2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Danielle: dat is inderdaad heftig! Een vriend van mij doet dat werk ook met hele agressieve mensen en ik schrik vaak van zijn verhalen. Ik kan me voorstellen dat je daar weg wil!

@marjoo: Spannend!

2. Geluk2

Geluk2 Actief lid

1 feb 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, volg jullie topic want ben half februari gestopt met de pil, halverwege de strip eigenlijk en netjes begonnen met foliumzuur!

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Geluk: Welkom, lees en klets maar gezellig mee!

@ Hilse: Veel plezier vanavond. Naar welke film ga je?

@Daniƫlle: Hopen dat nu je ongi snel komt dan kan je naar de volgende ronde! Je was de eerste keer aan je handtekening te zien best wel snel zwanger toch?

Ik werk in het onderwijs. Heb een kleuterklas met alleen maar 4-jarige droppies. Superleuk!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames?..

mag ik hier zomaar binnenvallen?..
    er is niet echt een gericht topic kwa maanden van 2012
    dus ag!

ik ben sinds 3 dagen gestopt met de pil!
    wij willen heel graag een 2e kindje!
    dus nu breekt de spannende tijd weer aan
    het klussen het wachten ..

ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn !
    en heb je vragen stel ze gerust mocht je meer willen weten :)

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Geluk: Welkom hier!
    @lovepeet: Jij ook welkom! Was je de eerste keer snel zwanger? Je weet iig wel alvast dat het 'werkt' bij jou! haha, dat is voor mij nog maar afwachten.

6. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @ geluk en lovepeet: welkom!

Hebben jullie ook zo de neiging om al van alles uit te gaan zoeken? Zoals kinderkamers kijken, namen zoeken enz...
    Ik moet mezelf echt beheersen. Het kan denk ik geen kwaad maar ik wil mezelf geen teleurstelling bezorgen..

7. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Marjoo - ja het is soms net alsof je je lichaam opnieuw leert kennen he? Al die pijntjes enzo...:s

@ Danielle - jeetje wat heftig zeg een mk. Duurt denk ik ook wel even eer je er een soort van 'vrede' mee hebt... Hopelijk is het nu snel (weer) raak :) En wat heb jij een zware baan! Is niet normaal toch dat een hersenschudding een bedrijfsrisico is? Gelijk heb je dat je op zoek bent naar iets minder heftigs. Ik ben trouwens juriste.

@ Geluk2 en lovepeet - Welkom!

@ Hilse - tegen de tijd dat je dit leest is het hopelijk al donderdag en mag je morgen testen :) Hoop dat de film leuk was! Welke heb je gezien?

Gisteren door een collegaatje gebeld of ik even langs kon komen en eenmaal daar kreeg ik de echofoto's in mijn handen. In 1 keer raak! Super leuk voor haar natuurlijk. Kan ik lekker een beetje meekijken deze maanden hoe het haar allemaal af gaat :)

8. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    @geluk en lovepeet, gezellig dat jullie mee komen kletsen. Welkom.
    @Lovepeet, Ik zie dat je al vrij snel voor een 2de wilt gaan. Tussen mijn 2 jongste zit maar 13 maanden. Ik kan je zeggen het is erg druk maar heel erg leuk hoor.
    @Danielle, pittig zeg allemaal! Ik hoop dat je snel een adere plek vind en natuurlijk snel weer zwanger mag worden.
    @hilse, Hoe was de film??
    Hier alles nog hetzelfde. Er valt weinig te melden hĆØ halverwege de cyclus.
    O ja ik ben trouwens op het moment thuisblijf moeder?? Zo noemen ze dat toch? Kan ook niet anders hĆØ met 3 kinderen waarvan er 2 niet naar school gaan en dan ook hopelijk snel nog 1 erbij?

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @marjoo: dat had ik de eerste ronde heel erg! Ik had de babykamer al bijna ingericht, haha. Deze ronde ben ik wat rustiger geworden.

@Ienepien: Ja, hier ook niks te melden. Afwachten tot ik ongesteld wordt en we met de volgende ronde kunnen beginnen. (heb niet het gevoel dat het deze ronde gelukt is, we hebben ook niet zo heel veel geklust omdat ik me een dikke week niet lekker voelde en toen ik beter was begon vriendlief....)

@Emm: Nu maar hopen dat je je colega snel mag volgen. Lijkt me wel leuk om dat samen te kunnen delen.

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Film was erg mooi maar wel realistisch en zielig! Ging over jongetje die z'n vader verloren is op 9-11..
    Verder zit ik hier lichtelijk in spanning of het nou zo zou zijn of niet!:)

11. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @Hilse: welke film is dat? Echt spannend voor je! Ik zal voor je duimen..

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Extremely loud & incredibly close:)

13. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh, dat is de film waar ik wel heen wilde, is het wel een aanrader?

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja wel een goeie film! Echt goed verhaal ook. Wel aangrijpend!
    Zat de hele tijd zo van die tranen voel ik prikken, maar ze komen niet..:p

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hilse, heb je al getest? Heb je al meer duidelijkheid???

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vannacht wakker geworden vd misselijkheid, bloedheet.. Nog steeds niet helemaal over, heb nu alleen maar meer brandend maagzuur :(
    Vanochtend van schrik niet getest! Ga vanmiddag even nieuwe cb kopen..

17. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @ hilse: wat spannend zeg! Klinkt als positief!

Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest! Hij knalde van het schermpje af! :eek: ik wilde eigenlijk geen testen gaan doen maar had al een week lang flinke buikpijn. Wilde weten waar ik aan toe was en nu test ik positief! Vind het echt spannend!!!!! :)

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Majoo: Nou dan weet je wat je vanavond te doen staat! haha, veel plezier en veel succes!
    Ik wil vanaf volgende maand ook beginnen met ovulatietesten om te kijken of het klopt met wat ik voel.(of denk te voelen)

Vanmorgen netjes mijn temperatuur op FF ingevuld en opeens springt mijn ei van dag 8 naar dag 18....En mijn NOD dus ook.
    Grrr, maar dit komt wel wat meer overeen met wat ik dacht te voelen, ik heb rond dag 16-17-18 wat buikpijn en krampjes gehad. Gelukkig hebben we toen ook geklust, maar ik snap er niks meer van. Afwachten dus maar weer.....

19. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hilse - spannend! Ik kwam speciaal even kijken vandaag of je al iets wist. Morgen kom ik weer even checken :)

@ Marjoo - ik heb ook ovulatietesten gebruikt afgelopen maand om te kijken of het overeen kwam met wat ik voelde en wat de kalender zei (menstruatiekalender.net). Je moet je lichaam ten slotte weer leren aanvoelen.

Fijn weekend!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi, lief!
    Ik ga morgenvroeg dus weer een testje wagen!!
    Hoop zo dat het zo is...... Vroeg net aan vriendje en hij zei dat mn borsten/tepels wel wat groter zijn geworden en beetje donkerder..... Ben benieuwd!!:D

Deel Deze Pagina