2012, stoppen met de pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lyss, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    @Hilsa: Hoe spannend! Hoop heel hard voor je!!

2. lienepien79

lienepien79 Actief lid

Feb 18, 2012
    125
    0
    0
    @Hilse, Ik zal voor je duimen hoor! Spannend!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks!

Vanmorgen negatief met kv:(
    Misschien is m'n cyclus wel gewoon langer en test ik veel te vroeg..

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Maar heb wel heel duidelijk m'n eisprong gevoeld.. Heb het alleen niet opgeschreven beetje jammer. Maar ik denk dat het maandag ongeveer 14dagen terug is?
    Als ik daar van uit ga ben ik ook nog vroeg met testen..

5. lienepien79

lienepien79 Actief lid

Feb 18, 2012
    125
    0
    0
    O wat jammer dat is vast wel frustrerend voor je. Het zou fijn zijn als je wat zou weten of het nou positief zou zijn of niet maar dan kan je het naast je neer leggen.
    Ik blijf voor je duimen hoor

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja klopt.. Dankje!:)

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Hilse: balen die onzekerheid....Maar zolang er geen bloed is, is er hoop! Misschien ben je inderdaad gewoon te vroeg met testen.

Mijn ei is kwijt..... FF is helemaal op hol geslagen.... Eerst gaf ie aan dat mij ei op dag 8 was, toen op dag 11, toen op dag 17 en nu heb ik een gestippeld kruis....Ik zelf dacht dat mijn ei op dag 16 was. haha, volgende maand toch maar eens ovutesten proberen!

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Jammer voor je! De vorige keer had je natuurlijk ook een langere cyclus dus het zou best kunnen dat je dat nu weer hebt! Niet iedereen heeft de 'perfecte cyclus' van 28 dagen. Nu de onzekerheid van het wachten weer..... Succes

@Lotje: Ja, soms moet je even je ei kwijt :) Haha! Het is iedergeval duidelijk dat het tempen nog niet werkt! Na deze cyclus weet je misschien ook beter of je altijd een cyclus van rond de 34 dagen hebt en wordt het ovutesten ook makkelijker.

Mijn ongi is alweer gestopt. Best snel! Ben ong 4 dagen ongesteld geweest waarvan de laatste dag al bijna niks meer. Dus wij gaan weer aan de klus. Neem het zekere voor het onzekere we klussen vanaf nu alweer om de dag! We vinden het ook nog steeds leuk dus dat moet geen probleem zijn. Ik ga wel weer uit van een cyclus van 35 dagen.

Vanmiddag komen mn schoonouders thuis met de familieuitbreiding, een schattige kleine pup! Ga vanmiddag op kraamvisite :)

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    @hilse jammer van de negatieve uitslag, volgens mij kun je pas 2 tot 3 weken na je ei testen dus ja, dan test je te vroeg. Enige dat je kunt doen is afwachten.en.elk moment dat je niet ongi wordt blij zijn.... Maar die.onzekerheid is slopende. Je wilt.weten.wel of niet want dan kun je verder.

@vogeltje fijn dat je al niet meer ongi bent. altijd fijn.

Ik ga zometeen.ook een zw test doen, maar dan om te kijken offie wit is en of alle hcg verdwenen is. Vind het.heel spannend.

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Danielle: Veel succes! Hoop het voor je! Dan kunnen jullie ook naar de volgende ronde!

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaa, net getest en helemaal prachtig wit! Fijn fijn! Nu inderdaad naar de volgende ronde. Over een week nog een echo voor de echte check, maar dit geeft mij al een goed gevoel!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Fijn danielle!

Ik wacht inderdaad nog 'lekker' even af:p
    Denk volgende week ergens weer een testje doen..

13. Emm82

Emm82 Actief lid

Feb 8, 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hilse - las je inderdaad de 20e je ei had lopen wij echt helemaal gelijk :) Ik had hem toen ook als het goed is... Hopelijk kun je volgende week dus alsnog een (positieve) test doen :)

@ Vogeltje - 4 dagen! Lekker hoor zo kort... Heb je altijd zo'n korte periode??

@ Danielle - fijn dat de test goed was. Nu kunnen jullie verder...

Bij mij lijkt het erop dat ik vandaag ongesteld word, na 28 dagen :) Ik was toch een beetje bang dat, ondanks dat ik de eerste keer na 29 dagen ongesteld werd (na 17 jaar de pil) een kwestie van geluk was dus dat ik de tweede ronde maar weer af moest wachten. Het lijkt er dus toch op dat mijn lichaam goed hersteld... Ik ben erg opgelucht :)

Fijne zondag allemaal!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

M'n ouders hebben kleine meid net opgehaald, ik en vriendje liggen beide ziek op bed. Ik heb de hele nacht lopen kotsen en rennen naar de wc, vanmorgen begon hij..
    En Nora was toch vrolijk en druk! Maar ook moe dus vervelend.. Dus gaat ze maar even naar opa en oma. Vindt ze geweldig, is ontzettend gek met hun:)

15. Emm82

Emm82 Actief lid

Feb 8, 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hilse - wat vervelend dat jullie beiden ziek zijn! Doe rustig aan... Beterschap!

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Emm: Fijn zo'n goede cyclus en ook niet al te lang! Scheelt weer wachttijd straks :)
    Ik was met de pil ook nooit heel lang ongesteld. Maar voordat ik begon met de pil was ik wel altijd een week ongesteld. Dat valt dus nu wel weer mee :).

@ Hilse: Hoorde al dat er nog een griepepidemie aankwam. Jullie zijn dus al gevloerd.... Beterschap!

Gister en vandaag naar hondje van mn schoonouders gekeken. Tis echt een schatje!

Fijne zondagavond!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Net ongesteld geworden :(:(:(

18. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Ahh, wat balen Hilse! Voel je je al een beetje beter?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Qua griep wel wat beter; nog hoofdpijn door vochttekort.
    Qua ongi; buikpijn:(

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    He gatsie Hilse!! Toch balen want je hoopt stiekem natuurlijk toch dat je zwanger bent! :(
    Doe rustig aan en ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!!

Share This Page