en wanneer dat eindigt...tja geen idee! Ik hoop dat dat pas is wanneer mijn kinderen, hun kinderen, hun kinderen en dan weer hun kinderen heeeeeeel oud zijn! Misschien zijn wij als mensen wel eerder uitgestorven voor de aarde op is.....