2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Emm: Lekker genoten in New York dus!
    Ik heb nu dus ook geen idee wanneer mijn NOD is. Ik dacht zelf dat ik vorige week donderdag mijn ei voelde en had toen ook wat slijm. Maar volgens FF heb ik op dag 8 mijn ei gehad, en volgens een app op mijn telefoon krijg ik hem woensdag...haha.....lekker duidelijk dus. Ik wacht gewoon rustig af en wij blijven voorlopig maar om de dag klussen en afwachten wanneer mijn NOD komt. (of niet....)

@Hilse: ENNNN???? spannend zeg! Ze zeggen toch een streepje is een streepje hoe licht ook. Wel vreemd dat ie opeens weg is. Maar je hebt ruim voor je NOD getest dus ik duim voor je.

@ienepien: Het was bij mij ook geen trekkerig gevoel maar echt bubbeltjes en daarna prikjes.

@Vogeltjes: Ja dat herken ik ook wel.....Ik had dat afgelopen woensdag. Eerst was ik nog heel vrolijk en van het ene op het andere moment sloeg dat om en was ik hartstikke chagerijnig. Mijn vriend heeft toen ook het een en ander over zich heengekregen. Toen ben ik maar even naar mijn paard gegaan en toen ik thuiskwam was de was gedaan, eten stond klaar en meneer had het hele huis gezuigd en gedweild (waardoor ik heel schuldig voelde dat ik zo tegen hem was uitgevallen en me nog rotter ging voelen.....) .....hormonen........

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi Dames!

Mag ik mezelf ook aansluiten bij jullie topic? Ik weet niet zo goed waar ik anders tussen pas hihi

Ik ben 25 en met kerst heb ik mijn laatste pil geslikt. Mijn 1e cyclus was 25 dagen. Ik lees hier over hele lange eerste cyclussen! :( Dat is ook niets zeg!
    Ik ga nog even verder terug lezen!!

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja!!!! Ben ongesteld :) Na precies 5 weken. Voordat ik aan de pil was had ik ook altijd een cyclus van 5 weken. Haha wel grappig dat ik nu blij ben om ongesteld te zijn. Maar ik dacht echt dat het bij mij wel 100 dagen kon duren. Gelukkig! Nu mn banner maar weer even bijwerken en op naar ronde 2!

@Hilse: En??? Al getest?

@Lotje: Wij doen ook altijd maar om de dag dan zit er altijd wel een goeie bij.

@Danielle: Gezellig dat je mee komt kletsen! Hier pas je nog makkelijk bij hoor :)

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat je ongesteld bent! Fijn om te weten he, dat je lichaam nog werkt?!

5. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    @Hilse, Je maakt het wel spannend hoor!!!

@Danielle, Ik ben er ook nog maar net maar gezellig dat je mee komt kletsen.

@Vogeltje, gefeliciteerd met je ongie da maar hè. Dan weet je maar waar je aan toe bent.

Ik moet over 2 dagen me ei krijgen maar ik merk er nog helemaal niks van. Geen plak slijm of pijntjes of zo. Misschien is het al geweest???? Afwachten maar hè. Zit niks anders op

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lienepien: Ja ben blij dat alles goed werkt! Natuurlijk was zwanger zijn nog beter geweest... Achteraf gezien is mn ei een week later geweest dan dat ik dacht. Dus dat slijm zegt toch ook niet alles. Dan maar gewoon om de dag :) als dat lukt met 3 kids :)

@Danielle: Ik zie in je handtekening dat je een miskraam hebt gehad. Heftig!

7. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    @Vogeltje, Er zijn dingen waar je gewoon tijd voor moet maken hè. Die 3 kids gaan allemaal lekker op tijd naar bed 's avonds dus we hebben tijd zat hoor:):). Toch had ik met die andere keren dat ik zwanger wilde worden wel dat slijm enzo.
    Ik vermoed dat me ei sprong al is geweest omdat ik al anderhalve week last van me buik heb en nu ineens nergens meer last van heb.
    Afwachten maar he!!

8. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Vogeltje - ik hoop dat vandaag een betere dag was voor je...

@ Lotje - ja afwachten is alles wat we kunnen doen, maar wel frustrerend...ik ben ZO ongeduldig. Gelukkig heb ik een drukke week dus genoeg afleiding :) Wel echt SUPER goed dat jij inmiddels ongi bent geworden! Fijn hoor...

@ Danielle - welkom!

@ Hilse - spannend! Ben enorm benieuwd!

Hier een rustige dag maar wel een goed gesprek met manlief gehad vanavond. We hebben wellicht de mogelijkheid om 2 jaar voor mijn werk uitgezonden te worden naar het buitenland. Dat zou volgend jaar september zijn en kan onze plannen een beetje door elkaar schudden omdat we natuurlijk in augustus pas echt serieus zouden gaan proberen en ik dan niet meer met verlof zou kunnen zijn. We hebben nu besloten om in juni al voor het 'echie' te gaan. Hopelijk werkt het in mijn voordeel dat ik al gestopt ben met de pil en mijn lichaam weer leer kennen. Anders kan ik in 2014 misschien ook weer voor 2 jaar weg, maar dan iets dichterbij. We zullen het zien.

Mijn man is soms zo bang voor wat er allemaal met ons leven gaat gebeuren wanneer er een kindje is dat ik het idee krijg dat hij zich door die angst laat afremmen. Hij zegt dat hij erg graag kindjes wilt en hij praat er ook regelmatig over, maar toch... Ik denk dat het normaal is om een zekere mate van angst te hebben, je weet tenslotte toch niet precies wat je kunt verwachten, maar ik ben wel van mening dat je je niet door die angst af moet laten remmen. Tocht voelt het soms vervelend, want ik wil hem nergens tot toe dwingen en hij zegt ook (heel overtuigend) dat hij het wel echt wil. Hebben jullie hier ook wel eens mee te maken (gehad)??

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey dames!
    Sorry voor late reactie, ben zo druk laatste dagen!
    Maar test was negatief vanmorgen.. Maar was een sensitest, heb het idee dat cb beter is.. Maar we zullen zien! Ik blijf hoop houden!

Ps. Ik lees morgen bij, nu op telefoon en moe!

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Jammer!

@Emm: Waarschijnlijk toch gewoon spanningen die veel mannen hebben denk ik. Je kan iets natuurlijk heel graag willen maar toch heel eng vinden bv bungeejumpen (sorry voor de rare vergelijking). Je kan dat heeeel graag willen maar op het punt dat het zover is dan denk je: OMG wat doe ik! Haha. Denk dat je je er niet heel druk om hoeft te maken. Maarja ik ken je vriend natuurlijk niet. Spannend om er nu toch eerder voor te gaan! Waarschijnlijk heb je het wel al eerder in een berichtje geplaatst maar waarom beginnen jullie niet nu? Het kan ook nog een poos duren?

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Jammer....maar je bent nog ruim voor je nod of niet? Ik blijf ook voor je duimen!

@Vogeltjes: Gefeliciteerd met je ongesteldheid! haha, klinkt raar, zeker nu we allemaal hopen dat we juist niet ongesteld worden. Maar fijn om te weten dat je lichaam nog goed werkt. Ik zat ook precies op 5 weken, en ik was daar ook heel erg blij om. Zeker na al die horrorverhalen hier over cyclussen die 91 dagen duren. Ik hoop dat onze volgende cyclussen ook zo netjes blijven!

@Danielle: Welkom!

@Ienepien: Ik ben ook zo ongeduldig en wordt een beetje niet goed van al dat afwachten. Ik wil zo graag iets DOEN! Het enige wat we kunnen doen is hopen op korte cyclussen en duidelijke eieren! - zucht -

@Emm: spannend zeg! Die onzekerheden zijn herkenbaar, maar bij ons is het precies andersom. Vriendlief denkt dat het allemaal wel goedkomt en ik ben degene die bij vlagen zich afvraagt waar we aan beginnen. Ik wil niks liever dan een kindje maar ik ben ook wel een beetje bang voor alle veranderingen. Mijn vriend en ik hebben samen een zaak en ik zal dus minder gaan werken. We moeten dus personeel aannemen en ik maak me dan druk of dat wel allemaal goedgaat. Ook zit ik een beetje in over mijn paard, zal ik haar kunnen houden, zal ik nog tijd voor haar hebben? Ik vind die veranderingen wel eng. Maar aan de andere kant weet ik ook wel dat als er eenmaal een kindje is, die voor alles gaat en ik me over de rest niet meer zo druk zal maken. Maar ik ben nou eenmaal een control-freak!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja ruim voor m'n nod. Ik denk ook dat ik pas donderdag weer ga testen..... Als ik morgenvroeg ineens wakker word met enorme testdrang dan zal het morgen worden :p:p

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    haha, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu zooooo graag wil testen! Succes en ik blijf voor je duimen!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thankss!!!:D

15. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Suc6 Hilse! Ik zal voor je duimen!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dankje!!:)

17. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Hoi meiden,

Mag ik ook nog met jullie mee kletsen?
    Lijkt me gezellig!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Zeker mag dat!:)
    Wat is jouw situatie enzo?:)

19. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Leuk!
    Ik ben 29 jaar en zit nu in ronde 2 voor ons eerste kindje!
    Ik heb ruim 10 jaar de pil geslikt en vorige ronde was vooral afwachten wanneer ik zou gaan menstrueren.
    Ik was eigenlijk verbaasd (en opgelucht) dat mijn lichaam het zo snel weer op heeft gepakt.. Ik heb toch 10 jaar die rommel geslikt!
    Deze ronde gaan we er dus echt voor ;)
    Ik heb deze week mijn eisprong, dus erg spannend!

Ik las dat je druk bezig bent met testen... Het lijkt me moeilijk om je te beheersen om niet te testen nu! Heb je symptomen van een zwangerschap??

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Marjoo: Welkom!

Toevallig dat we bijna allemaal een beetje hetzelfde aantal cyclusdagen hebben en met de tweede ronde bezig zijn!

Deel Deze Pagina