Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Workaholic in Retailbranche
    Noord Holland
    Hoi!

Ik ben helemaal nieuw hier, en ook alle verhalen, weetjes, afkortingen ed zijn nieuw voor me!
    Net gestopt met de nuvaring, en ben me nu enorm aan het inlezen!

Zijn er meiden net als ik? 30+ (okeee 34) en spannend, we gaan voor een eerste kindje.

Zou het leuk vinden verhalen te delen en andere ervaringen te lezen!

2. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Hallo en welkom!

Ik ben ook nieuw hier hoor! Ik ben zelf 14 jaar jonger dan jij. Ik en mijn verloofde gaan ook het eerste kindje. Echt heel spannend!

3. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Welkom Sammini,

Ik ben zelf 30 jaar en ook redelijk nieuw hier. Ik en mijn mijn gaan ook voor de eerste. Wij zijn wel al in juli begonnen, maar nu gaan we gewoon voor een 2013 kindje;)

Wat spannend zo'n stap. Ik hoop voor je dat het snel raak is.

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Shirleymommy,

Ik zie dat je verloofd bent. Wat leuk en spannend. Hebben jullie al een datum?

5. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Hoihoi,

Leuk en spannend ja!
    Ben net gestopt met de nuvaring, dus eerst maar eens afwachten of alles netjes op gang komt, voel me wel al de hele tijd alsof ik ongesteld moet worden dus volgens mij ben ik aardig aan het ont-hormonen..

Hoe was dat bij jullie? Herkennen jullie dat?

Groetjes!

6. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Heey Femmes!

Jaah we gaan in de zomer vakantie trouwen. Ecacte datum is al wel bekend maar we hebben nog geen uitnodiging gemaakt. Het moet eerst goed gekeurd worden door onze ouders ^___^.

Hoelang ben je al bezig? Dit is mijn eerste ronde.

7. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Heey Femmes!

Jaah we gaan in de zomer vakantie trouwen. Ecacte datum is al wel bekend maar we hebben nog geen uitnodiging gemaakt. Het moet eerst goed gekeurd worden door onze ouders ^___^.

Hoelang ben je al bezig? Dit is mijn eerste ronde.

8. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Tja dat ont-hormonen. Daar kun je flink last van hebben. Ik heb altijd een spiraaltje gehad en voordat we daadwerkelijk zijn begonnen aan onze kinderwens, heb ik een half jaar aan de pil gezeten. De eerste maand, na het stoppen van de pil, was een ramp. Wekenlang misselijk, pijnlijke borsten enz.
    Maar ja hoort erbij. Je lichaam moet het weer helemaal zelf gaan regelen.

9. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Oh wat spannend allemaal en wie weet wel trouwen met een buikje.

Wij zijn vanaf juli bezig.

10. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Hmm nou dan kan ik nog wat verwachten of valt het tot nu toe wel mee!
    Er gaat in ieder geval een nieuwe wereld voor me open..

Wat leuk voor je Shirleymommy, succes met de voorbereidingen voor het huwelijk, en wie weet, 9 maanden later een liefdesbaby! ;)

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel

12. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Femmes @sammini

Jaah danken jullie wel!! Ik vind het ook heel erg spannend.
    Ik word nu alleen een beetje gek dat ik met niemand er over kan praten.

Ik heb nu allemaal symtomen maar wilt zelf niet geloven dat het zwangerschapssymtomen zijn. Ben echt bang voor een teleurstelling. Ik had vanochtend ook al getest maar de test is negatief. En ik bleef echt lang er na kijken maar er kwam geen tweede streepje bij. *huilen huilen*

Gelukkig kan ik met jullie erover praten ben er echt blij mee!

13. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @Shirleymommy: probeer te voorkomen om te ver voor de NOD te testen. Probeer echt je NOD af te wachten. Vier dagen is eigenlijk nog te vroeg en geeft alleen maar teleurstellingen. Je lichaam heeft namelijk even de tijd nodig om het HCG hormoon aan te maken. Wanneer er nog onvoldoende HCG hormonen in je lichaam zit zal de test negatief aangeven terwijl je misschien wel zwanger bent.

14. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik had eerst tegen mezelf gezegt. "Ik ga geen test halen voor mijn nod. Ik ga pas na een week van mn nod halen" maar dan loop je langs de kruidvat en dan zeg je tegen jezelf "ohja mn gezichts creme is op ik ga even halen" Ik lief dan eigenlijk tegen mezelf want ik wil eigenlijkde test halen en niet die creme xD ik kan het gwn niet laten. Maar ik ga nu echt niet meer halen!! Pas na een week van mn nod. Beloofd!

15. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Haha, het valt ook zeker niet mee om geduldig te zijn. Ik vind de tijd tussen de eisprong en de NOD ook echt rampzalig. Al dat wachten en geduldig moeten zijn.
    Gisteren heb ik me er ook aan toe gegeven. 1 Dag voor mijn NOD had ik ineens het gevoel: "Ik moet nu die test doen". Natuurlijk omo-wit. Ik had het wel kunnen weten, want mijn eisprong was vrij laat deze maand, dus ook nu mijn NOD is aangebroken hoeft er nog niet genoeg HCG in mijn bloed te zitten.
    Ik wacht nu maar gewoon mijn ongi af en anders over een paar dagen nog weer testen.

16. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend hoor, allebei aan t testen! Ben benieuwd.

Ik zit hier me nog steeds zwaar ongesteld te voelen ( terwijl ik dat niet ben), bah, mn buik ontploft zowat..

@ Femmes, je hebt gelijk, ik lees heel wat en moet me niet gek laten maken. Aan de andere kant, ik ben ook 'al' 34 dus moet ook realistisch zijn, dus ook wel goed om daar bewust van te zijn..

17. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Femmes @sammini

Jaah het wachten is echt verschrikkelijk. Vooral als je naar de wc moet. Want ik ben altijd bang dat als ik naar mn onderbroek kijk dat ik iets roods ga zien.

En sammini, het maak toch niet uit hoe oud je bent! Ik weet zeker dat jij meer vruchtbaar ben dan mij. Ik ben wel is waar 20 maar ik heb echt het gevoel dt ik niet vruchtbaar ben. Want ik had ooit een jaar lang zonder anticonceptie gedaan (voor het zingen de kerk uit) en nog nooit zwanger geworden. En mijn schildklieren werken te snel. Ik las op internet dat je dan moeilijk zwanger kan worden.

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Haha hier steeds hetzelfde verhaal. Wat kan een wc bezoekje dan ineens spannend zijn.

En wat betreft leeftijd: Je moet beginnen wanneer je er klaar voor bent. De een is dat eerder dan de ander. Maar Sammini ik begrijp jou ook wel. Ik ben dan nog wel 4 jaar jonger, maar weet ook dat ik niet nog jaren moet wachten.

Succes dames met het wachten en ik hoor het wel. Hier gelukkig (op onzekerheid na) nog niks.

19. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Jullie ook succes! Hier ook nog steeds niet ongi. Maar ik heb wel hele natte afscheiding. Denk dan elke keer shit ben roch ongi geworden. Dan ga je naarde wc en dan is het gwn witte afscheiding die erg nat is. Haha.

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    haha, al die wc-bezoekjes. Maar ja zolang het nog niet bloed is het goed;)

Deel Deze Pagina