2012, stoppen met de pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lyss, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

@lienepien, dank je wel, zat het me al die tijd af te vragen, gestopt met gevolg ontrekkingsbloeding 2 weken later eisprong gevoeld geklust en nu 6 dagen wachten als het allemaal normaal is maar ja borsten staan strak tepels gevoelig heb ik nog niet meegemaakt bij onze eerste

en wat je nu net zegt kan ik me volledig bij aansluiten vorige keer makkelijk zwanger, makkelijke zwangerschap zonder enig kwaaltje bevallen op dag na uitgerekende datum en die bevalling was koekie, makkelijk meisje dus ja wat als nu alles tegenovergesteld is, zou de baby wel gezond zijn, wat als het niet zo is etc etc :$ ik probeer er maar niet te vaak aan te denken maar hoophet niet heb nu zo'n fijne ervaring meegemaakt en zou het zonde vinden om het tegenovergestelde nu mee te maken :)

2. silvermist

oh en lienepien ik slik dit keer net als bij de eerste centrum materna, alles in 1 dus ;) is me zo goed bevallen en zelfs tijdens de bv nog geslikt :)

3. lienepien79

lienepien79 Actief lid

Feb 18, 2012
    125
    0
    0
    Mijn zwangerschappen waren wel heel verschillend hoor. De eerste was een eitje bij me dochter was ik heel erg misselijk en last van me maag enzo en op het laatst last van bekkenpijn en bij me jongste was ik bijna niet misselijk wel ast van me maag maar ook geen bekkenpijn maar wel veel vocht vasthouden.

Mijn bevallingen waren ook heel verschillend. De eerst was een beetje standaard elke uur 1 cm en heel vlot geboren alleen daar was ik wel bij uitgescheur(klein beetje maar). De 2de was zeg maar zo gepiept;). Bij 5cm me vliezen doorgeprikt en toen was ze er in een uur. Ze heeft niet gehuild niks. Het ging zo snel dat ze er niks van heeft gemerkt en dan de laatste....pffff. Dat dacht ik ook wel even te doen. Dat ging ook goed tot ze me vliezen doorprikten toen zakten me weeen weg. Moest ik naar het ziekenhuis. Kreeg ik weeenopwekkers. Ze hebben hem eruit moeten trekken(was niks uitgescheurd bij mij!!!) want hij zat vast met zijn schouders. Hij was helemaal paars en de dagen erna blauwe plekken bij zijn ogen en zijn ogen waren helemaal bloeddoorlopen. Leek wel een demoontje zeg maar. Was echt zielig. Ik kan niet eens normaal naar de foto's kijken van toen hij op me buik lag. Zo zielig!!!

Het komt volgens de vk wel vaker voor dat een 3de bevalling moeilijk gaat. Maar ja ik ga er maar vanuit dat deze keer weer makkelijk wordt:).
    Ze zijn zelf gelukkig alledrie gezond en heel makkelijk als baby. Ze zijn alleen erg vroeg wakker (rond 5 uur) en dat krijg ik er maar niet uit. Tja alles went toch?

4. lienepien79

lienepien79 Actief lid

Feb 18, 2012
    125
    0
    0
    @silvermist, die slikte ik ook maar daar werd ik misselijk van. Ik slik nu gewoon van het kruidvat. Heb ik bij die andere ook gedaan. Volgens de vk is het eigenlijk niet nodig maar ja wat extra vitamines voor de zekerheid;)
    Mijn eisprong was toen trouwens wel gelijk goed op gang zeg maar. Ik kan het altijd goed voelen en dat was toen heel duidelijk en wij zijn allebei erg vruchtbaar dus wij hebben gewoon veel geluk gehad.

5. silvermist

@lienepien, hier was de bevalling van 1e wee tot dat ze er was maar 5 uurtjes, ik schijt hem dus echt wel voor een 2e omdat ze vaak zeggen dat die sneller komen :$:)

6. lienepien79

lienepien79 Actief lid

Feb 18, 2012
    125
    0
    0
    Ja ik kan het begrijpen maar aan de andere kant kan je er niet snel genoeg vanaf zijn toch? Is de 1ste in het ziekenhuis geboren?
    Bij mij is alleen de laatste in het ziekenhuis geboren. Geef mij maar lekker thuis hoor

7. silvermist

onze eerste is met 8 cm naar het ziekenhuis gespoed omdat haar hartje steeds weg zakte dus zekere voor het onzekere 5 minuten in de ambu, was nog geen 5 minuten op vk afdeling en 5 min geperst hoppa klaar :D al die moeite in de ambu voor noppes, ik wilde zo graag thuis bevallen mijn ideaal beeld met mijn favo vk toen de weeen serieus werden vk gebeld en ja hoor de vk waar ik niets mee had nam op en had eigenlijk al geen zin meer in de bevalling maar ja vertel dat aan je baby in je buik he ;) uiteindelijk in ZH daar heb ik haar heeel vriendelijk ;) ;) de deur gewezen want ik was echt klaar met dat mens ja sorry zeg mens want echt was niet om te harden grrr :x toen 2x geperst en hopla

nu een tweede kans op thuisbevalling hoop ik :):)

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Silvermist,
    lijkt me vreselijk als je zo'n trut (lief gezegd dan) krijgt bij je bevalling! Gewoon de deur uit zetten als het kan! hihi..

9. silvermist

@hilse, dat was het ook, heb haar gezegd alleen naar boven te komen om te kijken hoever ik was en verder hoefde ik haar niet in mijn kamer ;)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha, kon ze er wel een beetje mee omgaan?:p

11. silvermist

nee ;) ze heeft weetniet hoeveel bevallingen gedaan maar het zag eruit alsof ze elk moment neer zou vallen omdat ze het niet trok ;)
    en over de uitspraken die ze deed maar niet te spreken: oh het gaat wel snel allemaal he, moet even wennen daaraan :( WTF???
    en oh wat heeft ze haar nagels mooi gelakt? WTF! lig te puffen met 8 cm jij stomme $#%@#@$$# :x

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Zo meiden, daar ben ik ook weer! 4dagen carnaval weer overleefd! Ik logeerde bij mijn ouders dus ik durfde echt niet op dit forum te kijken op hun computer!
    Ga zo ff alles bijlezen en vanavond maar weer eens flink klussen!! Er heeft trouwens iemand voor me gependeld en ik zou in mei 2012 zwanger worden van een jongetje. Ik hoop echt dat ze gelijk heeft!

13. silvermist

hai lotje :) gezellig geweest met carnaval? snap heel goed dat je niet durfde te kijken :D wat leuk zeg een pendel voor mei '12 ik heb er ook aardig wat staan zie onderschrift, ga je jouw pendel net als onze medeforummers ook in je handtekening zetten of bewaar je hem voor jezelf?

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Genoeg om bij te lezen!

Vandaag alweer op de helft van de vakantie. Vanmiddag op kraamvisite geweest bij een oud-collega. Wat een snoepie heeft ze! Had een rammelaar in de vorm van een uiltje gehaakt voor de baby en een kralenarmband voor haar gemaakt met kralen van de voorletters van haar 3 kinderen. Was superleuk geworden!

Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Zag net wel een heel klein beetje bruinig slijm toen ik naar de wc ging. Dus misschien het begin van de ongi! Dat zou toch nog redelijk op tijd zijn.

Gister ook alvast testen gehaald bij de KV. Liep al om half 10 op het dorp. Keek wel 10 keer om me heen maar er liep niemand in de winkel. Ik lees alleen overal op dit forum dat andere meiden de kv testen van 2v5 gebruiken. Is dat dan 2 voor 5 euro? Ik heb nu 2 voor tien euro. Dan kun je een plusje of een minnetje zien. Maar ik dacht dat je bij die testen een streepje zou zien.... en niet een plus of min.... Naja, ik heb ze nu iedergeval in huis.

15. silvermist

@vogeltje, spannend hoor! volgens mij zijn het inderdaad 2 voor 5 euro testen, ik heb ze nooit gebruikt heb bij mijn eerste de clear bleu gehaald die aangeeft of je zwanger bent of niet en hoeveel weken, verder nooit geen test gedaan want dat voorkomt teleurstelling :p;)

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Vogeltje, volgens mij hebben ze idd verschillende testen daar.
    Die 2 voor 5 zijn volgens mij met zo'n pipetje, zo'n casette..

17. lienepien79

lienepien79 Actief lid

Feb 18, 2012
    125
    0
    0
    Waar doen jullie dat pendelen?
    @vogeltje, Spannend hoor nog 2 dagen. Ik koop altijd die van de kruidtvat van 2 voor 5 euro. Dat is idd een cassette. Ik vind die het beste. Ik heb ook wel clear blue ofzo gehad maar vind dat rotdingen. 5 euro is ook nog tenminste betaalbaar. Kan je er nog eens 1 voor de zekerheid doen als je bv twijfeld.

18. silvermist

@lienepien, pendelen is onderaan de pagina na het verkoop gedeelte zeg maar, maar ik geloof dat er nu niemand pendelt even goed lezen in de topics dan staat er vanzelf aangegeven of die persoon wel of niet pendelt :)

19. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lienepien: Afgaande op mn banner moet ik nog twee dagen. Maar omdat ik niet weet hoelang mn eerste cyclus zou worden heb ik toen ik de banner maakte er 32 dagen van gemaakt. Het had dus ook 28 dagen kunnen zijn of misschien nog wel veel langer. De banner is bij mij dus nu nog meer voor de sier :).

Heb nu de KV2v10. Heb niet heel lang en uitgebreid bij het schap staan kijken, dus snel dit doosje gepakt :)

Heb ook nog wat info gezocht over de Luteale fase (schrijf je dat zo?) In principe is de LF ongeveer 14 dagen. Soms iets korter en soms iets langer. Meer dan 17 dagen is al vrij ongewoon. De periode van je eerste dag menstruatie tot aan de ei-sprong die kan wel variƫren en ook lang zijn! Wanneer je dus zeker weet dat je een ei-sprong heb gehad dan moet je toch wel na ong 2 weken ongesteld worden.
    Nu weet ik niet zeker of ik een eisprong heb gehad. Had iets meer dan twee weken veel doorzichtig en waterig slijm maarja.... of dat het was? Geen idee. Misschien toch maar binnenkort een testje doen.

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Spannend vogeltjes!
    Ik bestel mijn zwangerschapstesten via internet. Ben veel te bang dat ik iemand tegenkom terwijl ik met die dingen bij de kassa sta. Ik heb er nu 3 voor 9 euro.
    @Silvermist: Ja, het was ontzettend gezellig. En ik heb een heleboel leuke baby-pakjes gezien! hahaha!

Ik had nooit gedacht dat er nog zoveel wiskunde bij kwam kijken om zwanger te worden......haha. Ik heb gisteren FertilityFriend ingevuld en het schema gaf aan dat ik de 16e (dus dag 8 van mijn cyclus) mijn ei gehad moet hebben. Dat kan toch niet? (volgens mij hebben we die dag wel geklust) Of komt dat omdat ik het schema nog niet helemaal heb ingevuld?
    Ik heb meer het idee dat mijn ei nu bijna komt, want ik heb meer en waterig slijm, ben vrolijker en heb meer zin. Nou ja, we wachten maar af en klussen voor alle zekerheid gewoon door.

Share This Page